Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Anette skrev: Lurt!

Hatt bilen i 4 år og aldri skjedd før. Ble dog påkjørt bakfra i våres.

.. Ringte post nord og vekket meg... Akk

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Da ville jeg ha fått verksted til å sjekke bilen skikkelig.. Når ruta knuses sånn, tyder det på spenninger.. Det kan være at ramma er skjev osv.. Så når det kan fraskrive seg ei ulykke du ikke er skyld i, ville jeg ha fått sjekket det så fort som mulig for å evt bruke forsikringen..

Skal jeg dra på samme verksted da? Dro på Riis igår, men bilen ble behandlet på møller etter kræsjet

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

2 minutter siden, Anette skrev:

Skal jeg dra på samme verksted da? Dro på Riis igår, men bilen ble behandlet på møller etter kræsjet

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Jeg hadde gjort det.. Fortalt de at bilen ble påkjørt og nå knuses ruta.. Og spør de om de sjekket for skjevheter..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anette skrev: Jeg har jo dårlig karma med den dumme bilen min altså.. [emoji14] 13653480_10157271235550464_824384736708796038_o.jpg

Det bare eksploderte, så nå har jeg prøvd en @Lola Pagola

Nå kan du glede deg til å leve i uvisshet i tiden fremover til det skjer igjen [emoji38]  Neida, forhåpentligvis slipper du gjentagelser. Har du noen formening om hvorfor det skjedde? Hatt bilen lenge? Fortell fortell, ble nesten nostalgisk nå! [emoji38] 

Tips, sånn hvis du føler deg usikker i tiden etter du har skiftet rute, så kan du bre myggnetting over burene, så slipper iallefall hundene glasskår.

Lurt!

Hatt bilen i 4 år og aldri skjedd før. Ble dog påkjørt bakfra i våres.

.. Ringte post nord og vekket meg... Akk

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

Da er det helt sikkert en liten skjevhet ja . Trenger ikke være mye heller. Mulig det er like greit å bytte ut bakluka, men de vil kanskje vente og se om det skjer igjen. Min knuste ved temperaturforskjeller. Kald natt, varm morgen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første dag på jobb i dag, blir mest opplæring i dag. Blir gøy! Er deltidsjobb da, siden jeg begynner på universitetet om seks dager, men blir likevel deilig å tjene litt egne penger. :) 

Nemi har ikke vært noe halt siden vi var hos dyrlegen sist, men kan være litt stiv etter lang tur. Har smertestillende liggende hjemme i tilfelle hun får vondt, også tar vi det derfra. Skal få litt bedre muskler på henne nå som det blir kjøligere og båndtvangen slutter. :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har barnet sovnet, forhåpentligvis til formiddagens langdupp. Canal Digital har klikka hos oss, så da får jeg heller lese en klissete roman som kom sammen med strikkeboka jeg glemte å avbestille fra bokklubben... Melde seg ut derfra, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min opprinnelige døgnrytme er i seng 21-22 til nød 23, og opp i 6-7 tiden. Det bestemmer kroppen min seg for når jeg har ferie, så trenger ikke å fortelle at jeg ikke er lagd for nattejobbing? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perfect Image skrev:

Hvor er de fra??

Jeg prøver å legge meg klokken 22 hver kveld. Realiteten er gjerne mellom 24 og 1.30 emoji38.png Prøver da, men skjer alltid så mye uforutsigbart.

Jeg bestilte fra www.shopping4net.com, gratis frakt! :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada! Dette herre pokemongreiene er sikkert gøy og sosialt for noen, men det er et sånt pokestop eller hva det nå heter rett utenfor her. Så nå har styret her måtte sette opp skilter om at gressplenen foran bygget her er beboernes private område, for at de som bor i 1. etasje skal slippe og ha folk nesten inne på terrassen sin. Og i dag, på morgentur med Supra, plukket jeg masse søppel i form av brusflaker, isbokser og annen drit :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig lyst til å gå igjennom alt av hundeutstyr. Jeg tror jeg har sjokkerende mengder, og bruker bare en brøkdel av det.

Men så er det vel fare for regn, og jeg vil gjøre det ute, så det blir oversiktlig. Har vel 3 fortønner og flere poser pluss ting rundt om fult av ting. Mye av det er nok kastbart, men en del kan jeg jo selge eller gi bort da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lola Pagola skrev:

 

Fikk plutselig lyst til å gå igjennom alt av hundeutstyr. Jeg tror jeg har sjokkerende mengder, og bruker bare en brøkdel av det.

 

Men så er det vel fare for regn, og jeg vil gjøre det ute, så det blir oversiktlig. Har vel 3 fortønner og flere poser pluss ting rundt om fult av ting. Mye av det er nok kastbart, men en del kan jeg jo selge eller gi bort da.

Juhu. Kjenner meg så igjen. Men jeg klarer ikke å kaste. Og etter ørten antall bikkjer har jeg innsett at jeg faktisk sparer på å ta vare på det jeg har. 

 

Løpetid her i huset, og masse vasking..blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille tassen har fått seg nytt vinterdekken. Trodde jeg tok hardt i og kjøpte noe han kunne vokse inn i, men han passer fint i et Non-stop Pro lengde 50 cm... Ikke akkurat det vi forventet når rasestandard sa opptil 40 cm høye og tilsvarende i lengde :icon_redface:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 minutt siden, Pixie skrev:

Lille tassen har fått seg nytt vinterdekken. Trodde jeg tok hardt i og kjøpte noe han kunne vokse inn i, men han passer fint i et Non-stop Pro lengde 50 cm... Ikke akkurat det vi forventet når rasestandard sa opptil 40 cm høye og tilsvarende i lengde :icon_redface:

Stor gutt han der :P 
Men det er jo problemet med levende vesener. Selv om vi har et lite bilde av hvordan det kan bli, så har vi ingen garanti. 
Sjef er 72 høy han :| Rasestandard sier 70.... 

Sovet dårlig og lite i natt. Men jeg har i hvert fall fått tatt et valg en gang for alle. Så i kveld skal jeg vente på mannen i huset når han kommer hjem fra jobb og si i fra at det er ikke noe mer å jobbe med. 
Jeg har bedt om en liten ting for å bygge opp tilliten igjen. Men det var han ikke villig til. Og blir sur når jeg tar ham på fersken i å ikke gjøre som avtalt. Hvis han ikke gjør sin del, så er det ikke noe poeng i å prøve mer :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg har bedt om en liten ting for å bygge opp tilliten igjen. Men det var han ikke villig til. Og blir sur når jeg tar ham på fersken i å ikke gjøre som avtalt. Hvis han ikke gjør sin del, så er det ikke noe poeng i å prøve mer :icon_cry:

Sånne folk er det ikke verdt å ha i livet sitt :). Du er voksen og sterk og greier deg nok helt fint uten et sånt vedheng :hug:

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, *Kat84* skrev:

Sovet dårlig og lite i natt. Men jeg har i hvert fall fått tatt et valg en gang for alle. Så i kveld skal jeg vente på mannen i huset når han kommer hjem fra jobb og si i fra at det er ikke noe mer å jobbe med. 
Jeg har bedt om en liten ting for å bygge opp tilliten igjen. Men det var han ikke villig til. Og blir sur når jeg tar ham på fersken i å ikke gjøre som avtalt. Hvis han ikke gjør sin del, så er det ikke noe poeng i å prøve mer :icon_cry:

:hug:Du har det bedre uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lola Pagola skrev:  

Fikk plutselig lyst til å gå igjennom alt av hundeutstyr. Jeg tror jeg har sjokkerende mengder, og bruker bare en brøkdel av det.

 

Men så er det vel fare for regn, og jeg vil gjøre det ute, så det blir oversiktlig. Har vel 3 fortønner og flere poser pluss ting rundt om fult av ting. Mye av det er nok kastbart, men en del kan jeg jo selge eller gi bort da.

Juhu. Kjenner meg så igjen. Men jeg klarer ikke å kaste. Og etter ørten antall bikkjer har jeg innsett at jeg faktisk sparer på å ta vare på det jeg har. 

 

Løpetid her i huset, og masse vasking..blæh.

Har lagt ut det jeg fant på gresset nå, og det var ikke så ille som jeg fryktet. Men jeg har endel i bilen da, som jeg bruker, også ligger det ting rundt om i huset til mamma og pappa, i kjeller og sånn.

Men ja, merker at jeg sliter med å finne noe jeg faktisk vil kvitte meg med. Collarmania halsbånd beholder jeg iallefall, er jo fint å ha. Men har litt halsbånd som er kjøpt og ikke brukt, eller brukt lite, og som ikke har affeksjonsverdi. ... og seler. Godt brukt endel av de så får kanskje gi bort. Heldigvis litt søppel og da, som jeg kan kaste. Deilig, elsker egentlig å kaste ting. Gamle kremer, tepper, leker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Sånne folk er det ikke verdt å ha i livet sitt :). Du er voksen og sterk og greier deg nok helt fint uten et sånt vedheng :hug:

Takk :hug:

Det føles tøft nå. Hadde jeg bare ikke gått inn for å tro på alt hadde jeg vært ferdig med dette for månedsvis siden. 
Men nå har jeg sett for siste gang at han ikke vil ha den åpenheten jeg trenger. Han har rett i at jeg ikke har krav på å vite hvem han har kontakt med i en normal situasjon. 
Men med de gjentatte tillitsbruddene han har stått for både før separasjon og etterpå nå så synes jeg faktisk ikke at det er så veldig urimelig at han i det minste er åpen med alt det hemmeligheter det har vært tidligere. 

4 minutter siden, Pixie skrev:

:hug:Du har det bedre uten!

Takk :hug: 
Jeg har prøvd og prøvd, men det hjelper ikke hvis han ikke gjør noe, men bare forventer at tillit er noe man knipser i fingrene for å få. 

Lang historie kort:
* Stor krangel
* Han mener at de ikke ville hatt problemer med å akseptere meg igjen
* Jeg svarer da at da tar jeg kontakt med dem og gir beskjed, og han bekrefter til dem når det blir spørsmål til ham. 
* Plutselig får jeg melding fra ham at han håper jeg er j*** fornøyd nå, for hele familien er dritsure på ham. 
* Søstera sier rett ut at hun skjønner ikke hva jeg prøver på, fordi hun ville aldri akseptert meg igjen etter min måte å oppføre meg på (for å friske opp minnet til Sonen så konfronterte jeg henne direkte med baksnakking natten før morsdag/Valentines/utstilling). 
* I dag nekter han å svare på både meldinger og når jeg ringer.  
* I kveld skal jeg vente på ham i huset og si det direkte til ham at nå er det over. Om jeg får det til uten å knekke sammen helt :( 

Det er på en måte godt å få en endelig bekreftelse på det jeg har vært redd for hele tiden. Når alt kom til alt kom han ikke til å klare å stå i mot dem, men faktisk velge meg bort til tross for alt han har sagt :icon_cry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...