Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Siden jeg bare får til å quote en om gangen på mobil

Han er ikke fra noen imponerende stamtavle. Dame midt ute i skogen som har noen valper nå og da :P alt av papirer ligger igjen i bilen, så jeg husker faktisk ikke mor/far i farta :P

Regner bare med den er i slekt med Keo, nemmelig :lol: Må lete opp i morgen, hilsen nysgjerrig :D
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Regner bare med den er i slekt med Keo, nemmelig :lol: Må lete opp i morgen, hilsen nysgjerrig :D

Som mangeårig dvergpincher-eier, så er det iallfall utrolig deilig å ha en hund som faktisk fokuserer på meg, og ikke bare det bladet som blåste forbi 10 meter unna :D

Tror han blir fin å prøve ut litt forskjellig med :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mangeårig dvergpincher-eier, så er det iallfall utrolig deilig å ha en hund som faktisk fokuserer på meg, og ikke bare det bladet som blåste forbi 10 meter unna :D

Tror han blir fin å prøve ut litt forskjellig med :ahappy:

Hihihi! Bare vent til unghunden setter inn :lol:

Lykke til med Lille og gratulerer med valp, håper vi ser mer til dere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det en liten andunge hit :wub:

https://scontent-

-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t34.0-12/11920469_10153476425180734_1334064726_n.jpg?oh=3293deb4939a96bdbf6c5ae257300253&oe=55DCE5A5

Bare si fra hvis du blir lei av ham. Jeg kan overta? har bare to fra før, og han hadde passet godt inn i flokken? Flere bilder, takk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Enits det er jo rett med oss (meg og embla altså) syns det er litt vått opp der, finere opp Telleviksfjellet og litt (veldig) mindre trafikkert opp så embla tusler og vitser som hun vil opp der.

Hvor gikk dere opp ifra? Den trondhjemske postveien kanskje?

Vi gikk opp fra vikaleitet :) var noen våte partier men kom meg tørrskodd opp, verre ned igjen :P var ikke veldig mye folk heller synes jeg, noen nå og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tilbakeblikk på facebook. 2 år siden er det bilder av Casper på Besseggen. 1. år siden er det bilde av pappa sin hjemmesnekrede bilrampe så Casper skal komme seg opp i bilen. I dag blir det kanskje bikde av Casper inne i en CT-maskin. Håper neste års bilde av noe koseligere.

Var på øvrevoll og norsk derby i går. Zzz... gøy i begynnelsen, men så ble det så ****** varmt, ikke noe skygge. Og hestene så man jo nesten ikke, løp så fort forbi og løpene var over på et blunk. Morsommere med hundeutstilling!

Sent fra min SM-T525 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* den store vente dagen/uken, jeg venter på:

HD og AD resultat på Skessa

AD resultat på Liz

valper

rørlegger

Elkjøp som skal levere ny tv og fryser

også må jeg vente med å hente pakke på posten og gå trene pga det over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på øvrevoll og norsk derby i går. Zzz... gøy i begynnelsen, men så ble det så ****** varmt, ikke noe skygge. Og hestene så man jo nesten ikke, løp så fort forbi og løpene var over på et blunk. Morsommere med hundeutstilling!

Hver gang folk har snakka om derby i det siste har jeg trodd det var roller derby de snakka om :P

(litt ulik crowd blant annet)..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på tilbakeblikk på facebook. 2 år siden er det bilder av Casper på Besseggen. 1. år siden er det bilde av pappa sin hjemmesnekrede bilrampe så Casper skal komme seg opp i bilen. I dag blir det kanskje bikde av Casper inne i en CT-maskin. Håper neste års bilde av noe koseligere.

:console:

Yasmine har fått gjort det hun synes er aller morsomst her i verden i helgen :).

11953496_1166742723352935_56115987276456

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også høsten endelig har kommet :jump: Litt gule blader, også har noen bønder endelig begynt å ta kornet :D Synes regnet kan holde seg unna til etter Støren i helga da, men men. Man kan aldri bli helt fornøyd med tingenes tilstand :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter å ha blitt bråvekket 6.30 fordi bussen kjørte fra sønnen min. Jaja. Bare 14 mil å kjøre i delvis våken tilstand. Alt for ungene. Nå legger jeg meg og håper på etpar timers søvn så jeg skal være klar i toppen til aftenvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp levert en død katt til dyrlegen jeg fant langs veien. Heldigvis chippet så eier fikk beskjed. Jeg synes egentlig det var litt ekkelt jeg, å kjøre rundt med en død katt i bilen.. Men bedre at den ligger i veikanten.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levert casper til veterinær.... virker som han er veldig dyktig, og ikke minst hyggelig, så føler meg trygg på at vi får den beste hjelpen der. Han mente det var nakken, så tar av den og rygg... prognoser der er ikke gode på operasjon. Skal tilbake om noen timer, det blir spennende. Håper jo nesten de finner noe i nakken, hvis ikke kan det fortsatt være noe der som man bare ser på røntgen med kontrast. Og det innebærer en risiko så ville helst slippe det.

Sent from my LG-P880 using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...