Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis

Haha! Jeg har ledd meg skakk av Bizi i kveld. For en liten raring!

Hun kosa seg på tur i 2,5 time, for det meste løs.

Og sjarmerte turfølget vårt så til de grader.

Hun rulla rundt i snøen, hoppa og spratt og viste med hele seg at hun er en glad hund som elsker livet, og eeelsker SNØ!

Han ble så sjarmert at han bare sto og så på henne der hun til slutt la seg ned i snøen og sovna, og ikke ville bli med hjem.

Han falt pladask for livsgleden og personligheten, og det skjønner jeg jo, hun er jo til å spise opp.

Så satte han seg ned og kosa med henne, og hun satt og nøyt oppmerksomheten og nussa han på nesa.

Virka som han fikk litt lyst på finsk lapphund:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

2 timer siden, Lola Pagola skrev: Jeg er så delt... egentlig vil jeg ha en annen jobb med annen turnus, men etter å ha fått lønnslippen i dag klarer jeg ikke bli enig med meg selv. Det som er sikkert er at det er sååå deilig å ha inntekt igjen (en god en tilogmed) og ikke bare utgifter.

 

Fikk ikke leiligheten jeg ville ha da. Litt dumt, men samtidig så var det veldig lytt der, og to dører rett inn til min del fra utleierne, så ble litt for intimt og kanskje... får lete videre...

Hva slags jobb ble det på deg? [emoji4] har. Ikke fått med meg det.[emoji14] går jo an å søke litt/følge med arbeidsmarkedet selv om du er i jobb nå da. Enig i at det er godt med lønn [emoji14] ikke kjøp deg leilighet, da forsvinner alt igjen [emoji14]

Omsorgsbolig, privat sektor :) så medlever. Haha ja men da betaler man iallefall til seg selv på en måte. Men, skal ikke kjøpe enda, selv om det hadde vært deilig.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Mye mulig. Ble kvitt eksem som barn av fotsoneterapi, og har fremdeles traumer. Synes det var så vondt.

Ja det er vondt, men det er bihulebetennelse også :hmm: Vondt skal vondt fordrive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt shoppingterapi, så om noen uker kommer det ny sofa i heimen, jeg har kjøpt gardin til ett av tre stuevinduer (de var utsolgt for gardinlenger, så da tar jeg det en annen gang, men det ble liftgardiner på vnduet som er rett over sofaen), og fra IKEA ble det ei vegghylle til badet så jeg kan få alt av håndklær ut av søppelsekker, samt et par billige fleecepledd til hundene i sofaen :P

Nå skal jeg gjøre ferdig to do-lista mi for klubbarbeid i kveld. 11 punkt, og jeg har gjort unna 3. Jeg har blant annet blitt bedt om å finne bilder av X'en til ei mestvinnendeliste, så da har jeg snufset litt og tørket noen tårer. Skikkelig bra sinnsstemning som utgangspunkt for å skrive begrunnelse for å øke medlemskontingenten fra 2017... :P

Også GLEMTE jeg å kjøpe sand, som jeg pratet om i hele går. Drittkjerring...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Jeg har hatt shoppingterapi, så om noen uker kommer det ny sofa i heimen, jeg har kjøpt gardin til ett av tre stuevinduer (de var utsolgt for gardinlenger, så da tar jeg det en annen gang, men det ble liftgardiner på vnduet som er rett over sofaen), og fra IKEA ble det ei vegghylle til badet så jeg kan få alt av håndklær ut av søppelsekker, samt et par billige fleecepledd til hundene i sofaen :P

Nå skal jeg gjøre ferdig to do-lista mi for klubbarbeid i kveld. 11 punkt, og jeg har gjort unna 3. Jeg har blant annet blitt bedt om å finne bilder av X'en til ei mestvinnendeliste, så da har jeg snufset litt og tørket noen tårer. Skikkelig bra sinnsstemning som utgangspunkt for å skrive begrunnelse for å øke medlemskontingenten fra 2017... :P

Også GLEMTE jeg å kjøpe sand, som jeg pratet om i hele går. Drittkjerring...

:console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu! Iben fikk løpetid i går :D Og ja, jeg er glad, for da er den over innen NKK Bø :P 
Men nedtur at hun har det neste helg på Leto.. 

Og nå har jeg anskaffet meg Fiken og skjønner litt lite av den enda.. Får ikke lagt inn salgene mine slik at konoten blir i balanse :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillekrapyl skrev: Forkjølet og vondt i bihulene.

Slitsomt. Håper det snart gir seg.

 

 

Er du plaget med gjentagende bihulbetennelse, bør du prøve fotsoneterapi.

Jeg slet veldig med kronisk bihulebetennelse hver vinter og legen mente at det måtte operasjon til for at jeg skulle bli frisk. Så fikk jeg råd om å prøve fotsoneterapi - det er ti år siden og jeg har ikke hatt bihulebetennelse siden :ahappy:

18 minutter siden, AnnikenK skrev: Er du plaget med gjentagende bihulbetennelse, bør du prøve fotsoneterapi.

Jeg slet veldig med kronisk bihulebetennelse hver vinter og legen mente at det måtte operasjon til for at jeg skulle bli frisk. Så fikk jeg råd om å prøve fotsoneterapi - det er ti år siden og jeg har ikke hatt bihulebetennelse siden :ahappy:

Hva er fotsoneterapi? Jeg har bihulebetennelse 2-3-4 ganger i året :hmm:

__________

Nettopp hatt besøk av ei venninne/kollega og hennes to huskyer. Veldig koselig [emoji3] Aron var idiot første timen, men han fikk heldigvis tilbake hørselen etterhvert.. Taipa er bare.. Taipa [emoji14]  fortsatt verdens enkleste [emoji3] 

Fotsoneterapi er gull for mye ? om dere er i Bergen kan jeg anbefale Eciwo fotsoneterapi :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte at jeg slo av ovnen på soverommet mitt i morges, nå er det vel sånn rundt ti grader der tenker jeg. Greit nok for meg som har vinterdyne, greit nok for Pippin også som koser seg veldig når jeg pakker et ullteppe rundt ham ( :wub: ), men Symra derimot, hun reiser seg opp og labber bort hvis jeg legger teppe på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger mugger jeg på facebook bare fordi folk irriterer meg. Jepp, dere ble nok overrasket nå. 

Og noen ganger leser jeg det jeg irriterer meg over en gang til, bare for å finne ut at jeg overreagerte. Tipper det og var overraskende :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg flyttet på to kommoder, så jeg har plass til nykaret på kjøkkenet. Men trenger hjelp til å løfte det oppå, så må vente på Bonden min. Jeg blir liksom ikke helt fornøyd med innredningen i stua her... Syns noen kan komme og være konsulent for meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

:console:

Tusen takk! 

1 time siden, Betty skrev:

"Why so serious??"

Akkurat nå ser jeg film, og konstaterer at det jaggu ikke er så verst å ta helg på en torsdag!

Det sitatet får meg til å tenke på Glee, men det er jo ikke en film, så da må det vel være noe annet du ser på.

Jeg sliter med at nettet går så himla sakte - så sakte at det blir bare error når jeg forsøker å laste ned et worddokument fra webmailen, og flere nettsted går til sånn ping timeout-error fordi det tar for lang tid. Så nå er jeg spent på om jeg får skrevet noe her, mens jeg venter på at en mail skal bli sendt - for det tar også et par minutter... Jeg savner brevduer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borte herfra i laaang tid nå, men nånår jeg har loggetmeg inn igjen får jeg push varsler om alt megamarie mokken og sirieveline(blant annet) gjør her inne. Hva skjer? Hvordan får jeg det bort, men slik jeg får varsler bare ved sitering og tagging?

Sent fra min E6553 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange burder jeg burde begynt på, men de går sikkert ingen steder om jeg venter til i morgen. Batman på TV og druer til kveldsmat høres ut som mer fornuftig bruk av kvelden. Druer er kanskje ikke så veldig sunt om man spiser opp hele drueklasen på en kveld? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Burde man starte bilen hver dag nå som det er kaldt (-20) eller har ikke det noe for seg?

 

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

 

 

Ja, jeg mener det er lurt. Det er nå som det er kaldt, at folk har mest problemer med batteriet. Enten man har kjørt mye eller. lite. Det tærer på bilbatteriet og kjøre mange småturer nå i denne kulden.... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ane skrev:

Har vært borte herfra i laaang tid nå, men nånår jeg har loggetmeg inn igjen får jeg push varsler om alt megamarie mokken og sirieveline(blant annet) gjør her inne. Hva skjer? Hvordan får jeg det bort, men slik jeg får varsler bare ved sitering og tagging?

 

Sent fra min E6553 via Tapatalk

 

 

Hm, husker ikke akkurat nå, men les i de supportdelene av forumet, mange som sleit med det samme, så er beskrivelser på hvordan du endrer det der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ane skrev: Har vært borte herfra i laaang tid nå, men nånår jeg har loggetmeg inn igjen får jeg push varsler om alt megamarie mokken og sirieveline(blant annet) gjør her inne. Hva skjer? Hvordan får jeg det bort, men slik jeg får varsler bare ved sitering og tagging?

 

Sent fra min E6553 via Tapatalk

 

 

Hm, husker ikke akkurat nå, men les i de supportdelene av forumet, mange som sleit med det samme, så er beskrivelser på hvordan du endrer det der [emoji4] 

Da får jeg bare lete. Finner ingen ting her inne føler jeg [emoji14] Helt tragisk. Er en grunn til at det er første gang på hundre år jeg er her igjen [emoji14] haha

Sent fra min E6553 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnnikenK skrev:

Er du plaget med gjentagende bihulbetennelse, bør du prøve fotsoneterapi.

Jeg slet veldig med kronisk bihulebetennelse hver vinter og legen mente at det måtte operasjon til for at jeg skulle bli frisk. Så fikk jeg råd om å prøve fotsoneterapi - det er ti år siden og jeg har ikke hatt bihulebetennelse siden :ahappy:

Jeg ble også kvitt bihulebetennelse ved hjelp av fotsoneterapi. En av gangene jeg var til behandling ble jeg spurt om hvordan jeg ellers hadde det. Det viste seg da at han kunne kjenne at jeg var gravid. Alle organene i kroppen instiller seg på graviditeten, den forandringen kunne han merke på sonene mine.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ane skrev: Har vært borte herfra i laaang tid nå, men nånår jeg har loggetmeg inn igjen får jeg push varsler om alt megamarie mokken og sirieveline(blant annet) gjør her inne. Hva skjer? Hvordan får jeg det bort, men slik jeg får varsler bare ved sitering og tagging?  

Sent fra min E6553 via Tapatalk

 

 

Hm, husker ikke akkurat nå, men les i de supportdelene av forumet, mange som sleit med det samme, så er beskrivelser på hvordan du endrer det der [emoji4] 

Da får jeg bare lete. Finner ingen ting her inne føler jeg [emoji14] Helt tragisk. Er en grunn til at det er første gang på hundre år jeg er her igjen [emoji14] haha

Sent fra min E6553 via Tapatalk

Står om det I den superlange tråden jeg lagde som heter noe sånt som "oppgraderte hundesonen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Line skrev:

Så lite løsningsorientert du er - du har da vedovn, send røyksignaler!

Det blir så dyrt om jeg må bruke morse i røyk for å få kommunisert alle dokumentene jeg skal sende :D Nå har jeg skrevet fem tette sider for å oppsummere og evaluere aktiviteten vår i denne perioden. Men nå må jeg skrive noe kort - handlingsplan for neste periode, er ikke vits i å lage den så lang at neste årsmelding blir full av "dette hadde ikke styret kapasitet til".

5 minutter siden, Tricolor skrev:

Jeg ble også kvitt bihulebetennelse ved hjelp av fotsoneterapi. En av gangene jeg var til behandling ble jeg spurt om hvordan jeg ellers hadde det. Det viste seg da at han kunne kjenne at jeg var gravid. Alle organene i kroppen instiller seg på graviditeten, den forandringen kunne han merke på sonene mine.

Og sonisene her inne vet også alt om når noen er gravide, selv når de ikke er det :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...