Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Hvordan kan man reservere seg mot reklame? Postkassen min ble hengt opp for nøyaktig én dag siden, og nå er den halvfull med reklame. :|

Gå på posten og spør etter klistermerke som sier "nei til uadressert reklame" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukseproblemet har jeg løst på en enkel måte - sort tights fra KappAhl i to lengder. Slites etterhvert, men kan brukes til alt! Har levd i de buksene i snart 6 år, skamløst :aww:

Tights sliter jeg like lett ut. Og de kan slettes ikke brukes til alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Snedig!

Fikk faktisk bekreftet det jeg har trodd angående Timmy i dag. Det er ikke alltid like lett å se alle forandringer selv like klart når man går oppe i det hver dag.

Var på besøk i dag, et sted vi ikke har vært på ganske lenge, og hun synes at Timmy virker som en mye gladere hund nå.

Han ble overlykkelig da han fikk hilse på henne, og klarte å hoppe opp i sofaen selv, løp opp og ned trapper flere ganger, han oppsøkte henne, la seg i fanget hennes, og hun fikk klappe han hvor hun ville. Han har sluttet å snu seg og legge seg på andre siden hvis noen tar på det opererte beinet. Han glefser ikke lenger, er ikke sint.

I kveld har jeg også sett at han har strukket kroppen sin et par ganger frivillig, det har vel knapt skjedd bortsett fra på morgenen før.

Jammen godt at vi traff adferdskonsulenten i juni, som tipset om denne kiropraktoren.

Jeg føler jeg har løpt land og strand rundt for å finne et svar, men ingen har sett han på denne måten før. Han har vel aldri blitt så mye tatt på alvor av disse fagfolka som de siste to månedene. Det er jo endelig nå ting skjer. Selv om toget for lengst har gått ift å gjøre beinet bra igjen, så er vi jo godt i gang med å gi han et bedre liv. Og et bedre liv, betyr jo mer tid sammen, han og jeg.

Endelig var det noen som skjønte at han ikke bare er dramatisk, slik mer enn èn dyrepleier eller veterinær har hintet om.

Jeg kan jo nesten ikke beskrive hvor glad jeg er for at hjelpen han får nå fungerer.

Den lille, tapre vennen min. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slites lett gjør de, men til gjengjeld ikke så dyre i innkjøp. Jøsh, det kommer ann på øye som ser, jeg bruker ikke å se så mye på mine egne bein :D

For meg ville det ha blitt kjedelig å gått i samme bukse hele tiden.. Men hver sin smak :)

Nå skulle jeg ha sittet å sydd på min nye kjole, men siden det er meldt regn i morgen, så kan jeg jo gjøre det da.

Hvorfor gjøre ting i dag når man kan gjøre dem i morgen? :aww:

... Ellers er jeg straks på tur til å ta kvelden.. I morgen er det nemlig dag 2 i Krutsi gjør slåtten for pappan sin :aww: ok da, jeg får litt hjelp fra gubben, men han er på jobb om dagene i tillegg så jeg må faktisk gjøre en del selv :P

Planen for morgendagen er at jeg skal lære meg å kjøre rundballpressa til pappa..

Det skal sies at pappa sliter litt med å overlate kontrollen til noen som ikke helt kan hva de driver med, og jeg blir sint når jeg ikke får til ting, så mamma ler litt av oss :P

Jeg er egentlig glad for at det ikke er noen stor gård pappa har :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukseproblemer her også..... :P Er vel det klesplagget jeg forbruker mest av og som jeg hater å shoppe..... :P Mine blir slitt i skrittet og det hender jeg syr dem sammen innimellom, hvis jeg ikke har råd til nye bukser der og da. Jeg bruker mye tights jeg også, men er enig i at det ikke passer til alt. Akkurat nå ønsker jeg meg noen skikkelige jeans, som ikke blir så fort slitt.... :) Skal gå på bukseshopping neste mnd, det trengs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det er mitt største problem også, selv hvor "tynn" jeg blir, så sliter jeg buksene mellom beina.. Fryktelig irriterende fenomen... 

 

Og ja, gode bukser er VANSKELIG å finne :(

Samme her, hadde samme problem når jeg var syltynn også...

Bare lært meg å leve med at fettet alltid er på innsiden av låret. Har problemer med gnissing også om jeg går i kjole/skjørt...

Men dette pratet om bukser minnet meg på disse Floyd buksene, skulle gjerne hatt kloa i noen sånne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slites lett gjør de, men til gjengjeld ikke så dyre i innkjøp. Jøsh, det kommer ann på øye som ser, jeg bruker ikke å se så mye på mine egne bein :D

Tja, det kommer jo an på hva slags bukser en kjøper ellers :D

Jeg må føle meg komfortabel i klær, og tights er greit under en kjole eller et skjørt i offentlige rom, men jeg trives ikke i det som en bukse med mindre jeg er alene hjemme. Ikke at jeg er spesielt konsekvent, for buksa som røk er stretch-jeans med smale bein, altså henimot tights. Men det er ikke tights, og det er et viktig skille mentalt :D

Jeg er særdeles lite opptatt av mote, men jeg er veldig opptatt av klær jeg skal ha på meg. Jeg kan ikke gå i hva som helst. Hvilket gjør klesshopping enda mer marerittaktig...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ja den kom nå :D

Du hilste til mamsen din? Og satt nattevakt med Keo,ja :D

Da må de ha lite å sende gitt, for de sendte meldinga to ganger i går kveld også :lol:

Jaaa, hilsen til mams og Keo som satt sammen med meg :D Også ønsket jeg sang fordi jeg holdt på å kjede livet av meg, men den spilte de aldri :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må de ha lite å sende gitt, for de sendte meldinga to ganger i går kveld også :lol:

Jaaa, hilsen til mams og Keo som satt sammen med meg :D Også ønsket jeg sang fordi jeg holdt på å kjede livet av meg, men den spilte de aldri :(

Haha, ja sant :P

Hvilken sang var det? :D

Med engang jeg hørte "Stirrekållis" og "Keo' så sa jeg; MAY SOFIE!! HUNDESONEN! :P

Også sa de navnet ditt til slutt,og jeg bare mohaha :P

Ingen her skjønte noenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja sant :P

Hvilken sang var det? :D

Med engang jeg hørte "Stirrekållis" og "Keo' så sa jeg; MAY SOFIE! HUNDESONEN! :P

Også sa de navnet ditt til slutt,og jeg bare mohaha :P

Ingen her skjønte noenting :P

Hihihi! :ahappy:

Jeg har en liten guilty pleasure med at jeg absolutt digger Train - Hey Soul Sister, det delte tydeligvis ikke programlederen :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi! :ahappy:

Jeg har en liten guilty pleasure med at jeg absolutt digger Train - Hey Soul Sister, det delte tydeligvis ikke programlederen :aww:

Aah, jamen den sangen er jo bra :o

Den ble ikke spilt idag heller da :/

Teite programlederen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...