Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Idag er ting veldig mørkt :hmm::icon_cry:

:console:

 

I dag ENDELIG skjønte jeg hvorfor jeg mistet hørselen og fikk store smerter i det ene øret på vinteren de ca tre siste vinterne. Det er den berømte magesyra som tuller det til. Men å ta noe for reflux var da heller ikke lett. Jeg må jo finne medisin jeg ikke blir syk av og endte med et preparat med likt navn som et annet men dette står det ikke om noen plasser. Blæ noe parralellimport eller noe i den stilen. Den kunne jeg spise og hørselen er på veg tilbake er jo så glad at det har blitt mer på Niri enn på lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Har skrevet i arrangementet at det er lov med kjøp/salg også, om man ikke har noe å bytte sitt utstyr med :) Pøh, er da ikke noe jobb ved å selge utstyr! Sånn bortsett fra å ta bilder, prise ting, legge ut annonse, svare på spørsmål som personen kunne visst dersom en hadde lest annonsen skikkelig, avtale møtested, pakke utstyr for å sende i posten, og å true folk som ikke fører over penger :aww: 

 

Naboen min har et lite barn som har rom vegg i vegg med soverommet mitt. Jeg våkner om natta når det gråter, noe som er litt irriterende om jeg skal opp tidlig, men sånn er livet tenker jeg. Kunne ikke falle meg inn å klaget til de fordi barnet gråter og holder meg våken. De tolererer at ene hunden min er vakthund og varsler når det kommer folk, jeg tåler at barnet deres gråter. Slik er det når man bor i tomannsbolig :) 

Neida, ikke noe jobb i det hele tatt liksom :aww: 

Jeg prøvde begge kortene en gang hver, før jeg avsluttet og gikk så fort jeg kunne - det sto en mann bak meg i køen som sukket over hvor travelt han hadde det, og personen i kassa stresset meg ytterligere med sin innstilling.

Jeg ble ikke nysgjerrig på hvem du har snakket med, nope, not at all, og i hvert fall ikke etter å ha mottatt en mail fra deg i dag via klubbsystemet som jeg videresendte til rette vedkommende :D

det var nok hun som svarte på mailen min du :P 

jeg er en jævel på å sende Mail forresten :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mari sannsynligvis det siste :lol: Riktignok ikke et innlegg, men ingen som var der (på chatten en bestemt gang) vil noen gang glemme pæreisen til Jankaa f eks

Jeg glemmer aldri @Mari sin fortelling om en hund hun hadde (jernteppe på navnet) som møtte en hissig bartesnuser i en park, eller @TonjeM sin fortelling om da Tomsingen og Strider fikk besøk av en fugl inne på stua. Vi burde ha samlet alle sånne klassikere i en egen tråd.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer aldri @Mari sin fortelling om en hund hun hadde (jernteppe på navnet) som møtte en hissig bartesnuser i en park, eller @TonjeM sin fortelling om da Tomsingen og Strider fikk besøk av en fugl inne på stua. Vi burde ha samlet alle sånne klassikere i en egen tråd.

Töddel!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Hjelpes, i dag har jeg vært effektiv.

Jeg har bytta dekk på bilen, papsen har sjekka at alt sitter der det skal stramt nok. Det er jo greit at den nærmeste familien min består av mekanikere og opprettere, men jeg er da såpass bortskjemt fra før, at jeg kan da gjøre noe selv. Bilen hadde som vanlig for lite olje, fordi jeg glemmer å sjekke det. Med klar beskjed om at hvis turboen går fordi det er for lite olje, så koster det meg tjue tusen. Grøss. Jeg tar poenget.

Så har vi lempa et svært tilhengerlass med bjørkeved inn kjellevinduet mitt, så nå kommer jeg nesten ikke inn i kjelleren.

Vi fikk også tid til å tømme garasjen min for skrot, og kjørte på røysa. Det var fantastisk!

Så gikk jeg tur med hundene, og etterpå har jeg skrevet på eksamensoppgaven min i fem timer, faktisk.

Nå er det kvelden!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg sur på dagbladet.no som spoilet kveldens farmen episode. Skjønner virkelig ikke poenget med å publisere slikt før sendingen, og det er ekstra unødvendig å legge spoileren til overskriften så man umulig kan unngå å få det med seg.

Nå har jeg spist frokost og skal straks ut å lufte Zivasnupp før jeg skal tusle til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg sur på dagbladet.no som spoilet kveldens farmen episode. Skjønner virkelig ikke poenget med å publisere slikt før sendingen, og det er ekstra unødvendig å legge spoileren til overskriften så man umulig kan unngå å få det med seg.

Nå har jeg spist frokost og skal straks ut å lufte Zivasnupp før jeg skal tusle til jobb.

Jeg gikk nettopp inn hit bare for å klage over det samme. Farmen på Facebook har også slrevet det. Altså, hva er poenget med å spoile så heftig før de har sendt episoden?  Arg, idioter! :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Morgenturen i dag: 
Nabo: Oi, for noen rare hunder du har!
Jeg: Eeeh.. syns du det? 
Nabo: Ja, de er så rare sammen! Men fine var de da! 
Jeg: Åja sånn ja. Takk. Tror jeg. Det er kanskje en litt rar kombinasjon ja ;) 


Etter et par kopper kaffe nå så er jeg snart klar for å ta turen ut for å handle. Må bare sjekke tilbudsappen og se om jeg får noen gode tips til middager fremover :) 
Sjef må ha nytt halsbånd også. Det jeg kjøpte på Europris sklir opp hele tiden slik at det blir plass til to hunder inni der =/ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det regner. Javelja. Det bryr nok ikke Bizi seg om, tenker jeg. Timmy har gravd seg ned under dyna,og bortskjemt som han er, fikk han frokost på senga. 

Ferdig med referanselista på oppgaven min nå, så skal jeg pusse litt til på den, får jeg sender den til læreren min. Hver gang jeg holder på med en slik oppgave tenker jeg aldri mer. Da er det jo greit at jeg glemmer det fort. Så får vi se hva jeg finner på når jeg er ferdig med dette. Det skaffet meg jo uansett fast jobb etter 6 år da, så det har jo vært verdt innsatsen, selv om jeg forbanner det opp og ned nå.

I dag skal jeg pusse stålfelgene på bilen min. De har nemlig rusta. De var forsåvidt rusta da jeg kjøpte bilen for 1,5 år siden, men jeg har aldri fått somla meg til å pusse de. Så mens jeg venter på å komme meg hjem til verkstedet til papsen og broderen, og får sandblåst og ordna dem skikkelig, så hadde papsen lest på youtube at cola tar rust. Så da gav han meg en halv flaske cola og en svamp, og viste meg at det faktisk fungerer. Det var nesten litt skremmende.

Så i dag skal jeg pusse felgene med cola, og lakkere de.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...