Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Belgerpia skrev:

 

Altså - for meg, som har jobbet 20 år med kundereskontro, så er den samtalen der helt logisk sett fra Telenor sin side.
Du sier at regningen er feil fordi det er fakturert for mye, Telenor forklarer at krediteringen ikke synes fordi faktura var utstedt FØR krediteringen fant sted. Nei, du får ikke ny regning - dog burde vedkommende lagt til at det kommer frem på neste faktura. (det er i alle fall sånn det bruker å virke med Telenor)

Altså, jeg skjønner den.. Men jeg synes det ble veldig god dag mann økseskaft allikevel :P særlig når dama nesten virket oppgitt fordi jeg ringte og sa at fakturaen min var feil, for de hadde jo fikset det.. 

Det jeg ikke skjønner er hvorfor de ikke har noen automatisk varsel som kan bli sendt ut på e-post at det feks har skjedd en kreditering eller lignende.. Det skulle ikke akkurat ha vært så vanskelig, og spart seg for slike telefoner som dette.. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Frossen hestemøkk på øyet. Æw :aww:  Du vet det er kaldt når du må ha øks som standardredskap for å kunne møkke. Nå kommer riktignok isishesteeier for å møkke, men jeg har slått løs møkka og henta flis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg sendt mail til xxl om at jeg ønsker meg ei ny hodelykt. Den jeg kjøpte i høst mistet plutselig frontdeksel og glass på tur i går. 

Håper de nye hurtta-båndene til hundene ligger i posten når jeg kommer hjem, har sikla på de lenge :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Raksha skrev:

Frossen hestemøkk på øyet. Æw :aww:  Du vet det er kaldt når du må ha øks som standardredskap for å kunne møkke. Nå kommer riktignok isishesteeier for å møkke, men jeg har slått løs møkka og henta flis. 

:| Kan ikke være meninga at det skal bo folk oppi her :lol: Altfor kaldt. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nico vil ikke ut. Hun var tøffere i fjor faktisk.  Tror hun er blitt kryna i snøen litt for mange ganger av Toddy. 

Ungen har begynt å få bikkjene til å spise opp det han liker minst av maten sin når jeg snur ryggen til :huh:

Jeg har ikke klart å bevise det med skorper, men ingen av mine bikkjer spiser grønnsaker o jeg trodde ikke på at han har "mistet" det på flere forskjellige steder i stua gitt.

Busted! 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrer på serial s2. Eg greier ikkje få sympati med Bowe. ? Han har sikkert hatt det ******, men meh. Gidder ikkje Google det for å få bedre innsikt heller. Eg vil ha mord.?

Skal det ikkje vere ein svensk podcast av samme type som serial og uløst? Eller andre real life krimgreier?

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Akkurat kommet inn etter å ha vært ute og handlet. Måtte dele opp ny 20 kg blokk med V&H også. Brukte først øks for å lage hakk på de rette stedene for å dele opp i 1 kg stykker, og så brukte jeg hammer og hoggjern. Veldig effektivt, og mye mindre gris enn å bruke sag! :D

Har også kjøpt svetteskrape til hester på Biltema. Testa den på Sjef og det var effektivt. For å si det mildt... 

Bilde av hvor mye jeg fikk av etter å ha gått lett over en gang.. 

20160114_124427.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Siri skrev:

Klart :lol: 

Fine greier med velferdsstat og være NAV'er, altså :D

Men om under to uker skal jeg ha møte med ny saksbehandler for å finne ut hvordan jeg skal tilbake i jobb, så da blir det vel slutt på luksustilværelsen...

4 timer siden, Siri skrev:

Fin guttunge :) 

Og flink fotograf, hehehe, han er veldig junior, men langt fra det verste jeg har sett. Han kommer nok til å skille seg ut, fordi han faktisk har korrekte proporsjoner, og det er stadig flere som ikke har det. Spørsmålet er jo om dommerne klarer å se at han er korrekt eller at han er annerledes :P Vel, med tanke på hvor ofte Foenix "bare" blir nummer to fordi hun er litt for lang, så kan jeg jo løpe etter alle de dommerne med Glam som er kort nok, i hvert fall :D

4 timer siden, Siri skrev:

Om du har 4-5 timers arbeid foran deg som skal ut i morgen, da tror jeg dere må gjøre noe med arbeidet i den klubben. Evt må du slutte med denne flink-pike-greia di :D. Det er vel ingen som kan kreve at du skal sitte om natta å gjøre klubbarbeid? 

Det er litt min egen skyld, jeg kunne begynt på dette arbeidet før, men jeg fungerte ikke til sånt i desember. Vi har manko på to personer i styret, det gjør ikke ting enklere. Og jeg måtte ikke sitte i natt, jeg skal jobbe med det etterpå ;)

4 timer siden, Siri skrev:

Hva ER det med sånn undertråd? Jeg HATER undertråder og det er ene og alene grunnen til at jeg aldri syr. Jeg tror faktisk at jeg kunne blitt ganske flink til å sy om det ikke var for den jæv... undertråden... den fucker det alltid til hos meg... og jeg forventer at sånt skal funke, jeg, helt uten at man skal behøve å operere maskina og gjøre alt mulig teknisk vedlikehold :aww: 

Jeg klarer ikke å se for meg deg med ei symaskin...

4 timer siden, Siri skrev:

Har jeg hjemmekontor - igjen - bare fordi jeg ikke har møter i dag og jeg skal på styremøte i briardklubben i kveld. Jeg har ikke samvittighet til å la hundene være hjemme hele dagen og hele kvelden (nå kan de jo ikke være med i bilen heller pga kulda). Å komme meg til styremøter koster meg 234 kr i bompenger + drivstoffutgifter (ca 230 km) - det er ikke akkurat gratis å være aktiv i klubbarbeid liksom... og Skype-møter er visst ikke aktuelt, det.... *sukk*. 

Skype er stort sett veldig snedig - gårsdagens møte hadde nok vart tre og ikke fire timer om vi ikke hadde dårlig dekning og tekniske problem, men i går var ille i forhold til andre møter. Og om en møtes fysisk, går det jo med to timer til skravling i tillegg, så det lønner seg i lengden :D Også kan en sitte i sofaen under ullpledd, med fyr på vedovnen, og ha sjokolade og pepsi max på bordet. 

4 timer siden, Stine skrev:

Satt jeg å lurte på hevm i alle dager vil ha sex på jobb!? Også kom jeg på at C og jeg møttes på jobb, så ehh ja kan sette meg under de 75% da :icon_redface:

Præhæ!

Ellers er det vel standard at lærere finner hverandre på arbeidsplassen, i hvert fall var det utbredt der jeg har gått. Det gikk selvfølgelig også rykter om at E og R var fersket i bøttekottet, men det klarer jeg ikke å se for meg. E var naturfaglærer, og den som rødmet stort da vi på ungdomsskolen kom til kapittelet om reproduksjon, ba oss stammende om å lese det selv hjemme, og hoppet videre til fotosyntesen. Jeg ser ikke for meg at han bøyde R over vaskebøttestativet og gjorde som hester og hunder gjør...

4 timer siden, Belgerpia skrev:


Altså - jeg har kjøpt en helt fantastisk strø sak - knust leca - små kuler som IKKE lager møkkete potespor om man bruker det utenfor heimen. Sekken på 20 liter er så lett at du kan bære den med to fingre. Gir fantastisk feste og er helt genialt. Så om du ikke skal ha sand for vektens del, så vil jeg i aller høyeste grad anbefale knust leca - helt genialt.

Ooh, takk, er det type byggevare eller Plantasjen? Jeg trenger ikke vekt, og det er greit med ting som er lett å bære om jeg må ut og strø.

26 minutter siden, Line skrev:

Verdens beste Smule er 5 år i dag :ahappy: 

12417675_10153418565581985_7666719840337

Har scannet vitnemål, så da er det bare å fikse siste rest på papirene i kveld og sende inn den søknaden da. 

Gratulerer med dagen og lykke til med jobbsøknaden!

Foenix bretter ikke lenger halen til siden; hun retter den i været som ei flaggstang. Jeg tenker vi prøver parring i morgen, selv om veterinæren mente lørdag. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.......skal jeg forberede litt kurs etter en deilig tur i snøen. :ahappy: 

Halvere mosjonsmengden røk i dag, vi har vært ute å kost oss i knappe 2 timer, og gærningen har løpt løs i 2+4 min. Av og til lurer på jeg på om hun er litt mynde. Veldig fornøyd i sofaen bar hun får steame av litt en gang i blandt... :P

(Jada, hevelsen har gått ned og og såret ser tørt og fint ut, ellers hadde hun selvsagt ikke fått løpe løs.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Line skrev:

Verdens beste Smule er 5 år i dag :ahappy: 

12417675_10153418565581985_7666719840337

Har scannet vitnemål, så da er det bare å fikse siste rest på papirene i kveld og sende inn den søknaden da. Nå rette verbprøver...

Fine Smula! Gratulerer med dagen til henne. :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en halvtime igjen til timen er ferdig og jeg kan gå ned og finne nesesprayen min... Jeg begynner å bli litt lei av å måtte anstrenge meg for å puste.

En 10. klasse på skolen min hadde lyst til å bytte ut norsklæreren sin med meg etter å ha hatt én time med meg. De syntes nemlig hun var for streng. Jeg er usikker på om de hadde trivdes bedre med meg i lengden hvis det var grunnen, altså. :aww::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monab88 skrev:

Vi har minus 1,9:ahappy:

HÆ? Eller bor du kanskje ikke der det står på profilen din på sonen? Det var ihvertfall mer enn 1,9 minus når jeg gikk fra bussen og til jobb i dag tidlig :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...