Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

1 time siden, SFX skrev:

Jeg føler jeg må ha litt flere hunder og enda flere penger for at det skal være aktuelt - også må jeg finne de tre tenåringene som bor her :D 

:lol: Jeg tror ikke man må ha en tenåring altså, en voksen uten all verdens av egen familie og egne hunder funker sikkert det også :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

1 time siden, Perfect Image skrev:

Det er nok forskjellig fra sted til sted. Noen steder må de betale dyrt for å lade tlf og jeg vet jeg hadde spart det batteriet til å latt mine unger snakke med deres far samme hvor han var. Andre steder går det på tur når de kan lade, noen har kjøpt inn og ferdig ladet mange batterier fra før av. Veldig forskjellig alt ettersom hvor de er.

I see. En ting mindre å spekulere på. 

Jeg har helt glemt å kjøpe noe å ha til middag i dag, og hverken havregrøt, egg eller noe av det jeg har i fryseren frister. Hvis jeg er så kresen så kan jeg vel bare ha det så godt. :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig søndag her i dag, bare daffer alle mann. Middagen har helt gått i glemmeboka så vi unner oss en sjelden junkmiddag :aww: *vente på mannen som har fanget mat* Vi har nemlig fått junkfoodsjappe på tolga! :o Luxus! 

Barnet har fått uanstendige mengder godteri og er storfornøyd. Ser and over bord akkurat nå da. 

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

C tok med seg Vigdis på skitur han :) Jeg burde bli så uendelig mye bedre på å vise han at jeg setter utrolig stor pris på han! Jeg er flinkere til å være sur og mutt og skjenne på han for småting, må skjerpe meg der altså! Selv om jeg har vært som en solstråle idag faktisk :D Også var jeg snill med meg selv istad, idag har jeg spist altfor mye, men istede for å få dårlig samvittighet og bli sur på meg selv for det så ga jeg speilbildet mitt skryt om at jeg ser faktisk ganske bra ut til snart å være 30 :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Lurte bare på det med ladingen jeg altså. 30 000 er stuck i Tyrkia, og et avisbilde viser en dame og en toåring som skyper med far som er i Tyskland. Hvor er de 30 000 stikkontaktene?

 

Omtrent sånn blir det. :)

26migrants-web2-master675.jpg

 

 

 

 

Bada dyret. Det var jaggu på tide. :D Ingen av oss spesielt nøgde med vannstrålen som stod i alle retningar, men no er det reint omtrent overalt på badet, i gang 1 og 2, pluss den delen av stova han rakk å tørke seg på.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
6 timer siden, rosinbolle skrev:

 

@Christine Så ubehagelig! Jammen godt at du kom deg trygt av motorveien og at du tenkte raskt! Du må nesten ta en full sjekk av bilen, for den høres virkelig ikke trygg ut... 

Rimelig glad for det ja :P Problemet lokalisert, så det flyr vel avgårde noen lapper på verksted. Jieg blir nødt til å ta buss til kurs også droppe treninger en stund for dit går det ikke buss. Jaja.

 

I dag fungerte begge hundene godt :ahappy: 1.premie på begge to gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, plutte skrev:

Omtrent sånn blir det. :)

26migrants-web2-master675.jpg

 

 

 

 

Bada dyret. Det var jaggu på tide. :D Ingen av oss spesielt nøgde med vannstrålen som stod i alle retningar, men no er det reint omtrent overalt på badet, i gang 1 og 2, pluss den delen av stova han rakk å tørke seg på.

Akkurat ja. I nøden blir folk oppfinnsomme og alle tilgjengelige ressurser blir maksimalt utnytta. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnnikenK skrev:

Denne lille snuppa blir 8 år i dag. Har blitt litt gråere i snuta og litt mer bedagelig, men fremdeles husets humørspreder og lykkepille :heart:

 

image.jpeg

Gratulerer, min blir også 8 år i dag :) Morsomt med samme dato og år :)
12794403_10153790535470091_2062160431461

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg funderer stadig på hvilken rase vi skal ha nestegang (mine skal bli 17, 18 og 19 år, så det er heldigvis ingen hast), akkurat når har jeg snublet over beardis igjen, men jeg lurer på - det er jo en rase som har rykte på seg for å slite med lydredsler. Hvordan er det å skaffe seg det når det er skytebane i godt hørbar avstand her? Som det smeller godt en gang eller fem i uka hele sommern og tidlig høst? 

@Pippin&Symra har kanskje noen tanker ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg sulten, men for sliten til å lage mat. Ble litt over en time på ski, og kombinert med 4 timer trening med redningshundene så er jeg kaputski. Taco på planen i dag (tradisjonell søndagsmiddag altså :lol: ) og det går heldigvis ganske fort å lage. Må bare orke å reise meg opp fra sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Raksha skrev:

Jeg funderer stadig på hvilken rase vi skal ha nestegang (mine skal bli 17, 18 og 19 år, så det er heldigvis ingen hast), akkurat når har jeg snublet over beardis igjen, men jeg lurer på - det er jo en rase som har rykte på seg for å slite med lydredsler. Hvordan er det å skaffe seg det når det er skytebane i godt hørbar avstand her? Som det smeller godt en gang eller fem i uka hele sommern og tidlig høst? 

@Pippin&Symra har kanskje noen tanker ? 

 

Symra er sånn som venner seg til lyder, og når de ikke er nye lenger så er de ikke skumle heller. Nyttårsaften kommer så sjelden at raketter alltid vil være litt skumle, men jeg synes faktisk hun blir litt mer avslappa for hvert år. Det er absolutt ikke snakk om å løpe langflat rundt og lete etter gjemmeplasser lenger, som det var da hun var unghund. I det siste har det vært militærøvelse i Trøndelag, med lavtflygende helikoptere døgnet rundt. Den lyden er så høy at huset dirrer, men Symra bryr seg ikke (til min overraskelse). Jeg har ikke noe erfaring med skudd, det skytes ikke så mye der vi ferdes :P. Jeg tipper Symra ville blitt skvetten hvis den lyden dukket opp i nærheten av oss, og jeg hadde ikke tatt sjansen på å ha henne løs i skogen under jakta, for å si det sånn. Men jeg tipper faktisk at hun hadde slappet av hvis det var en lyd hun hørte med jevne mellomrom.

Og beardiser er fantastiske da. Verdens søteste, snilleste og morsomste hunder. Men det er en ting jeg ville tenkt på hvis jeg bodde på gård, beardiser ruller seg i alt som "dufter"! :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Symra er sånn som venner seg til lyder, og når de ikke er nye lenger så er de ikke skumle heller. Nyttårsaften kommer så sjelden at raketter alltid vil være litt skumle, men jeg synes faktisk hun blir litt mer avslappa for hvert år. Det er absolutt ikke snakk om å løpe langflat rundt og lete etter gjemmeplasser lenger, som det var da hun var unghund. I det siste har det vært militærøvelse i Trøndelag, med lavtflygende helikoptere døgnet rundt. Den lyden er så høy at huset dirrer, men Symra bryr seg ikke (til min overraskelse). Jeg har ikke noe erfaring med skudd, det skytes ikke så mye der vi ferdes :P. Jeg tipper Symra ville blitt skvetten hvis den lyden dukket opp i nærheten av oss, og jeg hadde ikke tatt sjansen på å ha henne løs i skogen under jakta, for å si det sånn. Men jeg tipper faktisk at hun hadde slappet av hvis det var en lyd hun hørte med jevne mellomrom.

Og beardiser er fantastiske da. Verdens søteste, snilleste og morsomste hunder. Men det er en ting jeg ville tenkt på hvis jeg bodde på gård, beardiser ruller seg i alt som "dufter"! :pinch:

Det høres jo ikke avskrekkende ut, om det er relativt gjengse for beardiser :ahappy: 

Haha ja veeet... Men jeg har kommet dit at jeg må ha hund med pels, så da er det pest eller kolera, langhåra som krever børsting og er et helsikke når de ruller seg, eller semi/langhår som røyter og er bittelitt mindre ******* når de ruller seg... :aww:  Stellebord har jeg, mangler blåser :lol: Kaan installere varmtvannstank på gamle tankrommet og sette opp hundebadekar og blåser der og ha eget stellerom om jeg vil det. 

Er vel en fare for at den langhårshunden som kommer hit, kommer til å bli stilt sine respektive ganger før og etter to år, og så er det frem med saksa :aww:  Kan være langhåra om vintern. 

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Tinkie skrev:

Vet dere hva, vi HAR IKKE bakekakao. :blink: 

Så da ble det krydderkake i kopp istedenfor skokoladekake... :ermm: Jaja, funka det og.

Men det hadde jeg! Nå er søtsuget mitt stagget for en lang tid fremover tror jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...