Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

2 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Også blir det litt facepalm hver gang man finner noe man hadde glemt at man hadde og kjøpt på nytt. 

Min erfaring er at jeg finner det jeg har lett etter så snart jeg får kjøpt erstatteren...

1 time siden, mokken skrev:

Åh, den var kjempefin! :ahappy:

Veldig annerledes enn min bonderomantiske stil, men samtidig var den ikke sånn ultramoderne heller - og til 199 kroner kjente jeg at jeg nok må ha den... Eller bordlampa, men den koster det samme. Introduksjonspris til 12. april, så jeg har litt tid til å bestemme meg.

20 minutter siden, maysofie skrev:

Jeg er spent på det neste året hva angår røntgen av halvsøsken til Lyn, en halvbror i Sverige har i dag fått C-hofter. Hun har cirka 260 halvsøsken bare i Norge/Sverige, mange som ikke er av alder enda selvsagt, men av alle så er 30 røntget, 26 er fri (11 B). Spent på hva status på avkom på de britiske øyer egentlig er, om noen er røntget der.

Med så mange halvsøsken er det lenge før du kan si noe statistisk gyldig, og du får bare magesår og høyt blodtrykk om du skal bekymre deg hver gang en av de 230 resterende er på røntgenbordet ;)

Nå tørker Glam og Foenix etter å ha baset og kost seg i all snøen som har kommet, mens jeg gravde fram bilen. Når den var lokalisert, innså jeg at jeg i grunnen ikke tør å kjøre på ubrøyta veier i dag. Så da ble NAV-møtet utsatt, de hadde heldigvis forståelse for at jeg ikke kan gå nesten to mil til nærmeste togstasjon som et alternativ. Så nå skal jeg få i meg frokosten jeg ikke rakk før jeg gikk ut, og se om jeg får gjort noe fornuftig. Egentlig er jeg på "slumre under ullpledd med TLC-maraton"-humør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Men iogm at hun kommer fra overbrukte linjer, så skal hun vel uansett ikke avles på, så da er det jo hennes hofter som er det mest interessante? Og de blei fine, om jeg husker riktig? :)

Om hun skal i avl får bli en vurderingssak etterhvert, per i dag er hun ingen avlshund av andre årsaker, selv med fine hofter og godkjent gjeterhundprøve. Det som er så fint med en stor rase er jo at selv om man har flere hunder med over 200 avkom i tavla er det en flust med andre fine linjer og hanner som ikke beslektet. Selv om faren har mange avkom så er det få av disse som er gått i avl så langt, så overbrukte linjer vil jeg ikke akkurat kalle det annen enn matadoravl :) 
 

Akkurat nå, SFX skrev:

Med så mange halvsøsken er det lenge før du kan si noe statistisk gyldig, og du får bare magesår og høyt blodtrykk om du skal bekymre deg hver gang en av de 230 resterende er på røntgenbordet ;)

Kommer fortsatt til å sitte foroverlent for de resterende :lol: Tviler på at en tredjedel blir røntget, dog.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innedag. Uno er faktisk enig. Han som vanligvis elsker å være ute uansett vær hadde fått nok etter en en liten tissetur rundt nabolaget med snøføyk rett imot og store snøkladder både på og mellom bena. Må ut og handle etterhvert, ellers blir det rolig gitt! Gubben er utslitt etter uke med lange dager, jeg er sliten etter migrenenatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MarieR skrev:

Nå er jeg bittelitt stressa, snakket med en studieveileder om å ta opp fag, og hun påstår jeg ikke har bestått et fag jeg i utgangspunktet ikke bestod men så tok opp og bestod. Jeg er 99,9% sikker på at hun tar feil, men om jeg må gjennom det faget en gang til så legger jeg ned alle planer om å en gang kunne fulllføre utdanningen og på sikt jobbe innen dette fagfeltet :P Jeg vet jo at jeg bestod når jeg tok opp faget, men jeg forstår ikke hvorfor hun da ser at det står som ikke bestått:frantics::frantics:

Du kan fortsatt logge deg inn i studentweb, tror jeg, så jeg ville gått inn der og tatt en screen shot av karakterene dine som du sender til henne :) Har du bestått og fått beskjed om det skal det jo stå der inne?

 

Snart helg, jo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, rosinbolle skrev:

Du kan fortsatt logge deg inn i studentweb, tror jeg, så jeg ville gått inn der og tatt en screen shot av karakterene dine som du sender til henne :) Har du bestått og fått beskjed om det skal det jo stå der inne?

 

Snart helg, jo! 

Prøvde det, men husker ikke studentnummeret mitt så kommer ikke inn :P Eksamenen i faget det er snakk om var todelt, med en artsprøve og en teoridel. Jeg strøk på artsprøven, men forstod det sånn at da ville det holde å ta opp den for å få faget bestått. Det kan se ut til at det ikke stemmer, for det står visst ikke noe resultat oppført på teoridelen overhodet. Blah, jeg som endelig hadde bygget opp litt motivasjon til å fullføre bachelorgraden, gikk over det gitt...

EDIT: men det kan jo ikke stemme, det skulle i alle fall ha stått F der, for jeg vet jo at jeg var tilstede og leverte den skriftige eksamenen. Akkurat nå tror jeg vi er like forvirret både jeg og veilederen :P Ringe henne istedenfor å skrive mail kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, maysofie skrev:

Kommer fortsatt til å sitte foroverlent for de resterende :lol: Tviler på at en tredjedel blir røntget, dog.

Hahahaha, jeg skjønner deg godt, og ville nok gjort det samme selv - det er bare så mye enklere å være rasjonell på andres vegne.

Faren til Glam bor i Russland (født i Belgia), og har etter hvert en del avkom i Øst-Europa (men ingen kull i Norge, Sverige og Danmark), så jeg blir jo så glad når jeg ser en halvbror eller halvsøster er frirøntget. Problemet mitt er at det finnes ingen database jeg kan sjekke for de negative resultatene, de kommer jo ikke fram i skrytet på Facebook. Så det virker jo som om han gir 100 prosent fritt, og det er bare tull, vøtt. Men med tanke på at jeg har hatt mareritt i et par måneder allerede fordi jeg gruer meg til å røntge Glam, så er det kanskje greit at jeg ikke kan sjekke russiske og polske og ukrainske og slovakiske databaser, og han er selv fra det eldste kullet i Finland, så KoiraNet nytter ikke enda heller :D

Eller faren til mitt kommende kull, han har et kull fra før av, som blir et år i juli, og jeg vet jo at jeg kommer til å bo på DogWeb da for å lete etter resultat på halvsøsken til mine fire måneder gamle valper. Og det blir lang ventetid fram til røntgenalder om det dukker opp mye skit i det kullet.

Så forsøker jeg å si til meg selv at det er sjelden en berner dør av HD eller AD, de dør med det. Men jeg er jo så egoistisk at jeg vil ha avlsdyr også...

Akkurat nå, MarieR skrev:

Prøvde det, men husker ikke studentnummeret mitt så kommer ikke inn :P Eksamenen i faget det er snakk om var todelt, med en artsprøve og en teoridel. Jeg strøk på artsprøven, men forstod det sånn at da ville det holde å ta opp den for å få faget bestått. Det kan se ut til at det ikke stemmer, for det står visst ikke noe resultat oppført på teoridelen overhodet. Blah, jeg som endelig hadde bygget opp litt motivasjon til å fullføre bachelorgraden, gikk over det gitt...

Så innmari kjedelig om en misforståelse lager så mye krøll :( Håper det løser seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Du har i alle fall fortjent å få den utdanningen du ønsker deg!

Takk! Men nåja... Eneste grunnen til at jeg må sitte oppe om natta er jo fordi jeg har vært sløv i flere uker nå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Men iogm at hun kommer fra overbrukte linjer, så skal hun vel uansett ikke avles på, så da er det jo hennes hofter som er det mest interessante? Og de blei fine, om jeg husker riktig? :)

Å utelukke en hund fra avl kun pga at linjene er mye brukt, er vel alt annet enn lurt :) Gode individer bør avles på, men da er det selvsagt enormt mye mer enn hoftestatus som skal vektlegges!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, det var en slitsom tur! Hadde visst kommi litt mer snø enn jeg trodde, itilegg så blåste det og snødde stikkende snø, så ikke meteren foran meg i nedoverbakker :lol: Også glir man overraskende bra på nysnø, både forover og bakover :P Tuva gikk løs hele turen og kosa seg glugg ihjel :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pringlen skrev:

Å utelukke en hund fra avl kun pga at linjene er mye brukt, er vel alt annet enn lurt :) Gode individer bør avles på, men da er det selvsagt enormt mye mer enn hoftestatus som skal vektlegges!

Jeg er bare helt lamslått over at det er så vanlig med hundrevis av søsken på BC. Det er vel heller ikke spesielt lurt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, maysofie skrev:

Jeg er spent på det neste året hva angår røntgen av halvsøsken til Lyn, en halvbror i Sverige har i dag fått C-hofter. Hun har cirka 260 halvsøsken bare i Norge/Sverige, mange som ikke er av alder enda selvsagt, men av alle så er 30 røntget, 26 er fri (11 B). Spent på hva status på avkom på de britiske øyer egentlig er, om noen er røntget der.

Oi, jeg blir så fascinert over avkomstallene på blant annet border collie! På finsk lapphund er det jo uønsket med mer enn 30-40 avkom i Norge, litt mer i Sverige liksom. Lykke til med resultatene uansett!

1 time siden, MarieR skrev:

Nå er jeg bittelitt stressa, snakket med en studieveileder om å ta opp fag, og hun påstår jeg ikke har bestått et fag jeg i utgangspunktet ikke bestod men så tok opp og bestod. Jeg er 99,9% sikker på at hun tar feil, men om jeg må gjennom det faget en gang til så legger jeg ned alle planer om å en gang kunne fulllføre utdanningen og på sikt jobbe innen dette fagfeltet :P Jeg vet jo at jeg bestod når jeg tok opp faget, men jeg forstår ikke hvorfor hun da ser at det står som ikke bestått:frantics::frantics:

Shiiit! Men kontakte studiestedet, går det an? Eksamenskontoret der må jo ha oversikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Jeg er bare helt lamslått over at det er så vanlig med hundrevis av søsken på BC. Det er vel heller ikke spesielt lurt. :P

Det er veldig vanlig, hvor lurt det er i lengden kan jo diskuteres. Vi er etter mitt inntrykk midt i et skille mellom generasjonene av internasjonale hanner. Rasen er i grunnen bygget opp på matador- og linjeavl, man skal lete hardt for å. Når man ser på hvor mange valper som blir registrert så stiller jo Norge med rundt 1000stk i året alene og Sverige med sitt 'strenge' registreringskrav ligger på rundt 800stk, vi er ikke de landene med høyst valpeproduksjon av rasen. På de britiske øyer blir bortimot et fåtall faktisk registrert.

For min del, så har jeg hovedsaklig kikkerten på hunder som ikke har mye brukte linjer i Skandinavia uansett eventuell avl eller fremtidig valpekjøp, nettopp for å unngå at alle skal sitte med samme hundene i få ledd bak :) 

 

Akkurat nå, Aslan skrev:

Oi, jeg blir så fascinert over avkomstallene på blant annet border collie! På finsk lapphund er det jo uønsket med mer enn 30-40 avkom i Norge, litt mer i Sverige liksom. Lykke til med resultatene uansett!

Etter 50 avkom blir hannhundene tatt bort av den svenske Täckhund-listen, men det hindrer jo ikke folk fra å bruke dem likevel. Jeg har inntrykk av at folk ser det de liker og velger deretter, at de hannene som konkurrerer internasjonalt får vist seg litt ekstra frem er jo ikke så merkelig. Vi har jo selv vært vitne til at tispeeier fikk et innfall på en prøve og valgte en hannhund hun likte etter hva han viste av egenskaper på den prøva til sin ståklare frøken :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah jeg liker stordyrveterinær :D 40 kr for å ringe inn en resept - han så på hunden denne gangen da :lol: Og var enig i min bedømmelse om at det er stygge sår, men ikke farlige, så poenget blir å holde infeksjon unna. Så får vi se om vi trenger å dra til klinikk og rense dem om det blir infeksjon, eller om jeg klarer å fikse selv. Antibiotika hadde vi liggende, men turte ikke starte opp kur uten å snakke med han først, det er nå gjort, rimadyl har jeg og, men han ringer inn en ny så jeg har nok om Hottie og skal starte opp igjen på rimadyl. 

Fantastisk flink stordyrveterinær, har behandlet mye smådyr og, men nå har vi så gode klinikktilbud både på tynset og røros så da vil han helst at vi bruker dem på større ting. Men han hjelper gjerne med småting og han er veldig glad når slike som meg ringer som vet hva jeg vil ha på forhånd når det gjelder smådyr, og gjerne vet dosering og sånt også. :ahappy: 

 

Nå skal jeg bekjempe trøttheten ved hjelp av kaffe og vann - så kaste meg over helgevasken. Kanskje. :aww: 

 

Edit: Og han får noen ekstra plusspoeng for å vite hva en basenji er og faktisk kjenne en igjen :D:lol:

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, rosinbolle skrev:

Du kan fortsatt logge deg inn i studentweb, tror jeg, så jeg ville gått inn der og tatt en screen shot av karakterene dine som du sender til henne :) Har du bestått og fått beskjed om det skal det jo stå der inne?

Ikke noe poeng med screenshots når alle studieadministrativt ansatte kan logge seg inn i Felles Studentsystem for sin enhet og finne ALLE som har studert hos seg. :)

1 time siden, MarieR skrev:

Prøvde det, men husker ikke studentnummeret mitt så kommer ikke inn :P Eksamenen i faget det er snakk om var todelt, med en artsprøve og en teoridel. Jeg strøk på artsprøven, men forstod det sånn at da ville det holde å ta opp den for å få faget bestått. Det kan se ut til at det ikke stemmer, for det står visst ikke noe resultat oppført på teoridelen overhodet. Blah, jeg som endelig hadde bygget opp litt motivasjon til å fullføre bachelorgraden, gikk over det gitt...

EDIT: men det kan jo ikke stemme, det skulle i alle fall ha stått F der, for jeg vet jo at jeg var tilstede og leverte den skriftige eksamenen. Akkurat nå tror jeg vi er like forvirret både jeg og veilederen :P Ringe henne istedenfor å skrive mail kanskje...

På noen emner er det et obligatorisk forkrav å bestå deleksamen før en får gå opp til endelig eksamen. Om en stryker på deleksamen er det med andre ord ikke gyldig resultat på slutteksamen heller. Hos oss får en ikke lov til å gå opp til slutteksamen om ikke obligatorisk forkrav er bestått, nettopp for å slippe slike situasjoner som du nå befinner deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

45 minutter siden, SandyEyeCandy skrev:

Ikke noe poeng med screenshots når alle studieadministrativt ansatte kan logge seg inn i Felles Studentsystem for sin enhet og finne ALLE som har studert hos seg. :)

På noen emner er det et obligatorisk forkrav å bestå deleksamen før en får gå opp til endelig eksamen. Om en stryker på deleksamen er det med andre ord ikke gyldig resultat på slutteksamen heller. Hos oss får en ikke lov til å gå opp til slutteksamen om ikke obligatorisk forkrav er bestått, nettopp for å slippe slike situasjoner som du nå befinner deg i.

 

Men jeg mener jo at jeg bestod deleksamen den første gangen, og i motsatt tilfelle skulle veilederen i det minste funnet en F som resultat. Men for henne så det ut som om jeg aldri hadde møtt til nevnte eksamen for det ligger ikke ute noe resultat på teoridelen i det hele tatt. Og som du sier tror jeg at teoridelen var obligatorisk deleksamen, så bare det at jeg fikk ta artsprøven i utgangspunktet beviser jo at teoridelen skal være bestått. Fra studieplanen om vurdering av faget:

botanikk.thumb.jpg.928b34cb6f1a21f6d1498

1 time siden, Aslan skrev:

Shiiit! Men kontakte studiestedet, går det an? Eksamenskontoret der må jo ha oversikt?

Det er studiestedet jeg har hatt kontakt med :) Hun har vært inne å sett på studieplanen min, men en eller annen plass ligger det en feil.  Prøvde å ringe henne opp, men da kom jeg ikke gjennom. Får bare prøve igjen og håpe at jeg har rett :P Om ikke er det en ganske liten skriftlig eksamen jeg må ta opp igjen, så det er forsåvidt ingen big deal, men jeg fikk så nok av det faget, eksamensformen og hele pensumet at jeg ser veldig mørkt på å måtte ta det opp igjen, i alle fall når jeg så lenge har vært sikker på at det faget i det minste var i boks når jeg har to andre hatfag jeg må ta opp igjen. 

1 time siden, SFX skrev:

Så innmari kjedelig om en misforståelse lager så mye krøll :( Håper det løser seg for deg!

Takk, det håper jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, *Kat84* skrev:

Nydelig! :D

Men husk nå på at det er bare bra å ta en dag og to pause og hente seg inn litt. Alt blir så mye klarere da. Må ha litt påfyll utenom studier også :)
Du vinner ingenting på å bli lei av hele studiet fordi du ikke gir deg selv lov til å gjøre noe du har lyst til ;) 

 

Mangler bare denne oppgaven for å få graden min, så lei hele studiet er jeg vel allerede :P haha!
Problemet mitt er at jeg er flink å tenke sånn, at jeg må huske å leve også! Blir for mye leving og for lite lesing ofte! Neida, blir kos i kveld, lese nå :).

---

Enda en fordel med å bo hjemme, de har vaskedame annenhver uke!!!! Kom hjem til strøkent bad og soverom, woho! Mon tro om hun er irritert over merarbeidet nå da, er ikke vant til å vaske rommene i kjelleren vanligvis for de blir ikke brukt :P.

Rema 1000 har smågodt til 6,90 pr hekto, jeg tok med meg et kilo til helgen..ops!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Raksha Hva har skjedd?

Forsinket bursdagshilsen til @Pippin&Symra :cheerleader:

I kveld skal jeg på date med mannen. Det kan jeg ikke huske sist vi gjorde :)Han lovet å ta halv dag i dag siden han har jobbet så mye i det siste at han bare har vært innom og sovet. Vel, han har ikke kommet hjem enda :lol: 

Foreldrene mine skal motvillige være barnevakter her hos oss. Jeg er ikke klar for å være borte en natt fra babyen. Det er visst skikkelig teit av meg i følge flere. Men jeg ammer av og til på natten fremdeles og har ikke noe behov for å være borte fra han enda. Jeg har handlet inn brus, smågodt og potetgull. Er det ikke det barnevakter pleier å få da? :lol: 

Mannen har bestemt seg for å ta et års deltidsstudie ved siden av jobben. Jeg prøver å være støttende partner, men kjenner jeg noen ganger må gå i meg selv for å ikke bli for utagerende. Jeg er lei av at vi ikke har nok plass, for nå har vi fått kontor på spisebordet i tillegg til at klærne til lillebror også må være i stua. :gaah: ROT ROT ROT. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fillerya skrev:

@Raksha Hva har skjedd?

Forsinket bursdagshilsen til @Pippin&Symra :cheerleader:

I kveld skal jeg på date med mannen. Det kan jeg ikke huske sist vi gjorde :)Han lovet å ta halv dag i dag siden han har jobbet så mye i det siste at han bare har vært innom og sovet. Vel, han har ikke kommet hjem enda :lol: 

Foreldrene mine skal motvillige være barnevakter her hos oss. Jeg er ikke klar for å være borte en natt fra babyen. Det er visst skikkelig teit av meg i følge flere. Men jeg ammer av og til på natten fremdeles og har ikke noe behov for å være borte fra han enda. Jeg har handlet inn brus, smågodt og potetgull. Er det ikke det barnevakter pleier å få da? :lol: 

 

Gutta hadde en diskusjon i går, jeg var ikke hjemme og Bonden er ikke like effektiv på å skille dem som jeg er, så ble noen stygge hull i Kasko. Faktisk styggeste hullene jeg har hatt på hunder etter slåsskamp. :\  Vi vet hvorfor og setter i gang tiltak for at slikt ikke skal skje igjen, men vi vet jo at gutta ikke akkurat er soulmates.

 

Åååh godt med date! Men skjønner godt at du ikke trenger å være borte fra lillebror enda. Håper det går over all forventning. 

Sitat

Mannen har bestemt seg for å ta et års deltidsstudie ved siden av jobben. Jeg prøver å være støttende partner, men kjenner jeg noen ganger må gå i meg selv for å ikke bli for utagerende. Jeg er lei av at vi ikke har nok plass, for nå har vi fått kontor på spisebordet i tillegg til at klærne til lillebror også må være i stua. :gaah: ROT ROT ROT. 

Du er nå en tålmodig sjel du og :hug: Ikke nærmere å få flytta heller? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Gutta hadde en diskusjon i går, jeg var ikke hjemme og Bonden er ikke like effektiv på å skille dem som jeg er, så ble noen stygge hull i Kasko. Faktisk styggeste hullene jeg har hatt på hunder etter slåsskamp. :\  Vi vet hvorfor og setter i gang tiltak for at slikt ikke skal skje igjen, men vi vet jo at gutta ikke akkurat er soulmates.

 

Åååh godt med date! Men skjønner godt at du ikke trenger å være borte fra lillebror enda. Håper det går over all forventning. 

Du er nå en tålmodig sjel du og :hug: Ikke nærmere å få flytta heller? 

 

Ikke noe gøy når hunder slåss altså :hug: Skjer det ganske ofte mellom de to? 

Santo og Dennis til foreldrene mine slåss ofte om de får være sammen, så der har vi funnet ut at det beste er å ikke ha de sammen i det hele tatt. Der har begge heldigvis så mye pels at det enda ikke har blitt noen sår! God bedring til Kasko :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarieR skrev:

Prøvde det, men husker ikke studentnummeret mitt så kommer ikke inn :P Eksamenen i faget det er snakk om var todelt, med en artsprøve og en teoridel. Jeg strøk på artsprøven, men forstod det sånn at da ville det holde å ta opp den for å få faget bestått. Det kan se ut til at det ikke stemmer, for det står visst ikke noe resultat oppført på teoridelen overhodet. Blah, jeg som endelig hadde bygget opp litt motivasjon til å fullføre bachelorgraden, gikk over det gitt...

EDIT: men det kan jo ikke stemme, det skulle i alle fall ha stått F der, for jeg vet jo at jeg var tilstede og leverte den skriftige eksamenen. Akkurat nå tror jeg vi er like forvirret både jeg og veilederen :P Ringe henne istedenfor å skrive mail kanskje...

Det skal ikke stemme overhodet det der, for jeg stod på teorien men strøyk på artsprøven, tok opp artsprøven samtidig med deg og har bestått faget. Og såvidt jeg husker satt du rett foran meg på teoridelen, så du var da tilstede på den. Lurt å ringe ja, og sjekke opp det der. Må ha skjedd en feil der ja. Og som du sier, om den ikke hadde vært bestått hadde du jo ikke fått gå opp til artsprøven heller ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Betty skrev:

Det skal ikke stemme overhodet det der, for jeg stod på teorien men strøyk på artsprøven, tok opp artsprøven samtidig med deg og har bestått faget. Og såvidt jeg husker satt du rett foran meg på teoridelen, så du var da tilstede på den. Lurt å ringe ja, og sjekke opp det der. Må ha skjedd en feil der ja. Og som du sier, om den ikke hadde vært bestått hadde du jo ikke fått gå opp til artsprøven heller ...

Sant, det er sånn jeg husker det jeg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...