Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Noen her som har Ruterbillet appen og kjøper mnd kort på den?

Reisekortet mitt har gått ut og jeg vurderer å prøve appen, men er litt usikker.

 

har ikke ruter, men NSB månedskort app på mobil, det fungerer fint. Det er samme opplegg, og de har samme "dagens bilde" som på ruterappen. 

 

Har vanlig ruter app om jeg trenger ned i sentrum og kjøper en billett innenfor sone 1. Den fungerer fint, veldig praktisk . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke ruter, men NSB månedskort app på mobil, det fungerer fint. Det er samme opplegg, og de har samme "dagens bilde" som på ruterappen. 

 

Har vanlig ruter app om jeg trenger ned i sentrum og kjøper en billett innenfor sone 1. Den fungerer fint, veldig praktisk . 

Takk for svar

Bestemte meg for å prøve en mnd så får vi se. Virker veldig greit. Vet du om den varsler når mnd kort går ut? Det hadde vært fint, fort gjort å glemme i en hektisk hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig kjedelig å være hjemme med sykt barn. 

Hitill har vi spikret en hestesko på en planke og malt den rød. Den skal være julepynt. Og så har vi lest litt, lekt med spiderman i badekaret,  spilt litt minecraft,  lagd speilegg og sett på film. 

Now What.  Utendørsaktiviteter utgår  og han vil ikke bygge lego . Får vente til han kjeder seg så mye at han finner på noe av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet i hele natt med en oppgave som skulle leveres i dag, og fikk det likevel ikke til. Og nå har innleveringa blitt utsatt til mandag for det er visst mange som sliter. Hurra! :D Da har jeg håp om å overleve semesteret likevel :aww: 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos tannlegen for å ta avstøpninger til ny midlertidig tann, fått henvisning til annen tannlege/kirurg som skal sette inn implantatet - og fått masse info om hvordan prosessen med dette foregår. Det kommer til å ta lang tid ja, for først må rota trekkes, så skal det gro i ca 3 mnd (evt KAN de sette inn implantat samtidig - men det måtte de vurdere i hvert tilfelle), så skal implantatet gro i 3 mnd før de kan sette på tann i det igjen. Gosj... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar

Bestemte meg for å prøve en mnd så får vi se. Virker veldig greit. Vet du om den varsler når mnd kort går ut? Det hadde vært fint, fort gjort å glemme i en hektisk hverdag.

det ser du jo hver dag du åpner appen, det står hvor mange dager det er igjen. I tillegg kommer det på mail 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg til frisøren :banana:

Så nå har jeg 6 timer på å bestemme meg for om jeg skal ha lugg eller ikke...

Jeg stemmer for lugg! Lugg om sommeren blir bare svett, lugg om høsten blir bare blåst stygg når du går ut døra. Lugg om vinteren holder seg fin, og er pent med lue til :)  jeg klipper nesten alltid lugg på vinteren og lar den gro sommer og høst. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for lugg! Lugg om sommeren blir bare svett, lugg om høsten blir bare blåst stygg når du går ut døra. Lugg om vinteren holder seg fin, og er pent med lue til :)  jeg klipper nesten alltid lugg på vinteren og lar den gro sommer og høst. 

Men luelugg er ikke noe fint når man har tatt av lua. Den blir så flat, liksom.... Jeg heller mot lugg nå, til tross for potensiell luelugg, det er fint om vinteren, for da blir man liksom heller ikke så blek... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men luelugg er ikke noe fint når man har tatt av lua. Den blir så flat, liksom.... Jeg heller mot lugg nå, til tross for potensiell luelugg, det er fint om vinteren, for da blir man liksom heller ikke så blek... :P

En god hårspray så slipper du luelugg :)  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar

Bestemte meg for å prøve en mnd så får vi se. Virker veldig greit. Vet du om den varsler når mnd kort går ut? Det hadde vært fint, fort gjort å glemme i en hektisk hverdag.

Man får varsel på mobilen et døgn før billetten går ut og den fungerer bra :) Jeg sverget til kort lenge, og var skeptisk til mobilapp, men nå kunne jeg ikke tenke meg å bruke kort igjen. Det at de kan se på historikken over tidligere kjøpte billetter har også gjort at jeg har sluppet bot. Månedsbilletten hadde gått ut for typ en time siden når det var kontroll. Da så de på appen at jeg kjøper billett hver mnd og godtok at det bare var en glipp og jeg hadde glemt å kjøpe ny :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så møkkalei saksbehandleren min i banken, faktisk ganske så sint på vedkommende, og ikke er de på jobb så de kan hjelpe meg heller. Den dagen jeg får fast inntekt skal jeg bytte bank med en gang. Jeg forventer et minimum av kundeservice, og nå er det nok. Jeg har forsøkt å bytte før, men ingen bank ville overta lånet så lenge jeg gikk sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Noen her som har Ruterbillet appen og kjøper mnd kort på den?

Reisekortet mitt har gått ut og jeg vurderer å prøve appen, men er litt usikker.

 

Har brukt den i 2 år, funker gull - bare husk telefonen og ha nok strøm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Home sweet home. Ordnet med lesedag i morra, så da blir barnet sykt. :aww:  Det var den lesedagen :lol: 

 

Men men, handlet middager for resten av denne og neste uke, til den nette sum av 870 kr, inkludert opptenningsbriketter og ugudelig mye smågodt. :D syns ikke det er så hakkende gæernt jeg. Må nok handles inn mer av ferskvarer, men hovedingrediensene til middag er innkjøpt eller i frysern allerede. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah. Ikke imponert over Adams matkasse denne uka. Først finner jeg ut at oppskriftsheftet mangler,  og nå oppdaget jeg at jeg mangler en ganske vesentlig ingrediens.

 

 

 Er esken helt flatpakket? Vi trodde oppskriftene manglet sist men så hadde de sklidd ned under bunnen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt tom for kasser, så da får jeg ikke pakket mer.

Jeg er helt tom for poser, så da får jeg ikke kastet mer.

Det høres ut som om det er på tide å dra på Kiwi :P

Ved, er det noe som skal ligge igjen når jeg flytter ut, eller kan jeg ta med den? Eventuelt tilby kjøper å kjøpe veden for en billig penge, så jeg slipper å bære den? Det er ved i sekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jeg er helt tom for kasser, så da får jeg ikke pakket mer.

Jeg er helt tom for poser, så da får jeg ikke kastet mer.

Det høres ut som om det er på tide å dra på Kiwi :P

Ved, er det noe som skal ligge igjen når jeg flytter ut, eller kan jeg ta med den? Eventuelt tilby kjøper å kjøpe veden for en billig penge, så jeg slipper å bære den? Det er ved i sekker.

Endel gider ikke ta den med men mener du kan ta den med eller tilby den til de neste for en pen sum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Timmy er veldig opprørt. Står på to bein i sofaen og knurrer på noe på verandaen. Vi var faktisk nettopp der ute, det er bare bittelitt mørkere, og han innbiller seg ting. Tipper han ser vifta som går, og lysene innenfra som gir gjenskinn, og tror at det er noe skummelt på utsiden. Godt at jeg ikke skal stole på han i forhold til om det er noen uvedkommende utenfor, da.

Bor jo tross alt mutters alene i skogen, og hadde det vært seinere på kvelden og enda mørkere, kunne det jo blitt litt ubehagelig om bikkja nistirrer ut vinduet, og knurrer som om det er noen eller noe der ute.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...