Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Akkurat nå, Aslan skrev:

HÆ? Eller bor du kanskje ikke der det står på profilen din på sonen? Det var ihvertfall mer enn 1,9 minus når jeg gikk fra bussen og til jobb i dag tidlig :lol: 

Ikke oppdatert profilen på lenge ser jeg:sleep:

Bor på Østlandet, men er på Sunnmøre nå. 2 minus, litt snø på bakken og sol på himmelen?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, SFX skrev:

Fine greier med velferdsstat og være NAV'er, altså :D

Men om under to uker skal jeg ha møte med ny saksbehandler for å finne ut hvordan jeg skal tilbake i jobb, så da blir det vel slutt på luksustilværelsen...

Ja, uff, tenk om du ikke får fortsette den luksustilværelsen... :lol: 

34 minutter siden, SFX skrev:

Og flink fotograf, hehehe, han er veldig junior, men langt fra det verste jeg har sett. Han kommer nok til å skille seg ut, fordi han faktisk har korrekte proporsjoner, og det er stadig flere som ikke har det. Spørsmålet er jo om dommerne klarer å se at han er korrekt eller at han er annerledes :P Vel, med tanke på hvor ofte Foenix "bare" blir nummer to fordi hun er litt for lang, så kan jeg jo løpe etter alle de dommerne med Glam som er kort nok, i hvert fall :D

Gode fotografer er gull verdt altså :D

34 minutter siden, SFX skrev:

Det er litt min egen skyld, jeg kunne begynt på dette arbeidet før, men jeg fungerte ikke til sånt i desember. Vi har manko på to personer i styret, det gjør ikke ting enklere. Og jeg måtte ikke sitte i natt, jeg skal jobbe med det etterpå ;)

Ahhhh, så det var ikke såååå synd på deg da nei :D. Vi er forresten en person i manko i styret - og det merkes faktisk. 

34 minutter siden, SFX skrev:

Jeg klarer ikke å se for meg deg med ei symaskin...

What?? Ikke? :o Hva tror du om meg liksom? At jeg totalt mangler slike gener? *host*. 
Jeg har faktisk TO symaskiner til og med... begge står bortgjemt på loftet med flokete undertråd... :aww: 

34 minutter siden, SFX skrev:

Skype er stort sett veldig snedig - gårsdagens møte hadde nok vart tre og ikke fire timer om vi ikke hadde dårlig dekning og tekniske problem, men i går var ille i forhold til andre møter. Og om en møtes fysisk, går det jo med to timer til skravling i tillegg, så det lønner seg i lengden :D Også kan en sitte i sofaen under ullpledd, med fyr på vedovnen, og ha sjokolade og pepsi max på bordet. 

Ja, det går med usedvanlig mye tid på skravling, vi spiser også pizza (skjønt jeg får aldri i meg mer enn et stykke, for vi jobber jo litt mens vi spiser, men jeg må jo skrive referat og da er det vanskelig å skrive og spise samtidig - vel er jeg bra på multitasking, men enkelte ting er vanskelig selv for meg :aww:). 

34 minutter siden, SFX skrev:

Foenix bretter ikke lenger halen til siden; hun retter den i været som ei flaggstang. Jeg tenker vi prøver parring i morgen, selv om veterinæren mente lørdag. 

Jeg ville aldri turt å stole på veterinærer når det kommer til det der, jeg.... Tispa Willy til slutt parret, la jo halen veldig tydelig de første dagene, var veldig pågående på Willy og det var faktisk såpass at han et par ganger sa fra skikkelig til henne at NÅ var det litt i overkant. Så etter noen dager slutta hun å legge på halen, men stod med den rett opp... DA var Willy interessert - og parret uten problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monab88 skrev:

Ikke oppdatert profilen på lenge ser jeg:sleep:

Bor på Østlandet, men er på Sunnmøre nå. 2 minus, litt snø på bakken og sol på himmelen?

Haha, ja det forklarer! Her er det vel ihvertfall 8 minus tror jeg nemlig, så skjønte ikke bæret :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

http://www.nrk.no/kultur/britisk-stjerneskuespiller-dod-1.12749917 Men atte. Professor Snape? :cry: :icon_cry:

"Look at me... You have your mother's eyes." :cry: 

 

OMG!!! NEI! IKKE ALAN RICKMAN! Jeg og veninna mi har hatt gammelmannscrush på han siden han kom som professor snape. Jeg har sett så mange rare filmer med han bare fordi han er Alan Rickman, jeg har lasta ned alt fra Snowflake til Die Hard. FØKK! :( Han var EPISK! Unik! Og merkelig kjekk i mine yngre år. Hvorfor dør så mange talentfulle folk, nå om dagan?! :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

 

OMG!!! NEI! IKKE ALAN RICKMAN! Jeg og veninna mi har hatt gammelmannscrush på han siden han kom som professor snape. Jeg har sett så mange rare filmer med han bare fordi han er Alan Rickman, jeg har lasta ned alt fra Snowflake til Die Hard. FØKK! :( Han var EPISK! Unik! Og merkelig kjekk i mine yngre år. Hvorfor dør så mange talentfulle folk, nå om dagan?! :(  

My thought exactly :no: Virkelig ikke uka for de jeg liker dette :cry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aslan skrev:

http://www.nrk.no/kultur/britisk-stjerneskuespiller-dod-1.12749917 Men atte. Professor Snape? :cry: :icon_cry:

"Look at me... You have your mother's eyes." :cry: 

Oj, det kom plutselig!
Ikke særlig gammel heller. Ikke at kreft kjenner noen alder, men...

Jeg har aldri hatt noen "crush" på ham, selv om jeg liker karakteren Snape godt. Men bedre i bøkene enn filmene...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

 

OMG!!! NEI! IKKE ALAN RICKMAN! Jeg og veninna mi har hatt gammelmannscrush på han siden han kom som professor snape. Jeg har sett så mange rare filmer med han bare fordi han er Alan Rickman, jeg har lasta ned alt fra Snowflake til Die Hard. FØKK! :( Han var EPISK! Unik! Og merkelig kjekk i mine yngre år. Hvorfor dør så mange talentfulle folk, nå om dagan?! :(  

Jeg har også en gammelmannscrush på Alan Rickman. Professor Snape er bare fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Oj, det kom plutselig!
Ikke særlig gammel heller. Ikke at kreft kjenner noen alder, men...

Jeg har aldri hatt noen "crush" på ham, selv om jeg liker karakteren Snape godt. Men bedre i bøkene enn filmene...

 

 

Ikke crush her heller egentlig, bare likt ham utrolig godt som skuespiller, spesielt som Snape. Huff altså :no: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fasiken, aldri blødd så mye før etter celleprøve, utvidet da men alikevel :( Ble spurt om jeg ville ha bedøvelse og, akkurat der går grensen, det er ikke såå vondt liksom :P Og siden jeg var hjemme fra sykehuset tidlig og det bare var 10- her så bråbestemte jeg en skitur, ble kun 2 runder i lysløypa da siden preppemannen (som jeg liker mindre og mindre!) ikke hadde preppa der jeg ville gå, og jeg orket ikke base i løssnøen idag igjen....  Nå skal jeg sove litt på soafen, er i skikkelig dritthumør, må være pms...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Siri skrev:

Jeg ville aldri turt å stole på veterinærer når det kommer til det der, jeg.... Tispa Willy til slutt parret, la jo halen veldig tydelig de første dagene, var veldig pågående på Willy og det var faktisk såpass at han et par ganger sa fra skikkelig til henne at NÅ var det litt i overkant. Så etter noen dager slutta hun å legge på halen, men stod med den rett opp... DA var Willy interessert - og parret uten problemer :)

Jeg blir liksom litt svimmel, for jo flere jeg snakker med, jo flere motstridende råd får jeg. Jeg har ikke nok erfaring med praktisk oppdrett til å være selvsikker nok i mine avgjørelser. Jeg er skeptisk til å vente helt til lørdag, fordi hun har en historie med å stige kjapt i progesteronet, så får jeg heller bare ta en ekstra dag eller fem hos pappa og la hundene finne ut av det. Men det var i hvert fall godt å se at det var stigning på gårsdagens prøveresultat sammenlignet med søndagens, med tanke på hvor langt ut i løpetiden hun er. Hun løper så sjelden at jeg vil helst utnytte denne løpetiden.

Alan Rickman <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
1 time siden, SFX skrev:

 

Ooh, takk, er det type byggevare eller Plantasjen? Jeg trenger ikke vekt, og det er greit med ting som er lett å bære om jeg må ut og strø.

 

Jeg kjøpte på Ski Bygg - ser ut som f.eks. Byggmakker har dette :)
Så byggvare er nok stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, *Kat84* skrev:

 

Dette er altså grunnen til at jeg ikke syr! Alt for mye styr :P Eller driver med andre husmorsysler... Jeg har en mistanke om at jeg er født uten det genet der.  

 

Jeg syr ikke puter og gardiner for å si det slik:lol: Det hadde vært altfor huslig for meg:lol:

5 timer siden, Siri skrev:

 

Hva ER det med sånn undertråd? Jeg HATER undertråder og det er ene og alene grunnen til at jeg aldri syr. Jeg tror faktisk at jeg kunne blitt ganske flink til å sy om det ikke var for den jæv... undertråden... den fucker det alltid til hos meg... og jeg forventer at sånt skal funke, jeg, helt uten at man skal behøve å operere maskina og gjøre alt mulig teknisk vedlikehold :aww: 

Jeg HATER undertråd:sint_01: Det er bare tull og tøys med den hele tiden:pinch:

4 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Den har jeg også. Herlige maskiner! Det står sikkert litt om rensing og oljing i manualen, husker ikke i farta hvordan det gjøres.

Youtube om rensing og oljing av denne maskina.

Takk for at du ga meg noe å engasjere meg i når jeg egentlig skulle rette inntakstester :lol:

 

Maskinen er egentlig veldig grei, men litt for lav mellom trykkfot og tøy i blant, jeg syr skinn og får litt problemer fordi det blir for liten plass.

Bare hyggelig å gi deg noe annet å tenke på:lol:

4 timer siden, Tekopp skrev:

Jeg jobba med symaskin support ei stund så jeg har lært meg å like å deale med den tekniske sida av å fikse maskinene. Tidligere har jeg faktisk tenkt på at det minner om å skru bil ?

Og at spekulert på at de fleste (kvinn)folk som betjener slike maskiner med fordel kunne lært å være litt mer "macho" i Hvordan de behandler maskina.

Feks med å alltid mene at det er noe galt med maskina som ikke oppfører seg, ikke med stakkaren som ikke får den til å funke ?

 

Min maskin hater meg:aww: Symaskiner generelt hater meg:getlost: 
Det er ikke uten grunn at jeg har håndsydd alle kaninlekene i nesten to år før jeg kjøpte meg symaskin i november:lol:
 

FIkk svigermor på besøk, og skulle få henne til å se på maskinen. Jeg tredde i vei og skulle sy for å vise hvor teit den er.
Gjett hvem som sydde helt perfekt og fine sting, og med normal undertråd?:sleep::pinch:

Konklusjon: jeg har ikke god innflytelse på symaskiner:aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...