Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Ja det var en våt fornøyelse! Det ble ikke så billig å kjøpe rimelig som jeg hadde tenkt. De støvlene er ikke mer enn et par mnd gamle :(

Få i meg noe mat før jeg våger meg ut på handletur. Best å få det gjort før det blir for voldsomt.  

Har gjort det en gang selv :P ble med den ene gangen. Etter noen måneder så fikk ene skoen et stort hull under sålen uten at jeg hadde gått et sted der det skulle ha skjedd :o 

 

Sovnet i ste, og Casper holdt meg med selskap :wub: Kjenner meg som vanlig veldig uvell etter å ha sovet. Kanskje lage noe mat.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

Akkurat nå har jeg fått malt litt på trappegelenderet, men så kom det en regnskur så da var det bare å pakke sammen (er på innsiden med tak over, men det regner inn på der jeg sitter og det er litt utrivelig :aww:  ). Og så fikk jeg telefon fra adecco, og jeg skal visst i kassa på bunnpris om halvannen time. DET har jeg ikke prøvd før, så det kan bli interessant ... Heldigvis ikke den mest travle butikken, i alle fall har den ikke vært det de gangene jeg har vært innom der. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pixie skrev:

Nå vet jeg hvorfor Uno er så på i dag: han ble nettopp ferska med snuten nedi kaffekoppen min.

Hoho, modig hund! Jeg ga Marko en smak av glovarm kaffe en gang han tagg fryktelig som valp. Han ble fornøyd med den ene gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld kommer samboern hjem etter ei uke i nord og i morgen flyr vi til Oslo for en bitteliten miniferie for å se på bil og bare være oss to litt. Det blir så fint! 

Håper naf ikke finner noen feil på bilen så vi kan kjøpe den og kjøre hjem til Trheim med :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, rosinbolle skrev:

Hoho, modig hund! Jeg ga Marko en smak av glovarm kaffe en gang han tagg fryktelig som valp. Han ble fornøyd med den ene gangen ;)

Han sneik seg opp på sofabordet da jeg snudde ryggen til, det er altfor lett å nå det fra sofaen. Lunken kaffe, tror ikke han syns det smakte allverdens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har lyst å overta 5 pakker a 100 g Essential Foods valpefor? Uåpnede, Uno likte det selvsagt ikke. 

Fersk kylling og and, tørket kylling og and, søt kartof- fel, kylling fett, erter, fersk laks og ørret, ferske hele egg, linfrø, kartoffel, leverfond, lucernespirer, vitaminer og mineraler, MOS, FOS, glukosamin*, kondroitin*, MSM* (*alle fra naturlige kilder), tranebær, acai, blåbær, mor- bær, eple, tomat, appelsin, pære, gulerot, spinat, blomkål, tang, morgenfrue, ginseng, grønn te, ingefær. 

Har også en uåpnet pakke Superior a 100 g voksenfor om noen vil ha. 

Koster bare frakten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

:| Må ikke brenne valpen sin!

Ikke så hyggelig der og da, nei, men han var bare så vidt nedi med tunga før han ble ferdig med kaffe! Det var nødvendig siden han skulle borti koppen min mens den stod på bordet, ville ikke at han skulle velte den og brenne seg skikkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Teserere skrev:

Da stikker jeg til vestlandet for å gå Aurlandsdalen :wave: Blåser bare litt :|

Den turen skal jeg ta en gang og, er visst vannvittig vakkert! Synd med været, men skal vel lette litt imorra?

Noen dager fri betyr hyttetur :D Selv om det ikke er altfor fint vær så er det digg det og :) Kledde på regnjakke og bukse og "patruljerte" jordene, så bikkjene fikk frest litt fra seg. Herregud som jeg gleder meg til 1 oktober og opphevelse av båndtvangen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Haha, var ute på tur med Bizi og snakket i telefonen med ei venninne, så jeg tok ikke samtalen fra broderen. Han tok ikke tlf da jeg ringte opp igjen etter en god stund, så jeg sendte melding til han. Han lurte bare på om han kunne låne gressklipperen, men det gikk bra, for han hadde stjålet den fra garasjen min.:ahappy:

Jeg tenkte meg nemlig ut for å klippe litt plen senere i dag, så det var jo godt vi fikk klarhet i det, for jeg veit om ei som hadde fått lettere angstanfall om gressklipperen min plutselig var borte.:teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Monab88 skrev:

Vært et par timer i skogen med hundene, nå skal jeg nyte enda flere timer med feltritt fra OL :D

 

Det ser vi også! Og fikk helt vondt i hjertet av fallene.. Det ser så mye værre ut i felt enn sprang ;p 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg irriterer meg over at Ol ikke kan sendes på kanaler folk har,tullete. Dritt Tv2

Ellers forsov jeg meg grundig idag, det er lenge siden jeg har gjort..er forferdelig følelse. Heldigvis gikk det greit. 

Kan noen sende litt løpetidvibber til Prima- ho nekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Debbie skrev:

Og jeg irriterer meg over at Ol ikke kan sendes på kanaler folk har,tullete. Dritt Tv2

Ellers forsov jeg meg grundig idag, det er lenge siden jeg har gjort..er forferdelig følelse. Heldigvis gikk det greit. 

Kan noen sende litt løpetidvibber til Prima- ho nekter.

Det sendes jo på de vanlige tv2-kanalene også, men ikke alle grener blir sendt.. På sumo derimot kan man få sett alt. Første mnd får du dessuten lavere pris, så det koster ikke mye, så ser du det du vil.. Jeg synes det er en helt grei ordning jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krutsi skrev:

Det sendes jo på de vanlige tv2-kanalene også, men ikke alle grener blir sendt.. På sumo derimot kan man få sett alt. Første mnd får du dessuten lavere pris, så det koster ikke mye, så ser du det du vil.. Jeg synes det er en helt grei ordning jeg.. 

Men skal jo være unødvendig å betale ekstra for å se de grenene som tv2 ikke sender. Det er jo begrenset hva de kan sende i løpet av en dag på en kanal. Da burde de isåffal hatt en egen deal på OL grenene, at de var gratis på sumo feks.
Jeg kunne godt tenke meg å se noe av OL, men har ingen planer om å betale penger for å se det. Da får de ha det så godt å miste meg hvertfall. Gidder ikke å se på grener som ikke interreserer meg. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos dyrlegen med den ene fosterpusen. Tok to timer! :| Hun fikk akupunktur og laser, så håper magen hennes blir bedre nå. Da kan hun forhåpentligvis flytte snart :) 
Skulle egentlig male ute, men det blåser noe så latterlig mye så får vurdere det litt til... Har nok å gjøre inne og egentlig :sleep:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet Symra. Hun synes det føles veldig rart å være nybarbert både hist og både pist. For meg blir renholdet mye enklere når hun snart får løpetid. Og tennene er solidoxhvite. En av dem var litt løs sa vet'en, så da må vi vel tilbake om en stund for å få den trukket.

Det er veldig ok å få en skikkelig sjekk på tennene en gang i året synes jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Wachita skrev:

Men skal jo være unødvendig å betale ekstra for å se de grenene som tv2 ikke sender. Det er jo begrenset hva de kan sende i løpet av en dag på en kanal. Da burde de isåffal hatt en egen deal på OL grenene, at de var gratis på sumo feks.
Jeg kunne godt tenke meg å se noe av OL, men har ingen planer om å betale penger for å se det. Da får de ha det så godt å miste meg hvertfall. Gidder ikke å se på grener som ikke interreserer meg. 

Helt enig.

Håper noen andre enn Tv2 overtar OL. Dette er det dårligste jeg har vært med på til nå. 

OG jeg prøver å tenke på hva jeg burde trene på idag, men har mest lyst til å sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...