Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Akkurat nå måtte jeg felle en liten tåre av dette... :wub:

https://www.thedodo.com/woman-puppy-nurse-tears-1423346226.html

"Muriel has been at the Star & Garter for a few months now and the nurses say she is normally very quiet and doesn't show much emotion," the Kingston Police wrote on Facebook. "However when Daisy was placed on her lap in bed she lit up and gave us a big smile! This sort of reaction is so unusual for Muriel that it caused her nurse to cry."

12038467_416072098594945_409959731462042

 

:cry::cry::cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig! Vi googler når vi ansetter, men vi bryr oss ikke om fest- og fyllebilder,  altså, det er jo strengt tatt vi som sniker på privatlivet deres. :P 

Bare favorittbildet mitt av Dronning Margrethe av Danmark :wub:

Fyllebilder har jeg ikke på facebook i det hele tatt.

 

10155101_10152120294877971_5277096068915

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke TWD jeg *dukke*

 

Var denne delen jeg likte altså, jeg liker nemmelig heller ikke den serien, eller noe annet zombie greier. Jeg kan godt se ting som er om overnaturlig vesner, men zombier er bare kjedelige :aww:

 

Jeg fikk endelig tatt nye bilder av noen av "valpene" her om dagen. Var på tide. Siste OK bilder jeg har av dem var de 4mnd nå er de hhv 17mnd og 10 mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var denne delen jeg likte altså, jeg liker nemmelig heller ikke den serien, eller noe annet zombie greier. Jeg kan godt se ting som er om overnaturlig vesner, men zombier er bare kjedelige :aww:

 

Jeg fikk endelig tatt nye bilder av noen av "valpene" her om dagen. Var på tide. Siste OK bilder jeg har av dem var de 4mnd nå er de hhv 17mnd og 10 mnd...

men altså, det er jo ikke zombiene som gjør serien bra :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder det på å rable for meg. Naboen over er hjemme med sine to gutter på 4 og 6 år, begge gutter med MYE energi. De er aldri ute, så all energien blir brukt på å løpe tulling inne. Vi trodde det var greit lydisolert her, der tok vi feil. Dører klirrer i karmene, ting klirrer på veggen og i hyllene, og det smeller i gulvet konstant. Vi kan fint høre dem rope til hverandre i lek, de elsker skyte-og-slåss-leker og "Du er døøø" er en gjenganger. Si fra til far hjelper ikke, den eneste redningen er at de ikke er her så ofte fordi faren reiser mye i jobb. Hver eneste gang jeg ser ham ute har jeg bare lyst til å be ham se til å for h begynne å aktivisere ungene sine. Det må da bli et vanvittig lydnivå der? De er ikke store de her leilighetene. Er foreldres evne til å ignorere egne ungers støy så god sånn generelt, eller er han bare ekstra lat?

Han får meg til å tenke på han jeg fant på et forum en gang som syns samojeden hans var så stressa og slitsom og oppførte seg så fælt. Det viste seg at han ikke hadde gått tur med den på nesten to uker fordi det var så dårlig vær og han likte ikke å gå ute når det regna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men altså, det er jo ikke zombiene som gjør serien bra :) 

Er det jeg syns og! Ser ingen verdens ting annet zombierelatert og aldri vært interessert i det, men TWD liker jeg fordi zombiene bare er bakteppet liksom, det handler jo om mennesker og hva samfunnets kollaps gjør med folk :D Men andre zombieting, æsj :lol: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

hvordan gikk det? Er han frisk og rask?

Hun fant absolutt ingenting å sette fingeren på, noe hun poengterte at hun vanligvis gjorde hos ag-hunder :) Så fikk beskjed om å fortsette å trene og å konkurrere for bikkja var i super form, ihvertfall med tanke på at er 8,5 år. Hun sa at hun fint kunne tatt han for å være en 3-åring :ahappy: 

Alltid syns han har vært i fin form selv, men mtp alder og aktivitetsnivå syns jeg det var kjekt å få sjekket hos noen med peiling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå holder det på å rable for meg. Naboen over er hjemme med sine to gutter på 4 og 6 år, begge gutter med MYE energi. De er aldri ute, så all energien blir brukt på å løpe tulling inne. Vi trodde det var greit lydisolert her, der tok vi feil. Dører klirrer i karmene, ting klirrer på veggen og i hyllene, og det smeller i gulvet konstant. Vi kan fint høre dem rope til hverandre i lek, de elsker skyte-og-slåss-leker og "Du er døøø" er en gjenganger. Si fra til far hjelper ikke, den eneste redningen er at de ikke er her så ofte fordi faren reiser mye i jobb. Hver eneste gang jeg ser ham ute har jeg bare lyst til å be ham se til å for h begynne å aktivisere ungene sine. Det må da bli et vanvittig lydnivå der? De er ikke store de her leilighetene. Er foreldres evne til å ignorere egne ungers støy så god sånn generelt, eller er han bare ekstra lat?

Han får meg til å tenke på han jeg fant på et forum en gang som syns samojeden hans var så stressa og slitsom og oppførte seg så fælt. Det viste seg at han ikke hadde gått tur med den på nesten to uker fordi det var så dårlig vær og han likte ikke å gå ute når det regna.

Kanskje lek er aktiviseringa? Du skjønner, unger leker en del de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å lage en sunn grønnsaksuppe med bønner, har en haug grønnsaker i kjøleskapet. Problemet er bare at jeg har mye mer lyst på havregrøt med en dært rømme på. Tror det blir sunn suppe i morgen i stedet jeg.

Ellers kjøpte jeg deksel med tastatur til Ipaden på hjemvei. Artig med duppeditter ja. Har nettopp oppdaget at tastaturet nekter å fungere før jeg har ladet det. Jeg forstår det igrunnen godt, jeg fungerer heller ikke uten lading.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fant absolutt ingenting å sette fingeren på, noe hun poengterte at hun vanligvis gjorde hos ag-hunder :) Så fikk beskjed om å fortsette å trene og å konkurrere for bikkja var i super form, ihvertfall med tanke på at er 8,5 år. Hun sa at hun fint kunne tatt han for å være en 3-åring :ahappy: 

Alltid syns han har vært i fin form selv, men mtp alder og aktivitetsnivå syns jeg det var kjekt å få sjekket hos noen med peiling. 

fantastisk!!! Fine Vegas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lek er aktiviseringa? Du skjønner, unger leker en del de. 

Naturligvis, jeg glemte å skrive hensiktsmessig aktivisering. Sånn som ikke ødelegger inventar og naboforhold. Hadde ungene fått være ute og sykle eller sparke ball, noe som gjorde dem litt slitne, hadde de kanskje vært bittelitt roligere inne. Istedenfor å hele dagen aktivisere seg selv gjennom å rive ned huset uten å bli slitne av det. 

Hadde du lagt bittelitt godvilje til hadde du skjønt det. Istedenfor å være nedlatende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var denne delen jeg likte altså, jeg liker nemmelig heller ikke den serien, eller noe annet zombie greier. Jeg kan godt se ting som er om overnaturlig vesner, men zombier er bare kjedelige :aww:

 

Jeg fikk endelig tatt nye bilder av noen av "valpene" her om dagen. Var på tide. Siste OK bilder jeg har av dem var de 4mnd nå er de hhv 17mnd og 10 mnd...

Jeg liker heller ikke zombie-filmer etc så godt og det jeg har sett av TWD var liksom bare zombier... :| Mulig jeg ikke har sett mange nok episoder,  jeg er en utålmodig sjel...

 

@Pixie Vær glad du ikke bor under  meg. Jeg har riktignok bare 1 gutt og han er mye utendørs,  men han starter dagen før 06 hele uka og det eneste i hele verden som er  fysisk umulig er å sitte stille. Det er faktisk ikke fysisk mulig å være helt i ro annet enn når man sover eller fisker. Ellers er det hopp og sprett mer eller mindre konstant :) 

Jeg tror neppe faren får gjort noe fra eller til uten å dope ned eller mishandle barna.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Pixie Vær glad du ikke bor under  meg. Jeg har riktignok bare 1 gutt og han er mye utendørs,  men han starter dagen før 06 hele uka og det eneste i hele verden som er  fysisk umulig er å sitte stille. Det er faktisk ikke fysisk mulig å være helt i ro annet enn når man sover eller fisker. Ellers er det hopp og sprett mer eller mindre konstant :) 

Jeg tror neppe faren får gjort noe fra eller til uten å dope ned eller mishandle barna.  

Han kan ta dem med ut av og til, leke i gata med alle de andre ungene eller sykle eller hoppe på trampolina hos naboen eller springe tulling i skogen rundt her og klatre i trærne. Slikt man gjerne gjør om man har barn, eller hunder, med mye energi. De her er bare ute de minuttene det tar dem å gå fra bilen til døra mens de sparker på verandaen vår, slår med pinner på bilene eller hiver grus på postkassene.

Nå gikk tydeligvis leken litt vel hardt for seg, nå er det grining på gang.

Jeg høres sikkert urimelig ut for dere som har unger og er vant til lydnivået, det får så være. Men jeg står for at bor man så tett på andre får man prøve å vise litt hensyn.

Edit: vi er vant til og tolererer fint vanlig ungelek altså, det er massevis av barn i nabolaget og naboen over veien har trampoline de ofte samles rundt. Ingen problemer med det, glade unger hører man.

Endret av Pixie
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker zombifilmer :D Eller, egentlig alle postapocalyptiske filmer. Selve apocalypsen er ikke nødvendigvis så interessant, men det er tiden etterpå- Forholdet mennesker i mellom, samfunnet, alt. :wub: 

Og samtidig sitter jeg og tenker at jeg helst bør være patient zero i et slikt scenario, for jeg tror ikke jeg hadde orka det de går gjennom de som "overlever" :lol:  

 

 

Glad ingen bor under oss og, eller vi har svigers vegg ivegg i første etasje og under endel av andre etasje, min lille turbo bråker mye, og tror hun er nok ute. Men nå blir det mørkt før vi rekker å spise ferdig middagen... 

Endret av Raksha
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan ta dem med ut av og til, leke i gata med alle de andre ungene eller sykle eller hoppe på trampolina hos naboen eller springe tulling i skogen rundt her og klatre i trærne. Slikt man gjerne gjør om man har barn, eller hunder, med mye energi. De her er bare ute de minuttene det tar dem å gå fra bilen til døra mens de sparker på verandaen vår, slår med pinner på bilene eller hiver grus på postkassene.

Nå gikk tydeligvis leken litt vel hardt for seg, nå er det grining på gang.

Jeg høres sikkert urimelig ut for dere som har unger og er vant til lydnivået, det får så være. Men jeg står for at bor man så tett på andre får man prøve å vise litt hensyn.

Edit: vi er vant til og tolererer fint vanlig ungelek altså, det er massevis av barn i nabolaget og naboen over veien har trampoline de ofte samles rundt. Ingen problemer med det, glade unger hører man.

Jeg skjskjønner at det er irriterende altså, men etter at jeg fikk en aktiv gutt selv så må jeg innrømme at jeg er glad jeg bor i enebolig.  Det er faktisk utrolig vanskelig å få de til å være rolige uansett hvor mye man finner på.  Jeg kjemper med min sønn hver morgen for jeg orker ikke bråk før kl 08... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg google meg selv bare for å se hva som kom opp :P
Bare store mengder hunde og hønebilder, litt rev og ikke et eneste bilde av meg faktisk... ;) 

Det kommer jo an på hva slags rev det er :afro:

Jeg ser på Kakekrigen, og får så lyst på noe godt. Skrubbsulten, og må på butikken om jeg skal ha noe mer i magen i dag. Heldig kombo... Kanskje pakke en kasse eller to først, også se hva jeg lander på. Jeg kommer dog IKKE til å bake marengskake i dag, selv om det ser godt ut :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har showmaster kobbel til mine, og bare etter noen få turer røyk kroken, og da ble de til og med brukt bare til "gå pent turer"... Så jeg har erfaring med at det bare er søppel :lol:

fint, da vet jeg at jeg ikke trenger prøve de... om kroken ryker på et par av mine tror jeg de løper langt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjskjønner at det er irriterende altså, men etter at jeg fikk en aktiv gutt selv så må jeg innrømme at jeg er glad jeg bor i enebolig.  Det er faktisk utrolig vanskelig å få de til å være rolige uansett hvor mye man finner på.  Jeg kjemper med min sønn hver morgen for jeg orker ikke bråk før kl 08... 

Sammenligner ikke deg med ham altså, du prøver iallefall :-) Hadde ikke reagert slik hadde jeg sett at han faktisk prøvde å få ungene til å bruke energi på en positiv måte. 

Lurer på om svarene jeg har fått her hadde vært annerledes om jeg hadde skrevet om naboen med to unghunder av brukstype med stort aktivitetsbehov som bare såvidt fikk tisseturer og dermed sto og bjeffa hele dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint, da vet jeg at jeg ikke trenger prøve de... om kroken ryker på et par av mine tror jeg de løper langt... 

Ja, jeg hadde flaks at hundene ikke merket det selv. Plutselig ble det veldig lett og luftig i enden av båndet og Isak sto der uten bånd på seg. Men han var så opptatt av å lukte på en flekk at han hadde ikke lagt merke til det. Båndet røyk ikke av et rykk eller noe heller, det bare datt plutselig av, og kroken var ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...