Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Det bøtter ned! Og jeg har fri. Jaja, da får vi kose oss inne.

Det ble ikke tur i går heller, for da jeg omsider rakk å gå tur etter jobb og besøk, så både regna, lynte og tordna det.

Opphold mellom 19 og 21 i kveld, da er det muligheter!

Timmy har ikke stått opp enda, han hører at det regner ute, og gruer seg vel for å ut for å tisse.

Bizi underholder seg selv med lekene sine på gulvet, jeg fyrer i ovnen, kveldens middag er så å si klar, nå gjenstår bare å støvsuge og vaske huset, så er vi klare for kveldens gjest, og mister lapphund.

Å klippe plenen har jeg prøvd på i lengre tid nå, men enten har jeg ikke tid, eller så har jeg tid, og det regner.

Hvem er mister lapphund på 8 år? *hilsen nysgjerrigper'n*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Kanskje den damen minnet Toddy på noe skummelt han har opplevd en gang?

Den forvirrete boffingen i alle retninger hørtes ut som Pippin. Gamle bamsefar får ikke alltid med seg hva det er Symra ser eller hører (eller tror hun ser eller hører) når vi er ute, da kan det hjelpe å nibjeffe på en uskyldig fugl eller noe sånt.

Det er viktig å være med liksom, samme hva det gjelder :lol:

Normalt sett gidder ikke Toddy å se på folk en gang, selv ikke om de kommer inn døra og Nico blåser seg opp.

Han har jo stort sett stått i en hundegård langt til skogs, så han har vel ikke rare opplevelsene den ene eller andre veien heller.

Veldig merkelig.

Skriver det på unghundsfasen jeg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er verdens beste Ali-baluba, lille dokka til mor, 1 år gammel :heart:

11947591_10153486520106327_2562370644309

Gratulerer med dagen Ali :D.

Jeg er veldig løsningsorientert! Dessverre fungerer ikke alle de gode teoriene i praksis :P jeg sto ikke fremst i køen for praktisk sans til tider :lol:

:lol: :lol: Da er vi dessverre to som stod bak i køen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så pen! Gratulerer :)

Takk, jeg er helt enig :ahappy::D:heart:

Skriver det på unghundsfasen jeg :P

Det, samt at det har vært noen omveltninger i livet hans den siste tiden, kan jo gjøre at han får litt rare reaksjoner. Det roer seg sikkert :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg er helt enig :ahappy::D:heart:

Det, samt at det har vært noen omveltninger i livet hans den siste tiden, kan jo gjøre at han får litt rare reaksjoner. Det roer seg sikkert :ahappy:

Et par omveltninger ja.

Bikkja som var livredd trapper for noen uker siden raser opp og ned trappene med Nico nå.

Han hadde jo aldri sett sånt før.

For ikke å snakke om tv, støvsuger, syklister, busser ..

Og pulier ikke minst :lol:

Det er ikke bare bare...

Og han har strengt tatt byttet "hjem" 2 ganger i sommer .

Rart han takler det så bra egentlig. Hunder er tilpasningsdyktige dyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er verdens beste Ali-baluba, lille dokka til mor, 1 år gammel :heart:

11947591_10153486520106327_2562370644309

Gratulerer til fineste dokka di :wub::heart:

Ad bukseproblemer: I vår bestilte jeg en bukse på Cellbes, den viste seg å sitte som et skudd og se akkurat sånn ut som jeg vil at jeans skal se ut, relativt høy i livet og ikke alt for trang i beina. Etter det har jeg bestilt to til i andre blånyanser, og nå har jeg tenkt å bestille en svart. For første gang i mitt liv har jeg bukser jeg trives i! Mange bukser!

Forstod ikke noe av størrelsene der jeg.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært gift med verdens fineste mann i 3 år :) Og så har jeg vært kjærester med ham i 9 år :) Fine mannen min :wub:

Vi skal feire dagen med å spise torsk til middag og bygge agilityhindre til hagen :icon_redface:

Jeg har lyst på amerikanske pannekaker. Jeg har hatt lyst på amerikanske pannekaker i to uker nå. Jeg tror jeg må lage det nå veldig snart.

  • Like 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, gjør som du synes du. :P

Takk! :lol:

Har du fått fryser på kjøkkenet? Nei, jeg tror ikke jeg vil ligge oppi den :P

Hva? Syns det hadde vært ypperlig med en vivere i frysern, da kan jeg ta deg opp hver gang jeg trenger fotoinspirasjon og sånt. *snufs*

Slår et slag for kombiskap!

Det hadde vært noe! Men vi har stort kjøleskap, og ikke veggplass til et skap til, funker med lavt fryseskap eller boks.

Hva er alternativet?

At vi som faktisk bor her skal bestemme eller min mor, som kaaaaanskje er på besøk en gang i året. :lol:

(ned i kjellern, som skal pusses opp sånn at jeg da må inn til svigers for å komme til frysern, eller ute i fjøset, der har vi en fryser nå, det er helt kurrant og den skal brukes til hundemat og kaniner, men vil gjerne slippe å gå ut hver gang jeg skal planlegge middag ).

Japp, du skulle bare visst hvor mye jeg har med det å gjøre, altså, du skulle bare viiiiisst! :frantics:

(neida :console: )

:lol:

Takk nå fikk jeg ledd litt :lol:

Det er helt vanlig? jeg har aldri aldri aldri fått det! og jeg har jo fått støtte fra nav i mange år :hmm: og det var jo ikke bare litt heller... jeg pleier å få igjen den summen jeg...Fått hentet ut alt av lønnsslipper på jobb også ringt nav og får alt tilsendt så får jeg gå igjennom alt..

Desverre hørt om ganske mange som får baksmell på nav. Man må være supernøye med å sjekke skattetrekk og sånt selv :(:hug:

Forøvrig var ikke ryddingen min bra nok heller. Det var rot på kjøkkenbenken. Og på badet oppe og soverommet oppe, som normale besøk ikke skal opp til. :aww: Så vet dere det.

Yep - jeg er veldig glad i mammaen min, hun er bare litt mye avogtil :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstod ikke noe av størrelsene der jeg.... :P

Det finnes et måleskjema et sted på Cellbes. Det er forskjellige lengder på beida på C- og D- buksene, så man trenger ikke å ha kjempelange bein selv om man vil ha vidde rundt midja. Jeg er litt sånn standart str 42 så jeg trengte ikke å bry meg så mye om det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedet på sykkelen min er så knusktørt at det ikke går rundt (var helt fint her om dagen), og ene dekket på bilen er punktert. Woho :P Får jo fiksa det ene eller det andre til i morra (forhåpentligvis), men det er da så typisk at alltid alt skal skje samtidig :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sparte jeg 700 kr på forsikringa på dyret, med samme vilkår og lavere egenandel, på å bytte forsikringsselskap. Når Agria setter opp forsikringspremien sin fra 2000 til 2900 på to år, så tipper jeg de mister litt kunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par omveltninger ja.

Bikkja som var livredd trapper for noen uker siden raser opp og ned trappene med Nico nå.

Han hadde jo aldri sett sånt før.

For ikke å snakke om tv, støvsuger, syklister, busser ..

Og pulier ikke minst :lol:

Det er ikke bare bare...

Og han har strengt tatt byttet "hjem" 2 ganger i sommer .

Rart han takler det så bra egentlig. Hunder er tilpasningsdyktige dyr :)

Ja, det kan hende det er litt overveldende for han nå, men det går seg til det :ahappy:

--

Fineste jentene mine:

11873428_919540541437859_635395397412347

Vi har vært på casting for moteshowet til Lanullva.com, de ble veldig søte i rååååsa begge to :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå skal jeg vispe ihop noe egg og melk og krydder, for jeg fikk veldig lyst på arme riddere til frokost. Så jeg kjøpte loff på vei hjem. Også skal det være igjen noen jordbær og blåbær i kjøleskapet.

Hvis NAV er grei og gir meg penger i dag, så jeg kan fylle litt bensin på bilen, da skal jeg også på visning i kveld, så jeg burde lese prospektet i fall det står noe som gjør at jeg ombestemmer meg om det. Jeg leter etter drømmehuset, et langsiktig flytteprosjekt. Jeg vet veldig godt hva jeg vil ha denne gangen, så jeg leter til jeg finner det. Her jeg bor nå ble kjøpt som første og beste i hyrtenstyrten etter samlivsbrudd, og det jeg kjøpte med eksen før det var også litt sånn "dette har vi råd til, det duger" og masse kompromiss slik at ingen av oss egentlig fikk det vi ville ha... Det sier vel litt at han flyttet rett inn til Oslo sentrum og jeg flyttet rett "på landet" når vi gikk hvert til vårt :P

Også har jeg fått intet mindre enn 37 mailer med klubbting som må leses. Jippikayey.

Også må jeg finne noen bevingede ord til kortet som kom i posten i dag - spesialdesignet scrap-bryllupskort til min søster. Det ble kjempefint. Men det må jo stå NOE der.

Men først skal jeg gi hundene vann.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :lol:

 

Hva? Syns det hadde vært ypperlig med en vivere i frysern, da kan jeg ta deg opp hver gang jeg trenger fotoinspirasjon og sånt. *snufs* 

 

 

Det hadde vært noe! Men vi har stort kjøleskap, og ikke veggplass til et skap til, funker med lavt fryseskap eller boks. 

 

At vi som faktisk bor her skal bestemme eller min mor, som kaaaaanskje er på besøk en gang i året. :lol: 

 

(ned i kjellern, som skal pusses opp sånn at jeg da må inn til svigers for å komme til frysern, eller ute i fjøset, der har vi en fryser nå, det er helt kurrant og den skal brukes til hundemat og kaniner, men vil gjerne slippe å gå ut hver gang jeg skal planlegge middag ).

:lol: 

 

Takk nå fikk jeg ledd litt :lol:

 

Desverre hørt om ganske mange som får baksmell på nav. Man må være supernøye med å sjekke skattetrekk og sånt selv :(:hug:

 

Forøvrig var ikke ryddingen min bra nok heller. Det var rot på kjøkkenbenken. Og på badet oppe og soverommet oppe, som normale besøk ikke skal opp til. :aww: Så vet dere det.

Yep - jeg er veldig glad i mammaen min, hun er bare litt mye avogtil :aww:

Fryser i umiddelbar nærhet er veldig greit altså!

-------

Ellers har jeg presset 7 rundballpressa hittil! Herregud så flink jeg er! Pappa tusler rundt som en gammel mann og legger seg borti.. Pff sier jeg, høy av selvtillit og kjører videre.. Tipper pappan min savner gubben min som slåttehjelp :lol: :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...