Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Gubbens PC tok 36 timer å få inn Win10 av en eller annen grunn.. min PC brukte ca 15 min.. go figure! Våre PC-er er like gamle, men gubben, som liker å leke datanerd, er sånn som ikke vil ha automatiske oppdateringer og starter dem opp manuelt, mens jeg, data-amøben, sier ja takk til alt som går av seg selv.. Gubben mente at siden han ikke hadde automatiske oppdateringer så fikk den automatiske win10 oppgraderingen hikke... veit ikke om det er grunnen men. Uansett,størrelse på PC, båndbredde, hvor mye greier man har på pc-en fra før, betyr også litt tenker jeg. Ingenting går tapt i win10 oppgraderingen, så har man mye rart på PC-en av programmer etc så tar det vel mer tid.

Nå ble dere myyye klokere vedr skal/skal ikke oppgradere til win10 tenker jeg! :P

Da regner jeg med at dataen min er utilgjengelig det neste døgnet, siden jeg er lik som gubben din.. Vil bestemme selv hva og når ting skal oppdateres, blir oppriktig sur og klapper den igjen om noe oppdateres uten min godkjennelse :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

hm.... skal en finne senga da tro?
Vært på topptur i dag noe som var veldig deilig egentlig. Men litt varmt. 20 grader og opphold, delvis sol hadde jeg nemmelig... Vet andre har klaget på regn. Opphold er fint, men ville gjerne hatt 15 grader i stedet.

I morgen skal jeg på søskenbarntreff, det blir jo spennende. Har så og si ikke sett den siden av slekta siden ting gikk i vranglås i 95, det er 20 år siden det! :shocked:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Enits Dette er det mest bedagelige jeg har sett på fryktelig lenge :lol: Hun sjarmerte Musikeren i senk også. Det er en liten fare for at hun blir med i bilen når vi drar på søndag :whistle:

Postet bilde

Neeei ikke stjel henne :P men wow. Så rolig med annen hund i hus? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer avhengig av om det er noe jeg gjør lurt i å gjøre. Hva er argumentene for? Er du fornøyd med endringene?

Har ikke helt skjønt hva "de store" endringene er jeg.. :icon_redface: Den er blitt tregere til å starte og har ikke sånn "mange apper på en side" som oppstarts-side men går rett til vanlig skrivebord med en gang. Alle ikoner er blitt trøtte kjedelige greier (en følge av at den nå skal passe til mange plattformer som nettbrett etc ifølge gubben), og så er Internett Explorer byttet ut med noe som heter edge, den har jeg ikke tittet på fordi jeg bruker Chrome. Og utover det, ser jeg ikke rare forskjellen..

Jeg har gjort oppgraderingen fordi den var gratis, og på sikt er det ikke lurt å sitte med utdatert operativ-system, tingfunker så dårlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme og skal straks finne senga, bare se ferdig criminal minds først. :) Da jeg gikk hjem fra jobb bråstoppet det en hvit varebil like foran meg, og jeg rakk å tenke både kidnapping og voldtekt før det ramla ut to stk veldig dritings gutter som spøy så det spruta. Rimelig ufarlige heldigvis, bare litt uappetittlige og jeg misunner dem ikke morgendagen :P

Blir jobb i morgen også, fint for meg at andre vil ha fri på lørdager :D Helg-og kveldstillegg - da er det verdt å bruke lørdagen på jobb faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant man har valgt rett hårfarge når ingen legger merke til at man har gått fra blond til brun (og ja det er snakk om en god del toner). Ganske nærme naturlig hårfarge er det også, angrer egentlig på blondeforsøket mitt, men men var quickfix :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, denne hunden maser flere ganger for dag enn hva Keo gjør et helt år! Alt skal mases om, mat, vann, ut, inn, ut igjen rett etter vi er kommet inn, garasjeporten er stengt så han ikke kommer seg inn i buret, tur, tur etter turen, kos, lek, oppmerksomhet, flytte seg slik at han kan få varm liggeplass, slippe inn på soverommet, slippe inn på andre soverommet, slippe inn på badet, ut på verandaen, noe står i veien for å gå opp trappa, det lukter mat, oppvaskemaskinen er stengt så får ikke slikket. Hjelpe meg, forvent med gulingen som får mat når han får mat, får ut når vi går ut osv :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den O supre hundeeieren glemte å lufte og fore hundene sine i går kveld :lol:

Det finnes tydeligvis ingen grenser for hvor distré man kan være :P

Og for å legge til; ikke synd i noen.. De måtte "bare" holde seg i 8 timer, fra da gubben luftet de til gubben sto opp igjen.. Så de var bare litt sultne :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Enits Hun er faktisk mer gira på oss menneskene enn hun er på Kuro. :P Kuro har stor intimsone og liker ikke å leke inne, og gjør det ganske tydelig. Hun leser ham kjempegodt og prater godt og tydelig tilbake, så de er kjemperolige med hverandre. Hun var litt lei seg for at hun ikke fikk sove på samme rom som ham i natt, da. :lol: Så det var litt *tass tass tass*piiip? Fra begge sider av døra. Søtingene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått en fin morratur med Trym, vi plukka og spiste litt villbringebær begge to og på toppen så satte vi oss ned for å nyte utsikten :) Nå snart skal vi legge oss, vært en laaang natt.... Og natta som kommer blir like lang, men det er hyggelig å jobbe når det er bryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

I dag er da det store spørsmålet om jeg skal la Bizi være ute i hundegården alene mens jeg er på jobb i kveld.

Jeg er litt skeptisk til om hun kanskje kan finne på å bli så kreativ at hun kommer på at det kan være en god idè å grave seg ut.

Hun liker å grave, men har aldri prøvd på å grave seg ut før. Men, så har hun aldri stått ute alene i åtte timer heller.

Det må jeg fundere litt mer på.

Alternativt var det noen som foreslo å ha sele på henne og feste vaieren på 7 meter til selen, og plugge den ned i jorda. Inne i hundegården. Meen, så er jeg også meget skeptisk til å forlate en hund som står i line, selv om den er lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...