Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

34 minutter siden, Eplefe skrev:

Har du skaffet deg kaffebox nå? :P 

 

Milva fant et ***** grillet kyllingbein på tur. Fikk det fra henne, men **** i ******* at folk hiver fra seg sånt ute i et populært hundeturområde. :sint_01:

Her har vi funnet en hel kylling med bein og alt, pluss pølseskinn RETT bak blokken. Det er typ 20 hunder som blir luftet der ca hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Bra noen gjorde det :) jeg vurderte men orket ikke :P

 

Tror det kun er dere som beskriver det som "bra", altså. :P Men herregud, man skal da for **** ikke trenge å skrive en avhandling hvor man avklarer alt man har prøvd og vet før man stiller et spørsmål? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eplefe skrev:

Tror det kun er dere som beskriver det som "bra", altså. :P Men herregud, man skal da for **** ikke trenge å skrive en avhandling hvor man avklarer alt man har prøvd og vet før man stiller et spørsmål? :P 

Så det :P 

Har opplevd det noen ganger, at folk spør om noe også svarer folk på noe helt annet enn hva de ble spurt om. Blir oppgitt! 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SoppenCamilla skrev:

Nei, har ønska meg det til bursdagen (som er neste mnd). :D 

Dritbra. Jeg har fått masse juksetatoveringer og litt ekstra kaffe denne måneden i bytte mot at Tyler (som eier kaffebox) fikk bruke bildet av meg. Så nå er jeg dekket i juksetatoveringer med kaffetema. :D 

Den ene kaffen vi fikk den måneden var helt latterlig god! @Tinkie har du smakt på Biftu Gudina enda? S&H kom på andreplass i VM i kaffebrenning med den, men det er Koppi som har den som kom med KB denne måneden, og den er så sykt juicy. :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Eplefe skrev:

Dritbra. Jeg har fått masse juksetatoveringer og litt ekstra kaffe denne måneden i bytte mot at Tyler (som eier kaffebox) fikk bruke bildet av meg. Så nå er jeg dekket i juksetatoveringer med kaffetema. :D 

Den ene kaffen vi fikk den måneden var helt latterlig god! @Tinkie har du smakt på Biftu Gudina enda? S&H kom på andreplass i VM i kaffebrenning med den, men det er Koppi som har den som kom med KB denne måneden, og den er så sykt juicy. :wub: 

Jeg vil ooooooooog! *grine* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan forteller man til familiemedlemmet man skal besøke til helgen som for 30 min siden fikk påvist blodlus på sin hund, at man er litt skeptisk til da å komme på besøk. Unødvendig å smitte bare for man vil på besøk. Hun kaster i såfall bort like under en tusing på spandert togbilett, nå skal de handle til jeg kommer på besøk, og just in case hunden min blir smittet fikk de med en dose til frøkna også fra vet. Men...... :| Jeg er spak på konfrontasjoner. Hun gleder seg sååååå og biletten ble bestilt igår.. Hvorfor kunne hun ikke finne ut en dag før at hunden klødde liksom? :P 

 

Eller er det bare jeg som overreagerer? :icon_confused:

 

(Edit: Vet mente det skulle gå fint, siden hunden behandles fra idag, men at det likevel kaaaan smitte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SoppenCamilla skrev:

DU HAR ØDELAGT MEG FOR ALLTID! Tror jeg. Ihvertfall, i dag hadde jeg dårlig tid (eller, så dårlig tid som man kan ha når man beregner halvannen time på å sminke seg (jeg er nybegynner så det tar tid, okeiiiiii) og fikse håret), så jeg lagde en kopp aeropresskaffe til frokost, men heiv bare på trakteren for å få med et par kopper på skolen.. Jeg vet ikke om jeg plutselig gjorde noe veldig feil i kaffetrakteren eller hva, men det smakte IKKE godt! :icon_cry:Så jeg måtte lide meg gjennom to forelesninger med fysikk uten kaffe (og uten vennene mine, for de dukka plutselig ikke opp i dag). Jeg har blitt kaffesnobb! :lol: 

VELDIG fort gjort :lol: God kaffe :heart: 

25 minutter siden, Eplefe skrev:

Dritbra. Jeg har fått masse juksetatoveringer og litt ekstra kaffe denne måneden i bytte mot at Tyler (som eier kaffebox) fikk bruke bildet av meg. Så nå er jeg dekket i juksetatoveringer med kaffetema. :D 

Den ene kaffen vi fikk den måneden var helt latterlig god! @Tinkie har du smakt på Biftu Gudina enda? S&H kom på andreplass i VM i kaffebrenning med den, men det er Koppi som har den som kom med KB denne måneden, og den er så sykt juicy. :wub: 

Ikke ennå, men den blir til frokost i morgen. FY som jeg gleder meg :drool: 

 

NÅ har jeg hatt lyst på stompeski i to uker, så nå skal jeg jammen på XXL og kjøpe. De stenger ikke før om en time, så jeg bare må. :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tutle skrev:

Hvordan forteller man til familiemedlemmet man skal besøke til helgen som for 30 min siden fikk påvist blodlus på sin hund, at man er litt skeptisk til da å komme på besøk. Unødvendig å smitte bare for man vil på besøk. Hun kaster i såfall bort like under en tusing på spandert togbilett, nå skal de handle til jeg kommer på besøk, og just in case hunden min blir smittet fikk de med en dose til frøkna også fra vet. Men...... :| Jeg er spak på konfrontasjoner. Hun gleder seg sååååå og biletten ble bestilt igår.. Hvorfor kunne hun ikke finne ut en dag før at hunden klødde liksom? :P 

 

Eller er det bare jeg som overreagerer? :icon_confused:

 

(Edit: Vet mente det skulle gå fint, siden hunden behandles fra idag, men at det likevel kaaaan smitte)

Syntes ikke du overdriver. Liker å tro at jeg hadde turt å si i fra, men er ikke helt sikker... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SFX skrev:

Du går vel for gull?

Klart vi gjør :D. Vi altså... vi er jo flere vøtt... :aww: 

2 timer siden, SFX skrev:

Da skal jeg se etter det i morgen, jeg skal innvilge meg shoppingdag da. Ordre fra psykologen, for det har vært mye stress og vondt i det siste, så hun beordret meg ut for å kjøpe noe nytt og fint til huset og å være snill med meg selv. Så da håper jeg at jeg endelig kan få den sofaen jeg har bablet om veldig lenge...

Kos deg i morgen :D

1 time siden, Raksha skrev:

Bonden er en mann av få ord. :lol: 

Meg: Vi skal ha kake til dessert

Han: Jaha?

Meg: må feire

Han *skeptisk blikk og jeg ser tusen tanker farer gjennom hodet på han* 

Meg: Fikk eksamenskarakteren! 

Han: *stillhet men ser på meg* 

Meg: Fikk fem! :D

Han: Å, men det er vel bra? 

Meg: Ja, syns da det. Derfor feiring og ikke gravøl :D

Og dermed var det temaet snakket ferdig :lol: 

Det der er jo egentlig sånn typisk samtale mellom menn og kvinner.... menn skjønner ikke hint vet du - man må si ting direkte og rett fram - og si alt med en gang :lol: 

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Fant det ikke hos Biltema, men de har sikkert noe sånt under et annet navn.

b3c04786-d67c-4f56-9f1c-97f17d3db722.jpg

Jeg leita etter sånne på Biltema før jul, men fant ikke annet enn hurtigkjettinger... kanskje de har på Jula? 

Har vi vært ute på sparktur, og jeg må vel si at jeg fikk trimmet bremsemusklene mer enn sparkemusklene... men det var litt vel mye grus på vegen. Han brøyteduden har gjort jobben sin litt vel bra synes jeg - han kunne godt ha droppet den siste brøyterunden sin, tror jeg :aww:. Willy syntes det var litt stas å ha med seg en annen hund på tur, tror jeg, så han måtte jo vise seg og dro på litt mer enn han har gjort i det siste - og Yasmine var litt "oppildnet" hun også, så hun hun måtte stadig få utløp for sine "frustrasjoner" ved å bite meg i ankelen sin.. tullehøna. På den annen side trakk hun mer denne gangen enn hun har gjort før - så hun er i stadig bedring :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Perfect Image skrev:

Er dette hundehjelpen eller :lol: Standard ass. "Hunden min liker ikke å klippe klør,tips?"      "Ikke bruk vinterdekken" 

 

 

 

Næ, er en hundegruppe for bergensere. Det er så sykt mye av det! "Hunden min sliter med andre hannhunder, er det noen måte jeg kan forhindre at dette blir full blown samkjønnsaggresjon på?"

"Du må ikke la hunden gå foran på tur, for da går hunden på tur med DEG, ikke omvendt"

???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Line skrev:

Hun driver jo og promoterer den datteren sin, og nå har da jentungen sunget inn Fireworks. Det er greit nok, men den videoen mora har laget..... :lol: 

Det er noe av det kleineste jeg noen gang har sett :lol: 

åh grusomt, jeg får vondt.

Fikk kikket litt, og der var det jo hysteriske tilstander pga litt blod??

Hjelpes, snakk om drama.

Jeg er vel hjemme, og Prima er visst bedre:) Men nå har matmor gått ned for telling, så mer action ikveld blir det ikke. Stakkars Prima.

Jeg burde burde, men sofan er så god. 

Har de vomoghundemat pølsene 5kg forandret seg, synes de er blitt kortere og tjukkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ orket ikke se mer enn 10 sek av den videoen. Stakkars jente...

Soffsløving her også. Gått en halvtimes båndtur - mirakuløst dramafri og trent litt hold og kasse inne nå sover han og jeg strikker og ser siste episoden av the 100. Noen tips til ny serie etter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Siri skrev:

Det der er jo egentlig sånn typisk samtale mellom menn og kvinner.... menn skjønner ikke hint vet du - man må si ting direkte og rett fram - og si alt med en gang :lol: 

Oh yes - min er prototype mann der altså :lol: 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja løp inn i et piggtrådgjerde på tur i stad. Helvetes piggtråd... Har klart å holde ham unna gjerdet helt fram til nå... Det gikk nesten helt fint da, men han skrapa opp øret sitt litt. Nok til at han hylte og bar seg. Men heller et lite sår på øret enn piggtråd i øynene osv...

Akkurat nå har jeg sendt mannen på butikken etter matvarer til resten av ukas meny, og når han kommer hjem skal vi spise kveldsmat og se en episode Broen. Hverdagskos!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Perfect Image skrev:

Er dette hundehjelpen eller :lol: Standard ass. "Hunden min liker ikke å klippe klør,tips?"      "Ikke bruk vinterdekken" 

 

 

 

Det eplefe sa :) 

48 minutter siden, Eplefe skrev:

Næ, er en hundegruppe for bergensere. Det er så sykt mye av det! "Hunden min sliter med andre hannhunder, er det noen måte jeg kan forhindre at dette blir full blown samkjønnsaggresjon på?"

"Du må ikke la hunden gå foran på tur, for da går hunden på tur med DEG, ikke omvendt"

???

 

 

 

Mannen dro på butikken for å hente juleserviset vi bestilte, og kjøpte med seg et kinderegg:wub: det gjorde godt for sjelen min:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, maysofie skrev:

Er eventuell sopp mellom tredeputene noe som må veterinærbehandles? Vi har skånsom såpe og sinksalve her hjemme, kan det være nok? :) 

Har aldri hatt hund med sopp.

Nemi har det nå. Fått våtservietter som kan brukes, men kan også bruke optima ph hudspray. Må til vet igjen, da det kommer tilbake med en gang :no: i følge første vet(ikke min faste, så vet ikke hvor flink hun er) er det ofte et tegn på allergi.

Nemi er sår med rød hud osv da, ikke bare rød pels.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...