Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juni


Teserere
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå har jeg krøpet opp i sofakroken min, etter å ha kommet hjem fra veterinær med en småkrank Decoy. Da jeg stod opp i dag så så jeg at halen hang rett ned og den kom heller ikke opp da vi var ute på morgenluftinga. Ikke tegn til at han hadde vondt, så da så jeg det an. Dro for å kjøpe hundefôr og stæsj, og kom tilbake til en litt nedstemt hund med fortsatt lam hale. Godt veterinærene her har drop in på ettermiddagene mandager, så da ble det tur dit. Bildene som ble tatt for noen få uker siden ble saumfart av en annen veterinær for å se om noe ble oversett sist, litt forhøyet temp (39,5), nedsatt førlighet og han var sen til å snu labbene rett vei da de tok den derre testen jeg ikke husker hva de kaller. Det mest urovekkende var at han var rimelig rolig, til seg å være, og brydde seg døyten om katta som ble undersøkt ved siden av. Vet. mener at det er "noe" som ligger og trykker (litt samme som vannhale, men det var ikke helt det heller - ikke stemmer det med hva vi har gjort siste dagene heller) på nerver og lager trøbbel. Ny runde kortison, og jeg kjenner jeg er helt utmattet nå. Skulle fylle bensin før jeg kjørte hjem, men mellom veterinærkontoret og bensinstasjonen så ramlet koden til visakortet ut av hodet mitt. Klarte ikke å komme på den, og jeg trykka feil to ganger. Samme kort som jeg betalte vet. med ja ... Hadde heldigvis penger på det andre kortet jeg har, så fikk fylt nok liter til at bensinlampa sluttet å lyse.

Nå skal jeg spise is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Raptus får flytte til Langedrag! ! Vi er så glade nå at vi har ikke ord!! 

Mange som fortjener klemmer, gratulasjoner og mye jeg gjerne skulle svart på her og der, men tiden strekker ikke til.   Vi hadde en fantastisk dag på lørdag og alt ble veldig bra. Stemningen

Jeg har lappen  Kunne hatt den i 10 år allerede om jeg ikke hadde vært så treig, men bedre sent enn aldri  Så får vi se om jeg tør å kjøre alene, da    

Posted Images

Guest Yellow
1 time siden, Eplefe skrev:

Klem. Tenker av og til sånne ting og Milva er ikke året gammel en gang. :(

 

Takk! Jeg har eldre hund, så blir fortere sentimental av å tenke tanken enn tidligere. Blæ. Men vet jo det bare dumt å gå rundt og tenke på det fordet, men noen ganger blir det bare sånn. Lurer veldig på hvordan det skal gå når man kan bli så lei seg bare av å tenke på det, da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste ukene har ikke muslimene på jobb bablet om annet om hvor mye de gledet seg til Ramadan. 

De virket ikke såååå fornøyde i dag gitt..

Jeg måtte mobbe litt.

Første uka er alltid verst og så blir de seg selv igjen, men i dag var det en særdeles dempet stemning på jobb *ler*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha klubb i dag og av en eller annen grunn er jeg langt foran skjema i forhold til jeg pleier. Alt er klart og jeg har bare igjen å ta eggestand over paien og sette i ovnen. Og damene er ikke her før halv 9. Jeg pleier å fortsatt holde på når de kommer.... Første gang jeg lager pai og jeg har blitt lovet at en paiform holder til 5 damer, så det håper jeg virkelig. Har salat og hjemmelaget focaccia i tillegg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mud skrev:

De siste ukene har ikke muslimene på jobb bablet om annet om hvor mye de gledet seg til Ramadan. 

De virket ikke såååå fornøyde i dag gitt..

Jeg måtte mobbe litt.

Første uka er alltid verst og så blir de seg selv igjen, men i dag var det en særdeles dempet stemning på jobb *ler*

 

Jeg jobbet med en som feiret ramadan.. Han satt og fortalte gjerne hva som var lov og ikke lov osv, og en dag tok jeg han på "fersken" at han satt og røykte.. Han var jo en humortype, så jeg spurte om det der var bra.. "Nai.. Jai kommer i helvette" svarte han gebrokkent og lo :lol: 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg jobbet med en som feiret ramadan.. Han satt og fortalte gjerne hva som var lov og ikke lov osv, og en dag tok jeg han på "fersken" at han satt og røykte.. Han var jo en humortype, så jeg spurte om det der var bra.. "Nai.. Jai kommer i helvette" svarte han gebrokkent og lo :lol: 

:lol:

De fleste troende hos oss overholder Ramadan faktisk. Tror jeg.  Ikke alle deltar i bønnene, men de faster. Tror det er litt samhold i det når de blir såpass mange, da blir det lettere . Å ikke kunne drikke er det verste visstnok, spesielt de første dagene og når det er varmt som nå. Jeg hadde ikke orket :o

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett for meg verandakasser med blå Lobelia på den øverste verandaen i et par år nå, i dag har jeg endelig kjøpt dem, hengt dem opp og plantet i dem. Stolt av at det går så raskt å få ut fingeren, et par år er da ingenting! :aww: Nå er det store spørsmålet om jeg skal ta en razzia med gresstrimmeren i hagen, eller skal jeg sitte på verandaen og lese?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mud skrev:

:lol:

De fleste troende hos oss overholder Ramadan faktisk. Tror jeg.  Ikke alle deltar i bønnene, men de faster. Tror det er litt samhold i det når de blir såpass mange, da blir det lettere . Å ikke kunne drikke er det verste visstnok, spesielt de første dagene og når det er varmt som nå. Jeg hadde ikke orket :o

 

 

Jeg hadde heller aldri orket, og vært levbar heller.. Jeg hadde blitt dritsur :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig klar for sommerferie snart kjenner jeg! Har ingen ting i mot skole før det er noen uker igjen til sommer, da er jeg lei kjenner jeg :sleep: Hvorfor skal man ha mest mulig mas og innleveringer osv på den tiden hvor man er mest lei... 
(Joda, jeg skjønner hvorfor, men jeg er litt lei nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant masse, masse markjordbær i hagen i dag :ahappy: Stor lykke med andre ord! 

 

Casper rullet seg i gåsedrit i dag:hyper: han var grønn i HELE ansiktet. Så lykkelig der han ormet seg i all dritten :lol: lykken forsvant da jeg tvang han i dusjen :lol:  noen runder med såpe og vann, og fremdeles sitter det en liten eim av drit fra halsen hans *rynke på nesen*

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snoket på FB, og endte opp hos faren til en kollega, som tydeligvis har hester og høns. Det hender jeg våkner opp fra FB-transen og lurer på hva i huleste jeg har på siden til den personen å gjøre!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Da har jeg snoket på FB, og endte opp hos faren til en kollega, som tydeligvis har hester og høns. Det hender jeg våkner opp fra FB-transen og lurer på hva i huleste jeg har på veggen til den personen å gjøre!

Ikke første gangen sånt skjer vel? :lol: har du klart å snoket deg til min da? :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Da har jeg snoket på FB, og endte opp hos faren til en kollega, som tydeligvis har hester og høns. Det hender jeg våkner opp fra FB-transen og lurer på hva i huleste jeg har på veggen til den personen å gjøre!

Du er nok ikke alene om det :icon_redface::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har sett for meg verandakasser med blå Lobelia på den øverste verandaen i et par år nå, i dag har jeg endelig kjøpt dem, hengt dem opp og plantet i dem. Stolt av at det går så raskt å få ut fingeren, et par år er da ingenting! :aww: Nå er det store spørsmålet om jeg skal ta en razzia med gresstrimmeren i hagen, eller skal jeg sitte på verandaen og lese?

Høres akkurat ut som meg det der :lol:. Jeg har i minst to år gått og tenkt på at jeg skal ha blå lobelia i verandakasser, men først i år fikk jeg somlet meg til å fikse det :D. Lobelia er så vakre, de :wub:

I kveld gikk vi til elva der hundene fikk badet litt - også gikk vi tilbake igjen. 8 km er akkurat passe langt på en mandag kveld :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...