Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Jeg er så delt... egentlig vil jeg ha en annen jobb med annen turnus, men etter å ha fått lønnslippen i dag klarer jeg ikke bli enig med meg selv. Det som er sikkert er at det er sååå deilig å ha inntekt igjen (en god en tilogmed) og ikke bare utgifter.

 

Fikk ikke leiligheten jeg ville ha da. Litt dumt, men samtidig så var det veldig lytt der, og to dører rett inn til min del fra utleierne, så ble litt for intimt og kanskje... får lete videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Klematis skrev:

Nuh har jeg iført meg mine splitter nye Sorel-sko, og den for store snøscooterdressen min. Håper det funker å gå tur i den, gidder ikke fryse. Også må jeg jo ha plass til 2,8 kg chihuahua på innsiden også. Det går!

 

Jeg ønsker meg jakke med plass til 6 kg tibbe inni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akvariet ser helt ut :D:D Pakke helt opp og fylle det opp før jeg mailer butikken, men det SER helt ut ! De hadde pakket bedre nå, og bestilt med hjemlevering. (Han ringte og spurte om han kunne få levere det på tolga da :lol: Ja bare være forsiktig, sa jeg. Så det så). 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk jeg se episoden. Kjære min tid, jeg skjønner jo hvor de tok Barbie fra.  Og den festfikseren minner meg utrolig mye om en annen. Hvem da?

Kan hun minne om hun lyse med weimaranere fra Dog Show?

For et hysteri for en ***** klo, stakkars Sigge- at han ikke dreper den eieren i søvne. 

Nei takke meg til  mer normale folk. 

 

Prima er sur fordi hun ikke får Scampi i chilli og hvitløk. Oksemuskelen er tydeligvis ikke like god...

Nei lese en god bok kanskje..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det bært en slitsom dag. Grei dag på jobb, men så var det å tømme guttungens rom, så på Ikea for å kjøpe rammemadrass som de har på tilbud frem til lørdag, leide bil der for jeg får ikke 2m lange pakker inn i bilen min, kjøre hjem og montere, få den gamle opp i leiebilen og kjøre det på dynga og tilbake med bilen. Madrasser er tunge å få både ned og opp trapper..... nå har vi bestilt pizza for vi er like slitne begge to, jeg er faktisk usikker på om jeg klarer å gå til døra når pizzaen kommer..... :sweat:

Eneste dumme er at dette går ut over Lady, for det blir ikke noe annet enn lufting rett utenfor døren i dag, men det får gå for en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Debbie skrev:

Og der fikk jeg se episoden. Kjære min tid, jeg skjønner jo hvor de tok Barbie fra.  Og den festfikseren minner meg utrolig mye om en annen. Hvem da?

Kan hun minne om hun lyse med weimaranere fra Dog Show?

For et hysteri for en ***** klo, stakkars Sigge- at han ikke dreper den eieren i søvne. 

Nei takke meg til  mer normale folk. 

 

Prima er sur fordi hun ikke får Scampi i chilli og hvitløk. Oksemuskelen er tydeligvis ikke like god...

Nei lese en god bok kanskje..

Hvilken episode av hva? Nå ble jeg nysgjerrig! :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Debbie skrev:

unnskyld..

Svenske Hollywoodfruer. Blir helt matt, og denn gangen var ikke Gunilla den verste..

 

Oooh..Helt glemt den serien!  Prøve å gå sett i morgen. 

Egentlig er det leggetid,  men sambo dro ut for å snørekjøre med bikkja mi og vi tør ikke legge oss før han er tilbake.  Det var ikke veldig lovende at jeg måtte hjelpe til å dra dyret ut døra fordi han ikke ville gå fra meg. Han blir seriøst mer og mer mammadalt for hver dag.  Har aldri hatt en hund som var sååååååå enmannshund før! 

Selv om begge står i mitt navn har de helt klart valgt seg hver sin eier :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! HD-resultat nr 4 har kommet, med den 4.de HD-A'en i rekka! Verdens beste lakristroll! :ahappy: 

Og jeg tillater meg å være litt stolt! På en rase der 12 % blir røntget, med nesten 40 % HD-diagnoser, har mitt første kull 80 % røntget, og 100 % fritt! 

Sistemann skal etter planen røntges i løpet av januar. Statistisk sett er det minst en med HD i alle kull. Jeg tør ikke spå resultatet hans, men i dag, i dag er jeg glad for de resultatene jeg har fått :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 2ne skrev:

Wee! HD-resultat nr 4 har kommet, med den 4.de HD-A'en i rekka! Verdens beste lakristroll! :ahappy: 

Og jeg tillater meg å være litt stolt! På en rase der 12 % blir røntget, med nesten 40 % HD-diagnoser, har mitt første kull 80 % røntget, og 100 % fritt! 

Sistemann skal etter planen røntges i løpet av januar. Statistisk sett er det minst en med HD i alle kull. Jeg tør ikke spå resultatet hans, men i dag, i dag er jeg glad for de resultatene jeg har fått :ahappy: 

Du har all grunn til å være stolt oppdretter :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars (tullete) hunden. Tispetruse = bakbein funker ikke.

Så sitt blir å rygge litt, og på ligg gikk forbeina I bakken mens bakbeina var helt stive ?

Tror endelig jeg har funnet noe hun reagerer mer tullete på enn potesokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillekrapyl skrev:

Forkjølet og vondt i bihulene.

Slitsomt. Håper det snart gir seg.

 

 

Er du plaget med gjentagende bihulbetennelse, bør du prøve fotsoneterapi.

Jeg slet veldig med kronisk bihulebetennelse hver vinter og legen mente at det måtte operasjon til for at jeg skulle bli frisk. Så fikk jeg råd om å prøve fotsoneterapi - det er ti år siden og jeg har ikke hatt bihulebetennelse siden :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lola Pagola skrev:

Jeg er så delt... egentlig vil jeg ha en annen jobb med annen turnus, men etter å ha fått lønnslippen i dag klarer jeg ikke bli enig med meg selv. Det som er sikkert er at det er sååå deilig å ha inntekt igjen (en god en tilogmed) og ikke bare utgifter.

 

Fikk ikke leiligheten jeg ville ha da. Litt dumt, men samtidig så var det veldig lytt der, og to dører rett inn til min del fra utleierne, så ble litt for intimt og kanskje... får lete videre...

Hva slags jobb ble det på deg? :) har. Ikke fått med meg det.:p går jo an å søke litt/følge med arbeidsmarkedet selv om du er i jobb nå da. Enig i at det er godt med lønn :P ikke kjøp deg leilighet, da forsvinner alt igjen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnnikenK skrev:

Er du plaget med gjentagende bihulbetennelse, bør du prøve fotsoneterapi.

Jeg slet veldig med kronisk bihulebetennelse hver vinter og legen mente at det måtte operasjon til for at jeg skulle bli frisk. Så fikk jeg råd om å prøve fotsoneterapi - det er ti år siden og jeg har ikke hatt bihulebetennelse siden :ahappy:

Hva er fotsoneterapi? Jeg har bihulebetennelse 2-3-4 ganger i året :hmm:

__________

Nettopp hatt besøk av ei venninne/kollega og hennes to huskyer. Veldig koselig :D Aron var idiot første timen, men han fikk heldigvis tilbake hørselen etterhvert.. Taipa er bare.. Taipa :P  fortsatt verdens enkleste :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnnikenK skrev:

Er du plaget med gjentagende bihulbetennelse, bør du prøve fotsoneterapi.

Jeg slet veldig med kronisk bihulebetennelse hver vinter og legen mente at det måtte operasjon til for at jeg skulle bli frisk. Så fikk jeg råd om å prøve fotsoneterapi - det er ti år siden og jeg har ikke hatt bihulebetennelse siden :ahappy:

Mye mulig. Ble kvitt eksem som barn av fotsoneterapi, og har fremdeles traumer. Synes det var så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Monikawt skrev:

Hva er fotsoneterapi? Jeg har bihulebetennelse 2-3-4 ganger i året :hmm:

 

Står om det her http://www.alternativ.no/behandlingsmetoder/soneterapi.php 

Jeg hadde fire behandlinger og blei skitdårlig etter de to første behandlingene. Vondt var det også, men absolutt verdt det. Det er mye vondere å ha gjentagende bihulebetennelse.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...