Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

11 minutter siden, Line skrev:

Så ****** surt og kaldt! Det er forresten da man finner ut hvor lenge valpen klarer å holde seg, for ikke søren om hun går ned på plena når det regner og blåser om hun ikke absolutt må :lol: Men nå skal vi gå og hente Freya, så da blir det vel. Skru på varmepumpa før vi går da...

Åh, jeg synes det er kjempedigg! :D Gikk en super tur nå i stad. Det regna litt, men det gjorde ingenting. Endelig går det an å puste ute! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

7 timer siden, AnnikenK skrev:

Jada! Dette herre pokemongreiene er sikkert gøy og sosialt for noen, men det er et sånt pokestop eller hva det nå heter rett utenfor her. Så nå har styret her måtte sette opp skilter om at gressplenen foran bygget her er beboernes private område, for at de som bor i 1. etasje skal slippe og ha folk nesten inne på terrassen sin. Og i dag, på morgentur med Supra, plukket jeg masse søppel i form av brusflaker, isbokser og annen drit :gaah:

Heng opp noe sånt :lol:  

FB_IMG_1470759160056.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ozzy skrev:

Heng opp noe sånt :lol:  

FB_IMG_1470759160056.jpg

Ha ha! Den hadde passa, men når mange har problemer med å lese et skilt hvor det står: "Privat. Beboernes hageområde", så tipper jeg dette blir for mye å lese :getlost:

Bortsett fra at jeg syns det er veldig dårlig at folk ikke gidder å kaste søpla i en av de mange søpledunkene rundt her, så plager det ikke meg at de tråkker rundt her, for jeg bor jo i øverste etasje. Men jeg skjønner godt at de som bor i 1. etasje blir lei. Lite hyggelig å sitte på terrassen og ha folk sittende/liggende/tråkkende omtrent helt oppi terrassen din. På det meste telte jeg 18 stykker her. Lurer litt på "antennene" til noen av disse som spiller, jeg da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnnikenK skrev:

Ha ha! Den hadde passa, men når mange har problemer med å lese et skilt hvor det står: "Privat. Beboernes hageområde", så tipper jeg dette blir for mye å lese :getlost:

Bortsett fra at jeg syns det er veldig dårlig at folk ikke gidder å kaste søpla i en av de mange søpledunkene rundt her, så plager det ikke meg at de tråkker rundt her, for jeg bor jo i øverste etasje. Men jeg skjønner godt at de som bor i 1. etasje blir lei. Lite hyggelig å sitte på terrassen og ha folk sittende/liggende/tråkkende omtrent helt oppi terrassen din. På det meste telte jeg 18 stykker her. Lurer litt på "antennene" til noen av disse som spiller, jeg da :aww:

last ned.jpg 

(Ps. Du får ikke kjøpt miner på ebay. Har sjekket)

Nå vet jeg ikke om det er pokemonrelatert, men så det var piggtråd rundt en eiendom i byen her forleden. Tror det funker.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg sliten etter en hel dag med runderingstrening. Morsomt da, og godt å være i gang igjen etter "dvalen". :)

Det som ikke er like morsomt er at jeg oppdaget en kul på Decoy idag. Den er ikke stor, men det er en tydelig kul. Håper det bare er en fettkul. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på shopping i nærmeste storby i dag. En lett linjakke til halv pris, javel, korte ermer på den, så kan vel heller kalle det en slags bluse eller bolero. Fin, lilla farge. En fin, lys luehatt i ull. Flere fine, mønstrete, tykkere strømpebukser, svinbillige, 25 kroner stk. Fine til skjørt. Og et fint ullskjerf i lilla og gyldenbrune toner.

Og så hadde jeg en deilig salat på en restaurant. Den likte ikke den galleblærefrie magen min. Så jeg måtte fyke på nærmeste bensinstasjontoalett. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnkiogBonita skrev:

Viser sprang på vanlig TV2 nå. Trur kanskje det er det som ble sendt på Sportskanalen for litt siden.

Det var finale lag tidligere i dag, nå er det finale individuelt. 

Er spennende selv om jeg ikke heier på noen spesielle :D Gleder med til turn litt senere i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg er sliten og har vondt i hodet. Og jeg er sulten. Heldigvis har til og med Sjef bestemt seg for at å gå ut i dette skittværet ikke er noe stas. 

Får ta gutta med ut i hagen litt og så tusle til butikken og kjøpe noe søppelmat. 
Og noe sjokolde. Og chips. Og så kan jeg lage dip og og og... 

Jeg føler meg bare helt tom nå. Får prøve å kose meg med ett eller annet etter jeg har tømt bilen. Den er smekkfull! Og så prøve å tenke på alle de positive tingene jeg har foran meg. Jeg skal vel klare å finne noe bare jeg leter nøye nok! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Monab88 skrev:

Det var finale lag tidligere i dag, nå er det finale individuelt. 

Er spennende selv om jeg ikke heier på noen spesielle :D Gleder med til turn litt senere i kveld.

Så at banen var ulik ja. Men sendingene på selve tv2 er ikke helt enkle å følge med. Hadde hatt mer utbytte av å se på sumo, men er ikke så interessert at jeg orke å fornye medlemskapet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Line skrev:

Så ****** surt og kaldt! Det er forresten da man finner ut hvor lenge valpen klarer å holde seg, for ikke søren om hun går ned på plena når det regner og blåser om hun ikke absolutt må :lol: Men nå skal vi gå og hente Freya, så da blir det vel. Skru på varmepumpa før vi går da...

Har skrudd på varme jeg også, og hentet en ulljakke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Pixie skrev:

Gubben sin sier 05:12 om det er til trøst for deg...

Min sier 04.15 på tidligvakt :P Begynner 06.00, har en drøy halvtime å kjøre, og fire hunder som skal fôres og luftes først, og må være der omtrent et kvarter før så jeg rekker å skifte, så jeg kjører som regel 05.10. Men, slutter til gjengjeld kl.14.00. 

Jeg har fri denne uka, og har tydeligvis brukt dagen på å slite ut bikkjene. Valpen orka ikke kveldsmat engang, bare sover og sover :P Har også vaska klær så vaskemaskinen snart går varm (for det gjorde ihvertfall ikke gubben da han hadde ferie og jeg jobba), og i morra blir det nok litt husvask, og så skal vi se an været før jeg bestemmer hva vi gjør etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0cf697d6dc971bed8cec94b104eb02d9.jpg

a80f34830ab9d88f4afb41574a858877.jpg

Den her [emoji7] Liten kar på 16 kg, født ute på beite og nesten en måned før termin. Hadde ingen tro på at den skulle overleve og vurderte veldig sterkt å gi den en kule før helga. Nå er løper han rundt og sjarmerer alle :D

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, rosinbolle skrev:

Åh, jeg synes det er kjempedigg! :D Gikk en super tur nå i stad. Det regna litt, men det gjorde ingenting. Endelig går det an å puste ute! 

Det var superdeilig å gå på tur nå :) . Lett regn og deilig sval temperatur  :). Tror hundene likte det også gitt! 

16 minutter siden, Line skrev:

Fant en pose blomkål og brokkoligrateng i frysen, så da ble det det til middag med litt raspet parmesan oppå og hvitløksbrød :D Men da må jeg på butikk i morra...

Tenkte jeg skulle foreslå blomkålsuppe - men da ble det jo nesten det da :D. Jeg hadde det i dag - rester fra i går. Det er så digg altså :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen husker det, så nevnte jeg for noen uker siden en liten ekkornunge, som jentungen fant ute i regneværet. Han ble plassert hos en fantastisk "fostermor", og har nå flyttet til sitt endelige hjem hos et svært ekkornvennlig par i skogen :)

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1152735021439728&id=100001097248366

#happyending :P

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pringlen skrev:

Om noen husker det, så nevnte jeg for noen uker siden en liten ekkornunge, som jentungen fant ute i regneværet. Han ble plassert hos en fantastisk "fostermor", og har nå flyttet til sitt endelige hjem hos et svært ekkornvennlig par i skogen :)

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1152735021439728&id=100001097248366

#happyending :P

Så kult! Jeg laget faktisk radio sammen med Thom en gang i forrige årtusen :lol:
Jeg hadde forresten en ekornunge da jeg var ung også. Den hadde et helt rom for seg selv - var kjempesosial og morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tommy skrev:

last ned.jpg 

(Ps. Du får ikke kjøpt miner på ebay. Har sjekket)

Nå vet jeg ikke om det er pokemonrelatert, men så det var piggtråd rundt en eiendom i byen her forleden. Tror det funker.

:D Nå er vel ikke piggtråd lov å sette opp, så... Dessuten så syns jeg man skal være litt forsiktige med å lage for mye oppstyr av dette. Som sagt så plager de ikke meg, utover at jeg syns de kan hive søpla i en av kassene. Men vi som bor på Jarlsø er vist veldig snobbete :aww:

Nå har jeg spist middag, med altfor mye chilli, men det er vist bra mot forkjølelse :drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hjemme etter fin trening med hundene :) Tervtøtta hadde supre felt og settervimsen gutset en del til tross for regn. Nå gleder jeg meg til å reise til Sverige for stevne i helga :ahappy: (bare later som om jeg ikke ser værmeldingen mtp å bo i telt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Siri skrev:

Så kult! Jeg laget faktisk radio sammen med Thom en gang i forrige årtusen :lol:
Jeg hadde forresten en ekornunge da jeg var ung også. Den hadde et helt rom for seg selv - var kjempesosial og morsom :)

Så artig :D Ekorn virker jo som de artigste og mest sosiale små dyrene som finnes, da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...