Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

unngå mat pakket i plast... da lever ikke grønnsaker lenge hos meg :huh: Jeg pleier liksom fordelen en fersk grønnsak på flere måltider og spiser sjeldent det samme to dager etter hverandre. Blir mye forbruk isteden da?

http://www.matmerk.no/no/okologisk/helse-og-livsstil/okovennlig-og-plastfri-oppbevaring-av-mat

Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler*

:lol::lol:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler*

:lol: Kanskje pittelitt :P

...nyter jeg kaffen min innendørs og sitter og ser ut på sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler*

En eldre dame jeg jobba med før, kom tilbake fra kantina helt rød i ansiktet. Hun hadde nemlig stått bak en neger (eller en med afrikansk opprinnelse for å være pk) som skulle handle en negerbolle i køen. Så hun sto der og tenkte at ja nå får man jo ikke bruke ordet neger lenger, så hva skal man egentlig kalle negerboller da. Når han foran i køen hadde betalt, glemte han igjen negerbollen sin. Og hun roper etter ham NEGER NEGER DU GLEMTE BOLLEN DIN! :D :D

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nok et idiotspørsmål fra lite bereist sonenmedlem.

Kan sluker taes med i håndbagasje?

@JeanetteH?

Edit: Gratulerer @Enits ! :ahappy:

Fikk denne som googleresultat ihvertfall http://www.fiskersiden.no/forum/index.php/topic/64687-reise-med-fiskeutstyr/usikker på om det er endringer siden 2013 i regelverk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler*

Hjemme fra tur. Det sluttet å regne, så da gikk vi lenger enn planlagt, og jammen skulle jeg ikke hatt solbriller på siste biten :D Nå er vi slække alle tre :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler*

:lol: Nå lo jeg godt her!

Da har jeg giftet bort min kjæreste @Enits ! Fantastisk brud og vielse! Undertegnede gråt sine modigste tårer når hun gikk opp kirkegulvet i all sin prakt!

Hun var en nydelig brud, og det var en flott seremoni! Jeg er glad jeg gikk bort for å se på. Gratulerer så masse til @Enits

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Takk! Vi tar sneller og sluk med I håndbagasje da, fiskestengene har egen koffert :P

Blir ikke mye plass igjen *sukk*

Har du sjekket at dere får ha med fiskeutstyr som er brukt i Norge til Island?

Det må vel i så fall steriliseres osv. Island er et vanskelig land.

Skal man f.eks ri på Island kan du ikke ha med rideutstyr fra Norge uten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei mamma, jeg kan ikke passe hunden til bror når jeg tviholder på barner mitt for å få henne til å ligge rolig lenge nok til at hun husker at hun er trøtt nok til å sove. Spesielt ikke når du nettopp sa at det ikke skal hunder inn på soverommet her. Nope hjelper ikke å bli sur heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket at dere får ha med fiskeutstyr som er brukt i Norge til Island?

Det må vel i så fall steriliseres osv. Island er et vanskelig land.

Skal man f.eks ri på Island kan du ikke ha med rideutstyr fra Norge uten videre.

Det står ingenting om det? Jeg har funnet ut at fiskeutstyr går som sportsutstyr . Det burde stått noe I så fall synes jeg?

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det står ingenting om det? Jeg har funnet ut at fiskeutstyr går som sportsutstyr . Det burde stått noe I så fall synes jeg?

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Det må desinfiseres enten før dere drar, og da må dere ha dokumentasjon, eller ved ankomst. Det koster penger. Dere må gå på rødt og si hva det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må desinfiseres enten før dere drar, og da må dere ha dokumentasjon, eller ved ankomst. Det koster penger. Dere må gå på rødt og si hva det gjelder.

Argh ! Jeg Google og leste det nå.

Veldig merkelig at icelandair ikke opplyser om det.

Da pakker jeg ut den ene snella, poden får greie seg med 1.

Sambo planla å ta med to stenger , får advare han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingenting om det? Jeg har funnet ut at fiskeutstyr går som sportsutstyr . Det burde stått noe I så fall synes jeg?

Sent fra min SM-G901F via Tapatalk

Mtp vi har slike regler her fra område til område, så gjelder det nok garantert Island :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...