Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Min løsning var egen handler :aww:

Den får kle seg selv :lol:

Innså jeg ikke har tid til å stille selv, så greit med backup!

Haha! Men jeg vil jo stille selv :P

Jeg sitter på jobb og vurderer vafler til middag.

Ut med fredagstaco, inn med vafler! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Høres ekkelt ut... vafler skal være sånne smoooothe og fiiiine og ikke ha annet enn helt standard ingredienser, de... :aww:. Under tvil kan jeg gå med på at det er kanel og eplesyltetøy i røra :aww: 

 

Så bra :). Man må liksom være med på ting for å finne venner - så by på deg selv og delta på studentaktiviteter så langt det er mulig :). Da skal du se du får venner du kan henge med :)

 

Ehhhhh.... too much information kanskje? :lol: :lol: :lol:

Sorry... jeg bare måtte :D

 

Hahahhaa, min mamma mistet en stor del av en tann etter å ha satt den fast i en diger karamell - da så hun akkurat ut som den smileyen :lol: :lol:. Du har vel kommet i "vedlikeholdsalderen" du også... det fikk jeg høre av tannlegen min da jeg var der for en stund siden *ler*. 

Vaflene var kjempe ekle ja, men heldigvis ikke så ekle som autokorrekten min når jeg skriver først feil tydeligvis :lol:

Kan man HD/AD rønke en hund som ikke er omregistrert fra utlandet til nkk?

Nei, tror ikke det..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med fredagstaco, inn med vafler! :P

Vaffeltaco da vøtt :P

Vaflene var kjempe ekle ja, men heldigvis ikke så ekle som autokorrekten min når jeg skriver først feil tydeligvis :lol:

Hahhhh... skylde på autokorrekt da... særlig liksom :lol: :lol: :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dårlig mor og nyter stillheten mens barnet spiser baguet med ripsgele på. Sunne frokosten sin det, tenker jeg.

Hva er dårlig mor med det?

Hilsen ho som bestikker ungen med namnam for å få han opp trappa og inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste jeg bloggen til "kona til" og ler.. Det er som hentet herfra.. Bare min mann handler ikke på eget initiativ, men må ha alt i nøyaktig antall når han handler :lol: man kan bare ikke skrive paprika :lol:

Det er så festlig å høre om andre med like utfordringer i hverdagen :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Må ikke glemme farge. Paprika f.eks kommer i forskjellig farge, så da må det og spesifiseres. :P

Akkurat nå sitter jeg på jobb og småfryser. Ventilasjon på jobb er helt håpløs, blåser jo full storm her jeg sitter. Ikke rart jeg har runde nr 2 med sjukdom nå. Håper bare helga berger meg inn, to arbeidsuker igjen og jeg gidder ikke å måtte være hjemme noen dager av de altså. :aww: Får vurdere å ha med meg pledd, jeg som himla litt med øynene da jeg så at flere av de faste her har svære tykke pledd liggende på jobb. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken og gråter ikke :) Lillesøstra skal absolutt sjekke ut frokosten her i Dublin, mens jeg er skeptisk for jeg husker hvordan den var for 5 år siden :D I dag skal vi dra rundt på Hop on- Hop off turer og være skikkelig turist :) Dublin viser seg fra sin beste side også med sol istede for regn ;)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å hjelpe en svensk oppdretter med å finne hannhund, hun var nysgjerrig på norske hunder. Fanken så vanskelig det er :lol: Mye lettere å ha hannhunden og bare ta imot og sortere de forespørslene som kommer :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ganske lenge siden, hos dyrlegen, fikk jeg med en del kortisontabletter til Gira. For å gi ved behov. Men det er slikt man kan gi når hun klør veldig da, sant? Hvor mye gir man en hund på 30kg da? Kan evt høre med dyrlegen altså, men tenkte høre her først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona til var helt fantastisk :lol:

I dag bærer det til Bææærgææn og @Eplefe ! det blir første gang jeg kjører min egen bil så lenge. Spennende.

For ja, det blir bil, tog kostet nemlig 2700,- for meg og Musikeren. :|

http://www.ba.no/na-bergensbanen-er-stengt-pa-grunn-av-tunnelbrann/s/5-8-128121

Kanskje like greit? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens @Kangerlussuaq @anyone

Er det det virkelig ikke lov å ha med kniv I bagasjen på fly? Jeg tenker ikke på håndbagasje nå, men den i lasterommet.

Jo, du kan ha relativt mye rart i innsjekket-baggasjen på et fly, spørs litt hvor du skal da tror jeg, for om du skal utenlands er kan ting som er klassifisert som "våpen" være underlagt regler for import etc. Hvor står det at du ikke kan? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slaget i dag! Plena er klippet for andre gang denna uka, klesvasken er unnagjort og siste runde i tørketrommelen pågår nå..

Jeg kunne jo ha fortsettet og pakket ferdig, men jeg kan jo ikke være for flink heller. Så nå skal jeg se på min nye yndlingsserie :heart:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...