Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Jeg driver og sjekker ut tinder for tiden, kommet ny greie med "felles forbindelser" så man kan lete de opp i venners vennelister. Jeg har facebooksnoket på fem stk idag. Tre av de har kjæreste/gift. Jeg blir så provosert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du kjøpe deg bruksrase da :lol: :lol: :lol:

Bruksbernere. Duh!

Nå er tre sølegriser badet, så er det blåsing neste. Det var en gang fredagskveldene handlet om å finne et tomt hus uten foreldre som hele vennegjengen kunne dra til :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av turen vår i dag gikk vi forbi sirkuset som er i byen. Kunne ikke se noen eksotiske dyr, men det sto noen hester der og i en innhegning lå det flere hunder, deriblant en borzoi. Sikkert greit å lære de noen triks, men så for meg at de brukte litt mer lettlærte raser til sånt.

Blaze fikk trene litt apport i dag, men av nøkkelkjedet mitt istedet for apportbukk. Han synes det var rare greier, men regner med polletten faller ned etterhvert.

Felix fikk mulighet til å løpe fra seg, men han fantes ikke interessert. Begynner han å bli gubbete tro?

Nå skal jeg finne frem støvsugeren. Det henger spindelvev her og der og sånt takler jeg ikke. Det er mer enn nok av edderkopper og andre insekter her. De er overalt! :|:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og sjekker ut tinder for tiden, kommet ny greie med "felles forbindelser" så man kan lete de opp i venners vennelister. Jeg har facebooksnoket på fem stk idag. Tre av de har kjæreste/gift. Jeg blir så provosert :lol:

Jeg har hørt at det kryr av folk der som er i forhold. Skremmende! Håper jeg slipper å bli fortalt av single venninner at de har sett noen jeg kjenner der inne som ikke burde være der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og sjekker ut tinder for tiden, kommet ny greie med "felles forbindelser" så man kan lete de opp i venners vennelister. Jeg har facebooksnoket på fem stk idag. Tre av de har kjæreste/gift. Jeg blir så provosert :lol:

Hva er det? Sjekkegreie?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det kryr av folk der som er i forhold. Skremmende! Håper jeg slipper å bli fortalt av single venninner at de har sett noen jeg kjenner der inne som ikke burde være der...

Jeg får lyst å screenshote å sende bilde på melding til fruene. Men.. Så tenker jeg at de kan jo ha åpent forhold osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får lyst å screenshote å sende bilde på melding til fruene. Men.. Så tenker jeg at de kan jo ha åpent forhold osv.

Om noen hadde kommet over min kjære der inne hadde jeg ville visst det, men vi er jo forskjellige. Vanskelig å vite akkurat hvor grensa går for hva som er å blande seg i ting man ikke har noe med og det å ville si fra til noen om at de kanskje blir utsatt for et heftig tillitsbrudd.

Tenk så forferdelig å finne ut av det selv etter en tid og så få vite at venner/familie visste det lenge før deg...Usj, utroskap er noe dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får lyst å screenshote å sende bilde på melding til fruene. Men.. Så tenker jeg at de kan jo ha åpent forhold osv.

Jeg sendte en gang en hel msn samtale til venninnen av en venninne da det viste seg at typen jeg prata med var forlovet med henne. Hun mente jeg var for pågående i samtalen og lokket han utpå.. at vi ble kjent på et sjekkested på nettet (hva gjorde han der, liksom) og at han var tatt på fersken med ei anna venninne spilte visstnok liten rolle :aww: De er gift nå :aww: Og venninna mi er ikke lenger venninne med henne, for det var mi venninne sin feil at hun fikk vite om det :lol: Noen vil bare bli lurt!

Red: La til noen ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å miste den ene eksospotta på bilen :lol: kan ikke annet enn å le, er bare jeg som klarer å få til sånt. Den er bare borte. :P Skjønte ikke hvorfor den så annerledes ut før samboeren spurte meg om hvor den andre potta var.

Ikke fult så morsomt at alt fra nøkkel til bremseskiver er drit dyrt til den bilen. Og at det ekstremt vanskelig med finne brukte deler da alle blir ribba før de havner på høggern. Men verkstedet mitt skulle prøve å få tak i noe som ikke ruinerer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig digg på kveldstur idag! Sett bort ifra de ***** irriterende sløve fluene som skal følge etter deg da.... Nå er Trym skrubbet, han har en greie med å gni hodet sitt borti alt, og nå lukta det død av panna hans så da ble det full skrubbing og gnikking, han var ikke imponert over den behandlingen så nå ligger han å furter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig spennende innlegg fra meg her som vanlig. Guess What? Jeg vent på at frk. Vil-ikke skal sovne. :lol: Bror og stefar og truls har inntatt huset, og min mor har som vanlig null forståelse for at jeg ikke bare kan skru av barnet så hun sovner på kommando og jeg kan komme ned og spise. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en gang en hel msn samtale til venninnen av en venninne da det viste seg at typen jeg prata med var forlovet med henne. Hun mente jeg var for pågående i samtalen og lokket han utpå.. at vi ble kjent på et sjekkested på nettet (hva gjorde han der, liksom) og at han var tatt på fersken med ei anna venninne spilte visstnok liten rolle :aww: De er gift nå :aww: Og venninna mi er ikke lenger venninne med henne, for det var mi venninne sin feil at hun fikk vite om det :lol: Noen vil bare bli lurt!

Red: La til noen ord

Wow. Bare.

Wow :|

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket værvarsel for skorradalur neste uke og begynte å lete frem ulltøy. Seriøst? 5 grader? Godt det har vært en kald sommer her , så vi ikke får kuldesjokk.

Ser ut som jeg må kjøpe den skallbuksa jeg har siklet på hos stormbergs også. Og impregnere jakka mi og bergansbuksa til kidden.

*pakke ut shortser *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro på butikken for å handle litt, og da jeg kom hjem har hundene på et eller annet vis slått på TV'en. Og de ser på Modern Family! Ganske så passende, når Gloria er på besøk.

Jeg trodde forresten jeg var lur da jeg dro - ny dør med tre små vinduer, så jeg tenkte jeg skulle sniktitte på hva de gjorde når jeg dro, siden Gloria ikke har vært hjemme alene her siden hun var bebis. Vel, vinduer fungerer jo to veier, så X'en satt og så på meg, hun... Jeg testet ved å flytte hodet til et lavere vindu, og da flyttet hun hodet.

Nuh Big One, pepsi, jordbær med pisket krem, og seigmenn. Jeg fikk skattepenger i går, så jeg skeier ut med fredagskos.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...