Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

30 minutter siden, HeleneFS skrev:

Aaaaarghhh er så lei av å ha en karusell med følelser hele tiden! I dag var jeg lykkelig i mange mange timer, plutselig møter jeg veggen nå i kveld og begynner å revurdere hele beslutningen min. Så ringer jeg xn og han er ganske klar på at dette er sånn det skal være (jeg sa IKKE at jeg angret altså, jeg bare spurte hvordan han hadde det og hva han tenkte fremover), og da ble jeg plutselig lei meg! 

Nå trenger jeg å notere en liste over alt jeg må huske om han, alt det negative, hvorfor jeg gjorde det slutt osv.! Jeg trenger en sånn liste til dager som dette.... Nå skal jeg legge meg, se på teite såpeoperaserier og ønske meg en ny dag! :) 

I know how you feel.... Hadde det noenlunde slikt med eksen min også... Løsningen min ble rett og slett og bare kutte kontakten med han for en periode, sånn at jeg kunne fokusere kun på meg selv... :) Når JEG var klar for å ta kontakt igjen, så gjorde jeg det. Da tok jeg en skikkelig prat med han og fikk løst opp i alt av tanker og sånn. Etter det var jeg i grunn ferdig med han for godt.

Det er jo en grunn til at ekser er ekser..... :P Man skal ikke gå rundt å tenke hvis og om og sånn.... :) Tror ikke det er så veldig lurt av deg å vurdere å gå tilbake til han, sånn som jeg har forstått sitasjonen utifra det du har forklart her inne :) Det er flere fisk i havet vettu :) Selv om akkurat DET ser mørkest ut akkurat nå. Så vil ting bli bedre etter hvert :)

Sender deg en :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

11 minutter siden, Mardina skrev:

I know how you feel.... Hadde det noenlunde slikt med eksen min også... Løsningen min ble rett og slett og bare kutte kontakten med han for en periode, sånn at jeg kunne fokusere kun på meg selv... :) Når JEG var klar for å ta kontakt igjen, så gjorde jeg det. Da tok jeg en skikkelig prat med han og fikk løst opp i alt av tanker og sånn. Etter det var jeg i grunn ferdig med han for godt.

Det er jo en grunn til at ekser er ekser..... :P Man skal ikke gå rundt å tenke hvis og om og sånn.... :) Tror ikke det er så veldig lurt av deg å vurdere å gå tilbake til han, sånn som jeg har forstått sitasjonen utifra det du har forklart her inne :) Det er flere fisk i havet vettu :) Selv om akkurat DET ser mørkest ut akkurat nå. Så vil ting bli bedre etter hvert :)

Sender deg en :hug:

Takk, alt høres fornuftig ut. Jeg tror jeg tar en lang pause fra å kontakte han fremover. Prøve å fokusere på meg selv og venninner :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, 2ne skrev:

:lol: Jeg tror ikke man må ha en tenåring altså, en voksen uten all verdens av egen familie og egne hunder funker sikkert det også :P 

Hmm, om denne personen kan lage mat og lar meg sitte i armkroken mens vi ser på Glee, så høres det jo ut som kjærestemateriale! Skal jeg henge opp lapp på S-markedet?

6 timer siden, AnnikenK skrev:

Denne lille snuppa blir 8 år i dag. Har blitt litt gråere i snuta og litt mer bedagelig, men fremdeles husets humørspreder og lykkepille :heart:

 

image.jpeg

 

6 timer siden, Red Merle skrev:

Gratulerer, min blir også 8 år i dag :) Morsomt med samme dato og år :)
12794403_10153790535470091_2062160431461

Gratulerer med dagen til begge to, og velkommen til veteranenes rekker!

3 timer siden, Aslan skrev:

Her og virka hunden på rallystevne, så ble napp nr 3 og opprykk til klasse 3 i dag :D på hengende håret, men napp er napp :teehe:

daaa var det å begynne å snuse på klasse 3 da! :) 

Gratulerer så mye!

2 timer siden, BareLinn skrev:

Nayla fikk BIR og BIG1, idag :wub: Ingen plassering i BISfinalen,men det går helt fint..Hun var så sliten stakkar,og har sovet hele veien hjem,nå :D

Gratulerer så mye!

56 minutter siden, HeleneFS skrev:

Aaaaarghhh er så lei av å ha en karusell med følelser hele tiden! I dag var jeg lykkelig i mange mange timer, plutselig møter jeg veggen nå i kveld og begynner å revurdere hele beslutningen min. Så ringer jeg xn og han er ganske klar på at dette er sånn det skal være (jeg sa IKKE at jeg angret altså, jeg bare spurte hvordan han hadde det og hva han tenkte fremover), og da ble jeg plutselig lei meg! 

Nå trenger jeg å notere en liste over alt jeg må huske om han, alt det negative, hvorfor jeg gjorde det slutt osv.! Jeg trenger en sånn liste til dager som dette.... Nå skal jeg legge meg, se på teite såpeoperaserier og ønske meg en ny dag! :) 

:hug:

Du vet du har en dårlig dag, når Ivar-hylla du skal montere klapper sammen over hodet og føttene dine. Ivar, liksom, like vanskelig som puslespill i barnehagen. Men nå gikk aldri jeg i barnehage, så...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SFX skrev:

Hmm, om denne personen kan lage mat og lar meg sitte i armkroken mens vi ser på Glee, så høres det jo ut som kjærestemateriale! Skal jeg henge opp lapp på S-markedet?

Nei, da lager du det en profil på match.com, møteplassen eller sukker :) 

--

AN skal jeg dra på jobb :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjooohooo. etter litt for mange øl med crewet på båten, kjenner jeg meg klar for natten. tror jeg skal revurdere, og heller bli båtpersonell. fan, som jeg elsker å være på havet :) godt det enda er mange uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Nei, da lager du det en profil på match.com, møteplassen eller sukker :) 

 

Det har ikke funket her. :P Sliter latterlig bare med å finne noen å kanskje dra ut på date med. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart på tide å dra ut.. Har virkelig ikke lyst å gå ut i snø'stormen'.. Jeg har ligget å spent meg i hele natt fordi jeg har vært frossen, så jeg har sovet utrolig dårlig.. Æsj, denne dagen altså. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
2 timer siden, 2ne skrev:

Nei, da lager du det en profil på match.com, møteplassen eller sukker :) 

--

AN skal jeg dra på jobb :) 

Det var slik jeg fant eksen, så det gjør ikke jeg igjen. Ikke anbefaler jeg det heller :lol: 

Jeg drømte forresten at den bilen jeg gav tilbake til ham plutselig trillet ned en bakke på glatta å ble totalt ødelagt. Det er lån på den, og denden er 10 år. Jeg lo når jeg våknet. Er det ondskapsfullt....? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎03‎.‎2016 at 11:47 AM, Pixie skrev:

Jeg har begynt å bruke mye havremel i brødet når jeg baker, det gir så god smak! Og så blir det grovere uten at det blir tungt, bruker mer havre enn spelt og sammalt spelt til sammen + havregryn (lettkokt og grov), havre- og hvetekli, masse god olje og 1 liter cultura/1 boks naturellyoghurt. Supersaftig bakst :)

Kanskje jeg prøver det neste gang. Synes det blir lite smak i brødene mine. Lurer på om jeg glemte salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

I går fikk min broder en aldri så liten påminnelse om at nå er 3-åringen såpass stor at man må passe seg for hva man sier.

Vi skulle kjøre sammen for å besøke søs, mannen og babyen, og vi kjørte da min bil.

Kjører nedover veien fra huset mitt, og broren min sier oppgitt: Har'u sett han stuten som brøyta hjå re ell?

Før noen rekker å svare så kommer det høyt og tydelig fra 3-åringen i baksetet:

Tante, hal du sett han STUTEN som bløytel hos deg ellel?

Tror broder'n passer munnen sin heretter.:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er klar for vår. Veldig. Med mygg, fluer, søle og alt som hører med. Ikke får man gått tur i skogen, ikke spor, ikke trent felt, det er skikkelig dritt å kjøre, og ikke minst er det bortkasta tid å flytte på den forbannade snøen :sint_01:To timer bare for å komme inn i bilen og inn i stallen, fordi han som liksom brøyter her synes det er så deilig å sove, tydeligvis. Han har ikke vært her hele helga... Det som har rast fra taket er bånnfryst, så det kan jeg jo bare glemme å få vekk for hånd. 
12814104_10156584773625641_7784906386583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Meklingen er overstått. 
Det ble en heftig seanse for å si det slik! Han begynte å lange ut om hvor lite sannhet det var i min fremstilling, og mente at siden jeg ikke har noe sted å bo måtte han ha ungene. Og så forklarte jeg arbeidstidene hans og reisetid osv, og da var han enig i at de har det nok best hos meg på grunn av det. 

En times tid etterpå så tok han kontakt på Facebook og var villig til å diskutere og lufte ut alt. Men et stykke fram i tid. Og det er helt greit. Endelig slutt på barnslighetene og forhåpentligvis baksnakkingen fra deres side. 

Og sola skinner folkens! :D Ut på lang tur med gutta mine i dag da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, HeleneFS skrev:

Aaaaarghhh er så lei av å ha en karusell med følelser hele tiden! I dag var jeg lykkelig i mange mange timer, plutselig møter jeg veggen nå i kveld og begynner å revurdere hele beslutningen min. Så ringer jeg xn og han er ganske klar på at dette er sånn det skal være (jeg sa IKKE at jeg angret altså, jeg bare spurte hvordan han hadde det og hva han tenkte fremover), og da ble jeg plutselig lei meg! 

Nå trenger jeg å notere en liste over alt jeg må huske om han, alt det negative, hvorfor jeg gjorde det slutt osv.! Jeg trenger en sånn liste til dager som dette.... Nå skal jeg legge meg, se på teite såpeoperaserier og ønske meg en ny dag! :) 

Det der er en klassiker. Jeg gjorde det slutt med en samboer en gang, var lettet over at forholdet var over og begynte virkelig å trives med mitt nye liv. Da oppdaget jeg plutselig at han også syntes det var greit at det var slutt og han fikk sagt, uten å si det i klartekst, at han absolutt ikke kunne tenke seg at vi ble sammen igjen. Da ble jeg kjempedeppa og begynte å savne han noe grusomt! Heldigvis klarte jeg å koble inn vettet etter en stund. Det er liksom en kamp mellom fornuft, såret selvfølelse og all verdens andre følelser det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Det der er en klassiker. Jeg gjorde det slutt med en samboer en gang, var lettet over at forholdet var over og begynte virkelig å trives med mitt nye liv. Da oppdaget jeg plutselig at han også syntes det var greit at det var slutt og han fikk sagt, uten å si det i klartekst, at han absolutt ikke kunne tenke seg at vi ble sammen igjen. Da ble jeg kjempedeppa og begynte å savne han noe grusomt! Heldigvis klarte jeg å koble inn vettet etter en stund. Det er liksom en kamp mellom fornuft, såret selvfølelse og all verdens andre følelser det der.

JA, det er AKKURAT sånn det er faktisk. Jeg har egentlig ikke tenkt å bli sammen med han igjen, men jeg var ikke klar for at han tenkte det samme om meg :P

---

Ikke for å være kjip mot alle dere som fortsatt har snø, men i dag har jeg stått ute i solen og vasket bilen både innvendig og utvendig. 2,5 time tok det!!! Nå har jeg verdens beste samvittighet og litt vår-følelse! :wub: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
47 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Det der er en klassiker. Jeg gjorde det slutt med en samboer en gang, var lettet over at forholdet var over og begynte virkelig å trives med mitt nye liv. Da oppdaget jeg plutselig at han også syntes det var greit at det var slutt og han fikk sagt, uten å si det i klartekst, at han absolutt ikke kunne tenke seg at vi ble sammen igjen. Da ble jeg kjempedeppa og begynte å savne han noe grusomt! Heldigvis klarte jeg å koble inn vettet etter en stund. Det er liksom en kamp mellom fornuft, såret selvfølelse og all verdens andre følelser det der.

Ja, er vi ikke litt rare der? 
Helt greit om det er vi selv som har gjort oss ferdige med noen, men når de ikke ligger og velter seg i sorgen så blir det plutselig kjipt :lol:

For min del så var denne nedturen mest det at jeg skjønte at 8 år var over. Ferdig, og ingen vei tilbake. Trist, bortkastet, og hele greia var bare så meningsløs. Men når alt kommer til alt så tror jeg at jeg vil ha det bedre alene. Og det er det jeg må fortsette og tenke på. 
Selv om jeg ikke fatter at det skal være så lett for ham å bare si seg ferdig. Har jeg ikke betydd mer enn det liksom? :blink:

18 minutter siden, HeleneFS skrev:

JA, det er AKKURAT sånn det er faktisk. Jeg har egentlig ikke tenkt å bli sammen med han igjen, men jeg var ikke klar for at han tenkte det samme om meg :P
 

Den som ikke setter foten ned forventes vel å dvele en stund :P 
Egentlig så er det ganske gjensidig for vår del. Selv om det var han som tok det helt ut uten å ta seg tid til å snakke om det først eller noe slikt. 
Jeg har vært lei av de sure og mugne dagene hans lenge egentlig. Men når man får det beviset på at det er over... Det svir uansett! 

 

Gutta har gått tur, og jeg har tydeligvis en uforbederlig gjeter i mitt eie.
Han så en sau innenfor et gjerde. Det gjorde ikke jeg. 
Han stoppet opp og nistirret på denne sauen med hodet rett foran beina mine... Og jeg gikk videre. 
Så jeg holdt på å snuble i ham, og han hoppa rundt forskrekka og lurte på hva i all verden det var som skjedde :lol:

Når han så sau nummer to så stoppet han ikke opp. Han gikk fremover mens han stirret ut til siden, og plutselig så lugget han pelsen til Aragon. Jaja :P 

Fine gjeterkløna mi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb med en kne som har slått seg helt vrangt. Hovent og umulig å strekke ut. Jeg må vurdere seriøst å sette meg på venteliste til kneoperasjon, jeg fatter bare ikke hvem som skal passe hundene mine i ukesvis etter operasjonen. Hvis kneet bare kunne holdt til jeg en dag har bare en hund. Men jeg håper jo at det er lenge til, samtidig som det kneet burde vært fiksa snart. Æsj.

Men søteste Symreblomst har niårsdag i dag, det lyser jo litt opp. :)

 

cce6209e-0e02-40cc-aff9-15b264bcfc9a.jpg

 

 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Ja, er vi ikke litt rare der? 
Helt greit om det er vi selv som har gjort oss ferdige med noen, men når de ikke ligger og velter seg i sorgen så blir det plutselig kjipt :lol:

For min del så var denne nedturen mest det at jeg skjønte at 8 år var over. Ferdig, og ingen vei tilbake. Trist, bortkastet, og hele greia var bare så meningsløs. Men når alt kommer til alt så tror jeg at jeg vil ha det bedre alene. Og det er det jeg må fortsette og tenke på. 
Selv om jeg ikke fatter at det skal være så lett for ham å bare si seg ferdig. Har jeg ikke betydd mer enn det liksom? :blink:

Den som ikke setter foten ned forventes vel å dvele en stund :P 
Egentlig så er det ganske gjensidig for vår del. Selv om det var han som tok det helt ut uten å ta seg tid til å snakke om det først eller noe slikt. 
Jeg har vært lei av de sure og mugne dagene hans lenge egentlig. Men når man får det beviset på at det er over... Det svir uansett! 

Er helt enig! Vi er rare.... :P 

Tenker akkurat de samme tingene som deg "har jeg ikke betydd mer?", men så må jeg jo huske at det var JEG som ønsket å gjøre det slutt til slutt, det var JEG som var lei. Han sitter jo sikkert med inntrykk av at han ikke har betydd mer, at jeg kunne slå opp etter 3 år bare pga en hund, hvor lite betydde ikke han for meg da :P, haha. Nå handlet det heldigvis om mer enn en hund for min del da, mye mer... det bare kom ned til hund og da var begeret mitt fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...