Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Sånn det bøtter ned så utgår bad av X'en også, gitt - da blir jo to do-lista ganske kort.

Men Foenix som skal stilles i helga burde bades. Og det er jo ikke noe problem i været - det er verre med føninga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Island. Det sto på nettsiden til flyselskapet og mange har sagt det. Utrolig upraktisk I så fall :P

@JeanetteH : flott! Da slipper vi kjøpe nye fiskekniver på Island :)

Island har strenge regler for hva som kan taes med inn i landet, pga smittefare og sånt. Så det er nok derfor :) Ei jeg kjennet var der i sommer og jeg tror ikke de fikk lov til å ha med egne ridestøvler engang, og hadde de brukt ridehansker på en gård måtte de desinfisere de før neste gård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes beste prevensjonsmiddel lånes ut for dagen.. Litt for mye far sine gener i dag, i tillegg litt for festlig grunnet for lite søvn.. Litt for mye vilje for dagen også..

Nesten slik at jeg vurderer å klippe plena en gang til i dag, bare for å få henne til å sove en dupp til :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har bestilt fra Bende den siste tiden? Én uke siden bestilling, de har enda ikke pakket eller sendt varene. Er det ille gæli å sende mail da, siden jeg gjerne skulle hatt de før neste fredag?

Edit:

Dette står forresten på sidene deres:

Normalt har du varene på postkontoret 2-3 dager fra vi har mottatt din bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje få registrert valpen i nkk. Har ikke stresset da jeg ikke skal stille den ut :lol:

Det er flere fordeler ved omregistrering - for eksempel blir chippen automatisk registrert i Dyreidentitet. Det er så verdiløst å ID-merke hunden, om ikke ID-merkingen registreres i databasen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan registrerer man en hund i nox? Er Nkk medlem. Hva er fordelen annet enn at bikkja kan HD røntges?

Man ringer NKK, så ordner de det med det samme :)

Fordelen er jo at man har en registrert hund. Man kan delta på aktiviteter, få helseavlesninger (som visstnok også kan fås for uregistrerte) osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes beste prevensjonsmiddel lånes ut for dagen.. Litt for mye far sine gener i dag, i tillegg litt for festlig grunnet for lite søvn.. Litt for mye vilje for dagen også..

Nesten slik at jeg vurderer å klippe plena en gang til i dag, bare for å få henne til å sove en dupp til :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan klippe plenen her :);):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg bestilte en gave på eBay som jeg skal ha med i helga, og den har ikke kommet fram - siste svar på trackingen er Chicago onsdag forrige uke. Har de sendt den med en and over Atlanteren?

Med måke.

Nå er alt klart for å reise til @Eplefe ! Bortsett fra Musikeren. Som skal jobbe i over en time til. :getlost: *maur i rumpa*

(Og bortsett fra gave da, men jeg tror gaven får bli at vi kommer. :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje få registrert valpen i nkk. Har ikke stresset da jeg ikke skal stille den ut :lol:

Hehe, samme her. Vel, nå har jeg jo bare hatt ham i to-tre uker da, men som SFX nevner så er det spesielt dette med ID-merkingen som gjør at jeg gjerne skulle ha fått det gjort snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å få besøk, for da får man gjort så mye :) Blir "vaff&kaff" i kveld (tidligere "vaffel&video", "vaffel und kaffel", und so weiter. Blir ikke mer moro enn man gjør det til ;) ). Nå har samboern dratt på butikken, mens jeg vurderer å sette meg ute med håndarbeid/fargelegging.

Bikkja har fått seg en børst. Jeg trodde han var ferdigrøyta, men du verden for noen hårmengder som kom. Litt mindre raggelook nå, selv om han fortsatt ser spjæl ut uten pelsen sin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom ikke så varmt ute, og overskya, eller disig! Men fy flate så klamt! Merket på bikkjene at turen gikk i slow motion idag, like greit egentlig så slipper jeg å henge etter som et slips. håret mitt merker at det er klamt og, for et volum! Og det er ikke positivt nei, det har altfor mye volum fra før av...

Driver jeg å titter på invitasjoner, skulle gjerne designet et selv, men det blir ikke fint med bunadbroderiet av en eller annen grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...