Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Sløver i sofaen og strikker genser til herr Hund... herr Hund er sur for at han ikke får sloss med garnet. Ellers har vi hatt en fin tur med hundevenner i snøen idag. Pigg trakk som et ******* både opp og ned, men greit å få litt hjelp i oppoverbakkene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

12 minutter siden, Krelise skrev:

Barnet sover, sambo er ute med jobben og jeg burde vaske gulv, men prokrastinerer for hardet livet og ser heller på Pride and Prejudice og spiser sjokolade :sleep:

Det var jammen ikke en dum ide! Det er jo bare shait på TV :P Gå en liten luftings med jentene først bare...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Malinka skrev:

Så deg også! :D Skal snakke til deg neste gang, hvis du er litt mindre opptatt da. 

Vi var på en sinnsyk shoppingrunde! Har brukt 20.000 kroner av kompisen min sine penger på gryter og sengetøy og klær til ham. :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten etter en lang dag. Og fikk så etter jobb en deilig tur med bikkja, jeg koste meg i masse snø og minusgrader. Det var deilig, men tror det blir truger neste gang, det kjentes godt i akillesen. Men nå er det lørdag, kos, varme og sliten hund. DEILIG!!!

Jeg skal kose meg ikveld. Imorra er det meldt sol, da skal jeg  ut å gå tur med kamera. Savna sol:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter en lang dag ute i dag - var godt å komme hjem og fyre i ovnen, men det var overraskende greit å være ute. Selskinnsstøvletter, ulveskinnslue og flere lag ull - og et stort bål - da går det meste :). Yasmine var overraskende flink til å flytte på sau i dag :) 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, laikamor skrev:

Avtalt middag klar til 20.00 idag, siden jeg synes det er passelig tid for lørdagsmiddag. Seinere enn det blir for seint. Selvfølgelig hører jeg ingenting fra gubben, så jeg ringte han. Nei han er nok ikke hjemme før 21 hvertfall. Flott. Jeg som hadde gledet meg til å spise middag sammen idag. Blir mye alene pga han jobber seine kvelder.. får bare vente da, og håpe han har vett til å komme hjem til den nye avtalte tiden. Blir så frustrert når vi ikke kan ha noen avtaler, og han klare å holde de! 

Klage litt her, for det nytter ikke klage til han... han tar det ikke så tungt, også blir jeg bare enda surere :P

 

Og 21 blir nok til 21.30... siste gang jeg avtaler noe middag med han, neste gang får han klare seg selv, uansett hvor lyst jeg har på selskap under middagen. Middag 21.30 er altfor sent. Nesten lyst å bare spise, og sette resten tilside så det blir kaldt før han kommer hjem -.- Men når man har ventet 1time så kan jeg vel likegodt vente en halvtime til. Mat blir det jo uansett. Frokost og kvelds i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, laikamor skrev:

Og 21 blir nok til 21.30... siste gang jeg avtaler noe middag med han, neste gang får han klare seg selv, uansett hvor lyst jeg har på selskap under middagen. Middag 21.30 er altfor sent. Nesten lyst å bare spise, og sette resten tilside så det blir kaldt før han kommer hjem -.- Men når man har ventet 1time så kan jeg vel likegodt vente en halvtime til. Mat blir det jo uansett. Frokost og kvelds i ett.

Hørtes ut som samboeren min det.:lol: Kommer gjerne hjem 4 timer etter avtalt. :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Gjett hvem som tømte begeret med smågodt mens jeg var i dusjen......det var ikke så mye igjen, men tror  det var noe sjokolade oppi der...Ikke mye riktignok, men......dyret er tørst, men i fin form foreløpig...:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mirah skrev:

Hørtes ut som samboeren min det.:lol: Kommer gjerne hjem 4 timer etter avtalt. :gaah:

Han kom til slutt,men har såvidt rørt maten. Jeg blir lei meg.. ventet så lenge på han for å ha middag til han også, og ha selskap. Også gidder han såvidt røre den engang. Og det er ikke mulig å få noen unnskyldning ut av han heller.. merker humøret er på bunn idag. Håper morgendagen blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mirah skrev: Hørtes ut som samboeren min det.:lol: Kommer gjerne hjem 4 timer etter avtalt. :gaah:

Han kom til slutt,men har såvidt rørt maten. Jeg blir lei meg.. ventet så lenge på han for å ha middag til han også, og ha selskap. Også gidder han såvidt røre den engang. Og det er ikke mulig å få noen unnskyldning ut av han heller.. merker humøret er på bunn idag. Håper morgendagen blir bedre.

Full forståelse for at du blir lei deg! Klem til deg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laikamor skrev:

Han kom til slutt,men har såvidt rørt maten. Jeg blir lei meg.. ventet så lenge på han for å ha middag til han også, og ha selskap. Også gidder han såvidt røre den engang. Og det er ikke mulig å få noen unnskyldning ut av han heller.. merker humøret er på bunn idag. Håper morgendagen blir bedre.

:hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, laikamor skrev:

Han kom til slutt,men har såvidt rørt maten. Jeg blir lei meg.. ventet så lenge på han for å ha middag til han også, og ha selskap. Også gidder han såvidt røre den engang. Og det er ikke mulig å få noen unnskyldning ut av han heller.. merker humøret er på bunn idag. Håper morgendagen blir bedre.

Huff, ja det skjønner jeg godt du er. Ønsker deg en bedre dag i morgen. :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, laikamor skrev:

Og 21 blir nok til 21.30... siste gang jeg avtaler noe middag med han, neste gang får han klare seg selv, uansett hvor lyst jeg har på selskap under middagen. Middag 21.30 er altfor sent. Nesten lyst å bare spise, og sette resten tilside så det blir kaldt før han kommer hjem -.- Men når man har ventet 1time så kan jeg vel likegodt vente en halvtime til. Mat blir det jo uansett. Frokost og kvelds i ett.

Min kom 3 timer etter avtalt engang, til tross for purringer, da freste jeg at nestegang gir jeg bikkjene maten og forsvant ut på tur rett etter middag, etter det har han holdt avtaler ganske greit :lol: 

:hug: 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Han min har også blitt ganske flink på å si ifra.. 

Jeg kan dog ikke skjønne årsaken til det.. Tålmodig som jeg er :aww: 

:lol: Yep, tålmodigheten selv du. :aww: 

 

Egentlig så er tv ganske oppskrytt når man kan ha på musikk. :wub:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...