Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Guest *Kat84*
Akkurat nå, HeleneFS skrev:

Er helt enig! Vi er rare.... :P 

Tenker akkurat de samme tingene som deg "har jeg ikke betydd mer?", men så må jeg jo huske at det var JEG som ønsket å gjøre det slutt til slutt, det var JEG som var lei. Han sitter jo sikkert med inntrykk av at han ikke har betydd mer, at jeg kunne slå opp etter 3 år bare pga en hund, hvor lite betydde ikke han for meg da :P, haha. Nå handlet det heldigvis om mer enn en hund for min del da, mye mer... det bare kom ned til hund og da var begeret mitt fullt.

Haha, ja jeg la vel grunnlaget rett i forkant selv. Det skal jeg ærlig innrømme. Det som svir mest og som er dårlig gjort slik jeg ser det er at han har diskutert md familien i stedet for meg, og at han valgte å stikke av i stedet for å ta det som en mann. 
Jeg måtte jo ta ham på fersken i baksnakking først. Det er det som sårer, og det er det som har gjort meg så eitrende forbanna oppi det hele.

Haha, hvis noen helt seriøst sier at det er hunden som avgjør så er det noe de skjuler ;) Det er bare dråpen som du sier :P
Har ingenting med hundene å gjøre her heller. Mer et mønster som har utviklet seg det siste året. 

Jeg tenker å gjøre som deg: Prioritere meg selv fremover og finne ut hvem JEG er igjen etter over 10 år med å fokusere på alle andre. Unger, mannfolk, klær til dem, regninger... Og helt til sist har jeg satt meg selv. Det blir det slutt på nå :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

Nå skal jeg snart gå hjem fra jobb, hente hundene og dra på skitur på et nytt sted! Tenk det dere, et NYTT sted! Det er like fantastisk hver gang (som om det er så ofte :P) jeg kommer over nye tur-runder her nede. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

....har jeg vært på ett fysisk kurs på jobb og føler meg litt stiv og støl i alle ledd. Så da passer det bra at jordet ser ut til å være fint å gå ski på, da kan Murphy være med på sin første skitur uten å være i bånd eller at det går brått veldig fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mushi skrev:

Det har ikke funket her. :P Sliter latterlig bare med å finne noen å kanskje dra ut på date med. :|

 

7 timer siden, *Kat84* skrev:

Det var slik jeg fant eksen, så det gjør ikke jeg igjen. Ikke anbefaler jeg det heller :lol: 

Ingen sjekkemetoder funker her, så da kan vi jo bare gi opp hele greia da :ahappy:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå vurderer jeg å tusle i dusjen, får ikke varmen i meg. Gjort masse i dag da :ahappy:  Våkna med hodepine så trodde dagen skulle gå til spille, men reddet meg inn med piller og to timer ekstra søvn. Så har møkket utav gamlestallen, gravd frem kaninunger (levende - mor som er litt vel ivrig i tjenesten og hadde gravd dem helt ned istede for å bare dekke over dem) møkket hos hester, sette på at Bonden brøt løs gummimatter, vær med på å flytte en gummumatte inn til hestene, sett på at Bonden brøt løs den andre, konkludert med at den fikk bare ligge, møkket hos hester, holdt osbplater og hjulpet å måle opp, så de kunne kappes, foret, vannet og kosa kaniner og hester. Ble kald på slutten så får ikke varmen i meg. Tror tisse hunder (om gamlingen er inne) og så tusle i dusjen før jeg begynner på middag er en god plan. 

 

Forøvrig når kundeservice er for kjapp og hopper til konklusjoner og ikke vil hjelpe, så hjelper det å ha tre herjende hunder rundt seg, jaggu hørte ikke damen etter da jeg ba henne om det (etter å ha kjefta på bikkjene som bråka). Ble viss brått litt brysk jeg :icon_redface:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, mushi skrev: Det har ikke funket her. [emoji14] Sliter latterlig bare med å finne noen å kanskje dra ut på date med. [emoji52]

 

7 timer siden, *Kat84* skrev: Det var slik jeg fant eksen, så det gjør ikke jeg igjen. Ikke anbefaler jeg det heller[emoji38]

Ingen sjekkemetoder funker her, så da kan vi jo bare gi opp hele greia da :ahappy:  

Jeg tror at løsningen er å bli lesbisk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på rotet. Kan ikke late som at jeg skal rydde og ordne etter legging i kveld engang, for da er jeg på møte. Det møte bør helst være verdt det :aww: 

Fått i meg varmen etter laaaaaaaaaaang varm dusj, satt på oppvaskmaskina og satt over vann til spagett, håper Bonden husker saus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
38 minutter siden, 2ne skrev:

 

Ingen sjekkemetoder funker her, så da kan vi jo bare gi opp hele greia da :ahappy:  

Jeg har en gang sagt "hvis dette ikke funker så gir jeg helt opp!". 
Så da er det på tide å gi opp :P

Mitt siste løfte er at det eneste fastboende hannkjønnet som kommer i hus sier enten mamma eller voff. Med min fantastiske idiotradar så er det nok like greit å holde seg til det løftet der ;)

 

2 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

En lesbisk venninne sier at det er akkurat likedan på den sida.

Damned if you don't, damned if you do :P 
Forstår ikke hva de skal med damer jeg. Jeg har klart meg helt fint uten i snart 32 år! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved jevne mellomrom siste to mnd har Damir fått noe jeg trodde var en form for tørrshampoo som ikke skal skylles ut. Jeg bestilte den på jobben, det sto tørrshampoo på pakkseddelen og dobbeltsjekket med kollega at det var riktig siden jeg synes den virka som vanlig sjampo.  Sto heller ikke på flaska at den skulle skylles ut.

 Fant ut nå at jeg har klædda på den stakkars bikkja vanlig balsam, og det er ikke rart jeg synes han har klødd mye siste tiden.. 
Nesten så jeg fortjener medalje, er det mulig...:vegg:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, mushi skrev:

Jeg tror at løsningen er å bli lesbisk

Nei fy fader, jeg tviler på at det er noe enklere enn menn, altså :aww: 

8 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg har en gang sagt "hvis dette ikke funker så gir jeg helt opp!". 
Så da er det på tide å gi opp :P

Mitt siste løfte er at det eneste fastboende hannkjønnet som kommer i hus sier enten mamma eller voff. Med min fantastiske idiotradar så er det nok like greit å holde seg til det løftet der ;)

Vel, det hannkjønnet som sa mamma har flytta ut, og det skal mye til før jeg prøver en firbeint hannkjønnsak igjen, så her kommer det neppe noen mann i huset igjen, så sant ikke datterbarnet drar inn noe som fulgte etter henne hjem da :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, 2ne skrev:

Vel, det hannkjønnet som sa mamma har flytta ut, og det skal mye til før jeg prøver en firbeint hannkjønnsak igjen, så her kommer det neppe noen mann i huset igjen, så sant ikke datterbarnet drar inn noe som fulgte etter henne hjem da :aww: 

Jeg har hatt en tispe, og fant ut at så hormonell og sur hun var under løpetida så skjer ikke det igjen :lol:

Dessuten er jeg ikke så glad i å vaske gulvene til at jeg orker de blødningene. Er jo ikke alle som er like renslige :P Gutta er litt mindre utspekulerte også synes jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet fra onecall til ice, og fikk høre at nytt abonnement skulle tre i kraft i dag tidlig. Ikke noe sim kort mottatt, så nå kan ingen nå meg. Litt irriterende. Enda mer irriterende er det at jeg spurte om dette var på vei, og fikk tilbud om å dra til nærmeste elkjøp/lefdal for å hente. Det er greit nok det, men det vil jo faktisk si at de ikke regner med at det er fremme i morgen, og det er jo sløvt. Visstnok har de hatt problemer med sending av sim-kort de siste dagene, men da burde de da sagt fra! Nå er ikke jeg avhengig av å kunne ringe til folk, skriver mest på chat på face uansett, men for andre kan det være krise sikkert. Tar det ikke så tungt egentlig, men det lover jo ikke veldig godt for det nye abonnementet :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg har hatt en tispe, og fant ut at så hormonell og sur hun var under løpetida så skjer ikke det igjen :lol:

Dessuten er jeg ikke så glad i å vaske gulvene til at jeg orker de blødningene. Er jo ikke alle som er like renslige :P Gutta er litt mindre utspekulerte også synes jeg :P 

Ingen av mine tisper har vært hormonelle og sure under løpetiden, og 2 av 3 hanner hos meg overlevde ikke puberteten, så jeg holder meg til tisper jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Byttet fra onecall til ice, og fikk høre at nytt abonnement skulle tre i kraft i dag tidlig. Ikke noe sim kort mottatt, så nå kan ingen nå meg. Litt irriterende. Enda mer irriterende er det at jeg spurte om dette var på vei, og fikk tilbud om å dra til nærmeste elkjøp/lefdal for å hente. Det er greit nok det, men det vil jo faktisk si at de ikke regner med at det er fremme i morgen, og det er jo sløvt. Visstnok har de hatt problemer med sending av sim-kort de siste dagene, men da burde de da sagt fra! Nå er ikke jeg avhengig av å kunne ringe til folk, skriver mest på chat på face uansett, men for andre kan det være krise sikkert. Tar det ikke så tungt egentlig, men det lover jo ikke veldig godt for det nye abonnementet :lol: 

Jeg har opprettet bredbånd fra Ice. Det fungerer veldig bra. Selv her som det ikke finnes dekning på mobil annet enn gjennom Telenor har jeg dekning på nett. Så hvis mobilabonnementene er like brukende så kan de nok tilgis den glippen :P 

 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Ingen av mine tisper har vært hormonelle og sure under løpetiden, og 2 av 3 hanner hos meg overlevde ikke puberteten, så jeg holder meg til tisper jeg :P 

Oi :blink: 
Da skjønner jeg godt at du har gitt dem opp ja! 
På grunn av sykdommen til mopsen har jeg gitt opp vanlige raser generelt. Frisk på alle de typiske mopseplagene, men autoimmune sykdommer, det var han full av! :( 
Så da er det bedre å velge de som ikke er "ihjelavla" og som finnes i annethvert hus. Og jeg kommer vel aldri til å kjøpe nordisk avlet hund heller. Bedre å hente fra opphavslandet hvor folk virkelig vet hva de driver med :P 

Ja, jeg er sær når det kommer til hund... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg har opprettet bredbånd fra Ice. Det fungerer veldig bra. Selv her som det ikke finnes dekning på mobil annet enn gjennom Telenor har jeg dekning på nett. Så hvis mobilabonnementene er like brukende så kan de nok tilgis den glippen :P 

 

 

 

Jeg tror det er meg som har gjort en glipp kanskje, han sjekket når sim kort var sendt, og det var sendt 1.mars. Så dagen etter jeg bestilte. Så det kan jeg jo ikke klage på :) Sannsynligvis har det da havnet i reklamen, også har det blitt kastet. Skal sjekke søpla nå. Hvis ikke får jeg hente på elkjøp. Rask kundeservice da, så da tror jeg dette blir greit likevel :D Hadde blitt sur om det ikke var sendt engang liksom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil på verksted var akkurat det jeg trengte gitt!  Gruer meg vilt til å høre hva feilsøkingen sier :(

Ny sele til Toddy utgår med høye kneløft enn så lenge gitt . Godt jeg ikke rakk å bestille. 

Måtte avbestille time hos naprapat i morgen fordi jeg ikke vet om jeg har bil . Møkk ass..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Oi :blink: 
Da skjønner jeg godt at du har gitt dem opp ja! 
På grunn av sykdommen til mopsen har jeg gitt opp vanlige raser generelt. Frisk på alle de typiske mopseplagene, men autoimmune sykdommer, det var han full av! :( 
Så da er det bedre å velge de som ikke er "ihjelavla" og som finnes i annethvert hus. Og jeg kommer vel aldri til å kjøpe nordisk avlet hund heller. Bedre å hente fra opphavslandet hvor folk virkelig vet hva de driver med :P 

Ja, jeg er sær når det kommer til hund... ;) 

Som nordisk oppdretter med nordiske linjer, må jeg jo bare takke for mistilliten og generaliseringen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Jeg har opprettet bredbånd fra Ice. Det fungerer veldig bra. Selv her som det ikke finnes dekning på mobil annet enn gjennom Telenor har jeg dekning på nett. Så hvis mobilabonnementene er like brukende så kan de nok tilgis den glippen :P 

Jeg har også bredbånd fra Ice og synes det fungerer fantastisk bra :). Nå har de også mulighet til 30 GB abonnement for nesten samme prisen som jeg har for et abonnement med bare halvparten... lett valg :D

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Og jeg kommer vel aldri til å kjøpe nordisk avlet hund heller. Bedre å hente fra opphavslandet hvor folk virkelig vet hva de driver med :P 

Ja, jeg er sær når det kommer til hund... ;) 

Det er ikke nødvendigvis sånn at alle oppdrettere i opphavslandet vet bedre hva de driver med enn oppdrettere i andre land altså.... På min rase er ikke Frankrike det landet jeg kikker til først når jeg skal ha min neste valp... faktisk er både Sverige og Tsjekkia langt bedre enn Frankrike :)

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Som nordisk oppdretter med nordiske linjer, må jeg jo bare takke for mistilliten og generaliseringen :P 

Vær så god! :P 

Neida, tviler på at det er snakk om samme rase ;) Og ja, jeg er så sær at jeg aldri kommer til å vurdere noe annet enn Beauceron i fremtiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere er fornøyd med ice :D Søsteren min fnøs da jeg sa jeg hadde skiftet, hun hadde mobilt bredbånd derfra en gang, og det var rævva. Men det er noen år siden, så tok ikke den erfaringen til meg egentlig. Betalte 125 i mnd hos onecall for 120mb data, hos ice blir det 99kr for 1gb, og fri tale/sms/mms. Lett valg :D 1GB holder lenge for meg, brukte sjeldent opp det jeg hadde hos onecall. Så nå kan jeg ha på mobildata hele tiden.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Lola Pagola skrev:

Så bra at dere er fornøyd med ice :D Søsteren min fnøs da jeg sa jeg hadde skiftet, hun hadde mobilt bredbånd derfra en gang, og det var rævva. Men det er noen år siden, så tok ikke den erfaringen til meg egentlig. Betalte 125 i mnd hos onecall for 120mb data, hos ice blir det 99kr for 1gb, og fri tale/sms/mms. Lett valg :D 1GB holder lenge for meg, brukte sjeldent opp det jeg hadde hos onecall. Så nå kan jeg ha på mobildata hele tiden.

Broren min har også hatt Ice mobilt bredbånd og samme erfaring med at det var noe dritt. 
Men jeg har ikke merket noe som helst galt med det. Ramler ut litt av og til, men det logger på igjen nesten i samme sekund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro på xxl for å finne jakke til meg selv. Kom hjem med dekken til Casper. Sukk. Ingen jakker jeg likte der, iallefall ikke til en ok pris. 2000 blir for mye akkurat nå altså. Da må den isåfall være perfekt. Jeg MÅ ha en turjakke snart, alle mine er enten hullete eller så virker ikke glidelåsen. Ser jo ut som en skikkelig boms på tur. Og jeg går jo såpass mye tur at jeg egentlig fortjener å ha bra turklær! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, *Kat84* skrev:


Så da er det bedre å velge de som ikke er "ihjelavla" og som finnes i annethvert hus. Og jeg kommer vel aldri til å kjøpe nordisk avlet hund heller. Bedre å hente fra opphavslandet hvor folk virkelig vet hva de driver med :P 

Ja, jeg er sær når det kommer til hund... ;) 

Da bør du i hvertfall holde deg langt unna sør-europeiske molosserraser :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...