Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

...spiser jeg veldig italiensk, pasta med mase hvitløk, red pepper flakes, fersk basilikum og persille, olivenolje og masse parmesan på, og til det en deilig rødvin og Roxette :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg sovna på sofaen 2030,jeg. 2330 våkna jeg og da jeg så meg rundt satt det to pelskledde venner på gulvet ved siden av sofaen og virkelig nistirret på meg. Tror de prøvde å signalisere at vi skal da sove i senga. Sammen. Så da var det bare å gå å legge seg på riktig sted .:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingrene mine er helt oppspist, visst, det la man god merke til når man skulle salte kjøtt, au :lol:

Hilst på storpuddelvalp på 9uker i dag, har lekt litt med godbit mellom all kos. Må ha meg puddel igjen en gang, om ikke stor så kanskje en mellom :wub: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg så sint at jeg er helt kvalm. Det dukket opp en nyhetssak på FB-feeden min, om en fjorten år gammel gutt som ble penetrert med et kosteskaft av tre sytten år gamle fotballspillere i garderoben på skolen, og de vil ikke bli anmeldt for voldtekt, fordi definisjonen for straffeforfølgelse av voldtekt i det distriktet krever at det må ha vært seksuelt tilfredsstillende for overgriperen! Dette var i Philadelphia, the land of the free and the home of the brave...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SFX skrev:

Akkurat nå er jeg så sint at jeg er helt kvalm. Det dukket opp en nyhetssak på FB-feeden min, om en fjorten år gammel gutt som ble penetrert med et kosteskaft av tre sytten år gamle fotballspillere i garderoben på skolen, og de vil ikke bli anmeldt for voldtekt, fordi definisjonen for straffeforfølgelse av voldtekt i det distriktet krever at det må ha vært seksuelt tilfredsstillende for overgriperen! Dette var i Philadelphia, the land of the free and the home of the brave...

 

Den definisjonen er heldigvis ikke her i Norge.. Men det er jo helt tragisk :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Krutsi skrev:

Den definisjonen er heldigvis ikke her i Norge.. Men det er jo helt tragisk :( 

Nei, og det ble understreket i artikkelen at det var en definisjon for det distriktet/staten (jeg husker ikke presis formulering), slik at andre steder i USA vil det nok komme innunder definisjonen av voldtekt. Det er bare så absurd, og så tragisk, jeg klarer ikke å forstå at homofobi (som er antatt "motivasjon") kan være så gjennomsyrende og så grunnleggende fryktskapende at en gjør sånt... Hva **** er galt med mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SFX skrev:

Akkurat nå er jeg så sint at jeg er helt kvalm. Det dukket opp en nyhetssak på FB-feeden min, om en fjorten år gammel gutt som ble penetrert med et kosteskaft av tre sytten år gamle fotballspillere i garderoben på skolen, og de vil ikke bli anmeldt for voldtekt, fordi definisjonen for straffeforfølgelse av voldtekt i det distriktet krever at det må ha vært seksuelt tilfredsstillende for overgriperen! Dette var i Philadelphia, the land of the free and the home of the brave...

 

Høres ut som noe som skjedde med et nært familiemedlem som ung tenåring. Ble bundet til et tre og de stappa en pinne opp bak på han. De var vel rundt 13-14. Fikk ingen følger for de som gjorde dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, SFX skrev:

Nei, og det ble understreket i artikkelen at det var en definisjon for det distriktet/staten (jeg husker ikke presis formulering), slik at andre steder i USA vil det nok komme innunder definisjonen av voldtekt. Det er bare så absurd, og så tragisk, jeg klarer ikke å forstå at homofobi (som er antatt "motivasjon") kan være så gjennomsyrende og så grunnleggende fryktskapende at en gjør sånt... Hva **** er galt med mennesker?

Det er ikke bare frykt som fører til sånn.. Det mangler så innmari mye mer, spør du meg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, SFX skrev:

Det ble sagt en gang at en aldri kan oppnå suksess som verken oppdretter eller konkurrerende om en er single, fordi en trenger noen på hjemmefronten til å avlaste og ta seg av hundene mens en er på farta. Jeg forsøker å stritte imot slike spådommer. Så lenge en har venner og familie, skulle en tro det kunne erstatte mangelen på en partner. 

Jeg var kennelhjelp da jeg var tenåring for en "sånn en" oppdretter, singel uten familie i umiddelbar nærhet som kunne hjelpe henne. Det kan jo være en ide, om du finner noen som passer? 

8 timer siden, TonjeM skrev:

Ellers hadde jeg en litt vemmelig opplevelse med Shy ista. Hun lå og sov tungt inntil meg i sofaen, plutselig skvetter hun til og hodet hennes veiver merkelig, veldig merkelig, frem og tilbake og litt rundt samtidig som ørene vipper i høy hastighet i alle mulige rare retninger. Det varte bare ca 10 sek, og etterpå var hun splitter våken og gikk og drakk vann. Moren hennes fikk jo tung epilepsi da hun var noe over 3 år, og endte til slutt opp med å bli avlivet, men jeg tenker Shy bare drømte fælt jeg, velger den tolkningen inntil det eventuelt blir bevist motsatt.

Nora gjør det der med ujevne mellomrom, men hun er en som stadig drømmer tung og bjeffer/klynker/piper i søvne. Hun har bare mareritt, tror jeg, og bruker litt tid på å våkne igjen. Satser på at det ikke er noe mer enn det for Shy også! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Symra&Pippin skrev:

En ting lurer jeg på: Vi hører stadig om at de som er på flukt fra Syria har mobiltelefoner, og det vises på mange bilder også. Men hvordan i all verden får de ladet dem? Det lurer jeg på akkurat nå.

Har du mobil har du lader, og det er sikkert strøm i flyktningleire. Og det er ikke så rartat de har mobiler. De er relativt billig og Syria har ikke vært et U-land. Skulle jeg flyktet fra Norge ville jeg ha tatt med meg mobilen min :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting lurer jeg på: Vi hører stadig om at de som er på flukt fra Syria har mobiltelefoner, og det vises på mange bilder også. Men hvordan i all verden får de ladet dem? Det lurer jeg på akkurat nå.

Dei har ladarar og sånne forgreiningsdingsar med og lader kvar gong dei har mulighet. Kafear, leire, tilfeldige stikkontakter rundtom. Noko av det første fleire spør etter når dei kjem i land på Hellas med båt, er mulighet for å lade.

(kilde: søs som var frivillig på Lesbos)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muh jeg hater bher. Nå har den siste gode knekt i spilen, så nå må jeg shoppe bher, og jeg hater å shoppe pher mer enn jeg hater bher :aww: 

 

Kom ned, mann og barn har spist is de, før kl 10 :lol::wub: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Tur i snøføyka klokka 08 en søndag morgen er ikke dagligdags her i huset. Men, siden jeg sovna halv ni lørdagskvelden, måtte jeg nesten kompensere litt for det. Herlighet, det var da ikke anstrengende å gå tur med hundene, ake med 3-åringen og legge puslespill.:ahappy:

Nå venter jeg på broderen, svigerinna mi og 3-åringen, så skal vi ha en felles familieutflukt og besøke søstra mi, svogeren min og lillefrøken som har blitt 8 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen godtfolk!  Vi var oppe grytidlig og dro på skitur. Digg! 

Jeg begynner å bli helt @Siri , meningen med hundehold er skiturer :P

Tenk så mange fine turer jeg har gått glipp av pga feighet! :o

I stedet har jeg tråkket meg rundt i skogen og forbannet både snø og skiløyper. 

Nøden lærer naken kvinne å spinne og har man plutselig tatt til seg en husky så må man jo la den trekke ..

Gleder meg allerede til neste vinter :P

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
9 timer siden, Symra&Pippin skrev:

En ting lurer jeg på: Vi hører stadig om at de som er på flukt fra Syria har mobiltelefoner, og det vises på mange bilder også. Men hvordan i all verden får de ladet dem? Det lurer jeg på akkurat nå.

De har 12 volts uttak i gummibåter vel! :P 

9 timer siden, SFX skrev:

Akkurat nå er jeg så sint at jeg er helt kvalm. Det dukket opp en nyhetssak på FB-feeden min, om en fjorten år gammel gutt som ble penetrert med et kosteskaft av tre sytten år gamle fotballspillere i garderoben på skolen, og de vil ikke bli anmeldt for voldtekt, fordi definisjonen for straffeforfølgelse av voldtekt i det distriktet krever at det må ha vært seksuelt tilfredsstillende for overgriperen! Dette var i Philadelphia, the land of the free and the home of the brave...

 

Fy f***... Stakkars gutt :( De har fått sin tilfredsstillelse i form av å fornedre ham og mobbe. Land of the weired er mer passende.  

1 time siden, Krutsi skrev:

Det er ikke bare frykt som fører til sånn.. Det mangler så innmari mye mer, spør du meg.. 

Mange i USA ser ut til å mangle mye spør du meg. Det i kombinasjon med våpenlover langt ute på viddene er bare tragisk. Og nå er det 2 smågalne kandidater til presidentvalget. 

Hjelp! 

-------

I går la jeg meg før 23.30. Våknet av meg selv klokka 09.00 i dag. Herlig å kunne sove frampå innimellom :) 

Fikk melding fra eksens onkel i går. Spurte hvordan det gikk, og ville høre min side siden det de hadde blitt fortalt hørtes rart ut. Til slutt sa han at de ville ikke miste kontakt, og at det var trist å høre. Akkurat det var faktisk ganske godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mud skrev:

God morgen godtfolk!  Vi var oppe grytidlig og dro på skitur. Digg! 

Jeg begynner å bli helt @Siri , meningen med hundehold er skiturer :P

Tenk så mange fine turer jeg har gått glipp av pga feighet! :o

I stedet har jeg tråkket meg rundt i skogen og forbannet både snø og skiløyper. 

Nøden lærer naken kvinne å spinne og har man plutselig tatt til seg en husky så må man jo la den trekke ..

Gleder meg allerede til neste vinter :P

 

Jeg vet NØYAKTIG hva du mener. Samme situasjonen her i gården. :P 

AN... frokost på gang. Spiser sakte så jeg kan utsette eksamenslesing lengst mulig. Bikkjene har fått sust rundt i snøen utenfor etter tur. Kjempegøy <3 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, MaritaS skrev:

Jeg vet NØYAKTIG hva du mener. Samme situasjonen her i gården. :P 

AN... frokost på gang. Spiser sakte så jeg kan utsette eksamenslesing lengst mulig. Bikkjene har fått sust rundt i snøen utenfor etter tur. Kjempegøy <3 

Det er jo en fantastisk morsom måte å slite ut bikkjene på! :D

2 stk fornøyde bestevenner :wub:

20160306_104912.jpg

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov lenge i dag og sitter nå med frokosten. Slipper å lure på hvor jeg skal gå tur, for dekkenet til Felix ligger fremdeles oppi skogen her et sted. Jeg skulle jo lete etter det i går, men da hundene forsvant så ble det ikke sånn. 

Håper ingen har vært så dumme å tatt det, Førde er ikke akkurat stort så faren for å se noen bruke det er overhengende stor :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Å ulempen med å stake en mil i går kjenner jeg i dag. Jeg som skulle på fjellet er stiv i nakken som ja har meg selv å takke da men det er jo så morro når vi får til trekking

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...