Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Ser ut som at girkassen på bilen har tatt kvelden. Er så sur, elsker den bilen! Blir rett og slett lei meg av tanken på at vi muligens skal bytte den ut :(  Men er nok ikke verdt å bytte kasse på en så gammel bil, de er også veldig vanskelig å få tak i og koster en del..  Har helga på å bestemme skjebnen til godbilen.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, MonicaT skrev:

God bedring, hørtes ikke noe godt ut.

 

31 minutter siden, Malamuten skrev:

Vært ute en liten tur i det fantastiske været og nå fikk jeg lyst på brownies... Tror vi har en sånn posemix i skapet også, hmm, det er jo fredag :innocent:

God bedring til barnet  @Krutsi, høres ikke noe kjekt ut :/ 

 

22 minutter siden, SFX skrev:

God bedring til bøtteknotten!

 

19 minutter siden, Aslan skrev:

@Krutsi :hug: god bedring til minien!

Takk! Det er vist veldig vondt.. Så nå har vi hamstret Paracet og Ibux for å komme oss igjennom helga.. Hun selv sitter i bilstolen, ser film og spise burger king-pannekaker, ettersom hun ikke vil spise noe annet.. 

Og så bare for å ha en enda bedre fredag, så jobber gubben tydeligvis overtid, og det er sikkert mega lang kø på ferjekaia i kveld.. 

Jeg lurer på hva jeg har gjort galt i mitt tidligere liv jeg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Pixie skrev:

Argh... Volvo V50, Hyundai i40 eller Peugeot 508?

Volvo så klart! De billige japsene er svindyre å fikse visstnok. 

1 time siden, Carro92 skrev:

hvertfall ikke fransk! :P Jeg hadde nok gått for volvo :)

Signerer! Eneste franskmenn har gjort rett de siste 300 årene er hund og David Guetta. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg snart dra hjem og hente bikkjene før vi kjører opp til Langeland og går en god runde på ski :) Det blir en fin start på helga det, med mindre jeg bommer fullstendig på smøringa igjen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, *Kat84* skrev:

Volvo så klart! De billige japsene er svindyre å fikse visstnok. 

Signerer! Eneste franskmenn har gjort rett de siste 300 årene er hund og David Guetta. :ahappy:

Edith Piaf!

Klarer jeg å komme meg opp på soverommet og huske "BH, mobillader, pysj" uten å skrive det opp flere steder enn her? Eller kommer jeg ned igjen med noe annet?

Den som lever, får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Siri skrev:

Jeg heller mest til den siste forklaringen ja :lol:

Hahhahaa, Willy er skikkelig sladrehank!!! Har hjemmekontor igjen i dag, og hadde skåret opp noe fenalår til pålegg til rundstykket som varmet seg i ovnen. Dette lå på kjøkkenbenken mens jeg satte meg til å jobbe litt igjen... Plutselig står Willy foran meg og glor og glor - og kikker ut på kjøkkenet... Der står prinsessen med snuten GODT planta i kjøttbitene mine!!!! Flinke Willy, det :D

Det der gjør Pippin også, Symra er nemlig mye frekkere enn han. Jeg tror det handler mest om misunnelse da, selv om det kan virke som at han er indignert over den dårlige oppførselen også. Har hunder sånne følelser tro? :P

Vinterferie! Og den ble innledet med å se Birkebeinerne sammen klassen. Grei film, særlig siden vi nettopp har jobbet med det stoffet i historie, men det er vel ikke en film jeg kommer til å kjøpe på dvd liksom. Nå skal jeg slappe av litt, og så er det avsted til styremøte. Men i helga og hele neste uke skal dogsa og jeg bare koooooose oss! :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke sommerfuglene i magen min begynne å fly snart? Med tanke på at NKK Bø bare er dager unna. Hvorfor har jeg sluttet å nerve og begynt å forvente å tape, når Iben egentlig gjør det jevnt over bra?

Ser på Game of Thrones sesong 1.. må oppdatere litt nå som ny sesong er på vei ?

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniff er nettopp ferdig operert, kastrert, og alt gikk bra ? hun hadde visst startende livmorbetennelse og, som hadde blitt ille om et halvt år, så da fikk søster virkelig bekreftet valget. Hadde vært ille med hasteoperasjon istedenfor denne planlagte (som ble gjort pga. allergi).

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paranomia skrev:

Knerten/Cisco/Oscar/Tellus/Terror/Pus/Kattungen skal hentes i morgen :D Gleder meg sååå mye :D 

 

Anbefaler deg å finne et navn ganske raskt. Møt Kattungen, 3,5 år gammel :sweat:

https://scontent.fsvg1-1.fna.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/941323_10152880765615054_1050592124_n.jpg?oh=a01068a1ff290ed8ea141e08fc0f0102&oe=5767CC98

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat dag i dag :P Bikkja har stort sett ligget og sovet i hele dag og jeg har ortert og ryddet i klesskapet mitt. Nå sitter jeg og gomler sukkerfri lys sjokolade og sukkerfrie gummibjørner som måtte testes siden flere har påstått at det nesten smaker bedre enn vanlig sjokolade og gummibjørner. Og jeg er nesten enig, men bare nesten! Sjokoladen smaker helt likt som den derre bergene melk eller hva nå enn den sjokoladen het for noen år siden!?

Og om 30 min skal vi dra i stallen og trene hest. Håper alle andre er ferdige for dagen så vi kan ha ridehuset for oss selv. Det er vel lov å håpe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Kat84* skrev:

Volvo så klart! De billige japsene er svindyre å fikse visstnok. 

Signerer! Eneste franskmenn har gjort rett de siste 300 årene er hund og David Guetta. :ahappy:

Haha, som jeg skulle sagt det selv. Solgte XC60'en vår, og måtte kjøpe en billigere bil. Som jeg sa til sambo. "Helst europeisk, men ikke fransk, aldri fransk!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
20 minutter siden, SagaLappen skrev:

Haha, som jeg skulle sagt det selv. Solgte XC60'en vår, og måtte kjøpe en billigere bil. Som jeg sa til sambo. "Helst europeisk, men ikke fransk, aldri fransk!"

Fransk og Opel er bannlyst for min del. 
Japser blir for små i bagasjerommet siden de færreste er rette bak, men buer innover oppe mot taket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser faktisk på dokumentar om Mjøndalen fotballklubb . Jeg bryr meg filla om fotball , men jeg har vokst opp med en far som er blodfan og en x-kollega er med.  Han sluttet hos oss når de fikk opprykk til tippeligaen.  Fin fyr. Jeg ante jo ikke at han var fotballspiller før jeg så han på tv en gang :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
    • Jeg eier en selveier leilighet i et sameie. Helt uproblematisk. Leste vedtektene før jeg bydde/kjøpte og snakket med megler om dyrehold også først.  vi er vel rundt en 70 enheter tror jeg totalt på 5 bygg. Og jeg vet det er minst 10 hunder som bor her fast pr.d.d + folk som passer hund med ujevne mellomrom. Og en hau med katter er det også. Eneste regelen vi har er at hunder ikke skal i heisen pga allergi, det går bra siden hvert bygg kun er 4 etasjer. Tror dog det er folk som bryter den regelen ganske ofte som bor høyere opp en meg i første. 😂  Relativt nytt bygg da, ferdigstilt i 13/14 og dermed veldig god lydisolering også. 
    • Han fikk vite det når vi hadde hilsa på valpene! 😂
×
×
  • Opprett ny...