Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Turb skrev:

Hun ble fornøyd tilslutt, selen er veldig god, men servicen var hun ikke så fornøyd med. De fleste andre jeg har pratet med er superfornøyde. Særlig med kløven. Den er visst veldig god

det er jo egentlig ikke "de" men En person, som har litt mye å gjøre :) veldig fornøyd vi altså

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Tre uker siden jeg sendte mail til Strømsø første gang, prøvde igjen gjennom kontaktskjemaet deres, uten svar. Ringte i slutten av forrige uke og lurte på om de hadde kommet frem til noe, men det kunne de ikke svare på da den aktuelle veterinæren ikke var inne. Nårtid er det egentlig OK å ta kontakt igjen? 

Sånn mtp røntgen eventyret mitt ville jeg ikke holdt pusten[emoji14]

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, SFX skrev:

Det var jammen litt av en reduksjon! 

Ja, jeg ble litt skuffet, det skal jeg ærlig innrømme. Det er ikke noe problem for meg å kjøpe mat og diverse å sende med altså, men jeg hadde liksom ikke forventet at det var så lite i pakken etter det jeg fikk forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin dag! Første trilletur på Ladestien - veldig godt å gå et annet sted enn på veiene rundt her! :) Fiine ladestien. Etterpå var jeg i et møte jeg gruet meg skikkelig til på forhånd, men som vanlig viste det seg å ikke være noe å grue for :ahappy: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man aner ikke hvor nærme ei gravid hormonell dame er å revne når hun stopper opp for å slippe en fotgjenger over veien, og det kommer en sykkelist som slår i rævva på bilen fordi han mente at jeg sto i veien.. Det at han hadde vikeplikt for meg uansett spilte tydeligvis ingen rolle..

nesten litt synd at han ikke stoppet slik at jeg kunne dele mine følelser... 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Grattis! Forhåpentligvis kjøpte du hunder, i flertall :D

Sant det, får håpe på mer enn en som resultat :)

 

1 time siden, Meg skrev:

det blir bra!

 

2 timer siden, JeanetteH skrev:

Stilig kar!!

 

2 timer siden, Mud skrev:

Fin! :wub:

 

Takker. Håper det blir bra. Hvem hans utkårede blir er ikke bestemt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du for at du er om fem år? Har en sterk tradisjon blant menn i familien min å jobbe på seg slag før fylte 40. Jeg tenker å ta den ned til 30.

Hva er dine sterke sider? Jeg tar liten plass tross lang kropp.

Hva er dine svake sider? Alt annet.

Hvordan har studiene formet deg som person? Jeg har lært meg evnen å virke ****** viktig når jeg later som jeg snakker i telefon på offentlige steder.

Hva ønsker du å oppnå i livet ditt? Dø med verdighet.

Hvordan vil du beskrive deg selv? En salig blanding av "unødvendig", "håpløs" og "småspist".

Hvordan vil andre beskrive deg som person? To steg fra meltdown.

Hvordan takler du en stressende hverdag? Se overstående svar.

Er du god til å samarbeide? Ikke med idioter som tror jeg ville vært ærlig og svart "nei" her hvis jeg ikke var det.

Hvorfor ønsker du denne jobben? Trenger mat og kaptial til russerbrudfondet mitt.

 

Innså nettopp at jeg antageligvis er ca. like god i jobbintervjusituasjoner som jeg er i datingsituasjoner. #foreverNAV

  • Like 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tommy skrev:

Hvor ser du for at du er om fem år? Har en sterk tradisjon blant menn i familien min å jobbe på seg slag før fylte 40. Jeg tenker å ta den ned til 30.

Hva er dine sterke sider? Jeg tar liten plass tross lang kropp.

Hva er dine svake sider? Alt annet.

Hvordan har studiene formet deg som person? Jeg har lært meg evnen å virke ****** viktig når jeg later som jeg snakker i telefon på offentlige steder.

Hva ønsker du å oppnå i livet ditt? Dø med verdighet.

Hvordan vil du beskrive deg selv? En salig blanding av "unødvendig", "håpløs" og "småspist".

Hvordan vil andre beskrive deg som person? To steg fra meltdown.

Hvordan takler du en stressende hverdag? Se overstående svar.

Er du god til å samarbeide? Ikke med idioter som tror jeg ville vært ærlig og svart "nei" her hvis jeg ikke var det.

Hvorfor ønsker du denne jobben? Trenger mat og kaptial til russerbrudfondet mitt.

 

Innså nettopp at jeg antageligvis er ca. like god i jobbintervjusituasjoner som jeg er i datingsituasjoner. #foreverNAV

That makes 2 of us :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har for første gang stengt Uno inne på et rom mens jeg var hjemme. Brøddeigen hadde vokst seg ut av bollen og ned på gulvet, og det er ikke filla sjanse for at nysgjerrigperen ville akseptert noe sitt og bli eller hold deg unna når noe nytt og klissete kan utforskes. Så han ble kontant lempa inn på soverommet til jeg fikk rydda bort gjærdeig, trilla ut rundstykker, kosta opp mel og kasta søpla. Forventa å finne fornærma unghund når jeg åpna døra nå, men han ligger og sover han. Ensa ikke engang at døra ble åpna :P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren har PCen i gangen utenfor filmrommet og sitter nesten rett bak meg, så han får ofte med seg litt av de fjaseprogrammene jeg glor på mens han spiller.  Nå ser jeg  paradise-hotel og en fyr står å leser et brev.  "Er det han som er storbonde?" lurer Rørlegger'n på :lol:    Jaja, ser jo på farmen også, men er ikke noen bonde i pærra :lol:   

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
32 minutter siden, Tommy skrev:

Hvor ser du for at du er om fem år? Har en sterk tradisjon blant menn i familien min å jobbe på seg slag før fylte 40. Jeg tenker å ta den ned til 30.

Hva er dine sterke sider? Jeg tar liten plass tross lang kropp.

Hva er dine svake sider? Alt annet.

Hvordan har studiene formet deg som person? Jeg har lært meg evnen å virke ****** viktig når jeg later som jeg snakker i telefon på offentlige steder.

Hva ønsker du å oppnå i livet ditt? Dø med verdighet.

Hvordan vil du beskrive deg selv? En salig blanding av "unødvendig", "håpløs" og "småspist".

Hvordan vil andre beskrive deg som person? To steg fra meltdown.

Hvordan takler du en stressende hverdag? Se overstående svar.

Er du god til å samarbeide? Ikke med idioter som tror jeg ville vært ærlig og svart "nei" her hvis jeg ikke var det.

Hvorfor ønsker du denne jobben? Trenger mat og kaptial til russerbrudfondet mitt.

 

Innså nettopp at jeg antageligvis er ca. like god i jobbintervjusituasjoner som jeg er i datingsituasjoner. #foreverNAV

:teehe:

Akkurat sånn føler jeg at jeg svarer når jeg er på intervju til stillinger jeg virkelig vil ha! 

Fikk endelig en SMS fra han kompisen min som hadde en leilighet. Første person som var interessert takket nei, så i morgen skal jeg kikke i kjelleren hans. Mye skal gå galt for at jeg ikke skal takke ja til den, så da er det kanskje tid for å si: 

Jippi! Jeg har endelig funnet meg leilighet, og jeg kan flytte inn akkurat når det passer meg!! :D

:hyper:  :Laugh:

(Julesmiley satt inn for å demonstrere at det er som jul, bursdag, påske, helg, ferie +++ på en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WelshenNemi skrev:

Æsj. Har bestilt fra de tidligere og vært veldig fornøyd, men husker ikke hvor lang tid det tok å få svar.. er ikke akkurat et tolmodig sjel heller :icon_redface::P skal "bare" ha kløv da, hvis de har som passer min hund.

Tror jeg fikk svar innen en uke når jeg bestilte kløv til Lykke :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Line skrev:

Ja, jeg ble litt skuffet, det skal jeg ærlig innrømme. Det er ikke noe problem for meg å kjøpe mat og diverse å sende med altså, men jeg hadde liksom ikke forventet at det var så lite i pakken etter det jeg fikk forrige gang.

Synes det er blitt veldig vanlig hos alle produsentene. Valpepakkene begynner veldig bra til de innser at de er ikke innbringene så minker det til minimale :P  Synd. De fleste valpekjøperene mine har fortsatt med foret. Sluttet med pro plan når de sa de skulle sende ut gavekort til mine valpekjøpere istedenfor at jeg sendte med valpefor. Hele vitsen ble da borte :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perfect Image skrev:

Synes det er blitt veldig vanlig hos alle produsentene. Valpepakkene begynner veldig bra til de innser at de er ikke innbringene så minker det til minimale :P  Synd. De fleste valpekjøperene mine har fortsatt med foret. Sluttet med pro plan når de sa de skulle sende ut gavekort til mine valpekjøpere istedenfor at jeg sendte med valpefor. Hele vitsen ble da borte :P 

Ja, de kan liksom ikke spise gavekort de første dagene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Man aner ikke hvor nærme ei gravid hormonell dame er å revne når hun stopper opp for å slippe en fotgjenger over veien, og det kommer en sykkelist som slår i rævva på bilen fordi han mente at jeg sto i veien.. Det at han hadde vikeplikt for meg uansett spilte tydeligvis ingen rolle..

nesten litt synd at han ikke stoppet slik at jeg kunne dele mine følelser... 

Hoi. Trenger ikke være gravid og hormonell for å klikke i den situasjonen. Det der hadde tatt min road-rage til nye høyder hvertfall :aww:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Line skrev:

Ja, de kan liksom ikke spise gavekort de første dagene :P 

Det var mitt svar også. Nå var det ikke bare dette som gjorde at jeg byttet, men det ble definitivt toppen på kransekaken og det blir jo endel kunder hvis man sier at 75% av valpekjøperene fortsetter på foret igjennom noen år så jeg synes faktisk de i det minste kan sende med mat for de første dagene :lol:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Tommy skrev:

Hvor ser du for at du er om fem år? Har en sterk tradisjon blant menn i familien min å jobbe på seg slag før fylte 40. Jeg tenker å ta den ned til 30.

Hva er dine sterke sider? Jeg tar liten plass tross lang kropp.

Hva er dine svake sider? Alt annet.

Hvordan har studiene formet deg som person? Jeg har lært meg evnen å virke ****** viktig når jeg later som jeg snakker i telefon på offentlige steder.

Hva ønsker du å oppnå i livet ditt? Dø med verdighet.

Hvordan vil du beskrive deg selv? En salig blanding av "unødvendig", "håpløs" og "småspist".

Hvordan vil andre beskrive deg som person? To steg fra meltdown.

Hvordan takler du en stressende hverdag? Se overstående svar.

Er du god til å samarbeide? Ikke med idioter som tror jeg ville vært ærlig og svart "nei" her hvis jeg ikke var det.

Hvorfor ønsker du denne jobben? Trenger mat og kaptial til russerbrudfondet mitt.

 

Innså nettopp at jeg antageligvis er ca. like god i jobbintervjusituasjoner som jeg er i datingsituasjoner. #foreverNAV

Jeg fikk en jobb der jeg imiterte en kylling ved å flappe med armene og lage kyllinglyder på jobbintervjuet...(PS det var ikke teater eller barnehage). Så de svarene der går heeeeelt sikkert greit :D 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Man aner ikke hvor nærme ei gravid hormonell dame er å revne når hun stopper opp for å slippe en fotgjenger over veien, og det kommer en sykkelist som slår i rævva på bilen fordi han mente at jeg sto i veien.. Det at han hadde vikeplikt for meg uansett spilte tydeligvis ingen rolle..

nesten litt synd at han ikke stoppet slik at jeg kunne dele mine følelser... 

Jeg er hverken gravid eller hormonell, men jeg hadde kjørt etter for å fortelle vedkommende hva jeg mener om idioter som han :lol:     Jeg blir sikkert morsom den dagen jeg blir smelt på tjukka :P  

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Turb skrev:

Jeg fikk en jobb der jeg imiterte en kylling ved å flappe med armene og lage kyllinglyder på jobbintervjuet...(PS det var ikke teater eller barnehage). Så de svarene der går heeeeelt sikkert greit :D 

Nortura?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...