Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*

Våkna 06.20 av at Aragon var utålmodig. Så han stod og ulte og skreik. Skynder meg å få på meg klær og går ned. Der sitter han i trappa og logrer. Skulle bare ha kos.... Siden han varsler så snart det knirker litt i senga sover han i stua. Legger seg helt innerst i buret og går ikke ut av det hvis han mener at det er natt. Rart dyr :P 

Ellers er det ikke helt helg for meg enda. Skal på jobb 6 timer i dag. Men ferdig klokka 16:30 så jeg har mer igjen av dagen enn i går i det minste. 
Så da får gutta få seg en god tur når jeg kommer hjem igjen :) La dem løpe løs et sted sånn at de får ut energien :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

Guest Christine
10 timer siden, Aslan skrev:

Jeg og lader opp til rallystevne i helga. Jeg håper på opprykk til klasse 3, så da blir det sikkert 2 x disk :lol: 

Neida, det går så bra så! :D Gleder meg til å kose Thorvald igjen! 

10 timer siden, Betty skrev:

Holder om du bare sender et pip når klasse 1 er ferdig. Har lagt inn litt stopp på diverse butikker på bl.a Tiller så er ikke så langt unna,  så om det går kjapt unna dropper jeg bare å svi av penger jeg ikke har. :P TJ er redd for at vi kommer til å ende opp med å beholde alle selv. :lol:  Da trøster jeg han med at vi i alle fall har et sikkert hjem, for nest yngste bror med samboer vil ha valp. :aww: Begynner å få noen potensielt fine hjem på lista da, og flere i Trondheimsområdet. Skal møte en valpespekulant i helga, der jeg er litt skeptisk pga alder - helt til jeg kommer på at jeg var yngre enn det da jeg fikk egen hund. :whistle: Kua som har vært kalv og sånt. 

Den er grei! Kan dere ikke bare beholde alle da? :P Neida, men godt dere begynner å få potensielt fine hjem :ahappy: 

image.jpg.3f521f2ad7b8321279da98d895347d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Christine skrev:

Neida, det går så bra så! :D Gleder meg til å kose Thorvald igjen! 

Den er grei! Kan dere ikke bare beholde alle da? :P Neida, men godt dere begynner å få potensielt fine hjem :ahappy: 

image.jpg.3f521f2ad7b8321279da98d895347d

Hihi, vi får se :teehe: Ikke overbevist enda :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, Aslan skrev:

Hihi, vi får se :teehe: Ikke overbevist enda :lol: 

Jeg skulle gjerne hatt opprykk til klasse 3 med terven jeg også, men det får bli senere i år tror jeg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nico er faktisk den kuleste hunden jeg vet om...

Tung våt løype, veldig dårlig løype,  hun ga full pinne. Til tross for snøballpels. 

Hadde Toddy hatt arbeidsmoralen hennes hadde han ikke havnet her :lol:

Han gir jo opp og må oppmuntres med en gang det blir mye jobb, Nico bare peiser på og lurer på hvorfor i alle dager vi har pauser :lol:

Jeg slapp henne på vei tilbake for at hun ikke skulle sprenge seg ved å trekke av all makt og samtidig holde følge med en langbeint husky. Da løp hun foran oss i løypa med snøballer som var større enn tennisballer på bein og mage . Den bikkja er rå ! 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Absolutt hver eneste gang jeg ser avataren din så tror jeg det er en basset fauve de bretagne. Den eneste grunnen jeg kan komme på er at noen med nevnte rase må ha hatt en veldig lignende avatar en gang. Hva het hun som hadde en som het Taika? Trøndersk jente? (Typisk å huske hundenavnet og ikke menneskenavnet).

Så morsomt, og grattis med dagen på etterskudd. Og jeg skal skifte avatar- så du får noe nytt å se på:)

16 timer siden, Lola Pagola skrev:

Drittvær! 

20160304_155002-01.thumb.jpeg.8166384f81

Men for en vakker og kjekk kar:wub:

I dag er en seig dag.... en sånn som burde være innedag, men som ikke blir det...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er så fantastisk vakkert ute, men steinharde snøkuler så store som håndballer, er ikke godt i en Tinkapels. Det sitter langt inne å klippe henne helt ned, så vi får vel leke byhund og tusle langs måkte gangveier i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Christine skrev:

Jeg skulle gjerne hatt opprykk til klasse 3 med terven jeg også, men det får bli senere i år tror jeg :lol: 

Hehe, ja, målet er før babyen popper, så jeg har bare dette stevnet egentlig, aprilstevnet kan gå, men litt risky :lol: Trenger heldigvis bare 1 napp da, så det bøøør jo gå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Symra&Pippin skrev: Absolutt hver eneste gang jeg ser avataren din så tror jeg det er en basset fauve de bretagne. Den eneste grunnen jeg kan komme på er at noen med nevnte rase må ha hatt en veldig lignende avatar en gang. Hva het hun som hadde en som het Taika? Trøndersk jente? (Typisk å huske hundenavnet og ikke menneskenavnet).

Så morsomt, og grattis med dagen på etterskudd. Og jeg skal skifte avatar- så du får noe nytt å se på:)

16 timer siden, Lola Pagola skrev: Drittvær! 

20160304_155002-01.thumb.jpeg.8166384f8192352772319e2800d9875c.jpeg

Men for en vakker og kjekk kar:wub:

I dag er en seig dag.... en sånn som burde være innedag, men som ikke blir det...

Casper takker :D

Han har fått ost på frokosten sin, etterpå skal vi til byen og dyrebutikken der han skal få velge seg akkurat det han vil ha. Verdens beste blir nemlig 8 år i dag :D

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg overrasket meg selv med å sette en brøddeig. Grovt brød med kli og kim, havregryn og hvete helkorn, linfrø og solsikkefrø. Og masse sammalt grov rug og hvete. Den skal få stå og godgjøre seg hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ida skrev:

Altså, det er så fantastisk vakkert ute, men steinharde snøkuler så store som håndballer, er ikke godt i en Tinkapels. Det sitter langt inne å klippe henne helt ned, så vi får vel leke byhund og tusle langs måkte gangveier i dag :(

De tiner fort om du tar henne i dusjen i lunka vann. 

Mvh puddeleieren :aww: 

Hvor blir det av den lange, varme våren jeg hørte rykter om at vi skulle få? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, 2ne skrev:

De tiner fort om du tar henne i dusjen i lunka vann. 

Mvh puddeleieren :aww: 

Hvor blir det av den lange, varme våren jeg hørte rykter om at vi skulle få? 

Det er sånn jeg gjør det på pulien også.  Hun synes forøvrig dusjen er verre enn snøballene,  men jeg slipper vanndammer overalt :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Tricolor skrev:

I dag har jeg overrasket meg selv med å sette en brøddeig. Grovt brød med kli og kim, havregryn og hvete helkorn, linfrø og solsikkefrø. Og masse sammalt grov rug og hvete. Den skal få stå og godgjøre seg hele dagen.

Jeg har begynt å bruke mye havremel i brødet når jeg baker, det gir så god smak! Og så blir det grovere uten at det blir tungt, bruker mer havre enn spelt og sammalt spelt til sammen + havregryn (lettkokt og grov), havre- og hvetekli, masse god olje og 1 liter cultura/1 boks naturellyoghurt. Supersaftig bakst :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, 2ne skrev:

De tiner fort om du tar henne i dusjen i lunka vann. 

Mvh puddeleieren :aww: 

Hvor blir det av den lange, varme våren jeg hørte rykter om at vi skulle få? 

Jada, men klumpene sitter jo før vi er halvveis avgårde på turen og det er vanskelig å gå med digre snøballer over alt. I går kveld stoppet vi tre ganger på et par kilometer og brukte kniv for å skjære gjennom ballene, for å få dem av. Til slutt tok jeg henne på armen og bar henne gjennom snøen. I formiddag gikk vi kortere og snøen var litt snillere enn i går. Men jeg spyler av klumper når vi først er kommet inn, altså. Det er jo ikke det som er problemet :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mud skrev:

Det er sånn jeg gjør det på pulien også.  Hun synes forøvrig dusjen er verre enn snøballene,  men jeg slipper vanndammer overalt :lol:

Pudlene er enige med pulien, snøballer er mye greiere enn dusjing og påfølgende blåsing :lol: 

Akkurat nå, ida skrev:

Jada, men klumpene sitter jo før vi er halvveis avgårde på turen og det er vanskelig å gå med digre snøballer over alt. I går kveld stoppet vi tre ganger på et par kilometer og brukte kniv for å skjære gjennom ballene, for å få dem av. Til slutt tok jeg henne på armen og bar henne gjennom snøen. I formiddag gikk vi kortere og snøen var litt snillere enn i går. Men jeg spyler av klumper når vi først er kommet inn, altså. Det er jo ikke det som er problemet :P

Til lengre turer har man klær som holder snøen borte fra pelsen :) 

--

AN har jeg ringt guttebarnet og mer eller mindre tvunget han til å besøke mammaen sin. Han kunne velge mellom å komme hit og få taco i kveld og pannekaker til frokost i morgen, eller at vi (datterbarnet og jeg) kom og besøkte han hjemme hos han, og da ville han komme hit i stedet. Jeg veit ikke helt hva som dro mest, mammaen hans eller maten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ektepar hadd ei bikkja som snorka nå grusomt. Fortvila fordi ho ikkje fikk tel å sov i bråket, gikk hun til veterinæren med bikkja. Veterinæren ber ho knyt ei sløyfa rundt testiklene tel bikkja. Da vil den slutt å snork. - Ja, særlig..., sei dama!! Seinar på kvelden hadd ho gått til sengs, og bikkja starta å snork som vanlig. Hun kast seg rundt om i sengklean og får ikke søv.
Vel..., æ har ingenteng å tap tenke ho. Henter eit rødt sløyfeband i syskrinet, knyt det møysommelig rundt testiklan tel bikkja. Det utrolige skjer, bikkja slutt å snork.
Seinar samme kvelden kjem gubben heim ette ein nå fuktig tur på byen. Han hopp te sengs og det tar ikkje lange tida før han også e i gang med å snork. Kjærringa tenke sett, og hent et blått sløyfeband i syskrinet. Knyt det godt fast i gubbens testikla, og sannelig blir det ikkje stilt.
Litt senar på natta må gubben ut på badet for å pess. Mens han gjør sine teng kik han ned, og får se den blå sløyfa på snøtten. Ikkje så lite forundra går han tilbake te soverommet kor han ser at bikkja har på seg ei rød sløyfa længst bak. Han rest på hodet, kik på bikkja og utbryt. "Ikkje veit æ kor vi har vært eller ka vi har gjort, men vi har i allfall fått 1. og 2. plass ......

:lol:

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...