Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

2 timer siden, borderen skrev:

Tittei! Et års tid siden sist jeg skrev noe særlig her inne og akkurat nå ikveld savna jeg sonen skikkelig!

Ikveld er jeg alene hjemme med hundene og koser meg med turforberedelser og begynt å blogge litt igjen!

photo 20160115_181602-1_zpsaznxkzja.jpg

Jeg leste at du hadde begynt å blotte igjen jeg, og tenkte at det er vel kanskje ikke noe å skryte av på et offentlig forum :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Akkurat nå, 2ne skrev:

Jeg leste at du hadde begynt å blotte igjen jeg, og tenkte at det er vel kanskje ikke noe å skryte av på et offentlig forum :lol: 

 

HAHAHA!!! Jah, altså, jeg har mange flere hobbyer enn bare hund, og tenkte at dette var tråden der jeg kunne dele den gledelige nyheten! :icon_suspicious:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, borderen skrev:

HAHAHA!!! Jah, altså, jeg har mange flere hobbyer enn bare hund, og tenkte at dette var tråden der jeg kunne dele den gledelige nyheten! :icon_suspicious:

:lol::lol::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tonje skrev:

Nå skal jeg straks dra hjem fra en finfin arbeidsdag og komme meg ut med gutta, vet ikke helt hvor lang tur de får i dag, jeg føler for å chille litt :P De har fått lange turer resten av uka og skal få det til helga også så vurderer en liten leke-tur ved elva. Og så dra innom elkjøp og lete etter bursdagsgave til samboern. 

Noen som kan anbefale en god, men ikke altfor dyr lydplanke?

*kommer inn etter åtte timer*

http://www.soundgarden.no/januarsalg-2016/jbl-cinema-sb350-lydplanke-sort.html

Denne er på tilbud og bra. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieR skrev:

Jeg har lyst til å gå bananas i en eller annen nettbutikk, men hva i all verden kjøper man på nett når man ikke har hund? :P

Kule klær til seg selv, sko, barneklær, tekniske duppeditter osv :P 

hos meg er problemet å kjøpe ting til hund med mindre det er noe jeg trenger.. Jeg trenger jo liksom ikke mer enn 1 halsbånd osv :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MarieR skrev:

Jeg har lyst til å gå bananas i en eller annen nettbutikk, men hva i all verden kjøper man på nett når man ikke har hund? :P

Interiørting...! Jeg sikler på det HELE tiden nå... Sikkert mest fordi jeg har kjøpt hus relativt nylig, men det er jo så mye fint man kan pynte med!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Krutsi skrev:

Kule klær til seg selv, sko, barneklær, tekniske duppeditter osv :P 

hos meg er problemet å kjøpe ting til hund med mindre det er noe jeg trenger.. Jeg trenger jo liksom ikke mer enn 1 halsbånd osv :lol: 

Klær og sko syns jeg er vanskelig over nett ifht størrelser og passform. Tekniske duppeditter var lurt, kanskje jeg skal se om jeg finner meg ny mobil...den jeg har nå fungerer kun under mild tvang.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Line skrev:

Påskevalper er jo perfekt til å få med seg masse valpeshow! Hele høstsesongen jo :D 

Ja, hvis tærne er tint innen da... Jeg må få meg bedre vintersko, for jeg fryser på føttene selv med ullsokker og raggsokker.

6 minutter siden, maysofie skrev:

Hvor mye har folk fått krav om i grunnkontigent fra NKK i år?

Den økte med 20 kroner, vedtatt på RS i november. Ikke at jeg husker hva jeg betalte, men den har økt litt.

Det er litt trist, for jeg har lyst på sjokoladepudding med vaniljesaus, men jeg har konkludert med at jeg er kjempetrøtt og bør legge meg, siden jeg skal stå opp om seks timer. Så nå skal jeg ta med meg Glam på do, fôre begge to, og finne senga.

Ha en fortsatt fin helg, godtfolk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SFX skrev:

Den økte med 20 kroner, vedtatt på RS i november. Ikke at jeg husker hva jeg betalte, men den har økt litt.

I følge NKKs nettsider er 190kr grunnkontigenten, det jeg reagerer på er at kravet jeg har fått er på 95kr. Har betalt 80kr de foregående årene. Hmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med paringer til både @SFX i morgen, og @Line litt seinere i måneden :)

Krysser også noen valpefingre på et annet sted. Blir kjempespennende å se om det hele går i boks, håper virkelig det! (nei ikke noe jeg skal ha, bare ønsker det for eiernes skyld).

Så snuser jeg rundt på hannhunder til 2017, tror jeg har bestemt meg da riktignok. For lenge siden faktisk :lol:  men lov å se litt på andre for det?

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pringlen skrev:

Nei, da ligger den inne i systemet ?

Sikker på det?
For de utenlandske som er stilt av min rase ligger bare i DW med maks foreldrene.

@Line Jeg har sendt med kopi av stamtavla på svensken jeg har brukt i alle fall, og kommer til å gjøre det på neste utlending også. De er begge N UCH og stilt 3 ganger eller mer i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Sikker på det?
For de utenlandske som er stilt av min rase ligger bare i DW med maks foreldrene.

@Line Jeg har sendt med kopi av stamtavla på svensken jeg har brukt i alle fall, og kommer til å gjøre det på neste utlending også. De er begge N UCH og stilt 3 ganger eller mer i Norge.

Vi bruker nesten bare Svenske hanner, og har de vært på prøve (eller utst) i Norge, ligger alt som trengs for reg. i dw. Mulig det er anderledes med hunder fra andre land...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Vi bruker nesten bare Svenske hanner, og har de vært på prøve (eller utst) i Norge, ligger alt som trengs for reg. i dw. Mulig det er anderledes med hunder fra andre land...

Som sagt de svenskene jeg snuser på har knapt nok foreldra registrert i DW selv om de er N UCH. Han ene er selvsagt helt "inne" nå siden han har et norsk kull med min tispe. Men ikke han andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Som sagt de svenskene jeg snuser på har knapt nok foreldra registrert i DW selv om de er N UCH. Han ene er selvsagt helt "inne" nå siden han har et norsk kull med min tispe. Men ikke han andre.

Det høres rart ut. Eneste gangene jeg har behøvd å sende inn noe som helst, er på hanner som ikke har vært i nærheten av norskegrensa :P Ellers går alt av seg selv. Kanskje de rasediskriminerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...