Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

9 minutter siden, Snøfrost skrev:

 

Ojsann.... det hørtes ut som litt av en blanding.... og chi'en var mora? Forstår ikke hvordan det skal være fysisk mulig? :icon_confused:

Når skal dere i ringen i morgen? Vurderer å ta en tur, men vet ikke om det blir noe.

Chi'en var mora ja, skjønner heller ikke hvordan det er mulig. "Irske staffer" er jo store liksom.... Skulle ha 11500 for dem og da :P

Litt usikker, vi er nr 59 inn i ringen, men tipper vi er der fra halv ti-ti tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

20 minutter siden, Snøfrost skrev:

Enda en grunn til å ikke skaffe seg briard o.l. :lol: 

De er totalt uegnet på 0-føre og nysnø ja :lol:. Men et par kuldegrader til, så går alt så meget bedre :D. I vinter har vi knapt hatt problemer med isklumper i det heletatt - for tenk :D. Er så praktiske så :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på shopping med mamma, så snart kommer forhåpentligvis dette på veggen min

http://www.modernartgallery.no/anne-gundersen/the-happy-and-the-sad

Anne Gundersen har så mange fine bilder. Jeg så mange jeg likte, men det der vil funke best i største størrelse i min stue. Så kan det jo tenkes at jeg fyller på med noen av de andre bildene i mindre varianter etter hvert:innocent: Elsker dette:

http://www.fineart.no/galleriobjekt/Anne_Gundersen_En_gledens_dag/363053

men helst i den minste størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Siri skrev:

De er totalt uegnet på 0-føre og nysnø ja :lol:. Men et par kuldegrader til, så går alt så meget bedre :D. I vinter har vi knapt hatt problemer med isklumper i det heletatt - for tenk :D. Er så praktiske så :D 

Vet ikke helt om jeg tror på om den pelsen der er praktisk altså :aww:

Men de er i det miste fine når de er velstelte :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Hvorfor blir jeg så provosert av at folk spør om det går bra med meg? Vet ikke. Men jeg blir skikkelig sur av det ? JA DET GÅR JÆKLA BRA MED MEG SER JEG TRØTT UT ELLER NOE???!

I utlandet så er det en ganske normal høflighetsfrase å starte en samtale med. Og virker bli mer og mer innført i Norge også syns jeg. 

..innser jeg at jeg har vært mye på farten. Har to resultat tråder å oppdatere her inne. Ta det når jeg kommer hjem eller i morgen. Fortsatt ikke hjemme, sitter på måken og spiser. Innvilget meg det etter å ha vært på farten siden kl 0300. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Hvorfor blir jeg så provosert av at folk spør om det går bra med meg? Vet ikke. Men jeg blir skikkelig sur av det ? JA DET GÅR JÆKLA BRA MED MEG SER JEG TRØTT UT ELLER NOE???!

Ikke trøtt akkurat, men kanskje litt stressa bekymret? Og jeg aner jo ikke hvordan du ser ut så jeg tar utgangspunkt i profilbildet ditt *flir*

 

....er jeg ganske irri. "Krangler" med en tidl. arb.giver som ikke skjønner hvorfor jeg vil at attesten min skal inneholde stillings%, arb.tid/turnus og hva jeg faktisk jobbet med. Dato til og fra holder liksom. NEI, det gjør ikke det!!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

I utlandet så er det en ganske normal høflighetsfrase å starte en samtale med. Og virker bli mer og mer innført i Norge også syns jeg. 

..innser jeg at jeg har vært mye på farten. Har to resultat tråder å oppdatere her inne. Ta det når jeg kommer hjem eller i morgen. Fortsatt ikke hjemme, sitter på måken og spiser. Innvilget meg det etter å ha vært på farten siden kl 0300. 

Ja det er greit når man møtes og kanskje ikke har sett hverandre på en stund. Men ikke midt i en arbeidsdag ? ut av det blå gjerne.  Jeg har muligens litt bitchy resting face,  men gidder ikke gå rundt å smile bare fordi folk kan tro jeg er lei meg eller sur. Får dessuten rynker om jeg skal smile så mye. 

Ok... nå kjenner jeg at medleverturnus begynner å tære. Jeg ER faktisk sur nå ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I-lands problemer kan være ganske så hardt for en sliten pregzilla.. 

For man kan garantere at man er både sliten og hormonell når man er på randen til å gråte når man legger seg ned i senga for å se film og spise smågodt, og så oppdage at (den ######) internetten ikke fungerer igjen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

I-lands problemer kan være ganske så hardt for en sliten pregzilla.. 

For man kan garantere at man er både sliten og hormonell når man er på randen til å gråte når man legger seg ned i senga for å se film og spise smågodt, og så oppdage at (den ######) internetten ikke fungerer igjen.. 

Da hjelper det med en Thorvald i armkroken! :thumbs: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[kliss]

Må bare skrive en liten kjærlighetserklæring til hunden min. Han er så fin og god. Han har vært rolig og snill med besøk i dag, glad på tur, veldig ivrig etter å lære seg nye triks og ikke minst har han lagt seg inntil meg for å kose. Jeg elsker hunder som vil ligge inntil og kose, og han her er min :heart:

Edit: og her er et crappy mobilfoto av godingen:

56c8c852d7fff_2016-02-2021.05.32.thumb.j

[/kliss]

 

Jeg er ganske fornøyd med at det bare er lørdag, jeg. Har en hel fridag til, jo! :D

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Da hjelper det med en Thorvald i armkroken! :thumbs: 

Jeg tror kanskje hunder skal gå slippe unna dette humøret :lol: Thorvald har koset seg masse i dag med jentene sine og yndlingsmannen T ute på flere turer i dag :lol: 

ingen fortalte bekymringer om evt hjernedødhet, så han har vel begynt å skjønt rutinen nå :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SagaLappen skrev:

Syns heller ikke det er greit. Skjønner ikke hvorfor folk gjør det? Det ville aldri falt meg inn!

 Noen er selvfølgelig hyggelige og søte, men andre går langt over grensa. Det verste var vel mens jeg hadde deltidsjobb i en restaurant, opplevde at en kunde satte seg utenfor og ventet til jeg var ferdig. Sjefen prøvde å få han vekk ved et par anledninger, men det endte med at hun måtte kjøre meg hjem. Dagen etter var han der igjen.. :|

 

 

3 timer siden, Tonje skrev:

Jeg synes sånt er helt greit, så lenge de ikke er ufine på noe vis selvsagt. Jeg synes det burde vært mer av det faktisk :sleep: I hvert fall den gang jeg var singel :P 

Generelt sett synes jeg samfunnet vårt er så lukket og stivt, så ja takk til folk som tørr å bevege seg i kleint eller ukjent farvann. Hva om den personen man ber med seg ut faktisk er en man kan ende opp sammen med? Det vet man jo ikke uten å ta sjansen. Eller er det bedre om de søker opp vedkommende på fb og sender en mld der? For det er jo så personlig...Eller venter og håper at de en dag møter vedkommende i en bar? Eller på butikken? Eller på tur? Kom igjen da folkens, loosen up! Det er jo bare å takke nei hvis man ikke er interessert. 

 

 

2 timer siden, Snøfrost skrev:

 

Har skjedd meg noen ganger også. Ingen halvveis interessante en gang. Synes ikke det er noe problematisk så lenge de faktisk tar nei for et nei (noen gjør jo ikke det da....)

 

Problemet, @Tonje, er at man på jobb er i en situasjon man ikke kommer seg vekk fra. Jeg synes og det er helt greit om de spør så lenge de tar nei for et nei. (Og han i dag var som sagt bare søt, og det tar jeg som et kjempekompliment).

Men her kommer problemet: Det er virkelig ikke alle som tar nei for et nei. Jeg jobbet nesten 3 år midt i Oslo sentrum (Oslo City), og det er flere ganger jeg har følt meg utrolig ukomfortabel og presset, fordi jeg har stått alene i en ende av butikken, samtidig som en ekkel fyr har presset og generelt vært ubehagelig. Det er også flere som føler de har hatt rett til å ta på oss ansatte... Og det er ikke greit! Så det er ikke bare å "loosen up og si nei", som du så fint sier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lunatic skrev:

 

 

Problemet, @Tonje, er at man på jobb er i en situasjon man ikke kommer seg vekk fra. Jeg synes og det er helt greit om de spør så lenge de tar nei for et nei. (Og han i dag var som sagt bare søt, og det tar jeg som et kjempekompliment).

Men her kommer problemet: Det er virkelig ikke alle som tar nei for et nei. Jeg jobbet nesten 3 år midt i Oslo sentrum (Oslo City), og det er flere ganger jeg har følt meg utrolig ukomfortabel og presset, fordi jeg har stått alene i en ende av butikken, samtidig som en ekkel fyr har presset og generelt vært ubehagelig. Det er også flere som føler de har hatt rett til å ta på oss ansatte... Og det er ikke greit! Så det er ikke bare å "loosen up og si nei", som du så fint sier. 

Hvis du leser innlegget mitt en gang til, så ser du at jeg skriver at jeg synes det er helt greit, så lenge de ikke er ufine på noe vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tonje skrev:

Hvis du leser innlegget mitt en gang til, så ser du at jeg skriver at jeg synes det er helt greit, så lenge de ikke er ufine på noe vis. 

Jeg synes likevel det er en uting, for man er i et "rart" forhold som kunde og kundebehandler, og sier man noe feil så kan det faktisk gå ut over din jobb. Igjen: greit nok at de er søte og snille, men jeg synes likevel at man blir satt i en situasjon man inne burde bli satt i som kundebehandler på jobb. Jeg hadde ikke brydd meg at all om de hadde spurt meg tilfeldig på byen eller på butikken, men på jobb så hører det absolutt ikke hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev:

Hvorfor blir jeg så provosert av at folk spør om det går bra med meg? Vet ikke. Men jeg blir skikkelig sur av det ? JA DET GÅR JÆKLA BRA MED MEG SER JEG TRØTT UT ELLER NOE???!

Jeg får det der spørsmålet daglig på jobb, både fra kollegaer og beboere. Det har aldri falt meg inn at det er ufint og si... :) Synes derimot at det er hyggelig at folk bryr seg :) Og som Jeanette sier, det er ganske vanlig måte å møte andre folk på i utlandet.... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snøfrost skrev:

Vet ikke helt om jeg tror på om den pelsen der er praktisk altså :aww:

Den er kjempepraktisk altså... kors på halsen og alt sånt der :aww:

1 time siden, Snøfrost skrev:

Men de er i det miste fine når de er velstelte :) 

:D Nå har jeg en halv sånn en... om en halvtime har jeg antakelig en hel  :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lola Pagola skrev: Hvorfor blir jeg så provosert av at folk spør om det går bra med meg? Vet ikke. Men jeg blir skikkelig sur av det ? JA DET GÅR JÆKLA BRA MED MEG SER JEG TRØTT UT ELLER NOE???!

Jeg får det der spørsmålet daglig på jobb, både fra kollegaer og beboere. Det har aldri falt meg inn at det er ufint og si... [emoji4] Synes derimot at det er hyggelig at folk bryr seg [emoji4] Og som Jeanette sier, det er ganske vanlig måte å møte andre folk på i utlandet.... [emoji4] 

Tydeligvis bare meg som tar det som en personlig fornærmelse og legger for mye i det[emoji14]

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Det er ikke mye her i verden som er så koselig og fredelig som to hunder som har fått kveldstur og kveldsmat, og som ligger sammenkveilet i sofaen og sover. :wub:

Det må være fem hunder som har fått kveldstur og kveldsmat, og ligger sammenkveilet i sofaen og sover det da?

Eller, det er kanskje mer digg enn koselig og fredelig? :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før, og sier det igjen; jeg har verdens beste mamma:heart: 
Gjett hvem som har bedt meg og søsteren med på jentetur i mai? Snilleste mamman min, det:ahappy: Så nå har vi bestilt billetter, fire dager i London i mai!:D Aldri vært der før, og jeg gleder meg sånn at jeg nesten har vondt i magen allerede:bananas:

Jeg trenger virkelig litt fri, og jentetur med mamma og lillesøss er virkelig drømmen. Happy happy happy nå:bananas:

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...