Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

NKKU har byttedag om et par uker, sånn om du vil bytte utstyret i noe du trenger :) 

:lol: det er vel strengt tatt ingenting jeg trenger, for jeg har dobbelt av det meste :lol: det jeg dog kunne ha trengt, er jeg redd for at jeg ikke finner på en slik byttedag.. Feks myndehalsbånd (som jeg synes er fine) :P 

 

men jeg skal ha det i bakhodet :)

 

så trenger vi ikke å nevne at jeg har sagt at jeg skal selge unna flere ganger tidligere, men det har aldri skjedd fordi jeg egentlig ikke orker jobben med det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Jeg trenger detaljer for å tro på dette. :ahappy:

Men Mirai, husker du hun som la inn screenshot av en feilmelding eller noe, og som ikke hadde lukket alle fanene sine? :lol: Herregud, det er noe av det morsomste jeg har vært med på.

Pæreis var da en omskriving av penis. Ble veldig fjortis-pysjamasparty :P

Miriam som var så uheldig stakkar. Den fikk hun høre i mange år hehe

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger detaljer for å tro på dette. :ahappy:

Touché! :lol: 

Men Mirai, husker du hun som la inn screenshot av en feilmelding eller noe, og som ikke hadde lukket alle fanene sine? :lol: Herregud, det er noe av det morsomste jeg har vært med på.

Haha!! Jeg hadde glemt den printscreenfailen :lol: Jeg husker tom hvem :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmor? Jeg snakker fortsatt om mormor, og ja hun driver med terror :lol: 

Mannen hennes (død nå da) sa en gang at hun en gang hadde snakket i telefon i 8 - åtte- timer. 

Åherregud, var helt sikker på at det stod farmor! :o  

:lol: !  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger detaljer for å tro på dette. :ahappy:

Touché! :lol: 

Men Mirai, husker du hun som la inn screenshot av en feilmelding eller noe, og som ikke hadde lukket alle fanene sine? :lol: Herregud, det er noe av det morsomste jeg har vært med på.

:lol: det husker jeg enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

:lol: det er vel strengt tatt ingenting jeg trenger, for jeg har dobbelt av det meste :lol: det jeg dog kunne ha trengt, er jeg redd for at jeg ikke finner på en slik byttedag.. Feks myndehalsbånd (som jeg synes er fine) :P 

 

men jeg skal ha det i bakhodet :)

 

så trenger vi ikke å nevne at jeg har sagt at jeg skal selge unna flere ganger tidligere, men det har aldri skjedd fordi jeg egentlig ikke orker jobben med det :P 

Har skrevet i arrangementet at det er lov med kjøp/salg også, om man ikke har noe å bytte sitt utstyr med :) Pøh, er da ikke noe jobb ved å selge utstyr! Sånn bortsett fra å ta bilder, prise ting, legge ut annonse, svare på spørsmål som personen kunne visst dersom en hadde lest annonsen skikkelig, avtale møtested, pakke utstyr for å sende i posten, og å true folk som ikke fører over penger :aww: 

 

Naboen min har et lite barn som har rom vegg i vegg med soverommet mitt. Jeg våkner om natta når det gråter, noe som er litt irriterende om jeg skal opp tidlig, men sånn er livet tenker jeg. Kunne ikke falle meg inn å klaget til de fordi barnet gråter og holder meg våken. De tolererer at ene hunden min er vakthund og varsler når det kommer folk, jeg tåler at barnet deres gråter. Slik er det når man bor i tomannsbolig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skriver så masse,så jeg har ikke fått lest meg opp på alt.. :P

 

Tilbake til vanlige klasser nå idag, det var deilig. Imorgen skal jeg på observasjonspraksis hos curato. Jeg er kjempespent, og nervøs! Vi er to stk som skal dit da, så jeg satser på vi får være sammen. Er bare i 3 timer, da. Ferdig klokka 11, så da blir det 4timer bussvent... får vel ta med fysikkboka og finne meg en plass å sitte å løse oppgaver.. ta bybanen til skolen kanskje. Har endelig begynt å være litt streng med meg selv, og kommet i gang med fysikken. Erjo ikke så lenge til desember og eksamen. Så må jeg bare få kontroll på anatomien også :P

 

Nå tar jeg kvelden. Typen erhos en kompis, så spørs om jeg får sove før han kommer hjem da..

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg trur fader meg det kommer enda en visdomstann! Har allerede fjernet to. Og jeg orker ikke den sinnsyke smerten en gang til :aww: 

You and me both! Skrev et innlegg her i sommer, og tenkte å ringe tannlegen dagen etterpå. Det ble med tanken :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kort har også blitt avist og det går ikke ut før om leeenge. Prøvde du bare én gang? Mitt pleier å funke på andre eller tredje forsøk når det streiker :) 

Jeg prøvde begge kortene en gang hver, før jeg avsluttet og gikk så fort jeg kunne - det sto en mann bak meg i køen som sukket over hvor travelt han hadde det, og personen i kassa stresset meg ytterligere med sin innstilling.

Ok jeg innrømmer det.. Jeg er litt nerd.. For hvordan ellers får man til å snakke 1 time på telefonen med ei vilt fremmed Berner-dame om div hundeting? :lol:

Jeg ble ikke nysgjerrig på hvem du har snakket med, nope, not at all, og i hvert fall ikke etter å ha mottatt en mail fra deg i dag via klubbsystemet som jeg videresendte til rette vedkommende :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You and me both! Skrev et innlegg her i sommer, og tenkte å ringe tannlegen dagen etterpå. Det ble med tanken :aww: 

Det kjennes ikke godt ut i kjeven nå, men det er jo ikke i nærheten av smerten som følger i uka etter trekking :aww: Så trur nok jeg lar den være litt til. 

Idag er ting veldig mørkt :hmm::icon_cry:

Næmmen? :hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjult innhold

 

 

Sant det, er helt enig egentlig. Det er jo det som er bra med serien og, at man aldri vet hva som kommer til å skje, og at det skjer grusomme ting med hovedpersonene.  Jeg ropte og NEEI til skjermen i stad :P Men synes likevel ikke det så ut som han hadde så veldig vondt? Det var litt mer "hulk hulk, jeg sølte litt melk", (for de som gråter over slikt) ikke VRÆÆÆÆL ZOMBIER RIVER UT TARMENE MINE OG JEG ER FORTSATT I LIVE".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det kjennes ikke godt ut i kjeven nå, men det er jo ikke i nærheten av smerten som følger i uka etter trekking :aww: Så trur nok jeg lar den være litt til. 

Næmmen? :hug: 

Jeg har til tider så hovent tannkjøtt rundt tanna at jeg tygger på det, men tenker som deg: ikke i nærheten av smerten etter tanntrekking. Vet dog at ting kan bli skikkelig ille om man ikke gjør noe med det, men jeg overlever en stund til :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...