Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

49 minutter siden, Lola Pagola skrev:

 

Google foto fant frem dette bildet til meg i dag. Jeg er glad Casper kan være i inngjerdet hage ?

 

7ee8fe47ec59410a87aa4ec0ca4eb068.jpg

Det er så stor forskjell på Pippin og Symra når det gjelder evne til å sette seg fast i båndet. Symra sitter aldri fast, Pippin er gjerne stuck etter fem minutter når de står i langliner. Dumme bamsefaren går for eksempel to ganger rundt en hagebenk, og så står han der og veeeeenter på assistanse.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lola Pagola skrev:  

Google foto fant frem dette bildet til meg i dag. Jeg er glad Casper kan være i inngjerdet hage ?

 

7ee8fe47ec59410a87aa4ec0ca4eb068.jpg

Det er så stor forskjell på Pippin og Symra når det gjelder evne til å sette seg fast i båndet. Symra sitter aldri fast, Pippin er gjerne stuck etter fem minutter når de står i langliner. Dumme bamsefaren går for eksempel to ganger rundt en hagebenk, og så står han der og veeeeenter på assistanse.

[emoji38] husker det fra hundene vi hadde i familien før. De måtte stå i bånd, fordi de stakk så fort de fikk sjansen, gjerde ingen hindring. Ble mye piping og klynk om hjelp til å vikle seg løs fra diverse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lola Pagola skrev:  

Google foto fant frem dette bildet til meg i dag. Jeg er glad Casper kan være i inngjerdet hage ?

 

7ee8fe47ec59410a87aa4ec0ca4eb068.jpg

Det er så stor forskjell på Pippin og Symra når det gjelder evne til å sette seg fast i båndet. Symra sitter aldri fast, Pippin er gjerne stuck etter fem minutter når de står i langliner. Dumme bamsefaren går for eksempel to ganger rundt en hagebenk, og så står han der og veeeeenter på assistanse.

[emoji38] husker det fra hundene vi hadde i familien før. De måtte stå i bånd, fordi de stakk så fort de fikk sjansen, gjerde ingen hindring. Ble mye piping og klynk om hjelp til å vikle seg løs fra diverse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min til vi drar hjem til Bergen! 

I dag så fikk jeg høre at jeg kom til å bli frisk av steroider og en psykolog:gaah:er vist bare lat, for det er jo bare å trene så får jeg mindre vondt i leddene OG jeg vil slipper muskelkramper, melkesyre og gangsperr. 

:gaah: er bare fordi jeg er lat at jeg ikke går fortere og orker å gå i skogen å plukke multer:gaah:for det er jo ikke langt. 

At jeg blir sliten av å gå på do eller at en dusj tar mesteparten av energien min er bare bagateller. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er altså så imponert over hvor stødig Uno er i ukjente situasjoner. Vi dro for å snike litt på et hus vi ikke har råd til å kjøpe, men var så innmari fint innvendig. Det ligger litt avsides til så vi ville se hvor avsides. Det ligger en barneskole rett ved så vi slapp Uno løs på inngjerdet lekeplass, han kosa seg med å rase rundt i gress og dyp sand. Det blir man ganske så varm og sliten av når man er pelskledd og sort, så vi pakka ham i bilen og dro til en nærliggende badeplass ved Sillongen hotell. Som forventa var det mye folk og høylydte unger, men han brydde seg nesten ikke :-) Litt skeptisk akkurat da vi kom siden noen unger herja med en flytebrygge der det lå en pedalbåt festa med kjetting, det ble litt mye lyd på en gang. Men vi rusla litt rundt og fant en annen plass å bade, han kosa seg sånn! Våga seg uti der han var skeptisk også, så fikk jeg vassa litt jeg også :P

Nå er han grundig spylt og har fått kose seg i hagen med frossen vomburger mens han tørka litt, nå har han krølla seg sammen i sofaen og er klar for en dupp. Gubben er solbrent i nakken og jeg har tre ferske myggstikk, det er sommer :ahappy:

Edit: Her hadde jeg likt å bo! Så utrolig fint inne, flott hage til bikkja og supert turterreng rundt!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snoffe skrev:

20 min til vi drar hjem til Bergen! 

I dag så fikk jeg høre at jeg kom til å bli frisk av steroider og en psykolog:gaah:er vist bare lat, for det er jo bare å trene så får jeg mindre vondt i leddene OG jeg vil slipper muskelkramper, melkesyre og gangsperr. 

:gaah: er bare fordi jeg er lat at jeg ikke går fortere og orker å gå i skogen å plukke multer:gaah:for det er jo ikke langt. 

At jeg blir sliten av å gå på do eller at en dusj tar mesteparten av energien min er bare bagateller. 

 

 

Visste du ikke at alt kan fikses med å gå tur? :aww: 

 

:hug:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Snoffe skrev:

20 min til vi drar hjem til Bergen! 

I dag så fikk jeg høre at jeg kom til å bli frisk av steroider og en psykolog:gaah:er vist bare lat, for det er jo bare å trene så får jeg mindre vondt i leddene OG jeg vil slipper muskelkramper, melkesyre og gangsperr. 

:gaah: er bare fordi jeg er lat at jeg ikke går fortere og orker å gå i skogen å plukke multer:gaah:for det er jo ikke langt. 

At jeg blir sliten av å gå på do eller at en dusj tar mesteparten av energien min er bare bagateller. 

 

 

Tenk på dem som de som har gjort doodlevalper, astralplan og åndelige dimensjoner eller aliens til noe hellig, la det gå inn et øre og ut det andre. De prater om ting de ikke har greie på og ikke gidder å sette seg skikkelig inn i, da fortjener de ikke at vi bruker energi på å tenke på det de sier. Jeg vet det er MYE vanskeligere å overse når det er familie... Men du? Du kan faktisk, helt uten dårlig samvittighet, velge bort folk selv om de er familie om det er det som er best for DEG. Det siste du skal er å være lei deg for at du ikke er frisk nok til å bruke mye tid på folk som ikke gjør deg godt.

:hug:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snoffe skrev:

20 min til vi drar hjem til Bergen! 

I dag så fikk jeg høre at jeg kom til å bli frisk av steroider og en psykolog:gaah:er vist bare lat, for det er jo bare å trene så får jeg mindre vondt i leddene OG jeg vil slipper muskelkramper, melkesyre og gangsperr. 

:gaah: er bare fordi jeg er lat at jeg ikke går fortere og orker å gå i skogen å plukke multer:gaah:for det er jo ikke langt. 

At jeg blir sliten av å gå på do eller at en dusj tar mesteparten av energien min er bare bagateller. 

 

 

Been there done that.. Kjenner følelsen.. Ekstra gøy når det kommer fra slekt som jobber i helsevesenet i tillegg..:hug:

7 minutter siden, Raksha skrev:

Visste du ikke at alt kan fikses med å gå tur? :aww: 

 

:hug:

 

Det meste kan fikses med å gå tur, men det er også veeldig viktig å huske på at tur er ikke trening, så selv om du går tur er det ikke godt nok likevel..:sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Krutsi skrev:

Bones er da på Netflix?

Stemmer! Hade bare glemt at det var der, sist jeg var innom og så så hadde jeg sett alt som  lå ute av bones, men det er en stund siden, så godt mulig det har kommet mer siden da. :) 

14 timer siden, Ozzy skrev:

Banshee (HBO da), Daredevil, Making a Murderer,  Punisher, Better Call Saul (såfremt du har sett Breaking bad, hvis ikke har du noe å finne på først!) 

Takk for tips! Har sett en del av Breaking Bad ja, men ikke siste sesong tror jeg. Sett frem til han Pollo duden dør. :) 

13 timer siden, Pringlen skrev:

Vikings :)

Red: og ja, du har lest A song of ice and fire?

Ikke lest den enda nei, men er på lista over serier jeg garantert skal kjøpe :D 

13 timer siden, Lola Pagola skrev:

Bates motel? Orphan black? Hemlock Grove (sesong 1 var best).

Orphan Black er bra ja! Har sett en del av det, men det har gjerne kommet en ny sesong siden sist jeg så på det! :D Hemlock Grove ja, har vurdert å se det faktisk, får kanskje gjøre det :) 

13 timer siden, AnkiogBonita skrev:

@Rocket ligger mange sesonger med Bones på Netflix :)

Stemmer! Hadde glemt det! Tror dog at sist jeg sjekket så hadde jeg sett alt som lå ute, men kan godt hende det har kommet mer siden da. :D 

13 timer siden, Bananen skrev:

24! Jeg skjønner nå hva de mener med at Jack Bauer er handlingsutilitarist. :aww:

Hehe ja, har sett litt på det på TV i ny og ne. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over to døgn uten TV og intrernett var rimelig kjedelig! GET sa først at problemet ikke ville bli fikset før tidligst mandag, men jeg er veldig glad for at de fikk fikset det tidligere :P

I dag har jeg vært på kjempetrivelig langtur med @rosinbolle og blitt kjent med enda mer av turområdene rundt her. Nå har jeg spist middag. Litt tidlig på en søndag, men jeg var sulten og hadde ingenting som fristet som lunch :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jeg hadde fått noe særlig farge på kroppen, men det var til jeg så ned på beina etter jeg hadde tatt av sandalene..... fine hvite streker tvers over..... :lol: 

Men, jeg har spist frokost ute, lagt på solsengen en stund, plantet i et par av krukkene mine og fått brukt grillen for første gang. Det ble så avansert som at jeg fant en pakke baconpølser med ost i frysen :aww: Siden jeg ikke klarer å spise en hel pakke så er Lady veldig fornøyd med valget mitt :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt uenighet rundt Oppes fremtoning i familien.  Jeg og eier mener hun bør se ut som den rasen hun er, resten vil at hun skal se ut som en viltvoksende doodel.  De synes ikke det er så viktig at hun ser ut som en teit bedlington. 

Så nå kaller svogeren min groomingsalongen min for Mengele salong ?? Ble ikke bedre av at hun ser helt skamklipt ut nå...? neste gang tar jeg på sånn plastikkdings så det ikke blir så kort... (hun ser forøvrig ikke ut som en bedlington nå uansett,  bortsett fra hanekam og ørefjon da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Det er litt uenighet rundt Oppes fremtoning i familien.  Jeg og eier mener hun bør se ut som den rasen hun er, resten vil at hun skal se ut som en viltvoksende doodel.  De synes ikke det er så viktig at hun ser ut som en teit bedlington. 

Så nå kaller svogeren min groomingsalongen min for Mengele salong ?? Ble ikke bedre av at hun ser helt skamklipt ut nå...? neste gang tar jeg på sånn plastikkdings så det ikke blir så kort... (hun ser forøvrig ikke ut som en bedlington nå uansett,  bortsett fra hanekam og ørefjon da).

Jeg er enig med deg og eier :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å surre så fantastisk mye! I stad gikk jeg ned i havna med ungene, og når vi kom fram tok jeg av meg skoene...??? Aner ikke hvorfor jeg gjorde det. Plutselig gikk jeg rundt på brygga i sokkelesten mens skoene sto pent og ryddig igjen... Wtf. 

Og nå nettopp satt jeg bare i sofaen mens mamma sto og knakka på vinduet bak meg for å forsøke å oppnå kontakt. "Hva er den lyden, tro? Jaja..." Da tok det tid før paletten datt ned altså! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første forsøk på rundering for whipsen i dag. Søkte kjempefint ut til figurant og lekte bra, så ser ut som dette faktisk kan gå veien det! Er jeg spinn hakka gæærn som har mål om en brukswhippet?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...