Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Stine skrev:

Men det hadde jeg! Nå er søtsuget mitt stagget for en lang tid fremover tror jeg :P

:fish:  

Det ble faktisk så godt at jeg lagde meg en porsjon til. :lol: Problemet var bare at jeg lagde halv porsjon først, og så hel... Vel, NÅ har jeg i hvert fall ikke lyst på mer. :x 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

21 timer siden, Betty skrev:

Whuhu! Krysser fingre. :D

Takk! :ahappy:

Hjemme fra en liten tur til Letohallen for å være elev/aspirant på hele fem hunder. De gærne har det godt osv. Fikk overnatte hos min snille valpekjøper, da, så det ble både litt sosialt og litt trening idag, så nå har Tibra og Saeta fått teste sine evner i rallyøvelser :P There's a first time for everything.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Mud skrev:

Jeg begynner å bli helt @Siri , meningen med hundehold er skiturer :P

Tenk så mange fine turer jeg har gått glipp av pga feighet! :o

Jeg er veldig fornøyd med at min inndoktrinering bærer frukter :shifty:
Du har enormt mange fine turer å ta igjen :D 

Frøkna er trøtt... nå har hun ligget en halvtime ved siden av meg og snorket dypt og inderlig :D. Det tar visst på å leke gjeterhund :). Jeg er mest sjokkskadd over at JEG greide å håndtere både hund og stokk, og at bikkja faktisk var lydig og lettstyrt. Dette begynner å ligne noe :)

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
37 minutter siden, BareLinn skrev:

Jeg har fått suss av Talli, til @JeanetteH i Letohallen, idag :wub: Fine frøkna :wub:

Talli er flower power doggifisert :lol: Hun deler villig ut kjærlighet til hele verden og mener at alle er spesielle og trenger kjærlighet (tenke om verden hadde hatt den innstillinger? Eller kanskje det hadde blitt litt vell klissete *fniser* )

Og du må jo skryte av resultatet du fikk med lille snuppen din!! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Akkurat nå fikk jeg påminnelse om meklingsmøte i morgen, og da skjønte jeg at det er jo faktisk over! :blink: Det var plutselig så rart etter 8 år sammen... :(

Men det er det rette. Sånn er det bare. Ikke noe å lure på. *pust inn pust ut* 

Nå skal jeg skrive mail til oppdretter ved bruk av Google Translate og sende bilder :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, JeanetteH skrev:

Talli er flower power doggifisert :lol: Hun deler villig ut kjærlighet til hele verden og mener at alle er spesielle og trenger kjærlighet (tenke om verden hadde hatt den innstillinger? Eller kanskje det hadde blitt litt vell klissete *fniser* )

Og du må jo skryte av resultatet du fikk med lille snuppen din!! :D 

Det skjønner jeg veldig godt :D Hun var bare helt herlig,og det var kjempekoselig å møte henne IRL :D Deg også, for all del :D Gøy å ha noen fjes på nickene herfra :D

Haha, jeg er strålende fornøyd..Hadde ikke trodd det,idag :D

Nayla fikk BIR og BIG1, idag :wub: Ingen plassering i BISfinalen,men det går helt fint..Hun var så sliten stakkar,og har sovet hele veien hjem,nå :D

Murphy var jo også kjempeflink da :D Gratulerer igjen,med godt resultat :-D 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raksha skrev:

Det høres jo ikke avskrekkende ut, om det er relativt gjengse for beardiser :ahappy: 

Haha ja veeet... Men jeg har kommet dit at jeg må ha hund med pels, så da er det pest eller kolera, langhåra som krever børsting og er et helsikke når de ruller seg, eller semi/langhår som røyter og er bittelitt mindre ******* når de ruller seg... :aww:  Stellebord har jeg, mangler blåser :lol: Kaan installere varmtvannstank på gamle tankrommet og sette opp hundebadekar og blåser der og ha eget stellerom om jeg vil det. 

Er vel en fare for at den langhårshunden som kommer hit, kommer til å bli stilt sine respektive ganger før og etter to år, og så er det frem med saksa :aww:  Kan være langhåra om vintern. 

 

 

image.jpg1_zpskv5yfajp.jpg

:whistle: 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gå og legge meg?

 

Ble så sur, da jeg så dvd og plutslig slo tv seg av- møkka tv. Prøvde universet og gi meg en beskjed? 

Men Prima er prima så da er dagen god:wub:

og når jeg leste det som sto over her nå, så virker det som jeg ikke er helt edru. Kan stemme er i lykkerus:D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Raksha skrev:

:o innså nettopp at jeg risikerer å ikke være hjemme til TWD i morgen kveld :o Det er faktisk litt krise nesten :o:lol: 

(Nope, jeg har ikke så store problemer)

 

Det blir min tredje episode jeg ikke har sett. Det er den eneste serien jeg og samboern ser sammen, så jeg har avstått fra den nå som han er på cold response. Gleder meg helt vilt til å se 3 stk på rappen til helga :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tonje skrev:

Det blir min tredje episode jeg ikke har sett. Det er den eneste serien jeg og samboern ser sammen, så jeg har avstått fra den nå som han er på cold response. Gleder meg helt vilt til å se 3 stk på rappen til helga :D

DET kaller jeg viljestyrke :o 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Raksha skrev:

:o innså nettopp at jeg risikerer å ikke være hjemme til TWD i morgen kveld :o Det er faktisk litt krise nesten :o:lol: 

(Nope, jeg har ikke så store problemer)

 

Sist episode så jeg ikke før torsdag :o De går så seeint på mandager :yawn: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg har en episode twd til gode :D kanskje! Men skal ikke se det før jeg legger meg. Synes ikke det er noe skummelt, men drømmene mine kan bli ganske ekle av det (så synes vel det er skummelt på ett eller annet ubevisst plan da). 

Nå skal jeg isteden se House of Cards. Må si jeg likte det bedre da Francis og Claire var glad i hverandre. Fin dynamikk. Sånn egentlig synes jeg kanskje ikke serien er så superspennende, men så klarer jeg ikke la vær å se på heller, den er jo så bra skrevet g bra spilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaarghhh er så lei av å ha en karusell med følelser hele tiden! I dag var jeg lykkelig i mange mange timer, plutselig møter jeg veggen nå i kveld og begynner å revurdere hele beslutningen min. Så ringer jeg xn og han er ganske klar på at dette er sånn det skal være (jeg sa IKKE at jeg angret altså, jeg bare spurte hvordan han hadde det og hva han tenkte fremover), og da ble jeg plutselig lei meg! 

Nå trenger jeg å notere en liste over alt jeg må huske om han, alt det negative, hvorfor jeg gjorde det slutt osv.! Jeg trenger en sånn liste til dager som dette.... Nå skal jeg legge meg, se på teite såpeoperaserier og ønske meg en ny dag! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HeleneFS skrev:

Aaaaarghhh er så lei av å ha en karusell med følelser hele tiden! I dag var jeg lykkelig i mange mange timer, plutselig møter jeg veggen nå i kveld og begynner å revurdere hele beslutningen min. Så ringer jeg xn og han er ganske klar på at dette er sånn det skal være (jeg sa IKKE at jeg angret altså, jeg bare spurte hvordan han hadde det og hva han tenkte fremover), og da ble jeg plutselig lei meg! 

Nå trenger jeg å notere en liste over alt jeg må huske om han, alt det negative, hvorfor jeg gjorde det slutt osv.! Jeg trenger en sånn liste til dager som dette.... Nå skal jeg legge meg, se på teite såpeoperaserier og ønske meg en ny dag! :) 

Kanskje dere heller skal prøve å holde kontakten på et minimum for en periode og så ringer du heller ei venninne når du kjenner det slik? Du har jo fortsatt følelser for han, og det blir neppe lettere å gå videre hvis han i tillegg skal være den du ringer til når ting er tungt.. 

Mener ikke å være verken kald eller brutal.. Men følelser kan være noe kjipt innimellom og ting blir ikke direkte endret over natta.. 

Evt så får du gjøre som meg; finne deg en rebound.. Etter over 8 år, har jeg enda ikke klart å blitt kvitt han :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har brukt eller kjenner til noen som har brukt avamys for noe annet enn allergi? Sambo skal vist bruke denne en stund og så tilbake til legen og ta noen prøver, men han har ikke fått med seg hva sprayen skal være godt for. (Er såvidt han vet ikke allergisk)

Jeg bruker selv samme nesespray i sommerhalvåret, ved behov, mot allergi. Kan liksom ikke finne noe alternativ bruk på den når jeg googler heller. :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krutsi skrev:

Kanskje dere heller skal prøve å holde kontakten på et minimum for en periode og så ringer du heller ei venninne når du kjenner det slik? Du har jo fortsatt følelser for han, og det blir neppe lettere å gå videre hvis han i tillegg skal være den du ringer til når ting er tungt.. 

Mener ikke å være verken kald eller brutal.. Men følelser kan være noe kjipt innimellom og ting blir ikke direkte endret over natta.. 

Evt så får du gjøre som meg; finne deg en rebound.. Etter over 8 år, har jeg enda ikke klart å blitt kvitt han :lol: 

Åååh men det er den balansen som er så vanskelig, jeg ønsker at vi kan være venner, men tydeligvis er jeg for følelsesmessig involvert fortsatt. Jeg burde nok ha ringt en venninne ja, men pleier alltid å føle meg så glad og tilfreds etter å ha snakket med han. Jeg får vel innse at det forandrer seg nok nå når vi går lengre og lengre fra hverandre.

Ingen rebound her, er det som har skjedd etter de 2 andre samboerskapene mine og det endte alltid med at jeg gikk alt for fort inn i et nytt forhold. Nå er det BARE Helene-tid på planen :) . Jeg trenger det etter 9 år med nærmest kontinuerlig samboer!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...