Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

1 time siden, AnnikenK skrev:

Men det er jo lov å begynne og tenke selv når man blir godt voksen.

Jeg har holdt meg unna diskusjoner som har pågodt i forhold til denne bølgen av asylsøkere som europa opplever, fordi de stort sett er preget av egoisme og uvitenhet, men dette her med Odins Soldater provoserer meg langt inni i margen.

Jeg har et inderlig håp om at politiet i Tønsberg skal bortvise dem. Slike grupperinger fører aldri noe godt med seg. De virker mot sin hensikt, og jeg tror det kommer til å "smelle" av helt andre grunner enn at de "passer på".

http://www.nrk.no/finnmark/politisjef-om-odins-soldater_-_-uproblematisk-at-de-trygger-byer-og-tettsteder-1.12810642 litt ulike meninger blant politifolk rundt om i landet gitt :no: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

1 time siden, AnnikenK skrev:

Men det er jo lov å begynne og tenke selv når man blir godt voksen.

Jeg har holdt meg unna diskusjoner som har pågodt i forhold til denne bølgen av asylsøkere som europa opplever, fordi de stort sett er preget av egoisme og uvitenhet, men dette her med Odins Soldater provoserer meg langt inni i margen.

Jeg har et inderlig håp om at politiet i Tønsberg skal bortvise dem. Slike grupperinger fører aldri noe godt med seg. De virker mot sin hensikt, og jeg tror det kommer til å "smelle" av helt andre grunner enn at de "passer på".

Det kommer til å smelle nettopp fordi de "passer på". Jeg skjønner ikke greia, om de mente å gjøre gatene tryggere, hvorfor kunne de ikke bare meldt seg som Natteravner? Det er jo en innarbeida og kjent gruppe som gjør akkurat det disse soldatene påstår at de skal gjøre. Og hvorfor, om man mener at folk skal føle seg trygge, velge å kalle det soldater? Da impliserer de at de er i krig - og hvordan i huleste heite skal man føle seg trygg i situasjoner der man trenger soldater? Nei, dette er bare en unnskyldning for å kunne trave rundt i gatene og leite etter bråk, og bråk har det med å dukke opp når folk aktivt går inn for å finne det, merkelig nok. 

1 time siden, Mud skrev:

Jeg kommer til å sitte å ralle om Loke på gamlehjemmet :lol:

Det kommer noen pulifolk jeg kjenner , så jeg burde vel strengt tatt ta med pulien også , men det orker jeg jo ikke. 

Men lørdag er helt klart mest aktuelt ja. Da går alle rasene "mine" bortsett fra terrier , men selv om jeg har eid 2 terrier er det liksom ikke "mine" raser :)

Toddy blir alltid glad for kos . Han er enkel sånn :)

Ja, vi får pakke oss sammen på et sonengamlehjem, der vi kan sitte og mimre over alle de som har vært for oss :ahappy: 

Innimellom, når jeg er møkkalei puddelpels, så vurderer jeg faktisk terrier. Men jeg liker mykheten i pudlene og belgerne, så da er kanskje ikke terrier helt for meg, selv om jeg syns de er fantastisk kule bikkjer :lol: 

Men da kliner vi litt med hverandres bikkjer i morra da! Har date og sånn :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, 2ne skrev:

Det kommer til å smelle nettopp fordi de "passer på". Jeg skjønner ikke greia, om de mente å gjøre gatene tryggere, hvorfor kunne de ikke bare meldt seg som Natteravner? Det er jo en innarbeida og kjent gruppe som gjør akkurat det disse soldatene påstår at de skal gjøre. Og hvorfor, om man mener at folk skal føle seg trygge, velge å kalle det soldater? Da impliserer de at de er i krig - og hvordan i huleste heite skal man føle seg trygg i situasjoner der man trenger soldater? Nei, dette er bare en unnskyldning for å kunne trave rundt i gatene og leite etter bråk, og bråk har det med å dukke opp når folk aktivt går inn for å finne det, merkelig nok. 

Ja, vi får pakke oss sammen på et sonengamlehjem, der vi kan sitte og mimre over alle de som har vært for oss :ahappy: 

Innimellom, når jeg er møkkalei puddelpels, så vurderer jeg faktisk terrier. Men jeg liker mykheten i pudlene og belgerne, så da er kanskje ikke terrier helt for meg, selv om jeg syns de er fantastisk kule bikkjer :lol: 

Men da kliner vi litt med hverandres bikkjer i morra da! Har date og sånn :D 

En barndom og ungdomskommpis som jeg ikke har sett på 15 år eller noe skal stille puddel, så da MÅ jeg faktisk komme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pillene funker, men er vondt allikavel. Skal snart på langtur med Prima, det trenger hun- jeg trenger det egentlig ikke kjenner jeg.Så skal jeg på et spennende foredrag i kveld- det kan bli gøy. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungen blir så sint at han nesten begynner å gråte fordi den andre ungen sa Hei til han, da er det på tide å komme seg tilbake til barnehagen! Har også vært gjennom et dobbelt raserianfall allerede i dag fordi bena deres tilfeldigvis berørte hverandre mens de lå i senga mi. 

"Må jo være kjekt å være tvillinger da, da har de jo alltid noen å leke med!" Jo, morna.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minstemann skrev:

Hahaha, jeg ble så glad for å se at noen andre syns at den serien var skummel! Jeg så to episoder og så turde jeg ikke se mer, for jeg ble redd trærne på tur og sånn :P Og så har jeg blitt så ertet av venninnen min som anbefalte den, for jeg ser jo egentlig alt mulig, og så turde jeg ikke se JOrdskott som "ikke var skummel i det hele tatt"......

 

 

Du må bite tenna sammen til episode 4, da løsner det litt.. 

Jeg ble også bitte litt nervevrak av de første episodene :P:lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Turb skrev:

Hvis det ikke er for mange minus, så går det an å sette på store mengder dekken og gi ham noe godt å grave seg ned i. Ev høre om det er mulig å ta med tøybur inn i treningslokalet?

 

Joda, hvis det ikke blir for kaldt er det en mulighet å pakke han veldig godt inn, men tøybur utgår med høye kneløft, da får ikke vi andre fred i det hele tatt :lol: Påmeldingsfristen er i dag også, så jeg lurer bare på å la den passere og heller spare de 2000,-...

Men; det hadde vært så kjekt å ha planer den helga for det skjer ingenting annet og samboern er borte da! Argh, så vanskelig!

Akkurat nå har jeg sendt påmelding til fagdag i Oslo i April, så da får jeg endelig sett mer urbane strøk igjen. Jeg og samboern blir boende til en kompis av han den helga, så hvis noen soniser i nærheten av Råholt vil gå tur sammen med oss den lørdagen (23.April) hadde det vært trivelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 timer siden, Eplefe skrev:

Han kan ikke alvorlig prøve å glatte over det å be om separasjon og hive deg og ungene ut med kommentarer på FACEBOOK? :|

Ikke vet jeg hva han prøvde på, det var bare rart. 

Jeg kommenterte på en artikkel som viste den nye V90 til Volvo som kommer. Skrev at en sånn skulle jeg hatt!  

Under skriver han at ha, det er jo noe av det beste som er det :D Jeg svarer at det går jo helt fint. Snart får han jo VV50'en tilbake. Da svarer han at den er jo god den også, men han har alltid drømt om Mercedes. Da skrev jeg bare at ja, det har jeg skjønt, for de siste 6 mnd har han stort sett kikket på finn.no etter biler i en prisklasse han aldri kommer til å få :getlost:

Fine svar får han ikke fra meg. Å kaste folk ut på gata på Valentines og morsdag kan ikke tilgis.  Baksnakking over lengre tid til søsken om ting som ikke stemmer i det hele tatt er egentlig henrettelsesgrunn når der kommer i tillegg, men må jo tenke på ungene også. .. 

Akkurat er Aragon furten.  Han er nemlig nybadet etter han klarte å gå rett inn i tissestråla til Sjef :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perfect Image skrev:

 

Kjøpt meg ny drakt til bø :D Siklet på den I høst men laaangt over hva jeg kunne gå i prisklasse, så fant jeg den i går på 70% tilbud i min størrelse, meant to be right!62fb661b275996b217b339c7dc6343a6.jpg

HAPPY :D

Edut; Det betyr at jeg har bestemt meg for å dra og må hjem og bade Sansa ??

Ååååh, fin! Hvor har de sånt i butikk? :o Litt lei ebay, for ingenting jeg kjøper der passer 100% (noe som minner meg på at jeg må seriøst finne en skredder som kan sy inn 3-4 jakker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perfect Image skrev:  

Kjøpt meg ny drakt til bø [emoji3] Siklet på den I høst men laaangt over hva jeg kunne gå i prisklasse, så fant jeg den i går på 70% tilbud i min størrelse, meant to be right!62fb661b275996b217b339c7dc6343a6.jpg

HAPPY [emoji3]

Edut; Det betyr at jeg har bestemt meg for å dra og må hjem og bade Sansa ??

Ååååh, fin! Hvor har de sånt i butikk? [emoji33] Litt lei ebay, for ingenting jeg kjøper der passer 100% (noe som minner meg på at jeg må seriøst finne en skredder som kan sy inn 3-4 jakker).

Sånne gamle damer butikker [emoji38] De har som regel fine dresser og faktisk greie passformer!

Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Sånne gamle damer butikker emoji38.png De har som regel fine dresser og faktisk greie passformer!

Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Æsj, jeg har ikke sånne butikker her :P Jeg HAR en splitter ny drakt da, den er bare for stor og venter på at jeg skal finne en skredder. Liker ikke når jakkene henger og slenger rundt meg som et telt, jeg, men jeg må jo ha den størrelsen for at skjørtet skal gå over ræva og jakka ikke skal revne i skuldrene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev: Sånne gamle damer butikker [emoji38] De har som regel fine dresser og faktisk greie passformer!

Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Æsj, jeg har ikke sånne butikker her [emoji14] Jeg HAR en splitter ny drakt da, den er bare for stor og venter på at jeg skal finne en skredder. Liker ikke når jakkene henger og slenger rundt meg som et telt, jeg, men jeg må jo ha den størrelsen for at skjørtet skal gå over ræva og jakka ikke skal revne i skuldrene [emoji14] 

Jeg sliter med at jeg ikke finner flinke nok skreddere. Har to drakter ødelagt pga det :(

Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg kommenterte på en artikkel som viste den nye V90 til Volvo som kommer. Skrev at en sånn skulle jeg hatt!  

Under skriver han at ha, det er jo noe av det beste som er det :D Jeg svarer at det går jo helt fint. Snart får han jo VV50'en tilbake. Da svarer han at den er jo god den også, men han har alltid drømt om Mercedes. Da skrev jeg bare at ja, det har jeg skjønt, for de siste 6 mnd har han stort sett kikket på finn.no etter biler i en prisklasse han aldri kommer til å få :getlost:

Fine svar får han ikke fra meg. Å kaste folk ut på gata på Valentines og morsdag kan ikke tilgis.  Baksnakking over lengre tid til søsken om ting som ikke stemmer i det hele tatt er egentlig henrettelsesgrunn når der kommer i tillegg, men må jo tenke på ungene også. .. 

Er det ikke greiest å bare ikke kommentere det han skriver? 

19 minutter siden, Perfect Image skrev:

Kjøpt meg ny drakt til bø :D Siklet på den I høst men laaangt over hva jeg kunne gå i prisklasse, så fant jeg den i går på 70% tilbud i min størrelse, meant to be right!62fb661b275996b217b339c7dc6343a6.jpg

HAPPY :D

Edut; Det betyr at jeg har bestemt meg for å dra og må hjem og bade Sansa ??

Å, den så lekker ut :) 

7 minutter siden, Perfect Image skrev:

Sånne gamle damer butikker emoji38.png De har som regel fine dresser og faktisk greie passformer!

Selvsagt - der er slike butikker som har klær til damer - andre butikker har klær for kleshengere :aww: 

1 minutt siden, Caroline skrev:

Æsj, jeg har ikke sånne butikker her :P Jeg HAR en splitter ny drakt da, den er bare for stor og venter på at jeg skal finne en skredder. Liker ikke når jakkene henger og slenger rundt meg som et telt, jeg, men jeg må jo ha den størrelsen for at skjørtet skal gå over ræva og jakka ikke skal revne i skuldrene :P 

Jeg må åpenbart ha hatt det motsatte problemet en gang i tiden. Jeg tok fram et par drakter jeg brukte for mange år siden for å se om de egentlig kunne passe på meg nå. Vel - jakkene var visst i en størrelse STØRRE en buksene som hørte til... og de dressjakkene er litt for store til meg, og buksene er sånn at jeg så vidt får dem igjen.... tenk om bare buksene var litt større og jakkene litt mindre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Er det ikke greiest å bare ikke kommentere det han skriver? 

Å, den så lekker ut :) 

Selvsagt - der er slike butikker som har klær til damer - andre butikker har klær for kleshengere :aww: 

Jeg må åpenbart ha hatt det motsatte problemet en gang i tiden. Jeg tok fram et par drakter jeg brukte for mange år siden for å se om de egentlig kunne passe på meg nå. Vel - jakkene var visst i en størrelse STØRRE en buksene som hørte til... og de dressjakkene er litt for store til meg, og buksene er sånn at jeg så vidt får dem igjen.... tenk om bare buksene var litt større og jakkene litt mindre? 

Derfor jeg kjøper litt for stort, bedre å ha mulighet til å sy inn, liksom. Sy ut er ikke alltid like lett hvis det ikke er noe ekstra stoff å gå på. Men av en eller annen grunn må disse draktprodusentene tro at man ikke har samme livvidde i skjørt og jakke, for skjørtene kan passe akkurat i livet, mens jakkene er gigantiske i livvidden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Er det ikke greiest å bare ikke kommentere og ha kontakt med ham? 

Jo, jeg tar ikke initiativ. Annet enn korte beskjeder om kontakt med banken o.l. 

Men jeg har bestemt at jeg skal ikke være den barnslige som sletter gjengen på face. Barnsligheten kan de stå for selv ved å bytte profilbilder til søskena samlet med hjerter og utsagn som at de står sammen i tykt og tynt og love you ❤ 

Jeg bare ler av det hele, for jeg har en plan, han sitter igjen med gjeld :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Caroline skrev:

Derfor jeg kjøper litt for stort, bedre å ha mulighet til å sy inn, liksom. Sy ut er ikke alltid like lett hvis det ikke er noe ekstra stoff å gå på. Men av en eller annen grunn må disse draktprodusentene tro at man ikke har samme livvidde i skjørt og jakke, for skjørtene kan passe akkurat i livet, mens jakkene er gigantiske i livvidden. 

Jeg har aldri tenkt tanken på verken å sy inn eller ut liksom, så jeg må bare ha sånt som passer *ler*. Men som jeg har sagt før - de syr jo ikke klær som passer til normale kropper lenger :aww:

1 minutt siden, *Kat84* skrev:

Jo, jeg tar ikke initiativ. Annet enn korte beskjeder om kontakt med banken o.l. 

Men jeg har bestemt at jeg skal ikke være den barnslige som sletter gjengen på face. Barnsligheten kan de stå for selv ved å bytte profilbilder til søskena samlet med hjerter og utsagn som at de står sammen i tykt og tynt og love you ❤ 

Jeg bare ler av det hele, for jeg har en plan, han sitter igjen med gjeld :P 

Men du svarer jo tydeligvis på innlegg til eksen selv om du ikke tar initiativ. Du kan jo bare la være å svare noe som helst på noen av hans innlegg. Nødvendig kontakt for å ordne formaliteter og sånt er jo selvsagt greit. Du trenger jo ikke å slette noen heller - bare ikke bry deg om det tullet de skriver? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg har aldri tenkt tanken på verken å sy inn eller ut liksom, så jeg må bare ha sånt som passer *ler*. Men som jeg har sagt før - de syr jo ikke klær som passer til normale kropper lenger :aww:

Nei, det er det jeg til slutt bare har infunnet meg med. Enten har jeg en kropp som ikke ligner noe som helst som kan kalles normal, ellers er det klesprodusentene som må ta seg en bolle og begynne å se seg rundt før de syr :P Nekter å tro at hoveddelen av verdens befolkning er klin rette, minst 180 høye og veier ca. 40 kilo. 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Caroline skrev:

Æsj, jeg har ikke sånne butikker her :P Jeg HAR en splitter ny drakt da, den er bare for stor og venter på at jeg skal finne en skredder. Liker ikke når jakkene henger og slenger rundt meg som et telt, jeg, men jeg må jo ha den størrelsen for at skjørtet skal gå over ræva og jakka ikke skal revne i skuldrene :P 

Det er billigere å spise kaker og sjokolade enn å bruke skredder! 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pippin&Symra skrev:

Det er billigere å spise kaker og sjokolade enn å bruke skredder! 

Blir så tungt å bevege seg da gitt, og dessuten er det bare draktene mine som er for store, de vanlige klærne mine er passe :P Billigere å sy inn noen drakter enn å bytte ut resten av garderoben :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
32 minutter siden, Siri skrev:

Men du svarer jo tydeligvis på innlegg til eksen selv om du ikke tar initiativ. Du kan jo bare la være å svare noe som helst på noen av hans innlegg. Nødvendig kontakt for å ordne formaliteter og sånt er jo selvsagt greit. Du trenger jo ikke å slette noen heller - bare ikke bry deg om det tullet de skriver? 

Det var ikke på hans vegg. Der har jeg ikke sett noe annet enn disse bildebyttene som dukker opp i feeden. Han kommenterte på en tredje person. Hva de skriver seg i mellom gjør jeg ingenting med. Sjelden det vil dukke opp noe derfra uansett :) 

Kommenterer han på mitt så kommer jeg til å slette fortløpende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...