Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Nå har jeg akkurat diagnostisert meg selv med diabetes, så da får jeg få sparket meg i ræva og jaget legeskrekken på tur, så jeg får bestilt meg legetime. Har ikke diabetes altså, og MÅ til legen av andre årsaker, men googler man økt tørste og slapphet, så kommer diabetes type 2 opp :aww: Diabetes er min store skrekk. Ringe legen og be om periodisk eukontroll?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

21 minutter siden, Kristin_nord skrev:

Du går som oftest lettere ut enn inn.. Bare ikke drikk brus først ;)

Sent fra min LG-H340n via Tapatalk

Haha sant, drikker lite brus heldigvis.  bare akutt hypokondergoogling, bare dumt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: @Sbtlita

 

 

 

God morgen! 

I dag får jeg selskap av en, kanskje to, på vei til skolen. Kos! I går hadde jeg masse energi av en eller annen grunn (har sikkert ikke noe med obligen som skal leveres på fredag og som jeg ikke hadde begynt på i går å gjøre), så da jeg kom hjem fra skolen gikk jeg og Skip to timer i skogen. Da vi kom tilbake prøvde jeg å starte litt på den obligen, men det gikk treigt, for da var jeg jo plutselig trøtt. :lol:  Fikk gjort litt, da. Og da kvelden kom, og vi skulle gå kveldstur, så fikk vi selskap av en fra Litauen, og vi gikk oss bort litt, så vi var ute i halvannen time da og. Så Skipelippen fikk godt over en mil trasking i går. :)

12961537_10153906442461072_6954297327712

13001244_10153906442556072_3405090688603

12963660_10153906442206072_4448558689277

 

Vi var forresten på hytta i påska, og da hadde jeg med det ordentlige kameraet. Har jeg nevnt hvor fin han har blitt, slabbedasken? :wub: 

26024111571_3cf24b737c_c.jpg

25485729024_c751205c81_c.jpg

  • Like 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Raksha skrev:

Nå har jeg akkurat diagnostisert meg selv med diabetes, så da får jeg få sparket meg i ræva og jaget legeskrekken på tur, så jeg får bestilt meg legetime. Har ikke diabetes altså, og MÅ til legen av andre årsaker, men googler man økt tørste og slapphet, så kommer diabetes type 2 opp :aww: Diabetes er min store skrekk. Ringe legen og be om periodisk eukontroll?

Eukontroll er veldig lurt. Har du diabetes i familien? Da er det uansett lurt med en sjekk. 

 

Jeg skal snart til nevrolog. Gruer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles syk, og skal ikke klage på Prima. Hun ligger rett ut her hun, fineste. Litt verre med mora, som måtte ringe banken og forklare seg litt. Sånn går det når hjernen ikke henger med, og man skal betale over nettbank. Heldigvis har Prima fått turdate i dag, hipp hurra. Begynner å få dårlig samvitthet nå. 

Nei hoppe til sengs igjen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ozzy skrev:

@Sbtlita :console:

 

 

Akuratt nå ser jeg criminal minds og drøyer å dra på jobben lengst mulig..  Viaplay har lagt ut ikke mindre enn ti sesonger! 

 

 

Omg! Da er permisjonsplanen klar :D Fikk nemlig 2 mnd gratis viaplay i sånn gratis babypakke :banana: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoppenCamilla skrev:

:hug: @Sbtlita

 

 

 

God morgen! 

I dag får jeg selskap av en, kanskje to, på vei til skolen. Kos! I går hadde jeg masse energi av en eller annen grunn (har sikkert ikke noe med obligen som skal leveres på fredag og som jeg ikke hadde begynt på i går å gjøre), så da jeg kom hjem fra skolen gikk jeg og Skip to timer i skogen. Da vi kom tilbake prøvde jeg å starte litt på den obligen, men det gikk treigt, for da var jeg jo plutselig trøtt. :lol:  Fikk gjort litt, da. Og da kvelden kom, og vi skulle gå kveldstur, så fikk vi selskap av en fra Litauen, og vi gikk oss bort litt, så vi var ute i halvannen time da og. Så Skipelippen fikk godt over en mil trasking i går. :)

12961537_10153906442461072_6954297327712

13001244_10153906442556072_3405090688603

12963660_10153906442206072_4448558689277

 

Vi var forresten på hytta i påska, og da hadde jeg med det ordentlige kameraet. Har jeg nevnt hvor fin han har blitt, slabbedasken? :wub: 

26024111571_3cf24b737c_c.jpg

25485729024_c751205c81_c.jpg

Nå fikk jeg lyst på whippet... O_O 
Hvis neste hund ikke blir en kelpie til så kanskje jeg må skaffe meg et sånt fint stankelbein istedet :P 

Nå sitter jeg og bekymrer meg for om forsøket jeg fucka opp i går kommer til å fungere eller ikke... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aslan skrev:

Omg! Da er permisjonsplanen klar :D Fikk nemlig 2 mnd gratis viaplay i sånn gratis babypakke :banana: 

Hehe, så kjekt! :D   Er sesong 1 til 10, har sett en del men er jo leeenge siden :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sbtlita skrev:

Prøver å holde hodet over vannet.. og prøver å være positiv. Men vanskelig når mamma i dag fikk beskjed av legen at hun kan ha en av tre ting; blodkreft, hudkreft eller betennelse i blodet (heter vel noe annet men husker ikke nå)...

Eneste man kan gjøre nå er å håpe legene tar feil på alle plan og det er noe uskyldig virus eller noe, eller at det er betennelsen.

Svar får vi på fredag...

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Hudkreft er jo ikke så farlig, vi får håpe det er det i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Betty skrev:

Akkurat nå holder jeg på å bli gal. De siste par dagene har jeg vært konstant sulten, og tenker nesten ikke på annet enn mat! :gaah:Hvor er av-knappen liksom??

Preggers. :sleep: Jeg har det akkurat likedan for tida. 

11 timer siden, Sbtlita skrev:

Prøver å holde hodet over vannet.. og prøver å være positiv. Men vanskelig når mamma i dag fikk beskjed av legen at hun kan ha en av tre ting; blodkreft, hudkreft eller betennelse i blodet (heter vel noe annet men husker ikke nå)...

Eneste man kan gjøre nå er å håpe legene tar feil på alle plan og det er noe uskyldig virus eller noe, eller at det er betennelsen.

Svar får vi på fredag...

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

Uff! Stor klem :hug: til deg. Krysser fingrene for det beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med praktisk muntlig eksamen igjen, sitter å venter på resultat. Tok den sist uke, men prøver å forbedre karakteren idag. Følte det gikk bedre hvertfall, så får vi se hva de sier :) Krysser fingrene, men spesielt for de andre som tar den idag. De må bestå idag, så litt mer press på de..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Ja, min jobber jo hjemmefra, det er da helt uproblematisk, det?

Det kommer jo helt an på hvordan man er som person tenker jeg da. Jeg hadde ikke trivdes i et forhold hvor samboern hadde vært borte 3-4mnd i strekk, det er i hvert fall helt sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sbtlita skrev:

Prøver å holde hodet over vannet.. og prøver å være positiv. Men vanskelig når mamma i dag fikk beskjed av legen at hun kan ha en av tre ting; blodkreft, hudkreft eller betennelse i blodet (heter vel noe annet men husker ikke nå)...

Eneste man kan gjøre nå er å håpe legene tar feil på alle plan og det er noe uskyldig virus eller noe, eller at det er betennelsen.

Svar får vi på fredag...

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

:console: Det høres skremmende ut, håper testresultatene kan gi avklaring og være beroligende!

 

Jeg skulle stått opp for tre timer siden, men må ha slått av vekkerklokka eller glemt å sette den på i går. Jeg skulle liksom rydde ferdig til mamma er her halv to, men slik blir det ikke. Nå har hun brukt store deler av barndommen min på å mase på meg om å rydde, så hun burde jo være vant til at hos meg er det rot... Jaja, jeg får i det minste skifte ferdig på gjestesenga, så hun føler seg velkommen, også se hva slags brannslokking jeg rekker til hun er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, SandyEyeCandy skrev: Ja, min jobber jo hjemmefra, det er da helt uproblematisk, det?

Kanskje aller mest uproblematisk for de som ikke har to barn i førskolealder? [emoji14]

Edit: Jeg trodde det var @Perfect Imagesom spurte, nå ble jo dette meningsløst. :lol:

Skilt fra han der[emoji38]Han nye er et eller annet sted på eindommen mer eller mindre 24/7[emoji14]

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...