Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

57 minutter siden, 2ne skrev:

AN lurer jeg på om man kan dra på en vanlig legetime på et legekontor man ikke har noen tilknytning til? Fastlegen min jobber ikke på fredager, og da veit jeg ikke om jeg gidder å dra helt til Kløfta. Jeg må allikevel til en ny lege og forklare alt, liksom. Kan jeg dra på legesenteret i Nes bare for en vanlig time? 

Jeg gidder ikke å bytte fastlege nå, vi er forhåpentligvis på tampen av hva som forhåpentligvis er min siste utredning i forhold til arbeidsførhet, og da er det mest praktisk å holde seg til fastlegen som kjenner hele sykdomshistorien min. 

Ring dem og spør? Ellers er legevakta på kvelden grei å poppe innom, hvis det kan kalles litt akutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Ring dem og spør? Ellers er legevakta på kvelden grei å poppe innom, hvis det kan kalles litt akutt :)

Jeg må visst til Kløfta pga noen penger til fastlegekontorer som de i Nes ikke får hvis jeg ikke har fastlege hos dem? Jeg veit ikke helt hvor akutt det er, jeg har vært mer eller mindre plaga i 3-4 uker nå, det er bare et hakk nærmere uutholdelig i dag enn det pleier. Men så var jeg overdrevent aktiv i går, så jeg betaler antageligvis for det i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, den lille runden gått med Symra, den store med Pippin. I går var det omvendt. Når jeg går med en og en hund treffer vi aldri noen. Hvis jeg tar sjansen på å gå med begge treffer vi garantert han kjempestore MC-fyren med rottis, han som sender meg et hatefullt blikk fordi mine bråkebøtter får hans bråkebøtte til å gå helt i spinn, eller hun fisefine damen som går forbi oss med nesa i sky med sine veloppdragne småsnusere som ikke ser på rampehundene mine en gang.

Klokka er bare litt over ti, men jeg tror jaggu jeg hopper i seng jeg. Lese boka si!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg fikk nettopp en melding fra søskenbarnet mitt. Han ville gi bort et kjøleskap til meg! Eneste feilen på det var at det blir for kaldt helt innerst. Men det er jo helt greit, for da kan jeg ta opp masse V&H og annet godt til hundene i god tid :P 

Snakk om å være heldig da :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg fikk nettopp en melding fra søskenbarnet mitt. Han ville gi bort et kjøleskap til meg! Eneste feilen på det var at det blir for kaldt helt innerst. Men det er jo helt greit, for da kan jeg ta opp masse V&H og annet godt til hundene i god tid :P 

Snakk om å være heldig da :ahappy:

Synes du fortjener litt hell jeg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Turb skrev:

Synes du fortjener litt hell jeg :hug:

Takk :heart: 
Det begynner å bli mer og mer av det nå :D 
Jeg vurderer nesten å kjøpe skrapelodd, men da jinxer jeg bare alt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg må visst til Kløfta pga noen penger til fastlegekontorer som de i Nes ikke får hvis jeg ikke har fastlege hos dem? Jeg veit ikke helt hvor akutt det er, jeg har vært mer eller mindre plaga i 3-4 uker nå, det er bare et hakk nærmere uutholdelig i dag enn det pleier. Men så var jeg overdrevent aktiv i går, så jeg betaler antageligvis for det i dag? 

Spørs vel om de synes det er akutt nok da, nei :hmm: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snoffe skrev:

Casper skal :) Jeg har ikke muligheten så oppdretteren skal stille han, men jeg kommer innom en rask tur for å hente han.

Skal du stille?

Så fint at oppdretter har mulighet da :) Ja, vi stiller på lørdag, men Lykke er litt høytflygende og småfeit om dagen så ser ikke helt for meg noe veldig bra resultat. :P 

 

......er jeg helt ødelagt etter halvannen time med innebandytrening. Tenker det skal bli morsomt med gangsperr i morgen ja... :P Men veldig gøy da, altfor lenge siden sist!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Perfect Image skrev:

Jeg er så himla lei meg og sint ang bunadsølve. Er sikker på at det er kastet nå, og det er endelig som har gått i arv der og nå blir det ikke 17mai med bunad??

Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Uffda. Jeg skjønner godt at du er lei deg. Håper det likevel dukker opp sånn en helt annen plass enn der du tror det ligger.

Jeg har et smykke etter mamma og et perleband med sølvkuler etter svigermor som jeg ikke finner. Jeg tror ikke at jeg har mistet dem. Med det er irriterende å ikke vite hvor jeg har lagt dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pringlen skrev:

Spørs vel om de synes det er akutt nok da, nei :hmm: 

Nei, jeg syns jo ikke det er akutt nok til legevakt en gang.. hehe :) 

Men nå har jeg tatt for første gang på over et år de sterkeste smertestillende jeg har, så da burde jeg få sove, selv om jeg ikke er smertefri :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mokken skrev:

Så fint at oppdretter har mulighet da :) Ja, vi stiller på lørdag, men Lykke er litt høytflygende og småfeit om dagen så ser ikke helt for meg noe veldig bra resultat. :P 

 

......er jeg helt ødelagt etter halvannen time med innebandytrening. Tenker det skal bli morsomt med gangsperr i morgen ja... :P Men veldig gøy da, altfor lenge siden sist!

Veldig kjekt :) Blir nok ikke bra resultater her heller :P fluer i hodet og en kropp som ikke helt henger sammen sånn som man kanskje vil :lol: grei miljøtrening i det minste, og jeg får hjem en trøtt hund til vi skal ha besøk på kvelden :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fri dag så skal dra til konkurrenten til jobben min og prøve Damir i bur. Bare sånn for å være litt dritt skal jeg kjøpe godis ogsånt også, selv om jeg får gode rabatter på jobb.   Sånn på trass :lol:

(Ja  jeg er litt bitter og veldig lei av jobben nå. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

AN vurderer jeg å kjøre til Bergen i kveld og sove i bilen til i morgen. 
Dumme meg har sagt ja til jobb i dag. Der er jeg ikke ferdig før klokka 20! Og så skal jeg bade Sjef, fikse meg selv, og meningen er at jeg skulle kjørt herfra 5-5.30 i morgen tidlig. Kommer jo ikke til å funke det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått virus på fb og sendt alle mine venner en video på messenger. Har ikke sendt en dritt, så ikke åpne den, da!

Kanskje @SoppenCamilla eller noen kan hjelpe meg med å bli kvitt det? 

Nå holdt det visst å gå inn på fb, så sendte jeg den en gang til! Takk til @soelvd som sa fra!

 

Endret av ida
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...har vi spist frokost og lufta oss, og jentene herjer i sofaen. Dita synes at Katla kan gidde å pare henne, Katla synes hun er litt vel intens i flørtinga og har funnet ut at hun faktisk har en strengestemme.

Forøvrig var vi hos vetten i går og sved av 1800 kroner på å å få bekreftet at Katla hadde rusk i forgasseren, men har helbredet seg selv og ikke trenger behandling (bare en svært "produktiv" vaginitt). Lurer på om det har et navn, det å bli frisk samme dag som man skal til lege/veterinær. Jeg så jo selv at elven av utflod brått hadde blitt rimelig tørr, men jeg var ferdig med å ha is i magen dagen før kjente jeg, så da dro vi likevel.

 

:yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ida skrev:

Jeg har fått virus på fb og sendt alle mine venner en video på messenger. Har ikke sendt en dritt, så ikke åpne den, da!

Jeg har ikke fått, så den er vel selektiv. Men da vet jeg det om den skulle dukke opp!

Tentamensvakt - igjen. Siste gang i denne runden da, men to trinn gjenstår. Så nå myser jeg på bebbisene, har funnet tekster til neste ukes engelskundervisning, og bare surfer litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sånn at når jeg finner ut at jeg skal noe, så skulle det helst ha skjedd i går. Håret trenger sårt en klipp (har ikke vært til frisør siden August tror jeg..) og da MÅ jeg jo få time i dag :sleep: 

Det ordna seg heldigvis, og selv om navnet på salongen tilsier at det sitter en haug eldre damer der med hver sin hårtørker-kuppel tredd ned over hodet, mens de leser se&hør fra 1995 og diskuterer knallrød leppestift med whiskey-stemme, så blir sikkert håret mitt fint det...

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...