Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

For andre gang har noen glemt døra på fyserommet over helgen. Flere hundre kilo med V&H smelta, ufattelige mengder frossent fiskefôr, frossenmat til reptiler og provit til hund er bare å kaste. Gleder meg til vaskejobben i morgen! FML

Bytt til smekkdør? Må være billigere enn alt svinnet.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Frk Krutsi er sinnsykt fornøyd med seg selv mtp slåtten! Føler meg skikkelig handy mandy!

Ikke helt overbevist at pappa mener helt det samme, men han er jo helt handikappet for tiden, så da ryker stemmeretten der :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Lurer jeg på om det fins mer flokkhundet enn det jeg har. Arya "hentet" oss alle inn på valperommet. Da var verden bra igjen. Jeg Arya og Blaze på madrasser og Talli i valpekassen. Finn en feil :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Har egentlig døpt tv Rambo, men kanskje Dag er bedre :lol:

Arya ble laget en stormfull julenatt i sin tid, så nå for vi se om hun får sitt andre kull en stormfull sommerdag?

Dag er ikke noe underholdende i dag. Dag gikk i sort. Dag gir meg bare trøbbel i dag. Jeg må hjem til Dag. Jeg har en heit date med Dag i kveld.

Joda, funker det :D

Den er ikke direkte stormfull likevel, denne sommerdagen, så da satser vi på at hun får dem ut uten heiagjeng fra Tor & co...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For andre gang har noen glemt døra på fyserommet over helgen. Flere hundre kilo med V&H smelta, ufattelige mengder frossent fiskefôr, frossenmat til reptiler og provit til hund er bare å kaste. Gleder meg til vaskejobben i morgen! FML

V&H stått så lenge at det er ødelagt? Hvis ikke kan vi gjerne ta litt om det er muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått en stor anti-GPS i stua som spør hvor du er i stedet for å fortelle deg hvor du er?

Jeg hører for øvrig i hodet mitt at den roper på deg med Dagfinn Lyngbø-stemmen sin; "@JeanetteH, flokken, kor e du henne?"

:lol::lol:

Jeg gikk frisk og freidig ned til stranda etter å ha spist middag. Der var det mye folk, men ingen uti vannet. Etter at en kjenning bekreftet at vannet var kaldt i dag så gikk jeg hjem med høye kneløft. Slapp å tørke badedrakten i dag, med andre ord. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde v&h tålte noen dager i romtemperatur? :)

Utrolig kjipt at slikt skjer, da!

Noen dager i kjøleskap. Ikke romtemperatur.. Har stått åpent i to og et halvt døgn. Når blokken er helt tint så er ikke det veldig bra for å si det slik..

Ja det er surt.. Ihvertfall vaskejobben og alle pengene som går i dass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady har vært til dyrlegen i dag og fått klippet klør og fjernet en kul. Så nå har hun fått på seg body og det er helt umulig å løfte halen når den er på! Det er nesten umulig å gå også :D Så det blir spennende å se om hun aksepterer å ha den på seg den uken det er snakk om :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt alle femkiloene er gjennomtint. Kjempegøy :D

Kunne vært håp for stacka 20kg-blokker, men da måtte det ha gått veldig varmt... Loftet der er vell heller ikke kjent for å holde seg kjølig, spesielt ikke i godt vær. Tror kanskje ikke forslag om smekkdør eller alarm til sjefen er så dumt :lol:

Edit:

Kanskje jeg kan spørre mens vi er inne på temaet! Skal/har dere slikt Tenk jakt nå-tilbud av 2 for 1? Eventuelt noe peiling på hva prisen er? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært håp for stacka 20kg-blokker, men da måtte det ha gått veldig varmt... Loftet der er vell heller ikke kjent for å holde seg kjølig, spesielt ikke i godt vær. Tror kanskje ikke forslag om smekkdør eller alarm til sjefen er så dumt :lol:

Det står på lageret nå (fått nytt) men nå om sommeren er det varmt der også. Blokkene var ganske så tint og lukta ikke bra.

Vært samme ansatt begge gangene, alle andre klarer å lukke døren uten problemer, fordi vi er klare over problemene som følger når den ikke blir lukket og dobbeltsjekker alltid. Menmen. Det skjer ikke igjen :)

Red: til det andre spørsmålet, vi har hatt kampanjen på både RC og Eukanuba i flere uker :) Har godt over en pall av hver igjen. Husker ikken prisen, men opp mot 800 ca.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vondt å lese! Håper smertelindring av ulike former kan gi han livskvalitet flere år framover med deg.

Ja var ikke en artig beskjed... men slik han er nå har han det bra, også uten smertestillende hver dag. Heldigvis.

Tenkte på deg hos veterinæren faktisk, lå nemlig et Berner'n blad der, leste det mens jeg ventet. Trodde først ikke det var et medlemsblad, men en årbok eller noe, for var jo så tjukt og pent! Og i farger. Imponert! Hvordan får dere det til, må dere mase mye for å få folk til å sende inn, eller strømmer det bare på?

....

Tusen takk for klemmer og sympati alle sammen, setter pris på det :) multiquote vil ikke på nettbrettet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var ikke en artig beskjed... men slik han er nå har han det bra, også uten smertestillende hver dag. Heldigvis.

Tenkte på deg hos veterinæren faktisk, lå nemlig et Berner'n blad der, leste det mens jeg ventet. Trodde først ikke det var et medlemsblad, men en årbok eller noe, for var jo så tjukt og pent! Og i farger. Imponert! Hvordan får dere det til, må dere mase mye for å få folk til å sende inn, eller strømmer det bare på?

Vi har et veldig bra medlemsblad, og det kommer ut fire ganger i året. Det strømmer IKKE på, redaktøren er like mye torpedo som editor. Men noe kommer inn, det er egentlig det faste stoffet som er verst, som om deadline er uventet og det er like stor overraskelse hver gang at det skal sendes inn :P Jeg er skyldig i det samme selv, at oj, deadline ja, da må jeg få skrevet det styret skal levere :whistle: Folk har nok også litt sjenansen, men om de får en liten nudge om å sende inn noe, så gjør de det. Mange er også stolt over å få se sin berner på trykk, så bilder er det som regel alltid mye av.

***

VI HAR FÅTT ORGANIST!

Og en sånn nyhet fortjener å ropes ut i store bokstaver! Brura snakket med henne i går, og hun gledet seg til å få spille for oss, og er forberedt på å hjelpe oss så dagen blir uforglemmelig for de rette årsakene selv om det blir hektisk. Så nå skal jeg ringe henne og få avtalt tidspunkt for øving. Jeg er så letta at jeg må ha gått ned 350 kilo.

Tusen takk til alle som har tipset om organister/pianister og på andre måter hjulpet, trøstet og støttet!

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på at sambo kommer hjem så bikkjene kan få skikkelig tur. Poden ville ikke være med, og siden sambo lovte å være hjemme I god tid før kl 20 ga jeg opp diskusjonen og tenkte at jeg tar den etter leggetid.

Jeg glemte at menn flest er dårlig på tid og nå ser jeg for meg at det kan bli en kort kveldstur i stedenfor en skikkelig langtur gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...