Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Bruksbernere. Duh!

Nå er tre sølegriser badet, så er det blåsing neste. Det var en gang fredagskveldene handlet om å finne et tomt hus uten foreldre som hele vennegjengen kunne dra til :whistle:

Fredagene mine handlet en gang om hvordan jeg og to venninner skulle klare å snike oss avsted til et diskotek på Lade som het East End. Det var det aller tøffeste stedet i hele verden, og der var Jarle! :heart::heart::heart: Min spede ungdoms store avstandsforelskelse! Men vi var fjorten og fikk slett ikke lov å dra på diskotek, så vi måtte finne på dekkhistorier, og det var veldig skummelt, vi hadde strenge foreldre!

Nå er den store konflikten som setter følelser i sving at Pippin ligger i dyp søvn i godstolen min, der jeg har veldig lyst til å sitte og lese akkurat nå.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Er det ikke litt typisk at når jeg har meldt fra til bilmekanikeren min(pappa), om at det er tre uvanlige lyder i bilen min, og han kommer for å kjøre en tur med bilen for å undersøke hva det skyldes, så er det selvfølgelig ikke en ulyd noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen har skadet seg på tur i dag. Blødde fra roten på ene kloen. Han halter litt, men ser ikke ut til å ha veldig vondt. Blir ganske rolig i helgen, og potesokker :P Han kommer til å være sååå happy :lol:

Var som sagt på tur i skogen, og møtte noen med boxere. To hanner og ei tispe. Endte med at hundene lekte så fint på et åpen område, men vi to beinte snakket :)

Før så møtte jeg aldri hyggelige hannhunder pga Koda. Men etter at Casper kom så har jeg enn så lenge møtt bare hyggelige hanner. Alt fra valper til unghunder og voksne. Er så deilig å se at hanner kan være velfungerende de også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Line kan svare når min er oppdatert! :lol: For øyeblikket heller jeg mot "Don't do it!", ettersom min har stått i snart 9 timer med teksten "starter på nytt"..

Gubbens PC tok 36 timer å få inn Win10 av en eller annen grunn.. min PC brukte ca 15 min.. go figure! Våre PC-er er like gamle, men gubben, som liker å leke datanerd, er sånn som ikke vil ha automatiske oppdateringer og starter dem opp manuelt, mens jeg, data-amøben, sier ja takk til alt som går av seg selv.. Gubben mente at siden han ikke hadde automatiske oppdateringer så fikk den automatiske win10 oppgraderingen hikke... veit ikke om det er grunnen men. Uansett,størrelse på PC, båndbredde, hvor mye greier man har på pc-en fra før, betyr også litt tenker jeg. Ingenting går tapt i win10 oppgraderingen, så har man mye rart på PC-en av programmer etc så tar det vel mer tid.

Nå ble dere myyye klokere vedr skal/skal ikke oppgradere til win10 tenker jeg! :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig surret meg til å pakke. Fikk stappa det meste i kofferten, så den er ganske sprengt nå! Resten får bare ligge igjen her.

Kjenner jeg savner mannen veldig idag, så det skal bli utrolig deilig å se han igjen imorgen! :) Blir nok en lang busstur, men det går jo somregel ganske radig. Satser på det er lite folk og at jeg får dobbelsete for meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...