Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

44 minutter siden, Annik skrev:

Er det egentlig for tidlig å legge seg nå? Jeg er så trøtt at jeg sliter med å holde meg våken :P

Når pleier folk egentlig å legge seg? :P Jeg er gjerne i seng 21.30 til vanlig, jeg. Tenker at etter 21 er det helt innafor å legge seg :P Men har skjønt at det gjerne er ganske tidlig. Vanligvis står jeg opp 5, da, så det spiller jo litt inn.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

Legger meg alt fra 23-01. Har skiftarbeid med mest kveldsvakter, og er ofte ikke hjemme før 22.30. Kobler av etter jobb med en times tur, og kveldsmat etter det. Dager med tidligvakt og fridager er det godt å ta tidlig kveld :) 

Har ei uke ferie nå, og det er så herlig å bare gjøre det man vil når man har lyst til det. Eneste negative er at området i foten etter tretthetsbruddet er veldig vondt. Hjelper litt med tigerbalsam og bandasje for støtte, og avlaste den. Bonita liker verken krykker eller tigerbalsamen.

Ellers så gror Bonita igjen av pels. Hadde virkelig ikke trudd at kastasjonen skulle endre pelsen så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, laikamor skrev:

Når pleier folk egentlig å legge seg? :P Jeg er gjerne i seng 21.30 til vanlig, jeg. Tenker at etter 21 er det helt innafor å legge seg :P Men har skjønt at det gjerne er ganske tidlig. Vanligvis står jeg opp 5, da, så det spiller jo litt inn.

Er vanligvis i seng mellom 23 og 24 en gang, og så opp klokka 7. Men når jeg har ferie er jeg D-menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh. Har tydeligvis fått skikkelig tannkjøttbetennelse. Sykt sært i grunn, halve hodet sliter (rundt tanna, hoven lymfekjertel og hodepine), resten er i tipp topp form. Bør nesten dra og kjøpe sprøyte i morgen så jeg får ut dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Step away from the internet"... noen ganger er jeg i et så giftig humør at jeg bare må lukke facebook (og kanskje hundesonen og) for å ikke skaffe meg masse fiender. Facebook altså, en sump av ignorante drittsekker og kvalme solnedganger med visdomsord på. Har allerede forpestet omgivelsene mine her nå :icon_redface:

Ah jaja... kan jo fortelle at jeg endelig har bestemt meg for hvilket fôr jeg skal kjøpe da. Den forrige sekken har vært tom flere dager, og i dag har måltidene til Casper bestått av ris og brødskiver. Stjæler av Sniff de neste dagene, og håper på at zoopermarked er raske med å levere, slik de var sist. Dvs. jeg har jo ikke trykket på noen kjøp-knapp da, så kan hende jeg utsetter til i morgen formiddag så jeg er sikker på at sekken ikke blir sendt i morgen heller.

Litt info om leggetiden min til slutt: jobb: 22.30- 23.00. Helg 23.30 - 02.00. Sånn ca.  Etterfulgt av timer med leting etter noe å se på netflix før jeg sovner.

 

Viktig update: har bestilt! Slang på en hundetannkrem og, for moro skyld.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min døgnrytme er egentlig å legge meg kl 2-3 om natten og så stå opp kl 8-9, og gjerne en liten høneblund på 15-20 min på ettermiddagen.. Men så var det det med jobb, den døgnrytmen passer ikke til mine jobb-tider :( Idag var første dag på jobb etter 4 uker fantastisk, deilig ferie hvor tiden stortsett er ens egen.. det var opp kl 5 :pinch:  Hater det!

I det hele tatt, så er det rene sorgprosessen å begynne på jobb igjen. Alle timene man må bruke på jobb når verden er så full av andre ting!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
4 timer siden, JeanetteH skrev:

....har jeg lest meg opp på regelverk i Sverige. Og de har også nå stengt grensene fra DK og FI når det kommer til valpeimport. Det er nå 12 uker + 21 dager fra alle land utenom fra Norge faktisk. 

Også har jeg filosofert litt over om jeg har for mange hunder i hus eller for lite kjøkken :lol: 

13975409_10157275034055072_8811924555231

Jeg sitter på kjøkkenbenken og de andre beina tar oppvasken :P 

Det er aldri antall hunder som er problemet :P 

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Er vanligvis i seng mellom 23 og 24 en gang, og så opp klokka 7. Men når jeg har ferie er jeg D-menneske.

Sånn er jeg også. Men varierer litt alt etter hvilken jobb jeg har hatt. Men i dag har jeg sovnet på sofaen i et par timer så da får jeg ikke til å sove nå :no:

Kanskje jeg skulle gjort noen nye forsøk på å skrive søknader da? Eller... Er liksom ikke i et sånn humør som tilsier at jeg er en skikkelig catch, og en hver ville vært dum om de ikke velger meg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvilken døgnrytme jeg har lengre jeg.. Kan ikke huske sist jeg sov ei hel natt eller våknet av meg selv :lol: 

men nå for tiden legger jeg rundt 12-tiden og våkner ca 8-tida.. Kanskje den blir halv 9 innimellom også.. Middagsdupper blir det også innimellom :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anette skrev:

Jeg har jo dårlig karma med den dumme bilen min altså.. :P

13653480_10157271235550464_8243847367087

Det bare eksploderte, så nå har jeg prøvd en @Lola Pagola

Nå kan du glede deg til å leve i uvisshet i tiden fremover til det skjer igjen :lol: 

Neida, forhåpentligvis slipper du gjentagelser. Har du noen formening om hvorfor det skjedde? Hatt bilen lenge? Fortell fortell, ble nesten nostalgisk nå! :lol: 

Tips, sånn hvis du føler deg usikker i tiden etter du har skiftet rute, så kan du bre myggnetting over burene, så slipper iallefall hundene glasskår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal visst søke om å være ubrukelig de neste 4 årene jeg, så jeg trenger ikke å stå opp tidlig om morran for å dra på jobb. Høres fett ut, sant? Men hadde jeg hatt et reelt valg, så ville jeg heller stått opp kl. 5 hver dag og gjort nytte for meg. 

Bare for å være en partypooper. Jeg er misunnelig på de av dere som har noe å stå opp for om morran, utover det at man ikke kan ligge å sove hele dagen, og at bikkjene må ut og tisse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg skal visst søke om å være ubrukelig de neste 4 årene jeg, så jeg trenger ikke å stå opp tidlig om morran for å dra på jobb. Høres fett ut, sant? Men hadde jeg hatt et reelt valg, så ville jeg heller stått opp kl. 5 hver dag og gjort nytte for meg. 

Bare for å være en partypooper. Jeg er misunnelig på de av dere som har noe å stå opp for om morran, utover det at man ikke kan ligge å sove hele dagen, og at bikkjene må ut og tisse. 

:hug:

 

Jeg er kronisk sent i seng.  stå opptider varierer fra 6.30 til 11-ish. Avhengig av barn, planer og form.  Med kroniske søvnproblemer så er det sjelden jeg sove godt og lenger enn 4 timer i strekk . Så de nettene lever jeg lenge på. :ahappy:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ne skrev:

Jeg skal visst søke om å være ubrukelig de neste 4 årene jeg, så jeg trenger ikke å stå opp tidlig om morran for å dra på jobb. Høres fett ut, sant? Men hadde jeg hatt et reelt valg, så ville jeg heller stått opp kl. 5 hver dag og gjort nytte for meg. 

Bare for å være en partypooper. Jeg er misunnelig på de av dere som har noe å stå opp for om morran, utover det at man ikke kan ligge å sove hele dagen, og at bikkjene må ut og tisse. 

Mja... Komme seg ut i skauen, da... Livskvalitet vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pringlen skrev:

Mja... Komme seg ut i skauen, da... Livskvalitet vettu :)

Sånn som formen min har vært siden operasjonen i april, så har ikke skauen vært et alternativ heller :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anette skrev: Jeg har jo dårlig karma med den dumme bilen min altså.. [emoji14]

13653480_10157271235550464_824384736708796038_o.jpg

Det bare eksploderte, så nå har jeg prøvd en @Lola Pagola

Nå kan du glede deg til å leve i uvisshet i tiden fremover til det skjer igjen [emoji38] 

Neida, forhåpentligvis slipper du gjentagelser. Har du noen formening om hvorfor det skjedde? Hatt bilen lenge? Fortell fortell, ble nesten nostalgisk nå! [emoji38] 

Tips, sånn hvis du føler deg usikker i tiden etter du har skiftet rute, så kan du bre myggnetting over burene, så slipper iallefall hundene glasskår.

Lurt!

Hatt bilen i 4 år og aldri skjedd før. Ble dog påkjørt bakfra i våres.

.. Ringte post nord og vekket meg... Akk

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anette skrev:
Jeg har jo dårlig karma med den dumme bilen min altså.. [emoji14]

13653480_10157271235550464_824384736708796038_o.jpg

Det bare eksploderte, så nå har jeg prøvd en @Lola Pagola

 

Oi så kjipt? Må bare si at når jeg så bildet først så tenkte jeg at det var en hund som svømte i et basseng?

Red: fjerna noe tull tapatalk lagde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser og regnet ute :aww: nå vet dere det. 

Må ut redde litt hagemøbler og sånn, for å rydde det inn i "skuret" hjalp ikkr. Var ikke i tankene mine at vinden skulle blåse der den blåser fra :P 

Strømmen er borte også, men den skal vist komme tilbake klokken 11. 

Har lyst på varm sjokolade og skillingboller, har ingen av delene.

Casper var ikke imponert over været, og prøvdr å snike seg unna å tisse. Lurer på hvor glad han blir når han forstår vi skal gå tur :lol: Han har dratt frem diva faktene i sommer, prinsen på erten er blitt en vanlig frase her i huset :lol:  

Nå ligger vi begge under dynen, og en av oss later som at vi ikke eksisterer så vi slipper tur :P

Burde ha sydd litt regndekken i dag, mrn strømen er her ikke så får ikke gjort så mye. Får ta det en annen gang.

Kanskje jeg skal lage meg litt frokost... lurt, det gjør jeg, etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, 2ne skrev:

Jeg skal visst søke om å være ubrukelig de neste 4 årene jeg, så jeg trenger ikke å stå opp tidlig om morran for å dra på jobb. Høres fett ut, sant? Men hadde jeg hatt et reelt valg, så ville jeg heller stått opp kl. 5 hver dag og gjort nytte for meg. 

Skikkelig heldiggris.... 

8 timer siden, 2ne skrev:

Bare for å være en partypooper. Jeg er misunnelig på de av dere som har noe å stå opp for om morran, utover det at man ikke kan ligge å sove hele dagen, og at bikkjene må ut og tisse. 

Før jeg leste innlegget ditt, så tenkte jeg at jammen er jeg glad jeg har en fin jobb jeg trives i, og dermed ikke synes det er noe pes å stå opp kl 6 for å komme meg dit (selv om jeg elsker å kunne sove lenger om morran når jeg har fri). Jeg håper det fortsetter slik også :). Nå skal jeg f eks kaste meg over en ytre miljø-plan for en stor driftskontrakt som jeg har lovt å ha ferdig i løpet av uka. Mulig jeg tok min munn litt full der, med den lovnaden, men jeg gledet meg til å dra på jobb i dag for å kaste meg over den planen :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anette skrev:

Lurt!

Hatt bilen i 4 år og aldri skjedd før. Ble dog påkjørt bakfra i våres.

.. Ringte post nord og vekket meg... Akk

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Da ville jeg ha fått verksted til å sjekke bilen skikkelig.. Når ruta knuses sånn, tyder det på spenninger.. Det kan være at ramma er skjev osv.. Så når det kan fraskrive seg ei ulykke du ikke er skyld i, ville jeg ha fått sjekket det så fort som mulig for å evt bruke forsikringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...