Symra&Pippin Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 @Pippin&Symra eller andre trøndersoniser; blåser det mer på midtsandtangen enn på rye idag tror dere? Vi skal ha piknikmiddag Vanskelig å si, men Midtsandtangen er et utrolig fint sted med mange steder å slå seg ned.
Krilo Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Tordner som bare rakker'n. Skulle lufta udyret. Udyret er heldigvis ikke redd for litt vær, eieren derimot. Tror vi holder senga en time til, jeg Er det hos dere deter ja. Hørte litt svak buldribg i stad.
Snøfrost Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 @Lola Pagola ikke noen morsom beskjed å få. @JeanetteH digg med stor tv, kjærestemannen kom med en hit :-) 1
Guest 2ne Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet.
mushi Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Tordner som bare rakker'n. Skulle lufta udyret. Udyret er heldigvis ikke redd for litt vær, eieren derimot. Tror vi holder senga en time til, jeg Håper ikke det tordner hjemme nå. Lilletroll har blitt så redd for torden. Liker ikke at hun er alene da.
lucy Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Noen som vet hvordan det er når man søker etter nye ansatte til en bedrift - er man pliktig å lyse ut stillingen internt først?
Monikawt Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Takk for klemmer! Sank litt inn nå, trodde ikke jeg skulle gråte. Er ikke sjanse for at det blir bedre dessverre. Er ikke noe jeg kan gjøre, han skulle bare få være hund. Kan jo leve lenge med dette heldigvis. Nå har jeg iallfall ett svar... selv om det var litt sjokkerende med så mange prolapser... stakkars lille casper, ikke rart han har vondt. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Huff 1
HeleneFS Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Noen som vet hvordan det er når man søker etter nye ansatte til en bedrift - er man pliktig å lyse ut stillingen internt først? Det tror jeg ikke! Men interne søkere har vel fortrinnsrett så vidt jeg vet.
Pringlen Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Usj! 1
Symra&Pippin Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Å nei @Lola Pagola! Håper smertelindrende funker fint så han kan leve så normalt som mulig! 1
Cloudberry Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Uff Litt trekk her, 2 km unna midtsandtangen, men bare behagelig Vanskelig å si, men Midtsandtanken er et utrolig fint sted med mange steder å slå seg ned. Takk for svar Tror vi prøver oss dit da, aldri vært der før. Det blåser litt her på Byåsen, og da er det neppe mindre vind på Rye iallefall. Akkurat nå sover babyen en liten dupp, så da kan jeg springe litt hit og dit og ordne det vi skal ha med oss. 1
Tonje Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Stor klem til @Lola Pagola Akkurat nå synes jeg det er kjempeteit å bo et sted man ikke kjenner en kjeft man kan spørre om hundepass Det ER mer knotete å ha hund da altså... 1
Fillerya Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Stor klem @Lola Pagola Håper han blir bedre med smertestillende og kan leve lenge med det 1
Raksha Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Det var trist å lese 1
Guest Klematis Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Timmy er skikkelig flink og motivert for å gjøre øvelser. Han balanserer på balansepute, og står å strekker seg på to bein opp etter fingrene mine som om han aldri har gjort annet. Bortsett fra èn dag hvor han tydelig fikk vondt etter å ha lekt med Bizi, så synes jeg han virker bedre. Han gikk faktisk flere timer tur i går. Det var riktignok varmt og godt i været, det hjelper, og tempoet var rolig, men han viste ingen tegn på å ha vondt. Jeg bar han likevel et lite stykke, men han trippet avgårde med ørene og halen rett til værs, og så ut som om han hadde det helt topp på tur. Det må i såfall være enten i mitt hode, eller pga laserbehandlingen og kiropraktikk-behandlingen han fikk sist at han er bedre, siden han ikke går på smertestillende nå. Ingenting er isåfall bedre enn det.
Guest Klematis Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 @Lola Pagola Så leit å lese om Casper. Håper at han får god effekt av smertestillende.
xxx12345 Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Uff Takk for svar Tror vi prøver oss dit da, aldri vært der før. Det blåser litt her på Byåsen, og da er det neppe mindre vind på Rye iallefall. Akkurat nå sover babyen en liten dupp, så da kan jeg springe litt hit og dit og ordne det vi skal ha med oss. Evt kan dere prøve Devlebukta. Stort sett alltid god plass der, og der er faste griller og flere bord. Hjemme etter en hektisk dag, straks skifte og komme seg ut på tur med jentene. Klippe plen må jeg gjøre også - og klippe hund. Er jo snart utstilling
MonicaT Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Nå har regn og torden kommet hit også.
maysofie Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Sitter og ser på gjeting og sanking i Jotunheimen på NRK, litt småforundret at de ikke har flere enn én gjeterhund med seg på 8 folk og 600 sau i bratt og sleipt terreng. Mandagsunderholdning endå 1
Mud Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Nei!! :hug: Fått meg hund som ikke liker tordenvær gitt. Nico skjønte ikke bæret når huskyen ble lav og pilte inn midt i leken bare fordi det blinket og smalt litt. Han er ikke hysterisk, men å leke ute kom ikke på tale. Nico legger ikke merke til sånt, jeg er usikker på om hun noen sinne har registrert et tordendrønn. Lyn er vel bare blitz fra himmelen som tar bilder eller noe? Aner ikke hva hun tenker om det, ikke stort virker det som 1
SFX Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Gratulerer så mye med den søte andungen, @Annik! Hva skal barnet hete? Til dette Du har fått en stor anti-GPS i stua som spør hvor du er i stedet for å fortelle deg hvor du er? Jeg hører for øvrig i hodet mitt at den roper på deg med Dagfinn Lyngbø-stemmen sin; "@JeanetteH, flokken, kor e du henne?" Fire prolapser. 2 nakke 2 rygg. Ikke noe å gjøre. Smertestillende resten av livet. Så vondt å lese! Håper smertelindring av ulike former kan gi han livskvalitet flere år framover med deg. Jeg har gjort mange ting uten å få noe gjort i dag... Jeg var hos legen i Oslo, så da stakk jeg innom Panduro samtidig for å kjøpe noe til min søsters bryllup - men det var tatt ut av sortimentet, selv om det var på hjemmesiden. Så nå må jeg finne noen andre som selger neverhjerter/hjerter med bjørkeutseende. Deretter dro jeg på Staples for å kjøpe noe til spesialen om 13 dager, som jeg også hadde sett på nettbutikken - men de hadde ikke det i butikken, så da skal jeg bestille på nett etterpå. Så dro jeg på IKEA, for det sto på huskelista mi - synd jeg glemte å skrive hva jeg skulle ha, utover pølse og brus til 12 kroner... Og i kveld hadde jeg tenkt til å beise trappa strøk to, men endelig regner det, og det kom et bittelite tordendrønn. Så kanskje hodepinen som presser i det minste kan gi seg. Glam har vært hjemme alene med jentene i fem timer, lenger enn jeg hadde sett for meg, men det ble sånn. Og han har ikke gjort noe ramp, flinke gutten. Tissing og bæsjing tells ikke når en bare er bitteliten guttebaby enda, det er å forvente. Han holder seg hele natta, men jeg fikk dårlig tid på morgenen i dag, så de fikk frokost rett før jeg dro, og sånt må jo ut igjen. Og nå tordner og lyner det, uten att Glam bryr seg. Jeg er pittelitte granne begeistret for ham! 7
Ozzy Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 For andre gang har noen glemt døra på fyserommet over helgen. Flere hundre kilo med V&H smelta, ufattelige mengder frossent fiskefôr, frossenmat til reptiler og provit til hund er bare å kaste. Gleder meg til vaskejobben i morgen! FML
SiriEveline Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Takk for klemmer! Sank litt inn nå, trodde ikke jeg skulle gråte. Er ikke sjanse for at det blir bedre dessverre. Er ikke noe jeg kan gjøre, han skulle bare få være hund. Kan jo leve lenge med dette heldigvis. Nå har jeg iallfall ett svar... selv om det var litt sjokkerende med så mange prolapser... stakkars lille casper, ikke rart han har vondt. Sent from my LG-P880 using Tapatalk Uff det var jo ikke det man håpet på... Kø på E18 visst, må ha vært dette regnværet... og har heldigvis en baby som lå ute (overbygd terrasse) og sov seg igjennom det hele med både blinking og drønn. Chico brydde seg heller ikke, men det hadde jeg ikke trodd heller. 1
Guest Jonna Skrevet 24. August 2015 Rapporter Skrevet 24. August 2015 Du har fått en stor anti-GPS i stua som spør hvor du er i stedet for å fortelle deg hvor du er? Jeg hører for øvrig i hodet mitt at den roper på deg med Dagfinn Lyngbø-stemmen sin; "@JeanetteH, flokken, kor e du henne?" Har egentlig døpt tv Rambo, men kanskje Dag er bedre Arya ble laget en stormfull julenatt i sin tid, så nå for vi se om hun får sitt andre kull en stormfull sommerdag?
Recommended Posts