Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden, Malamuten skrev:

Det er meldt både minusgrader og snø/sludd denne uka :D

Jeg vurderer å rapportere dette innlegget pga personangrep. 

Stiller meg helt bak 2ne. Gudene vet hvor mange ganger jeg tenker på hvilke goder man har i Norge i løpet av vinteren, ellers hadde jeg vurdert å flytte. :(

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Det snør tidelibom :P Jeg lengter til sommer og sol, men altså.. fra huset til T-banen gikk jeg i gnistrende frisk luft, tynt lag med snø på bakken og lett dalende.. 20 min senere, ute av T- banen spaserende i regn og slaps. RÅTT, VÅTT og KALDT..:no: Takke meg til snømens jeg venter på våren tror jeg  :yawn: :yes:

Sånn , det var min snøytring .

 

Edit: Unngår helst snøMENS, men dere skjønner hva jeg mente ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang siden jeg var lita gleder jeg meg til snøen kommer. Det hadde dere også, om 5-10mm pissregn HVER dag HELE dagen var normalen :sleep: Nei vent, i morgen kommer det faktisk mellom 20 og 30mm.......Det er så forbaska utrivelig å gå tur når det er stappmørkt og det plasker ned. Det er til å grine av faktisk :cry:

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

App og jeg skal på LP-kurs i kveld og jeg gleder meg for vi har det så gøy sammen:banana: Meeen så har jeg 4 timer forelesning først og det er jeg ikke motivert for:icon_redface: Noen som kan skru tiden litt frem for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her regner det.

Jeg er litt sånn at i år vet ikke hodet mitt hvor seint uti året vi er. :P Jeg liker jo EGENTLIG snø, og vil jo helst ha det hvitt og stille ute (men ikke for vått, og ikke for mye, og det må være snø på trærne). Men siden vi bor langt uti der jeg antar ingen måker før vi må dra på jobb og skole uansett, så kan det like greit være tørt og bart. Også er det så varmt ute at jeg tenker at det umulig kan være noe snø i sikte (sa hun, nå kommer det sikkert 10 meter i natt). Pliz, værguder, ikke is og dårlige kjøreforhold. Ktnxbai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snør og det er litt rart å være på jobben. Første gang lillemor ser/tar/smaker på snø og så er jeg ikke der.
Kan jo hende at snøen i bhg smelter før hun kommer ut, vet ikke om den blir liggende eller ei. Hundene setter nok pris på snøen og jeg håper det blir flott skiføre i vinter. Jeg vil snørekjøre :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaang natt uten søvn fordi vi har skrudd døgnrytma over til vårt normale b-menneske-liv, noe som går dårlig overens med at gubben skal ha morraskift denne uka. Sov til 11 søndag, sovna på sofaen under kampen, hva skjer da? Gubben får ikke sove til natta. Får ikke han sove, får ikke jeg sove. Så jeg sovna som en stein da han dro på jobb halv seks.

Snø på bakken og mer skal det bli. Hadde så sett frem til å dele første snøfallet med en pelskledd liten tulling, Brownie har det sikkert storveies hvor enn han nå er. Krysser fingrene for at vi kan få ordnet ny valp snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ut for å modifisere en dør og sjekke om jeg fikk start på freseren i stedet for å spise. Det var ikke så lurt.

Fikk stadfestet at Katla synes snø er tøft, fikk fiksa døra og både starta og brukt freseren. Nå er det frest opp danseplass på tunet (det snør skikkelig!), men det fikk være måte på virketrang sa kroppen, så nå er jeg dårlig i magen og kan glemme hele planen med å spise. Ta medisiner og sitte veldig stille er den nye planen. Og få tatt en dusj, så jeg ikke lukter olje, bensin og svette når jeg skal i butikken i kveld. Så lenge man har en plan, så er det sikkert bra! :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på snø og kulde, selv om kroppen min er veldig uenig med meg. 

Kom et lite tynt lag med snø i os på fredag, men det forsvant omtrent likefort som det kom. 

Elsker den myke, fredelige stemningen snø gir <3 Har litt lyst å flytte på fjellet så jeg får snø om vinteren:wub: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Nei, jeg har vel egentlig skjønt det, at du egentlig ikke liker å snakke om det... men overraskende mange nordmenn elsker å snakke om hvor mye de hater snø. Jeg kan ikke identifisere meg med slike mennesker :aww: 

Nei, jeg er jo egentlig litt stille av meg, så jeg snakker helst ikke om sånt som plager meg :aww: Jeg syns dog omvendt, at det er overraskende mange nordmenn som på død og liv skal trykke vinterlykka si i trynet på alle som vil og ikke vil høre om det :P

20 minutter siden, Line skrev:

Men nå er det i alle fall bare 5 mandager igjen til sola snur! 

haha.. Datterbarnet og jeg snakka om det i går faktisk, at det ikke var så lenge igjen til sola snur, og da sa jeg at du pleide å ha nedtelling på sånt, så om jeg spurte deg så visste du sikkert hvor mange uker det var - og vips, her er du og sier at det er bare 5 uker igjen til sola snur :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Line skrev:

@Artemis jo, hey! Siden man snakker om Gokk liksom :D 

Dere, jeg lurer på å bestille dette på lerret i julegave, men vil det bli for mørkt?

 

Jeg synes det er fint. Hadde likt det selv. Men kommer jo litt an på hva mottakeren liker også.

 

Her regner det :( Jeg vil jo ha SNØ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra timing! Skiftet dekk i går, snø i dag! Ser ut til å legge seg og, enn så lenge.

Også skiftet jeg nesten helt selv for første gang, følte meg veldig handy. Måtte ha hjelp til å finne riktig sted for jekken da. Det er jo egentlig ganske enkelt å skifte dekk jo, hadde egentlig ikke trodd det. Men er jo utrolig greit å kunne gjøre det selv.

Fint med snø egentlig, selv om det er høst i hodet mitt. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt dette snakket om snø får meg i ekstra krisestemning. Webastoen på Volvoen fungerte ikke søndag, noen som har peilig på det? Jeg skrudde på timeren før jeg stoppet bilen på kvelden og den lyste "timer slått på" da jeg gikk ut. Men den lyste fortsatt det da jeg kom inn igjen i bilen klokken 05:30 om morgenen og det sto det samme tidspunktet, men bilen var kald :(! Jeg har ikke skrapt rute på evigheter og jeg nekter å begynne i år, bilen var jo nettopp på service og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, 2ne skrev:

Nei, jeg er jo egentlig litt stille av meg, så jeg snakker helst ikke om sånt som plager meg :aww: Jeg syns dog omvendt, at det er overraskende mange nordmenn som på død og liv skal trykke vinterlykka si i trynet på alle som vil og ikke vil høre om det :P

Nei, jeg vet jo det... stilleste jenta i klassen, du :lol:. Også skal jeg fortsette å rope ut min lykke over snøen som kommer :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg ordentlig vinter med skiføre som holder seg og passe kaldt, skal det ikke være det kan det være barfrost :aww: Lapphunden har bestilt kuldegrader og snø ihvertfall, men det trenger ikke være 20 kalde liksom. Sånn 5-10 minus og et passe lag med snø, det hadde vært perfekt. Nok til godt skiføre (også kan det drysse litt ekstra oppe i skogen for å holde sporene ferske og myke), men ikke sånn at det blir trafikkaos.

Ikke for mye å forlange, vel? :teehe: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil ikke ha barfrost. Barfrost med 20minus eller mer blir så skrekkelig kaldt - veldig greit med en meter snø eller så som isolerer rundt hus og over vannledninger. :aww: 

 

Nå har Frank, Ann-Margrit og Thomas fått delvannsbytte, og storekaret har fått byttet ut 20 liter der og, selv om det ikke lever noe oppi der enda. Gleder meg VELDIG til jeg kan gå på shopping etter innbyggere :D

Hundene streiker, dårlig vær, så da gidder ikke engang basenjien være iveien. :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoppenCamilla skrev:

Her regner det.

Jeg er litt sånn at i år vet ikke hodet mitt hvor seint uti året vi er. :P Jeg liker jo EGENTLIG snø, og vil jo helst ha det hvitt og stille ute (men ikke for vått, og ikke for mye, og det må være snø på trærne). Men siden vi bor langt uti der jeg antar ingen måker før vi må dra på jobb og skole uansett, så kan det like greit være tørt og bart. Også er det så varmt ute at jeg tenker at det umulig kan være noe snø i sikte (sa hun, nå kommer det sikkert 10 meter i natt). Pliz, værguder, ikke is og dårlige kjøreforhold. Ktnxbai. 

Ser for meg at det er morsomt hos dere om vinteren, spesielt de siste bakkene :lol:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lager et program som heter "elvens monster" eller noe.. Og skal fiske eller fange fisker som har skadet eller drept folk lokalt der, for å finne ut hva det er.. 

Og da velger programlederen å sette seg alene i en liten gummibåt -alene- for å fiske opp disse.. For å så ha en kommentator som forteller hvor farlig det kan bli hvis programlederen blir truffet.. 

Han sto vel kanskje ikke akkurat i første rekke da fornuften ble utdelt.. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Snø er helt greit i moderate mengder. Barfrost er også greit. Det jeg ikke vil ha er holke! Jeg hater holke noe så inni gamperæva! Piggsko har begrensa effekt i bratte bakker hvis isen er hard nok. Jeg har vonde knær for crying out!

holke burde vært forbudt :aww:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...