Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Februar


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
3 minutter siden, 2ne skrev:

 

Jeg har ikke mensen da, det har jeg ikke hatt siden jeg ble kastrert i 2008 :P Jeg har litt andre "utfordringer", men jeg må gå med bind hele tiden allikevel. Huden min er ikke så glad for det, men alternativet er ikke så hyggelig det heller :lol:  

Nei, men altså... bind er bind! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det finnes en motsats også. Det flyttet inn en flyktningefamilie i etasjen under oss i høst, to voksne og tre gutter. En herlig gjeng. Vi ringte på døra og sa velkommen til huset og ble invitert inn p

Kroppsspråk sjekk holdning og blikk, snakker om å holde ett øye med "rivalen" ?

Endelig ei tispe!

Posted Images

Shit.. Det brant et hus i natt i ei nabobygd, og nå viser det seg at det er kjentfolk.. Gikk heldigvis bra med alle! 

Og jeg kjenner virkelig på tryggheten på å ha skikkelig brannalarm slik at jeg er så trygg som mulig at vi kan komme oss ut ved behov.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Krutsi skrev:

Og så må jeg si at Jordskott ble litt skuffende på slutten.. Jeg hadde jo SÅ troa på at dette kom til å bli 13 episoder med angst, men etter den 4. Ble det liksom bare pff.. 

Jaja.. Da er det på let etter neste som kan gi meg mareritt om natta :P 

Det kunne jeg fortalt deg... Det ble mest søtt og sært og rart..... :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, *Kat84* skrev:

Nei, men altså... bind er bind! 

Jepp. Etter prøving og feiling, har jeg funnet ut at over tid så fungerer Lady Tena best. Hvor gøy er ikke det, å være fast kunde på Tena Lady når du er 42? Ikke så gøy som det høres ut som :P 

--

Plutselig kjente jeg temperatursvingningene på kroppen, gitt. Fra minus 16 om natta til pluss 3 om dagen, det er ikke noe stas for en revmatiker. Ironisk nok sa jeg i lunsjen i dag at jeg er overrasket over hvor godt kroppen min tålte det. Kanskje jeg jinxed det, for nå tåler jeg det ikke lenger. Ja ja, vi skal alle ha våre utfordringer? Blir morsomt å dra til Bø i helgen, Telemarkshallen er jo alltid så varm og lun! :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Krutsi skrev:

Shit.. Det brant et hus i natt i ei nabobygd, og nå viser det seg at det er kjentfolk.. Gikk heldigvis bra med alle! 

Og jeg kjenner virkelig på tryggheten på å ha skikkelig brannalarm slik at jeg er så trygg som mulig at vi kan komme oss ut ved behov.. 

Huff, det er så fælt. :( Men bra det gikk bra med vedkommende! Nabohuset her brant for litt over 1 år siden, og for et par dager siden brant nabohuset der jeg vokste opp. Ingen folk hjemme heldigvis. I førstnevnte var kun hunden hjemme, og vi lette i flere dager i håp om at hunden kom seg ut. Det skjærer enda i meg.. for en forferdelig opplevelse.

Jeg er ikke redd for mye, men tanken på at huset kan begynne å brenne skremmer vettet av meg, og føler meg så absolutt ikke trygg med brannsikringen her. Vi leier et stort hus, med kun to brannalarmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Krutsi skrev:

Og så må jeg si at Jordskott ble litt skuffende på slutten.. Jeg hadde jo SÅ troa på at dette kom til å bli 13 episoder med angst, men etter den 4. Ble det liksom bare pff.. 

Jaja.. Da er det på let etter neste som kan gi meg mareritt om natta :P 

Og her har jeg trodd sonen har pratet om en mattype frem til nå :lol: Det må jo være en serie dere prater om ? 

Er det ikke noe rot som heter noe sånt?  Jordskokk eller noe? Jeg har jo brukt det flere ganger før :|

Jeg har angst for brann , så vi har litt sånn dobbelt opp med brannvarslere.  Litt upraktisk når du har lett for å svi maten , men samtidig veldig betryggende. 

 

Skal /skal ikke til Bø. Jeg er så delt ! 

For : bilen min trenger veldig veldig langtur, den har ikke vært skikkelig varm siden i sommer og den har begynt å klage over det. Jeg sparer mye penger på en langtur.  

For : Miljøtrening for Toddy 

 

I mot : jeg hater egentlig å kjøre langt . Likte det før , lei nå. 

I mot : det ER strengt tatt litt kjedelig å dra alene på utstilling når man ikke skal stille en gang . 

I  mot : Toddy kan jo ikke bruke bur, så må jeg feks på do eller skal ha mat må jeg plassere han i bilen. Idioten.  

I  mot : det var der jeg stilte Loke første gang og han ble BIM - slått av Dina til @2ne og ( på den tiden ) @Belgerpia - og det kommer sannsynligvis til å vekke mange minner som jeg fortsatt er sånn patetisk sentimental over :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SagaLappen skrev:

Huff, det er så fælt. :( Men bra det gikk bra med vedkommende! Nabohuset her brant for litt over 1 år siden, og for et par dager siden brant nabohuset der jeg vokste opp. Ingen folk hjemme heldigvis. I førstnevnte var kun hunden hjemme, og vi lette i flere dager i håp om at hunden kom seg ut. Det skjærer enda i meg.. for en forferdelig opplevelse.

Jeg er ikke redd for mye, men tanken på at huset kan begynne å brenne skremmer vettet av meg, og føler meg så absolutt ikke trygg med brannsikringen her. Vi leier et stort hus, med kun to brannalarmer..

Samme som da vi leide.. Så vi kjøpte selv og satt opp.. Men nå har vi sector alarm.. 

29 minutter siden, Mud skrev:

Og her har jeg trodd sonen har pratet om en mattype frem til nå :lol: Det må jo være en serie dere prater om ? 

Er det ikke noe rot som heter noe sånt?  Jordskokk eller noe? Jeg har jo brukt det flere ganger før :|

Jeg har angst for brann , så vi har litt sånn dobbelt opp med brannvarslere.  Litt upraktisk når du har lett for å svi maten , men samtidig veldig betryggende. 

 

Skal /skal ikke til Bø. Jeg er så delt ! 

For : bilen min trenger veldig veldig langtur, den har ikke vært skikkelig varm siden i sommer og den har begynt å klage over det. Jeg sparer mye penger på en langtur.  

For : Miljøtrening for Toddy 

 

I mot : jeg hater egentlig å kjøre langt . Likte det før , lei nå. 

I mot : det ER strengt tatt litt kjedelig å dra alene på utstilling når man ikke skal stille en gang . 

I  mot : Toddy kan jo ikke bruke bur, så må jeg feks på do eller skal ha mat må jeg plassere han i bilen. Idioten.  

I  mot : det var der jeg stilte Loke første gang og han ble BIM - slått av Dina til @2ne og ( på den tiden ) @Belgerpia - og det kommer sannsynligvis til å vekke mange minner som jeg fortsatt er sånn patetisk sentimental over :(

En serie ja :P 

og jeg hadde en liten meltdown ca et halvt år etter vi flytta inn her og fikk helt hetta for evt brann.. Så vi har sector alarm nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mud skrev:

I  mot : det var der jeg stilte Loke første gang og han ble BIM - slått av Dina til @2ne og ( på den tiden ) @Belgerpia - og det kommer sannsynligvis til å vekke mange minner som jeg fortsatt er sånn patetisk sentimental over :(

På de 6 årene jeg hadde Dina, var det 1 år vi ikke var i Bø, og det var det året Lilli og de ble født. Det var en tradisjon for meg og henne, det :ahappy: I de 4 årene som har gått siden hun ble borte, har jeg vært på NKK Bø hvert år, tror jeg? Det er like vemodig hver gang. Ikke vondt og sårt, men vemodig :) 

I år drar jeg med bebi, det er verdt å ta turen bare for å få hilse på henne :P Så kan vi jo krysse fingrene for at hun gjør det like bra på Bø som Dina pleide :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Kommer du på søndag kan jeg passe Toddy mens du er på do! :P

:lol:

Han er idiot på sånne steder , så spørs om det ikke har negativ innvirkning på huskydrømmen din altså :lol:

Hadde egentlig tenkt lørdag.  Søndag er sånn slappe av dag. Les : rengjøring. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 2ne skrev:

På de 6 årene jeg hadde Dina, var det 1 år vi ikke var i Bø, og det var det året Lilli og de ble født. Det var en tradisjon for meg og henne, det :ahappy: I de 4 årene som har gått siden hun ble borte, har jeg vært på NKK Bø hvert år, tror jeg? Det er like vemodig hver gang. Ikke vondt og sårt, men vemodig :) 

I år drar jeg med bebi, det er verdt å ta turen bare for å få hilse på henne :P Så kan vi jo krysse fingrene for at hun gjør det like bra på Bø som Dina pleide :teehe: 

Jeg har ikke vært på Bø siden Loke :( Det var liksom min første utstilling og den første alt :( Jeg er litt usikker på om det blir vemodig eller bare vondt. Det er snart nøyaktig 5 år siden Loke døde og jeg har liksom ikke fått meg helt over det enda.  Åpenbart veldig dårlig avreagering :lol:

Jeg ser for meg kaos hvis jeg skal hilse på vesla med en hånd og tviholde huskyen med den andre.  Han vil sannsynligvis også gjerne hilse :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, *Kat84* skrev:

 

Dere har min dypeste medfølelse begge to! 

AN så prøver "mannen" å glatte over jævelskapen sin ved å kommentere fint på ting på face. Får han like koselige svar tilbake? Næh. Det går heller i type "ja, men nå har du snart fått tilbake Volvoen MIN så da er jo den saken grei!" 

Er det normalt at de er så ustabile? Eller feige og konfliktsky passer vel bedre... 

Han kan ikke alvorlig prøve å glatte over det å be om separasjon og hive deg og ungene ut med kommentarer på FACEBOOK? :|

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mud skrev:

:lol:

Han er idiot på sånne steder , så spørs om det ikke har negativ innvirkning på huskydrømmen din altså :lol:

Hadde egentlig tenkt lørdag.  Søndag er sånn slappe av dag. Les : rengjøring. .

Men på lørdag skal det regne og slikt, da er det jo ihvertfall ikke koselig å kjøre langt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stine skrev:

Men på lørdag skal det regne og slikt, da er det jo ihvertfall ikke koselig å kjøre langt! ;)

Godt poeng :P

Men de rasene jeg kunne vært interessert i å se stiller lørdag hvis jeg ikke tar feil :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mud skrev:

Jeg har ikke vært på Bø siden Loke :( Det var liksom min første utstilling og den første alt :( Jeg er litt usikker på om det blir vemodig eller bare vondt. Det er snart nøyaktig 5 år siden Loke døde og jeg har liksom ikke fått meg helt over det enda.  Åpenbart veldig dårlig avreagering :lol:

Ikke dårlig avreagering. Noen hunder bare setter igjen sånne avtrykk i år :) 

12 minutter siden, Mud skrev:

Jeg ser for meg kaos hvis jeg skal hilse på vesla med en hånd og tviholde huskyen med den andre.  Han vil sannsynligvis også gjerne hilse :lol:

Vesla takler nok en husky, hun blir bare veps om han ikke oppfører seg :P Det er ikke verre enn at jeg hilser på han når du hilser på henne da :P 

Jeg gleder meg til Bø i år, jeg. Mellompuddelen har ikke oppmøte før 11, tror jeg det var, så jeg rekker å få med meg litt belger først. På lørdag stiller både gruppe1 og gruppe9, så da blir det vel også en del kjentfolk :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, 2ne skrev:

Det er ofte sånn. Det evige spørsmålet om arv eller miljø, er det ikke? :aww: 

Men det er jo lov å begynne og tenke selv når man blir godt voksen.

Jeg har holdt meg unna diskusjoner som har pågodt i forhold til denne bølgen av asylsøkere som europa opplever, fordi de stort sett er preget av egoisme og uvitenhet, men dette her med Odins Soldater provoserer meg langt inni i margen.

Jeg har et inderlig håp om at politiet i Tønsberg skal bortvise dem. Slike grupperinger fører aldri noe godt med seg. De virker mot sin hensikt, og jeg tror det kommer til å "smelle" av helt andre grunner enn at de "passer på".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Ikke dårlig avreagering. Noen hunder bare setter igjen sånne avtrykk i år :) 

Vesla takler nok en husky, hun blir bare veps om han ikke oppfører seg :P Det er ikke verre enn at jeg hilser på han når du hilser på henne da :P 

Jeg gleder meg til Bø i år, jeg. Mellompuddelen har ikke oppmøte før 11, tror jeg det var, så jeg rekker å få med meg litt belger først. På lørdag stiller både gruppe1 og gruppe9, så da blir det vel også en del kjentfolk :ahappy: 

Jeg kommer til å sitte å ralle om Loke på gamlehjemmet :lol:

Det kommer noen pulifolk jeg kjenner , så jeg burde vel strengt tatt ta med pulien også , men det orker jeg jo ikke. 

Men lørdag er helt klart mest aktuelt ja. Da går alle rasene "mine" bortsett fra terrier , men selv om jeg har eid 2 terrier er det liksom ikke "mine" raser :)

Toddy blir alltid glad for kos . Han er enkel sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SagaLappen skrev:

Jeg er ikke redd for mye, men tanken på at huset kan begynne å brenne skremmer vettet av meg, og føler meg så absolutt ikke trygg med brannsikringen her. Vi leier et stort hus, med kun to brannalarmer..

Brann er min aller største skrekk også, og den blir ikke bedre med årene liksom... Det er ikke lenge siden huset til noen venner av meg brant heller. Det gikk heldigvis bra både med dem og hundene, men det var på natta og ble tilfeldigvis oppdaget av noen som kjørte forbi der de bor. Jeg tror jeg hadde blitt nervevrak av å bo i rekkehus eller blokk eller noe - da hadde jeg jo ikke hatt kontroll på hva andre gjorde av idiotiske, brannfarlige ting heller liksom. 

Har jeg hjemmekontor igjen og lurer på om jeg må avslutte litt tidligere sånn at jeg kommer meg ut på ski før det blir mørkt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Brann er min aller største skrekk også, og den blir ikke bedre med årene liksom... Det er ikke lenge siden huset til noen venner av meg brant heller. Det gikk heldigvis bra både med dem og hundene, men det var på natta og ble tilfeldigvis oppdaget av noen som kjørte forbi der de bor. Jeg tror jeg hadde blitt nervevrak av å bo i rekkehus eller blokk eller noe - da hadde jeg jo ikke hatt kontroll på hva andre gjorde av idiotiske, brannfarlige ting heller liksom. 

Har jeg hjemmekontor igjen og lurer på om jeg må avslutte litt tidligere sånn at jeg kommer meg ut på ski før det blir mørkt. 

 

Det er noe av det jeg også er desidert mest stressa for.. Heldigvis er ikke Nyx alene hjemme for tiden da, så jeg vet at hun alltid har noen i nærheten som passer på henne :heart:

Det er verre med fiskene mine.. Men de hadde jeg nok ikke fått med meg uansett om det plutselig skulle begynne å brenne :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Krutsi skrev:

Og så må jeg si at Jordskott ble litt skuffende på slutten.. Jeg hadde jo SÅ troa på at dette kom til å bli 13 episoder med angst, men etter den 4. Ble det liksom bare pff.. 

Jaja.. Da er det på let etter neste som kan gi meg mareritt om natta :P 

Hahaha, jeg ble så glad for å se at noen andre syns at den serien var skummel! Jeg så to episoder og så turde jeg ikke se mer, for jeg ble redd trærne på tur og sånn :P Og så har jeg blitt så ertet av venninnen min som anbefalte den, for jeg ser jo egentlig alt mulig, og så turde jeg ikke se JOrdskott som "ikke var skummel i det hele tatt"......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...