Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

4 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Vi skulle jo i utgangspunktet ta det med ro en periode, men ro er vel ikke så bra for HD har jeg skjønt så jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre...

Du kan jo snakke med hundemassøren, evt gå til det andre veterinærkontoret for en "second opinion". Mona har ikke HD, men "noe" med det ene kneet (fortykkelse i leddet, usikker grunn). Veterinæren gav meg klar beskjed om å fortsette med aktivitet for å opprettholde god beinmuskulatur. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

6 timer siden, Cloudberry skrev:

:hug: Nå er det verste over. Etterhvert vil sårene gro og du kan tenke på de gode minnene. Ennå gråter jeg over Uva (som vi mistet i desember 2014), iblant, men oftere og oftere kan jeg tenke på henne og snakke om henne med et smil om munnen. 

Ja minnene er heldigvis med oss, og hundrevis av bilder og videoer. Klarer ikke se på noen av delene noe særlig enda, men gleder meg til jeg kan finne glede i å kikke på dem, smile og huske. Veldig godt å ha et sted å lufte tankene kjenner jeg, glad for at jeg fant sonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Krutsi skrev:

Han kommer til å få det kjempe fælt! Han har faktisk måtte ha delt biltur sammen med ei sur whippettispe (nettopp fordi det blir litt vel høy partyfaktor med den andre) :lol: 

etterpå skal han få løpe og leke litt her sammen med partyjentene :lol: 

 

Åååh, men sure damer er jo det artigste, da kan man skru på full Casanova-sjarm :lol: Tipper det ikke virker dog :teehe: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sekken og kløvene pakka klare til turen i nordmarka imorra, pulken skal også med. Siden jeg fremdeles er dårlig så er jeg ganske avhengig av hjelp av hundene for å kunne fullføre turen, og har lånt med meg ene pointern til fattern i tillegg :P Så da blir vi ute fra lørdag til tirsdag, sånn må se an formen og været da bare :P 

 

Og jeg har gjort et godt kupp idag.. en vennine kom over en ny ubrukt togokløv tilsalgs, akkurat i str til Anastasia :D som lå til 1800,-, men siden den hadde ligget ute litt, så mente en vennine jeg skulle prøve å spørre om å få den for 1500,- og jaggu gikk det ikke gitt! Så en flunkende ny togo kløv til halve prisen på vei i posten til meg nå :D Nå blir Anastasia glad som kan få en god kløv ho også, og ikke bare Kiwi :D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aslan skrev:

Åååh, men sure damer er jo det artigste, da kan man skru på full Casanova-sjarm :lol: Tipper det ikke virker dog :teehe: 

Hun er ikke direkte lett å sjarmeres nei :P men hardt å dele bur med, for hun skal sikkert ligge inntil og varme seg, men han får sikkert ikke lov å borti henne :lol: 

men igjen; hadde partyfaktoren vært bitte litt lavere med frk Linni Meistet, så skulle de to fått kost seg.. Men det blir litt vel mye med brytelek og hive seg til siden osv inne i et bur :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Betty skrev:

Ammatør altså. :P Her har vi bodd sammen med tjuvhunder i 9 år, men fortsatt skjer det glipptak. Er ikke så lenge siden TJ glemte å lukke døra inn til kjøkkenet og dermed ble kvitt en firkløver han ikke hadde ryddet bort. Decoy stinka sjokolade lenge etterpå (men ble ikke dårlig i magen engang ...). De fleste glipptak er selvsagt TJs feil. :aww:  :whistle: 

Jeg vet... amatørstatusen kjøper jeg glatt :aww:
Og selvsagt er det TJs feil... det er alltid mannens feil har jeg skjønt :lol: 

1 time siden, Betty skrev:

Akkurat nå er jeg bursdagsparanoid, og føler at noen driver og planlegger ting bak ryggen på meg. Jeg liker egentlig ikke overraskelser, men denne gangen håper jeg det stemmer og at det ikke bare er inni hodet mitt/ønsketenkning. Har bursdag på mandag, mamma har vinterferie (jobber på skole) og hun var så rar på telefon + har nesten ikke sendt meg noenting på snap i dag. Søsteren min var merkelig "pushy" på at jeg ikke trengte å stresse med å sende en pakke nordover som inneholder ting til både henne og moren min, TJ har gjort husarbeid (det er det største cluet :lol:  ). Legg til at mamma hørtes litt bekymra ut for om jeg skulle starte med en gang på noe jobbgreier (skal på et møte på mandag på en plass der de trenger tilkallingsvikarer) i stedet for å bli glad for at det har dukket opp noe. Føler det er noe "fishy" på gang altså, men samtidig så er det en lang tur på vinteren om de kjører (90 mil, og mamma liker ikke langturer i bil etter et uhell de hadde for to år siden), og fly er for dyrt. Så kanskje-kanskje ikke. Æsj, best å legge bort tanken, så jeg ikke får for store forhåpninger og blir skuffa.

Hørtes litt muffens ut, det der ja :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Ferdig med første strøk på kjøkkenet til lillebrodern. Det tok fem timer, det.

Bare to strøk igjen...hehe..:P

Men, men, det er helt grei det, noe må jeg jo gjøre siden jeg får ha det ene huset på gården hans som hytte.

Og her er vi nå og koser oss. I morgen har mamma lovet å gå tur med hundene mine, for det rekker ikke jeg med maling i timevis, konsert 6 mil unna og to timer i bil.

Jeg og papsen har samarbeida om å få plassert en rundball i innhegningen til oksene til broder med traktor uten at dyra stakk ut i det vi åpna porten i gjerdet. Det krever et visst målrettet arbeid i fellesskap så man ikke har okser flaksende overalt de ikke skal være. 

Vi kom fram til at selv om drifta på gården ble lagt ned i 1995, var samarbeidet så bra at dette hadde vi gjort før.

Jeg vokste jo opp i fjøset og løp rundt med pappa i min felleskjøpet-dress med skaut på hodet.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Krutsi skrev:

Hun er ikke direkte lett å sjarmeres nei :P men hardt å dele bur med, for hun skal sikkert ligge inntil og varme seg, men han får sikkert ikke lov å borti henne :lol: 

men igjen; hadde partyfaktoren vært bitte litt lavere med frk Linni Meistet, så skulle de to fått kost seg.. Men det blir litt vel mye med brytelek og hive seg til siden osv inne i et bur :P 

Frk Hippi er en nøtt ja :teehe: 

Han får vel ha party mer Frk Linni Meister resten av helga, så han overlever nok surkjerringa :lol: 

Har dere kommi dere over fjorden da? Nede på Vestlandet er båttur temmelig humpete i kveld, gøy med gravidblære på båttur når man må jobbe for å treffe doen også når man sitter :getlost: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Tja siden siden sist har internerte vært borte kommet etter lang tid og borte også var det å skrive mange oppgaver før vi runder av med oversvømmelse i kjelleren så ja det har blitt mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Utkrøpne små frekke frøkner altså :lol:. Jeg tror også Willy var litt indignert faktisk... det så sånn ut i hvertfall :D.

*Se for seg en hel gjeng fremmedspråklige elever gå rundt og snakke norsk uten å bruke preposisjoner :whistle: *... ehhh... er MED en preposisjon? :huh:

:lol::lol:  Og jepp, preposisjon.

Men nå har jeg forresten forsket litt på den manglende preposisjonen og får støtte fra faglig hold på at fenomenet har dype røtter i deler av trønderdialekten.

Ellers er jeg hjemme etter et kjempeinteressant styremøte i MDG. Vi har fått med en biolog i styret som har full kontroll på artsmangfolk og skadelig hogst og bevaring av myrlandskap og alt sånt som jeg har lyst til å jobbe med framover. :ahappy: Glemte min uunnværlige trådløse mus der jeg var på møte da, det irriterer meg veldig. Kan ikke legge puslespill i Jigsaw world uten mus, det blir bare kløn! 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Aslan skrev:

Frk Hippi er en nøtt ja :teehe: 

Han får vel ha party mer Frk Linni Meister resten av helga, så han overlever nok surkjerringa :lol: 

Har dere kommi dere over fjorden da? Nede på Vestlandet er båttur temmelig humpete i kveld, gøy med gravidblære på båttur når man må jobbe for å treffe doen også når man sitter :getlost: 

Jada, funnet sofaen også! Så nå er det snart senga kjenner jeg :P 

og joda, det ligger an til ei hel helg med høy partyfaktor her ;) ingen fare :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Ellers er jeg hjemme etter et kjempeinteressant styremøte i MDG. Vi har fått med en biolog i styret som har full kontroll på artsmangfolk og skadelig hogst og bevaring av myrlandskap og alt sånt som jeg har lyst til å jobbe med framover. :ahappy: Glemte min uunnværlige trådløse mus der jeg var på møte da, det irriterer meg veldig. Kan ikke legge puslespill i Jigsaw world uten mus, det blir bare kløn! 

 

 

 

Kjempeinteressant møte ja :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh glatt og sporete på hodalsveien nå, bonden kjørte ut :o  gikk bra heldigvis.  Men ekkelt!  Han stoppa og hjalp ei tidligere i dag, og han som trakk han opp på veien igjen hadde hjulpet et par andre også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Ugh glatt og sporete på hodalsveien nå, bonden kjørte ut :o  gikk bra heldigvis.  Men ekkelt!  Han stoppa og hjalp ei tidligere i dag, og han som trakk han opp på veien igjen hadde hjulpet et par andre også. 

Ojda, bra det gikk godt! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

:lol::lol:  Og jepp, preposisjon.

Men nå har jeg forresten forsket litt på den manglende preposisjonen og får støtte fra faglig hold på at fenomenet har dype røtter i deler av trønderdialekten.

De fagfolkene må ha dykket dypt i karskkoppen da :lol: - og de røttene må være særdeles godt gjemt :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
2 timer siden, Mud skrev:

Tror ikke jeg stresser til Bø i dette været...Tar en langsom frokost i stedet kjenner jeg. 

 

Akkurat i dag er jeg glad for at jeg bommet med en hel mnd på alder, og at Sjef fortsatt går som valp! Gidder ikke å reise på NKK om det ikke teller :P 

Våknet med sår hals jeg. Er lei av det nå. Det klør bare en stund og ingenting mer. Hadde vært å foretrekke å bli skikkelig syk og ferdig med det for i år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skal man sele på å stikke på hytta og måke litt snø a? Så det er mer eller mindre klart til onsdag og vinterferie :D Etter måkinga, eller C skal måke, jeg skal gå tur :aww: Så skal vi på Ikea på Hamar og sjekke ut en sofa og kjøpe noen rullgardiner og spise middag der :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...