Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
17 minutter siden, Tinkie skrev:

Musikeren og jeg skal i bursdag i dag. Jeg har mye, mye mer lyst til å ha kjærestekveld.

Men det tror jeg ikke han vil, og det blir ikke det samme å være hjemme alene... :P  

Det er faktisk kjedelig å bli sittende igjen hjemme. 
Forlang kjærestekveld neste helg, og kos dere i dag ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Det er faktisk kjedelig å bli sittende igjen hjemme. 
Forlang kjærestekveld neste helg, og kos dere i dag ;)

 

Men jeg er TRØTT :lol: Vil ha kjærestekveld frem til sånn 21:30 og så gå og legge meg... :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
5 minutter siden, Tinkie skrev:

Men jeg er TRØTT :lol: Vil ha kjærestekveld frem til sånn 21:30 og så gå og legge meg... :aww: 

Ja, da stiller det seg jo litt annerledes! Sove ekstra lenge i morgen da :)

1 minutt siden, Cloudberry skrev:

@Raksha

Artig. Gammel tag på mobilen min som jeg ikke får vekk, så heia på deia Rak! :)

Skulle si at jeg akkurat nå snubla over en nyydelig pinscher som omplasseres. Søteste ansiktet, som bare traff meg midt i hjertet. Sukk :(

Jeg tror jeg kommer til å ha dette problemet fremover jeg. 
Ser på valpebilder, faller hardt og intenst for et blikk, og tenker at den MÅ jeg bare ha! 
Hvorfor ikke, har jo ikke noen andre enn meg selv å bry meg med mer :P Ungene mener jo at flere er bedre. Og det må jo være stort i følge dem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke reise vekk fra Thorvaldsen min jeg :no: Vi måtte ligge og spoone litt i senga når jeg kom hjem fra jobb siden jeg skulle vekk. Godt han liker kos han der :lol: Men han har det nok topp hos frøknene til @Krutsi, så er nok en sliten kar vi henter søndag :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Synnikken skrev:

Akkurat nå ligger jeg inni sengen min å prøver få liv i en kompis av meg som tydeligvis syns det var fristende å legge seg der når han ventet på meg :lol: Han er seriøst umulig å vekke.. 

Døh, det er vel ikke vanskelig.... Kast vann på han, slå to grytelokk sammen, sitt på musikk kjempehøyt..... :lol: Bare fantasien som setter grenser..... :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Cloudberry skrev:

@Raksha

Artig. Gammel tag på mobilen min som jeg ikke får vekk, så heia på deia Rak! :)

Skulle si at jeg akkurat nå snubla over en nyydelig pinscher som omplasseres. Søteste ansiktet, som bare traff meg midt i hjertet. Sukk :(

Hei på du! :D:lol: 

 

Åhh sånt er litt kjipt :\

 

Bonden har reist for å spille konsert i bergstaden zir, snart leggetid for barnet, tror kanskje det snart er leggetid for mor også. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
21 minutter siden, Synnikken skrev:

Akkurat nå ligger jeg inni sengen min å prøver få liv i en kompis av meg som tydeligvis syns det var fristende å legge seg der når han ventet på meg :lol: Han er seriøst umulig å vekke.. 

 

16 minutter siden, Mardina skrev:

Døh, det er vel ikke vanskelig.... Kast vann på han, slå to grytelokk sammen, sitt på musikk kjempehøyt..... :lol: Bare fantasien som setter grenser..... :P 

 

Enig i denne. Iskaldt vann, høy musikk (helst noe death metal eller noe annet som bråker unødvendig mye), og mist mye i gulvet :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, 2ne skrev:

Jepp. Etter prøving og feiling, har jeg funnet ut at over tid så fungerer Lady Tena best. Hvor gøy er ikke det, å være fast kunde på Tena Lady når du er 42? Ikke så gøy som det høres ut som :P 

--

Plutselig kjente jeg temperatursvingningene på kroppen, gitt. Fra minus 16 om natta til pluss 3 om dagen, det er ikke noe stas for en revmatiker. Ironisk nok sa jeg i lunsjen i dag at jeg er overrasket over hvor godt kroppen min tålte det. Kanskje jeg jinxed det, for nå tåler jeg det ikke lenger. Ja ja, vi skal alle ha våre utfordringer? Blir morsomt å dra til Bø i helgen, Telemarkshallen er jo alltid så varm og lun! :lol: 

Jaja. Da er vi to. Har rukket å bli 55+, men jeg var ikke fylt 40 da det ble slik etter fødsel. Jeg har av og til mareritt om at jeg har glemt bindene ( nei, bleiene) hjemme og at jeg har masse fremmede mannfolk rundt meg.

Er livredd for alt som har med sykehus og operasjoner å gjøre, så å få fikset det er ikke aktuelt.

Heldigvis for oss så finnes det engangsmateriale. Tenk om vi måtte gått med flanell og plast:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Caroline skrev:

Hmm, okei da, men først etter jeg har fått smitta de to småsøstrene på 20 mnd. som fortsatt ikke har hatt sin første. Jeg vil ha løpetid der og jeg, så jeg kan få planlagt MH! Er sikker på at hvis jeg er så dum å melde på nå, så løper de akkurat da. Tisper altså, hvorfor valgte jeg ikke bare å ha hannhunder?

Okei, da kan de få smittes først. Er det vanlig at de går så lenge før første løp? Mine tisper har rukket to løpetider på den tiden, tror faktisk Vix hadde 3 stk innen hun var 20 mnd. Bris har jo ikke gått 6 mnd siden sist løpetid før til påske så jeg har ingenting å klage på, men hun har pleid å ha litt kortere mellom høstløpetiden og vårløpetiden, så jeg krysser fingre for at det er en trend. :P 

5 timer siden, Siri skrev:

Jeg er jo ikke vant til hunder som gjør sånt vøtt, så jeg passer jo ikke på... jeg har jo bare bodd drøyt to år i samme hus som dyret - kan ikke forvente at jeg husker sånt ennå da? :whistle: 

:console:

Ammatør altså. :P Her har vi bodd sammen med tjuvhunder i 9 år, men fortsatt skjer det glipptak. Er ikke så lenge siden TJ glemte å lukke døra inn til kjøkkenet og dermed ble kvitt en firkløver han ikke hadde ryddet bort. Decoy stinka sjokolade lenge etterpå (men ble ikke dårlig i magen engang ...). De fleste glipptak er selvsagt TJs feil. :aww:  :whistle: 

Akkurat nå er jeg bursdagsparanoid, og føler at noen driver og planlegger ting bak ryggen på meg. Jeg liker egentlig ikke overraskelser, men denne gangen håper jeg det stemmer og at det ikke bare er inni hodet mitt/ønsketenkning. Har bursdag på mandag, mamma har vinterferie (jobber på skole) og hun var så rar på telefon + har nesten ikke sendt meg noenting på snap i dag. Søsteren min var merkelig "pushy" på at jeg ikke trengte å stresse med å sende en pakke nordover som inneholder ting til både henne og moren min, TJ har gjort husarbeid (det er det største cluet :lol:  ). Legg til at mamma hørtes litt bekymra ut for om jeg skulle starte med en gang på noe jobbgreier (skal på et møte på mandag på en plass der de trenger tilkallingsvikarer) i stedet for å bli glad for at det har dukket opp noe. Føler det er noe "fishy" på gang altså, men samtidig så er det en lang tur på vinteren om de kjører (90 mil, og mamma liker ikke langturer i bil etter et uhell de hadde for to år siden), og fly er for dyrt. Så kanskje-kanskje ikke. Æsj, best å legge bort tanken, så jeg ikke får for store forhåpninger og blir skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Det der gjør Pippin også, Symra er nemlig mye frekkere enn han. Jeg tror det handler mest om misunnelse da, selv om det kan virke som at han er indignert over den dårlige oppførselen også. Har hunder sånne følelser tro? :P

Utkrøpne små frekke frøkner altså :lol:. Jeg tror også Willy var litt indignert faktisk... det så sånn ut i hvertfall :D.

3 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Vinterferie! Og den ble innledet med å se Birkebeinerne sammen klassen. Grei film, særlig siden vi nettopp har jobbet med det stoffet i historie, men det er vel ikke en film jeg kommer til å kjøpe på dvd liksom. Nå skal jeg slappe av litt, og så er det avsted til styremøte. Men i helga og hele neste uke skal dogsa og jeg bare koooooose oss! :ahappy:

*Se for seg en hel gjeng fremmedspråklige elever gå rundt og snakke norsk uten å bruke preposisjoner :whistle: *... ehhh... er MED en preposisjon? :huh:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Betty skrev:

Okei, da kan de få smittes først. Er det vanlig at de går så lenge før første løp? Mine tisper har rukket to løpetider på den tiden, tror faktisk Vix hadde 3 stk innen hun var 20 mnd. Bris har jo ikke gått 6 mnd siden sist løpetid før til påske så jeg har ingenting å klage på, men hun har pleid å ha litt kortere mellom høstløpetiden og vårløpetiden, så jeg krysser fingre for at det er en trend. :P 

Disse er tregere enn moren og storesøsteren, men de var også trege med 13 og 14 mnd før første løp. Tonks har vel sin femte nå, tror jeg, og hun fyller fire i mars. De to første gikk det 10 og 9 mnd mellom, så jeg ble jo helt tatt på senga da den neste etter det kom 6 mnd senere. Nå er det 7 mnd siden sist. Ikke lett å bli klok på det der :P Tibra har gått omtrent 7 mnd mellom hver helt fra starten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til Lica,  Aslan og Cleritas 

God bedring til frøkna di Raksha!

 

Føler meg ikke helt forberet til NKK Bø,  og jeg er ikke hjemme fra jobb før 23 i kveld. Dette går nok strålende :P 

 

Hadde en helt rar drøm i natt. Drømte at kjærestemannen hadde et langt hår som satt fast inni nesa. Så jeg dro og han blåste. Litt etter litt fikk vi det ut, og til slutt viste det seg at det var en bitte liten gul oransje ball i enden. Ca på størrelse enn en ert. :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Så ble det HD grad D på oss da... Håper virkelig det blir rutinemessig testing på cavalier før avl snart, for å påstå at det ikke er et problem på rasen er i alle fall bare piss :hmm:

Huff, såpass! Hva sa veterinæren om aktivitet/trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, vivere skrev:

Noen hestefolk som kan fortelle hva Snowslide er?

Selve slide delen kan jo i hvertfall vøre spennende. :) Sliding stop kan gi fine actionbilder det! har gjort noen slike selv med islandshest, ikke planlagt dog, mer gjerde i veien og manglende bremser. :lol: 


 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wilhelmina skrev:

Vi skulle jo i utgangspunktet ta det med ro en periode, men ro er vel ikke så bra for HD har jeg skjønt så jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre...

Lev som normalt :) Hunden har ikke fått vite at den har HD. Var det noen forkalkninger?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aslan skrev:

Liker ikke reise vekk fra Thorvaldsen min jeg :no: Vi måtte ligge og spoone litt i senga når jeg kom hjem fra jobb siden jeg skulle vekk. Godt han liker kos han der :lol: Men han har det nok topp hos frøknene til @Krutsi, så er nok en sliten kar vi henter søndag :ahappy: 

Han kommer til å få det kjempe fælt! Han har faktisk måtte ha delt biltur sammen med ei sur whippettispe (nettopp fordi det blir litt vel høy partyfaktor med den andre) :lol: 

etterpå skal han få løpe og leke litt her sammen med partyjentene :lol: 

1 time siden, Mardina skrev:

Døh, det er vel ikke vanskelig.... Kast vann på han, slå to grytelokk sammen, sitt på musikk kjempehøyt..... :lol: Bare fantasien som setter grenser..... :P 

 

Det var en som fant ut at han skulle være "artig" og kaste vann på meg da jeg sov ei natt.. I god brisen form kl 05.00 fant guten ut at det var et passende tidspunkt, og han fylte ei svær diplom-is søppelbøtte (som var 20-30liter) med kaldt vann.. 

Det som derimot ikke var med i beregningen var at frk rolige smilende Krutsi har også et ****** temperament, så i det vannet treffer Krutsi i senga, eksploderer lille Krutsi og jeg har vel sjeldent tatt sånn fyr :lol: 

vår lille venn med den gode ideen, gikk da rett på rommet sitt, låste døra og la seg.. Det gikk mange timer før han viste seg igjen.. Strengt tatt var det ingen på hytta som sto opp den dagen før de viste at jeg hadde våknet, ettersom jeg gikk på stua og la meg etter "dusjen".. 

Resten av den påska hadde frk Krutsi en stor respekt hos guttene på hytta :lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...