Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

5 timer siden, rosinbolle skrev:

Preggers. :sleep: Jeg har det akkurat likedan for tida. 

 

:blink::ermm: Men neeeh, tviler sterkt. :aww:  I dag er jeg normal igjen. I alle fall enn så lenge. :P Har lyst på noe søtt da, men det har jeg nesten alltid uansett.

Akkurat nå sitter jeg i sofaen, og har tenkt å bli værende her en liten time til før det bærer ut på tur med hundene. Etterpå bør jeg sette meg ned og finne ut av priser på kursholding. Jeg er himla dårlig på å sette pris på arbeid jeg gjør selv, så hadde det ikke vært fordi jeg gjerne vil bidra litt til husholdningen så hadde jeg sikkert holdt kurs gratis. :lol:  Og så må jeg velge regnskapsprogram ... Kikket på fiken og på tripletex, men jeg aner ikke hva jeg skal velge. Fordelen med tripletex er at det er det TJ bruker på jobb så han er godt inne i systemet. Kanskje prøve fiken gratis i 30 dager, og så bestemme da (er ei billigere løsning enn tripletex).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

...holder jeg på å dø av trøtthet. Eller, jeg holder vel bare på å sovne, men det føles så dramatisk å kjenne at man rett og slett ikke klarer å holde øynene oppe. Vært hos legen og blitt stukket i i dag, så satser på at de finner ut at det er en vitaminmangel eller stoffskiftet eller noe annet som kan fikses enkelt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har sett en hund i dag hun.. En sånn derre "Staffordshire puddelgreie, nei ligna på sånn boxer"... 

Skal jeg nevnte at hun har hatt hund og vært delvis aktivt i over 20 år? 

Jeg er imponert :aww: det var forresten en staff hun så :lol: 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigg var rød på ene øyet og det var mye mindre enn det andre når jeg kom hjem fra jobb... Ble litt redd for at han hadde skadet seg, men jeg skylte det med saltvann og det var mye mindre rødt når vi kom hjem fra tur. Skylte igjen nå istad og da var det enda bedre, så kanskje han bare hadde fått et hår feil eller noe...

Fikk gått en liten runde og lagt to fine spor idag. Holde ham igjen er å få ham til å ta hver eneste godbit ser ut til å fungere. Kunne øke avstanden mellom godbitene litt på andre sporet og han holdt samme rolige tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen, i morgen, men ikkje i dag. I morgen! DA har jeg et håp om at Mr. Prokrastinator endelig skal være med å ta et realt tak i kjellern så vi får den ferdig til opppussing. Tro om jeg skal lokke/belønne med at han får pulled pork med coleslaw til middag da? Jeg er ikke noe sånn voldsomt glad i det, men jeg har kylling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så flink, og gjordt ting til tross for at jeg er syk- tror kanskje jeg dro det litt langt for nå er jeg helt skjelven og utslitt. Prima har blitt lufta av andre, og hun er sliten- fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12. april 2016 at 7:05 PM, Wednesday skrev:

Hoi. Trenger ikke være gravid og hormonell for å klikke i den situasjonen. Det der hadde tatt min road-rage til nye høyder hvertfall :aww:

Samme her :aww:  men jeg hadde en liten opplevelse i helga, som gjør at jeg kaaanskje roer ned road-raget mitt. Kanskje.

kjørte gjennom Oslo, kom til et sted hvor det sto endret kjøremønster, og at venstrefila ble stengt litt lenger framme. Alle legger seg i høyrefila og småturer framover i kø. Så er det jo så klart en og annen idiot som gir ****, kjører i hundre og h forbi hele køa og presser seg inn rett foran sperringen. Da jeg kom fremst kom det enda en slik idiot, og han begynte plutselig å presse seg mellom sperringen og bilen min, hadde jeg ikke stoppa hadde han tatt siden på bilen min. Så jeg tuta. I løpet av 4 sekunder hadde passasjeren i framsetet slengt opp døra, kastet seg ut av bilen, slått i panseret mitt, slengt opp døra mi og brøla "hvor i h******* har du lært deg i kjøre bil?!?" Utlending i 25-30 åra. Det virka egentlig som om dette langt ifra er første gangen det skjer, for i det han heiv seg ut av bilen ble begge bakdørene også kasta opp, og mora og broren (antar jeg) spratt ut etter han, røska tak i han, lukka døra mi, ga meg et bedende blikk, og bokstavelig talt dro han inn i bilen og lukka døra hans. Sjåføren begynte faktisk å kjøre før mora hadde kommet seg inn i bilen.

Dagen etter var vi på besøk hos tante, og det var hun som skremte meg pga hendelsen. Sa jeg aldri måtte finne på å tute på folk, for plutselig en dag kan jeg møte en uberegnelig person med våpen.. :ermm:

Men altså, hvis jeg ikke tuter, hvordan skal ellers folk få vite at de kjører som noen ***** idioter? :icon_confused:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monikawt skrev:

Samme her :aww:  men jeg hadde en liten opplevelse i helga, som gjør at jeg kaaanskje roer ned road-raget mitt. Kanskje.

kjørte gjennom Oslo, kom til et sted hvor det sto endret kjøremønster, og at venstrefila ble stengt litt lenger framme. Alle legger seg i høyrefila og småturer framover i kø. Så er det jo så klart en og annen idiot som gir ****, kjører i hundre og h forbi hele køa og presser seg inn rett foran sperringen. Da jeg kom fremst kom det enda en slik idiot, og han begynte plutselig å presse seg mellom sperringen og bilen min, hadde jeg ikke stoppa hadde han tatt siden på bilen min. Så jeg tuta. I løpet av 4 sekunder hadde passasjeren i framsetet slengt opp døra, kastet seg ut av bilen, slått i panseret mitt, slengt opp døra mi og brøla "hvor i h******* har du lært deg i kjøre bil?!?" Utlending i 25-30 åra. Det virka egentlig som om dette langt ifra er første gangen det skjer, for i det han heiv seg ut av bilen ble begge bakdørene også kasta opp, og mora og broren (antar jeg) spratt ut etter han, røska tak i han, lukka døra mi, ga meg et bedende blikk, og bokstavelig talt dro han inn i bilen og lukka døra hans. Sjåføren begynte faktisk å kjøre før mora hadde kommet seg inn i bilen.

Dagen etter var vi på besøk hos tante, og det var hun som skremte meg pga hendelsen. Sa jeg aldri måtte finne på å tute på folk, for plutselig en dag kan jeg møte en uberegnelig person med våpen.. :ermm:

Men altså, hvis jeg ikke tuter, hvordan skal ellers folk få vite at de kjører som noen ***** idioter? :icon_confused:

I all verden :o Jeg tuter aldri, er redd for nettopp slike ting som dette! :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Monikawt skrev:

Samme her :aww:  men jeg hadde en liten opplevelse i helga, som gjør at jeg kaaanskje roer ned road-raget mitt. Kanskje.

kjørte gjennom Oslo, kom til et sted hvor det sto endret kjøremønster, og at venstrefila ble stengt litt lenger framme. Alle legger seg i høyrefila og småturer framover i kø. Så er det jo så klart en og annen idiot som gir ****, kjører i hundre og h forbi hele køa og presser seg inn rett foran sperringen. Da jeg kom fremst kom det enda en slik idiot, og han begynte plutselig å presse seg mellom sperringen og bilen min, hadde jeg ikke stoppa hadde han tatt siden på bilen min. Så jeg tuta. I løpet av 4 sekunder hadde passasjeren i framsetet slengt opp døra, kastet seg ut av bilen, slått i panseret mitt, slengt opp døra mi og brøla "hvor i h******* har du lært deg i kjøre bil?!?" Utlending i 25-30 åra. Det virka egentlig som om dette langt ifra er første gangen det skjer, for i det han heiv seg ut av bilen ble begge bakdørene også kasta opp, og mora og broren (antar jeg) spratt ut etter han, røska tak i han, lukka døra mi, ga meg et bedende blikk, og bokstavelig talt dro han inn i bilen og lukka døra hans. Sjåføren begynte faktisk å kjøre før mora hadde kommet seg inn i bilen.

Dagen etter var vi på besøk hos tante, og det var hun som skremte meg pga hendelsen. Sa jeg aldri måtte finne på å tute på folk, for plutselig en dag kan jeg møte en uberegnelig person med våpen.. :ermm:

Men altså, hvis jeg ikke tuter, hvordan skal ellers folk få vite at de kjører som noen ***** idioter? :icon_confused:

:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Monikawt skrev:

kjørte gjennom Oslo, kom til et sted hvor det sto endret kjøremønster, og at venstrefila ble stengt litt lenger framme. Alle legger seg i høyrefila og småturer framover i kø. Så er det jo så klart en og annen idiot som gir ****, kjører i hundre og h forbi hele køa og presser seg inn rett foran sperringen.

Man er faktisk ikke idiot fordi om man utnytter den ledige vegkapasiteten (men han neste du fortalte om var åpenbart en tulling selvsagt). Det er jo en grunn til at akkurat DER er det innsnevring - før innsnevringen er det helt legalt - og faktisk smart - å utnytte vegkapasiteten :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vist seg at beste flettekjøringa faktisk er at man bruker venstrefeltet helt frem, det er bare vi Nordmenn som skal være så forbanna høflige i bilkjøringa at alle ligger i samme fil og skaper lengre køer enn strengt nødvendig og bli forbanna på de som "sniker". Når det er sagt så skal det mye til før jeg tuter eller veiver med armene mot andre bilister, fordi det finnes så mange ustabile mennesker blandt oss...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Monikawt skrev:

Samme her :aww:  men jeg hadde en liten opplevelse i helga, som gjør at jeg kaaanskje roer ned road-raget mitt. Kanskje.

kjørte gjennom Oslo, kom til et sted hvor det sto endret kjøremønster, og at venstrefila ble stengt litt lenger framme. Alle legger seg i høyrefila og småturer framover i kø. Så er det jo så klart en og annen idiot som gir ****, kjører i hundre og h forbi hele køa og presser seg inn rett foran sperringen. Da jeg kom fremst kom det enda en slik idiot, og han begynte plutselig å presse seg mellom sperringen og bilen min, hadde jeg ikke stoppa hadde han tatt siden på bilen min. Så jeg tuta. I løpet av 4 sekunder hadde passasjeren i framsetet slengt opp døra, kastet seg ut av bilen, slått i panseret mitt, slengt opp døra mi og brøla "hvor i h******* har du lært deg i kjøre bil?!?" Utlending i 25-30 åra. Det virka egentlig som om dette langt ifra er første gangen det skjer, for i det han heiv seg ut av bilen ble begge bakdørene også kasta opp, og mora og broren (antar jeg) spratt ut etter han, røska tak i han, lukka døra mi, ga meg et bedende blikk, og bokstavelig talt dro han inn i bilen og lukka døra hans. Sjåføren begynte faktisk å kjøre før mora hadde kommet seg inn i bilen.

Dagen etter var vi på besøk hos tante, og det var hun som skremte meg pga hendelsen. Sa jeg aldri måtte finne på å tute på folk, for plutselig en dag kan jeg møte en uberegnelig person med våpen.. :ermm:

Men altså, hvis jeg ikke tuter, hvordan skal ellers folk få vite at de kjører som noen ***** idioter? :icon_confused:

Det har faktisk skjedd meg to ganger. Så hvis jeg skal tute på noen nå låser jeg alltid døra :P Da er det iallefall bare bilen som får gjennomgå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Man er faktisk ikke idiot fordi om man utnytter den ledige vegkapasiteten (men han neste du fortalte om var åpenbart en tulling selvsagt). Det er jo en grunn til at akkurat DER er det innsnevring - før innsnevringen er det helt legalt - og faktisk smart - å utnytte vegkapasiteten :)

Tja både og... opplevde at folk benyttet begge filer når det ble bråstopp på motorveien i Sverige - viste seg at det var masse ulykker og redningsbilene kom ikke fram fordi det hadde tettet seg i to filer, tok mye lirking for å få alle over i en fil... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wednesday skrev:

I all verden :o Jeg tuter aldri, er redd for nettopp slike ting som dette! :|

Jeg troor jeg kommer til å tenke meg litt mer om framover. Jeg tuter ikke på alt som irriterer meg, men av og til trenger folk å få "høre" det synes jeg..

1 minutt siden, Turb skrev:

:|

Spesiell situasjon kan man si.. 

Akkurat nå, Siri skrev:

Man er faktisk ikke idiot fordi om man utnytter den ledige vegkapasiteten (men han neste du fortalte om var åpenbart en tulling selvsagt). Det er jo en grunn til at akkurat DER er det innsnevring - før innsnevringen er det helt legalt - og faktisk smart - å utnytte vegkapasiteten :)

Neida, det er jo sant som du sier :) men jeg tenker iallefall slik at når "alle" legger seg inn til høyre, så trenger man ikke nødvendigvis kjøre forbi absolutt alle.

Akkurat nå, Stine skrev:

Nå har det vist seg at beste flettekjøringa faktisk er at man bruker venstrefeltet helt frem, det er bare vi Nordmenn som skal være så forbanna høflige i bilkjøringa at alle ligger i samme fil og skaper lengre køer enn strengt nødvendig og bli forbanna på de som "sniker". Når det er sagt så skal det mye til før jeg tuter eller veiver med armene mot andre bilister, fordi det finnes så mange ustabile mennesker blandt oss...

Svarte litt på det over :) men ja, tror nok jeg tenker meg litt mer om neste gang. Er ikke vandt til slike tullinger på bygda :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Paranomia skrev:

Det har faktisk skjedd meg to ganger. Så hvis jeg skal tute på noen nå låser jeg alltid døra :P Da er det iallefall bare bilen som får gjennomgå... 

Jeg tenkte tanken, men jeg visste ikke hvor "lås alle dører"-knappen var :teehe: hadde det blitt noe bøll var det nok av folk rundt som reagerte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkhundresultater er lagt inn i Dogweb, så gøy! Vet ikke om det har vært der for de polare rasene på samme måte som feks. retrieverprøvene er for aktuelle raser er, dog. Spent på om NSG får igjennom Dogweb- og tittelregistrering for gjeterhundprøver :) 

Ble noen timer i bassenget med å holde kurs og egentrening, heihå helt kake i kroppen :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var ikke valpetiden jeg har sett for meg. 

Var ute og lekte med Saga tidligere. Satt på huk og skulle reise meg opp, men jeg knakk sammen i intens smerte. Kneskålen har visst gått ut av ledd. :icon_cry:

Drittkropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkhundresultater er lagt inn i Dogweb, så gøy! Vet ikke om det har vært der for de polare rasene på samme måte som feks. retrieverprøvene er for aktuelle raser er, dog. Spent på om NSG får igjennom Dogweb- og tittelregistrering for gjeterhundprøver [emoji4] 

Ble noen timer i bassenget med å holde kurs og egentrening, heihå helt kake i kroppen :lol: 

Det ønsker jeg meg også. Mye lettere å følge med i linjene hvis det ligger gjeterresultater i dogweb [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg tatt på meg tjukke "kosesokker", flanellpysj og krøpet under det tykkeste pleddet vi har. Ble LITT frossen på turen, jeg trodde det var varmere enn det var så jeg hadde alt for lite klær på. Men vi kuska på og gikk den ene 5-km runden vår. Hadde musikk på ene øret (liker ikke å ha på begge da jeg vil høre hva som skjer rundt meg og) men det var så mye liv i fuglene at jeg slo av spotify og hørte heller på fuglesang i stedet. Vår. :wub: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...