Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, mokken skrev:

....venter jeg på svar om jeg har fått plass på 2 kurs. Det ene er visst rett rundt hjørnet men det andre har jeg ikke høre noe annet enn "påmelding mottatt". 

Kurset skal være 11.-13.03. Når kan jeg purre på svar om jeg har fått plass og evnt klokkeslett uten at det blir uhøflig og masete? :icon_confused:

Ja klart du kan :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

1 time siden, Stine skrev:

Det er nok mensen tipper jeg, den er jo så fryktelig uregelmessig, 3 gangen på halvannet år eller no :lol:

Jeg tipper hun mener blødning etter konisering :P

Kveldstur gått og alle 3 bikkjene er grundig gnudd i dusjen, nå begynte det å lukte sur bikkje her liksom :teehe:

Aner ikke hva konisering er engang jeg.... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mokken skrev:

....venter jeg på svar om jeg har fått plass på 2 kurs. Det ene er visst rett rundt hjørnet men det andre har jeg ikke høre noe annet enn "påmelding mottatt". 

Kurset skal være 11.-13.03. Når kan jeg purre på svar om jeg har fått plass og evnt klokkeslett uten at det blir uhøflig og masete? :icon_confused:

Bare å sende en mail og spør det. Om du synes det er litt kleint så sier du bare at du vurderer et annet kurs / 80-årsdag / hyttetur (stryk det som ikke passer) om du ikke får plass, så du vil gjerne vite det så snart som mulig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnnikenK skrev:

Han er vist arvelig belasta når det kommer til denne type meninger. En kollega kjenner han fra barne og ungdomsårene, og det var vist ikke mye nyansert "in-put" som ble servert i i familiære kretser :sleep:

Det er ofte sånn. Det evige spørsmålet om arv eller miljø, er det ikke? :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mardina skrev:

Aner ikke hva konisering er engang jeg.... :P 

Fjerning av litt av livmorhalsen, så jeg går inn i min 3 uke med blødninger nå :P Bare at nå kommer det litt mer enn de to foregående ukene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Stine skrev:

Fjerning av litt av livmorhalsen, så jeg går inn i min 3 uke med blødninger nå :P Bare at nå kommer det litt mer enn de to foregående ukene...

Fortsatt? Håper det snart er over da. Er irriterende nok med det vanlige. 3 uker hadde jeg klikka av :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til Musikeren jobber 100% igjen.

170% begynner nemlig å bli litt slitsomt. :lol:  

Han: "Når tror du du skal legge deg i kveld?"
Meg: "Kanskje sånn halv ti?"
"Ok, da tar jeg bare et skype-møte, så kan vi sette oss ned og se på innredning av den nye leiligheten etterpå!"

To timer senere... :yawn:  Fem minutter igjen, lovet han nå. Tror ikke det blir mye innredning, gitt. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, *Kat84* skrev:

Fortsatt? Håper det snart er over da. Er irriterende nok med det vanlige. 3 uker hadde jeg klikka av :blink:

Ja, men nå tror jeg det er mensen som har kommi :P Dritt lei av å skifte bind hele tiden ihvertfall :lol:

Da var bursdagsgaven til C i boks, hundekjøring på Sjusjøen :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, ida skrev:

Akkurat nå lurer jeg på hvem @Pippin&Symra er når hun ikke er Pippin&Symra  :icon_suspicious:

Da er hun Symra&Pippin :jump:

Lurer jeg på hvorfor tallene ikke stemmer når jeg tar ut statistikk fra DogWeb. Skal ha HD-statistikk men antall hunder pr år stemmer jo ikke med de som er registrert når jeg går inn på kulloversikten. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Du veit du bare har et halvt fungerende kjøkken når oppvasken må tas på badet, og du må bruke hodelykt for å få vaska rein komfyren. Ingen vask, ingen oppvaskmaskin, ingen lys. Jaudah, det kjæm sæ! :ahappy:

Bare igjen å bytte vindu, ordne to av veggene, legge gulvbelegg og montere resten av kjøkkeninnredningen nå. Og kjøpe benkeplate da.

Og sååå, blir badet utilgjengelig ei stund, og doen og dusjen havner i kjelleren blandt mine sjokkgrønne murvegger en periode. Blir nok ikke sittende lenge på do da, nei.:P Men, du og du, så fint det blir til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der begynte Pippin plutselig å bli litt rastløs ja. Symra er på dag tretten i løpetida. Ikke veldig mye mas og sutring ennå, det blir vel verre i helga da. Men jeg må ile til og si at han er ikke så ille altså, bittelitt stress må jeg vel tåle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tonje skrev:

Har lyst til å melde på smeller-kurs i nabokommunen, men samboer er borte den helga og det betyr at Felix må ligge i bilen, og det blir litt for kaldt på denne tida synes jeg. Æsj altså!

Hvis det ikke er for mange minus, så går det an å sette på store mengder dekken og gi ham noe godt å grave seg ned i. Ev høre om det er mulig å ta med tøybur inn i treningslokalet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snusmumrikk skrev:

Veldig trist og litt godt at han fikk dø som han selv ønsket :hug: Og nå fikk du meg til å ringe mormoren min. Siste av besteforeldrene mine som lever. Snart 98 år gammel. Hun bor fortsatt hjemme alene og er ute og går hver dag. Men man merker jo at hun begynner å bli veldig gammel :)

Ja, samme hvor trist det er at han er død og alt det, så er jeg jo glad han slapp å oppleve det han egentlig har frykta hele livet, å bli så dårlig at han ikke kunne være hjemme lengre. Og oi, 98 år gammel ja, det er litt av en alder! Oldemor, faktisk mammaen til farfar ble nesten 99 år, bodde hjemme til siste døgn og klarte seg selv. Endel av disse gamle er noen skikkelige hardhauser :) 

3 timer siden, Klematis skrev:

:hug:

 

2 timer siden, Fillerya skrev:

:console:  

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snusmumrikk skrev:

Det så jeg også i går. På en måte litt koselig, men samtidig syns jeg det er litt synd at det er Monsen som blir sportens ansikt utad. Det finnes så veldig mange andre flinkere hundekjørere. Og så mange som tenker mer på hundene enn på konkurransen. Monsen er bare konkurranse som første pri. 

Det kan jeg skjønne at du synes. Jeg kjenner ikke til miljøet noe særlig, og ser jo at Monsen er ganske ny i det også. Hovedgrunnen til at jeg ser det er jo at det er et program om bikkjer :) Så jeg kunne ønske at det handlet mer om hundene og mindre om borrelia. Og så synes jeg handlerdama er så søt. Hun blir så rørt når hundene går bra og Charlieze (er det sånn det skrives mon tro?) går i led, og det er jo akkurat sånn man blir når hundene gjør det bra :)

3 timer siden, HeleneFS skrev:

Har forresten hørt av fastlegen at det er en skikkelig lang og seig influensa som går nå, så det er nok derfor alle rundt oss blir syk. Heldigvis har jeg sluppet unna *bank i bordet*!!

Ikke for å skryte, men jeg kjenner at jeg er skikkelig fornøyd med å være vaksinert i år. Krysser fingrene for at alle dere andre slipper unna også! :)

 

Du verden, så sulten man blir av å lage mennesker, altså. Jeg MÅ ha to frokoster + kveldsmat for tida. Ikke sjans at jeg holder fram til lunsj med mindre det blir second breakfast med minimum to skiver klokka 9. Og det er ikke noe problem å få i seg frokost selv om jeg spiste kveldsmat klokka ti-halv elleve om kvelden... Og får jeg ikke mat blir jeg fortere gretten enn jeg ble før. Jeez. Men men, fortsetter det slik skal det vel ikke være noe problem å legge på seg slik man skal, i allefall! Nam nam, mat er godt. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Ikke for å skryte, men jeg kjenner at jeg er skikkelig fornøyd med å være vaksinert i år. Krysser fingrene for at alle dere andre slipper unna også! :)

Ja, fyttirakkern, er så enig! Blir å fortsette med influensavaksine fremover altså, lett!

3 timer siden, HeleneFS skrev:


Har forresten hørt av fastlegen at det er en skikkelig lang og seig influensa som går nå, så det er nok derfor alle rundt oss blir syk. Heldigvis har jeg sluppet unna *bank i bordet*!!

Ja, svineinfluensa er vel en av stammene som går nå, så den rammer i hovedsak unge og friske som ikke vanligvis merker influensasesongen, den er seige greier :no: Håper du slipper unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Stine skrev:

Ja, men nå tror jeg det er mensen som har kommi :P Dritt lei av å skifte bind hele tiden ihvertfall :lol:

Da var bursdagsgaven til C i boks, hundekjøring på Sjusjøen :D

 

47 minutter siden, 2ne skrev:

Jasså? Jeg driver straks på år nr 2 jeg :P 

Dere har min dypeste medfølelse begge to! 

AN så prøver "mannen" å glatte over jævelskapen sin ved å kommentere fint på ting på face. Får han like koselige svar tilbake? Næh. Det går heller i type "ja, men nå har du snart fått tilbake Volvoen MIN så da er jo den saken grei!" 

Er det normalt at de er så ustabile? Eller feige og konfliktsky passer vel bedre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Turb skrev:

Ja klart du kan :) 

 

2 timer siden, Line skrev:

Bare å sende en mail og spør det. Om du synes det er litt kleint så sier du bare at du vurderer et annet kurs / 80-årsdag / hyttetur (stryk det som ikke passer) om du ikke får plass, så du vil gjerne vite det så snart som mulig.

Har sendt mail til damen å spurt. Er en klubb som er teknisk arrangør for nkk (tror jeg), så er litt usikker på hvem som sitter med ansvar om informasjon. Regner med damen peker meg videre om det er feil. :)

 

Har forøvrig fått plass på det andre kurset, konkurransekurs med Lykke. Blir forhåpentligvis bra å få tilbakemelding fra noen som ikke kjenner oss, og som har erfaring sånne gærne hunder :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Stine skrev:

Da har jeg virkelig ikke noe å surve for i forhold til deg :lol:

:hug:

 

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Dere har min dypeste medfølelse begge to! 

Jeg har ikke mensen da, det har jeg ikke hatt siden jeg ble kastrert i 2008 :P Jeg har litt andre "utfordringer", men jeg må gå med bind hele tiden allikevel. Huden min er ikke så glad for det, men alternativet er ikke så hyggelig det heller :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...