Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

...har jeg kjøpt 3 bøker bare for å finne kallenavn i valpekassen. Har bare hatt de på lydbok og klarer ikke google meg fram til hvordan de någet spesielle navnene skrives :lol:

Grattis Snøfrost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 nerdingen JeanetteH :)

Jeg skal ta med meg bitemonsteret mitt ut i skogen nå, han tror jeg er den beste biteleken i verden. Også tror jeg han har vokst 1 cm i bakbeina siden igår - han var da ikke overbygd igår?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg ha med at jeg var elevrådsrep. Noen år samt var med i barne og unges kommunestyre på CV? Eller er det urelevant så langt bak?

Sent fra min SM-T525 via Tapatalk

Elevrådsrep. på videregående er vel ikke sånn kjemperelevant. :) Barn og unges kommunestyre kommer vel også litt ann på når det var, men var det veldig lenge siden ville jeg droppet det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elevrådsrep. på videregående er vel ikke sånn kjemperelevant. :) Barn og unges kommunestyre kommer vel også litt ann på når det var, men var det veldig lenge siden ville jeg droppet det.

Er egentlig det jeg tenker og. ., vgs var jo et annet liv :P hadde sikkert vært fint på cven for 10 år siden.

Har alltid bare fått jobber uten å søke, så har flaut nok ikke satt opp cv før nå...

Sent fra min SM-T525 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en tur til byen så valpen har vært alene noen timer for første gang så lenge jeg har hatt ham. Dvs. at han var alene med Nevø, og min bror var i etasjen over og jobbet, så han var jo egentlig ikke alene, men han hadde en illusjon av å være alene hjemme. :P Litt sutring de første minuttene visstnok, men så var han stille og sov til jeg kom hjem. :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Aaah, nei, det husker jeg ikke :)

Fine Vegas som får pynte seg? :ahappy:

Husker nemlig ikke jeg heller :P

Resultatene fra agilityuken ble endelig lagt inn, så tenkte å søke om tittel i ag. Fikk feilmelding når jeg sendte skjema, men når jeg skulle søke på nytt fikk jeg beskjed om at jeg allerede hadde en søknad inne. Så begynte jeg å lure på om jeg hadde fått bekreftelsesmail på de andre titlene hans, men kom ikke på det. Jaja, får vente litt å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 time oppi fjellene. Joda, det kalles fjell når man er såpass høyt oppe at man kan se snø på toppene like i nærheten... Faktisk en nokså flat tur også, men gikk en del i tungt terreng så fikk kjørt oss litt lell.

Samboern kom hjem i går kveld, det var stas for både meg og bikkjene det :P Nå skrur han bil, så forhåpentligvis får jeg kjørt litt rundt og gått tur i andre områder til uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...