Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
29 minutter siden, laikamor skrev:

Jeg så det; håper ikke Bob blir borte så lenge da! Sikkert godt å få han hjem igjen etter så lenge kan jeg tenke :)

Veldig godt å få han hjem, vi har visst at han har vært ok da, hvertfall med gjevne mellomrom, for han har ganske stort territorie her som han patruljerer, og da rapporterer naboer at han er der og der og ser frisk og fin ut. Og han gjør det der hver sommer, han er litt dust, må ha katteluke for å ikke bli borte, for slipper ikke hans høyhet inn med en gang det passer hans høyhet så drar han på streiftur. Så skal true Bonden til å sette opp katteluker her nå. Han må bare være hjemme først. :aww: 

• Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Har vært på en vannvittig flott tur i dag, se så fin utsikt vi hadde!

Posted Images

Skrevet
11 timer siden, Raksha skrev:

Veldig godt å få han hjem, vi har visst at han har vært ok da, hvertfall med gjevne mellomrom, for han har ganske stort territorie her som han patruljerer, og da rapporterer naboer at han er der og der og ser frisk og fin ut. Og han gjør det der hver sommer, han er litt dust, må ha katteluke for å ikke bli borte, for slipper ikke hans høyhet inn med en gang det passer hans høyhet så drar han på streiftur. Så skal true Bonden til å sette opp katteluker her nå. Han må bare være hjemme først. :aww: 

Litt redd for noe sånt her også. At han har stått og mast for å komme inn, men siden vi ikke var hjemme at han har tatt seg en tur. Men jeg aner jo egentlig ikke...

Etterlyst han på facebook nå, håper noen tar kontakt!

• Like 1
Skrevet

Enn så lenge husker vi efit. Skikkelig lite spennende, men vi er da med. :aww:

Barnet spiser lunsj, det burde vel mor og. 

• Gjest locked this emne
  • Mirai unpinned this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...