Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Mars


mokken
 Share

Recommended Posts

Tror jeg har pappesker fra jeg bodde i østfold som ikke er åpna enda... :lol: Dere er ikke alene! Men nå må vi tømme deler av kjellern så da skal de åpnes og sees gjennom og kastes :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Self control level:ultimate

Lillefluff blir nok 100% frisk snart!! 

JIPPI! Endelig en god nyhet fra denne kanten 179 jobbsøkere har blitt til 4, det er 2 stillinger og jeg er med i kampen fortsatt (2.gangs intervju)!!!!  Får jeg napp her flytter jeg faktisk

Posted Images

Guest *Kat84*
1 time siden, Klematis skrev:

Det er godt jeg har bodd her i skogen gjennom ni vintre,for hvis ikke jeg hadde visst at det er snøen som rører seg på taket mitt,kunne det absolutt høres ut som om det er noen oppå der. 

Det var et år jeg ble skeptisk for det hørtes ut som om noen krafset langs veggene. Veldig artig når du bor alene i skogen og det er bekmørkt ute. Det var en lyd langt unna,men den hørtes ut som om noen dro noe langs veggene.

Eller da jeg våkna en natt og det hørtes ut som om noen gikk i kjellertrappa. Det var bare pus på vei inn.

 

Det hadde blitt noen søvnløse netter om jeg skulle bodd der. I starten i hvert fall :P 

Men jeg har jo vært så lur å si at jeg skal flytte langt ute i skogen bort fra mannfolk og mas. Så mulig det blir knirking og skrapelyder på meg også til slutt! 

7 minutter siden, SFX skrev:

Jeg tror de aller fleste har sånne skap eller skuffer - i hvert fall om de bor på mer enn ni 

Ja det tar ikke så lang tid som man skulle trodd heller det der. 

 

Nå er det leggetid for meg. Sjef var ikke enig så han la seg til rette i sofaen og skulle ha kos. Så jeg tok på turbåndet. Da fulgte han med og gikk faktisk mot trapp:P 

God natt :yawn:

 

20160303_233842.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Line skrev:

Hvordan er det mulig at alle apotek i Norge er tomme for en medisin som nesten 200 000 nordmenn bruker daglig? Det er syntetisk fremstilt medisin også, så det er ikke naturkatastrofer som ligger til grunn. Og ja, jeg er jo en av de som bruker den :getlost: Håper jeg har så det rekker til midten av april da, når den er forventet inne igjen..

 

Er vel ikke håp for at noen garasjeapotek kan redde dere heller, siden de fleste begynner å bli nedlagt her i Trøndelag :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis for meg så er jeg 100% sikker på at Iben ikke er tjuvparra!

d0661bb2488f16fa5f929130219a0aef.jpg

Dette er resultat av en hol Iben som har spist 2 (!!!) Jumbobein fra pedigree.

Hun så tynn ut før hun fikk tak i godisen :)

2554815d0b8bc8fb611b1a480e5a8d35.jpg

Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Raksha skrev:

Tror jeg har pappesker fra jeg bodde i østfold som ikke er åpna enda... :lol: Dere er ikke alene! Men nå må vi tømme deler av kjellern så da skal de åpnes og sees gjennom og kastes :aww: 

Det er litt som å være på skattejakt også, når en finner ting en har glemt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Det er litt som å være på skattejakt også, når en finner ting en har glemt.

Helt klart :D

Nei, i morra må jeg ta meg en husarbeidsdag. 

Men sove først. Spørs hvor mye det blir når kasko har vondt i magen, men han får bli med i senga så jeg våkner av han *gjesp* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Krutsi skrev:

Det er skikkelig søtt når den gravide hvalen sovner og våkner av at hun sikler så mye at en flekk på puta er helt våt :heart::lol: 

Hææ, spionerer du på meg :icon_redface: 

*tusle seg til sengs, sovnet på sofaen gitt*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lykkelig for at jeg har to hunder som leker godt!

Sambo har dratt, og det kjennes ut som sadisten fra i går har knust hele bekkenet mitt. Det blir IKKE tur i dag. 

Men det er egentlig ikke krise,  for det eneste som skjer er at de leker enda mer sammen..  De sliter jo hverandre helt ut.  Det er irriterende da, siden de leker med så mye lyd og gjerne seiler over bord og sofaer i kampens hete,  men de får i hvertfall brukt seg litt :P

De har det aldri kjedelig liksom...

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg, etter påvirkning fra sonen, prøvd kjøleskapsgrøt (laget på havregryn) til frokost, og har konstatert at det ikke er noe for meg. Kanskje ikke så rart når jeg i grunn ikke liker vanlig havregrynsgrøt engang. :P Men det var verdt et forsøk. Tror dog jeg holder meg til knekkebrød/brødskive og ting i den gata. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg hvorfor jeg egentlig liker meg best for meg selv, kjerringer har en tendens til å være skikkelig falske mot hverandre :hmm:

Tenkte å ta med Tuva på skitur, men nå løp Vigdis opp i 2 etg og hadde en runde for seg selv, det tyder på mye energi :P Men jeg orker ikke begge på ski idag og Tuva er så "sur" på meg siden jeg har tilbringt mer tid med Vigdis i det siste.... Hmmmm. Nei, Vigdis har ikke vondt av å kjede seg litt, så får hun heller rase litt i skauen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SFX skrev:

Jeg har brukt en times tid i det rommet som skal bli hunderom på å fjerne skruer, kroker, hekter, spiker og alskens ting som er spikret eller skrudd inn i veggen. Jeg antar det er det rommet hvor tidligere eier - kunstneren - hang bilder til tørk og/eller visning. På den annen side så er det grassat mye kroker og spiker i alle rom. Kanskje hele huset var brukt til visninger? Jeg vet han ikke bodde her fast. 

Men det er ei hylle jeg ikke får ned, fordi det er tre lange skruer med stjernehull, og jeg har ikke store nok stjernebits. Skikkelig irriterende, når jeg hadde lyst til å sette på plass Ivar og få tømt noen søppelsekker med hundepledd og håndklær. 

Egentlig har jeg lyst til å skifte gulvbelegg og male rommet, men jeg tror ikke jeg skal ta meg råd til det nå, det er viktigere å få pakket ut så jeg finner ting, så får jeg pusse opp en annen gang. Eller bruke pengene på belysning, for det er ikke vindu i rommet, så det blir veldig mørkt uten lamper der.

Jeg falt veldig for denne vegglampa fra Skeidar:

9325681_forestvegglampe.jpg

Eventuelt tilsvarende i bordlampe på toppen av den lave bokhylla, ved siden av en god stol for når jeg leser hundebøker og studerer stamtavler? Eller om "god stol" skal være gjesteseng, så den ikke behøver å stå i spisestua/ballsalen?

Det tar tid å komme på plass, men det plager ikke meg, og da kan andre hoppe i havet for min del.

Åh, den var kjempefin! :ahappy:

 

......er det på tide å komme seg ut, noen er irriterende livlig... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på det neste året hva angår røntgen av halvsøsken til Lyn, en halvbror i Sverige har i dag fått C-hofter. Hun har cirka 260 halvsøsken bare i Norge/Sverige, mange som ikke er av alder enda selvsagt, men av alle så er 30 røntget, 26 er fri (11 B). Spent på hva status på avkom på de britiske øyer egentlig er, om noen er røntget der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, maysofie skrev:

Jeg er spent på det neste året hva angår røntgen av halvsøsken til Lyn, en halvbror i Sverige har i dag fått C-hofter. Hun har cirka 260 halvsøsken bare i Norge/Sverige, mange som ikke er av alder enda selvsagt, men av alle så er 30 røntget, 26 er fri (11 B). Spent på hva status på avkom på de britiske øyer egentlig er, om noen er røntget der.

Men iogm at hun kommer fra overbrukte linjer, så skal hun vel uansett ikke avles på, så da er det jo hennes hofter som er det mest interessante? Og de blei fine, om jeg husker riktig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bittelitt stressa, snakket med en studieveileder om å ta opp fag, og hun påstår jeg ikke har bestått et fag jeg i utgangspunktet ikke bestod men så tok opp og bestod. Jeg er 99,9% sikker på at hun tar feil, men om jeg må gjennom det faget en gang til så legger jeg ned alle planer om å en gang kunne fulllføre utdanningen og på sikt jobbe innen dette fagfeltet :P Jeg vet jo at jeg bestod når jeg tok opp faget, men jeg forstår ikke hvorfor hun da ser at det står som ikke bestått:frantics::frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...